رواية رحيل الهواري كاملة جميع الفصول

رواية رحيل الهواري للكاتبة هايدي الصعيدي هي حكاية تنبض بالمشاعر وتفيض بالصراعات الداخلية والخارجية، حيث تتقاطع الأقدار وتتشابك المصائر في قصة حب مختلفة لا تخضع للمنطق أو الزمن.في رواية رحيل الهواري، يعيش القارئ حالة من الانجذاب العاطفي والتوتر النفسي، وسط أحداث متسارعة تكشف أسرارًا مدفونة وقرارات مصيرية تغير كل شيء. الرواية لا تقدم حبًا مثاليًا، بل واقعيًا، مليئًا بالتحديات والتضحيات.

رواية رحيل الهواري كاملة جميع الفصول

رواية رحيل الهواري من الفصل الاول للاخير بقلم هايدي الصعيدي

ف تمام السابعة صباحا تجلس الحجه راضيه في بهو السراية تلتف الي ابنها : صباح الخيري ولدي تعاله حداي هنا افطور وتصيح بعلو صوتها بتي ورد انتي ي بت ورد : ناعم يامه الحجه حضري الفطور عشان مراد بيه

مراد: مفيش داعي يامه انا طالع اشوف امور الارض والشغل المتاخر




الحجة: لاه ي ولدي مفيش خروج غير لما تاكل لول يجلس مراد بوجه عابس تقترب منو الحجه

راضيه : مالك ي ولدي فيك ايه انا عارفاك وحفظك لما تكون ف حاجه شغلاك



مراد : مفيش حاجه يامه شوية مشاغل وانت عارفه الشغل هنا كلو علي انا هشام واستاذ رياض سارح ومروح وراه الحريم عشان كده اصريت علي حسن وعامر يكملو علامهم ويديرو شغلنا بحري

الحجه ربنا يعينك ي ولدي ويخليك لاخواتك بعد ابوك المرحوم انت الي ربيتهم نسيت نفسك وهتميت ليهم غير الاراضي والمصانع والاسطابلات وشركتك بحري ربنا يعينك ي ولدي

مراد : علي الله يامه ع الله عجلي بالفطور هعمل كام تلفون وجاي



علي طلعت مراد برا السرايه نزلت نسمه هانم تتمختر : صباح الخيري حجه



الحجه راضيه : صباح الخير ما بدراي مفوجتيش ليه مع جوزك جهزتيلو هدمتو وحضرتي فطورو



نسمه نمت متاخر وبعدين لازمه الخدم ايه امال



الحجة الخدم ولدي شجيان عايز مرا تهتم بيه ودير بالها عليه وانتي تجولي خدم تأففت نسمه ودارت عينيها بلا مباله مما اغضب

الحجه راضيه : وكماني مش عجبك هجول ايه ع رباية فاطنه

نسمه : ومالها رباية فاطنه امال مانا زي الفل وتاج ع راس الكل ولا انت ملجياش حاجه ترطي فيها ي مرت عمي

صدح صوت مراد عالي : نسسمه امي ليها احترمها وهيا هنا الكل ف الكل والي تجولو يتنفذ سمع ولا لاه اعتذريلها حالا



نسمه من غير نفسه وبتسمه صفره : حجك عليا ي مرات عمي مجصدش حاجه جلسو وفطرو وذهب مراد لمشغلو ونسمه امسكت هاتفه ومن صباح الله خير ورط مع امها



الحربايه 

ف بيت اخر وجو من الهدوء والراحه ي حلو صبح ي



حلو طل ي حلو صبح نهارنا فل



الام : اصحي ي بنت منك ليه ولا انت عرفين رحيل : صباح الفل ي ماما 

الام : صباحك عسل ي دكتورة يلا خودي شور



وفوقي ويلا عشان تفطري قبل ما تنزلي حاضري



ماما



الام وتتخذ كاس ماء وتقذفو ع رقية

رقيه : هيييييق بغرق بغرق وتستفيق ع ضحكات رحيل وممتها



رقيه : برضو كده ي ست ماما اه مهو انا مش الدلوعة رحيل عشان تصحيني براحه

الام : طب يلا ي مقصوفة الرقبه قومي عشان

تفطروا قبل الجامعه

تذهب الفتاتين يعملو روتينهم الصباحي رحيل بتلبس درس اسود هادي برسمه بسيطه فيروزي وشوذ اسود وطرحه فيروزي وشنطه سوده وحتط ملمع بسيط ومسكارا بس جمالها رباني وعطرها الهادي بريحة الفراولة وخرجت

رحيل : بابا فين ي ماما

الام نزل من بدري ي حببتي ورامي لسه نايمه وتنادي ع رقيه عشان تفطر وتنزل هيا ورحيل ذهبت رحيل للجامعه وكان عندها عملي ف المستشفي راحت وكانت بتادي وجبتها ع اكمل وجه مع الطبيب المشرف عليها

ف مكان تاني ف القاهره يدخل السكرتير الي مكتب فخم استاذ عامر الحق استاذ حسن اتعور وهو بيشيك ع المكن ف المصنع يجري عامر واخوه فهد لقو حسن مجروح ف ايدو جرح عميق وبينزف جامد والعمال حوليه خدو بسرعه ع العربيه وطلعو ع اول مستشفي

رحيل كانت وقفه ف الطوارئ هيا وزميله ليها وفجاءة الدنيا ادربكت وجريو يشوف ف ايه واستقبلت رحيل حسن وهو ع وشك الاغماء وكان معاها الطبيب المشرف بسرعه ي رحيل ع الغرف العلاج الحقيني

رحيل بهدوء منفضلكم ابعدو خلاص احنا هنهتم بيه



عامر بقلق : الحقي منفضلك ي دكتورة بعد اذنك نزف كتير



رحيل : متقلقش حضرتك عن اذنكم

ودخلت غرفة العلاج خلف الدكتور و نضفت الجرح وخيطت ايدو وركبت محلول يعوض الدم وسبتو نايم وكل ده الدكتور كان متابع الحاله الدكتور بنبهار : برافو عليكي ي رحيل



رحيل شكرا ي دكتور ده تعلمات حضرتك وخرجت

استقبلها عامر خيري دكتورة طمنينا

رحيل بهدوء : خير انشالله انا خيط الجرح وعلقتلو محلول والدكتور بيشيك عليه هو نايم دلوقتي



تقدرو تدخلو لما يفوق ....



بعد سعتين رحيل راحت تشيك ع حسن خبطت عا لباب

ودخلت رحيل : ازي حضرتك دلوقتي حسن شاف رحيل ونبهر بجمالها ورقتها كانت عامله زي الملايكه وبسمتها الي نورت وشها

رحيل استغربت سكوت حسن ونظرتو ليها حسن

انتبه: احم احم لا الحمد لله زين ي دكتورة الفضل

يرجع ليكي

رحيل ابتسمت : ده شغلي ي استاذ عن اذنكم خرجت رحيل وحسن مسك قلبو وفهد وعامر كان مسكين ضحكتهم واول منتبهم لهم

فهد الحق ابن عمك ي عامر داخ عشان الدكتور ضحكتلو هههههههههههههههههه

عامر بضحكه : بس ي فهد ياخي ده تلقيه تاثير

البنج

حسن بصلهم بقرف : اتنيل بس منك ليه ده ضحكتها فتنه وانا دوبت فيها

فهد: لا متعشمش اخوك ميكرهش قد بنات البندر وجلعهم متزنقش نفسك ف خانة اليك بدل ما مراد يقلب عليك وعلينا حسن بشرود ف رحيل وضحكتها وف كلام فهد وتحكمات مراد
هناك اشخاص تكون للارواح العليله مثل الدواء...



وهناك اشخاص تكون مرض لارواح لا تعرف



... عن الآلم شئ ف تلوثها.......

ف سرايه الهواري تستقبل الام ولدها المصاب



بلهفه ودموع وشتياق وقلب ملكوم ع صغيرها ولم يخلو القاء من دموع شهد وحزنها ع اخيها

مراد بكفياكي عاد يامه مهو زين اها وانت وانتي كفايه ي شهد

حسن قول لهم ونبي ي مراد احسن مش جادر عليهم والله انا زين



الحجه بدموع : غصب عني ي ولدي ده انتو الي فضلتو ليا من الدنيا يلا عشان تتغدا وتاخد علاجك وترتاح من المشوار

حسن : الي تشوفيه يامه وبعدين انا جاعد ع جلبك كام يوم عايزك تدلعيني وبط وحمام والذي منو هههههههه

مراد بضحكه : داخل ع طمع انت شكلك ع العموم انا هخرج المضيفه عشان في ناس چايه تزورك وتطمن عليكي



الحجه : جومي ي شهد شوفي الغدا لاخوكي وخلي ورد تهتم بالضيفو وطلبتهم



مراد بستغراب امال نسمه وين مش مساعده معاهم ليه الحجه : منزلتش من عشيه ي ولدي

مراد انتفض بغضب وذهب للاعلي وقترب من الغرفه واستمع ليها بتقول بضحكه كل ده عشان واخد غرزتين تلاته وجلبنها مناحه عليه تحت وناس دخله وناس طلعه بلا جرف وهم

مراد دفع الباب بقوة : هتعملي ايه هنا نسمه بزعر : انااا ااانا

مراد: انتي وحده فاضيه مش وراكي غير الحديث الفاضي بدل متنزلي وتجفي مع مرات عمك وتستجبلي الضيوف وتكوني ست بيتك راميه كل حاجه ع خدم ولا همك

نسمه بخبث : حجك عليا ي سيد الناس انا كنت تعبانه من سهر عشيه ولا انت نسيت عملت فيا ايه خدتني مره وتنين لحد مهديت حيلي

مراد طب مشي وديري امور بيتك وتحشمي ف كلامك شويه يلا انزلي ع تحت ومشفكيش ف الاوضه غير واخر ضيف طالع من حدانه.. لتنزل نسمه مجبره وهيا تكتم غيظها



يستلقي مراد بشرود وهو يفكر ويشعر ولا كانو ف انته في حياته ف هي مهمل ولا تهتم بيه الا وقت المصلحه ف هو يتمنا انا يتذوق طعم الحب والاهتام فهيا تستغل العلاقه بينهم لمصلحتها الشخصيه ليفوق من افكرو : حب ايه وجلع فاضي ايه انا خلاص نصيبي خدتو من الدنيا لا وفلحه تجولي هديت حيلي وهيا برده زي الجوسه الي مفهاش روح ف وحده تنام و چوزها نايم معاها ... ربنا يسمحك ياابه ع ما بلتني وينزل لستقبال الضيوف الذين جائو من اجل السؤال ع حسن ومنهم من جاء قلق ومنهم من جاء وهو يدعي القلق والاهتمام ومنهم من جاء شمتان ومنهم من جاء تأدية واجب المراد الهواري

ومنهم العم عادل بنفاق : الف سلامه ع حسن ولدي كيفو وكيف جرحو والله انا من عشيه وانا مش چاي لي نوم من ساعت ما عرفت

مراد بتسليك : زين ي عمي مشكرين ع سؤالك انا عارف انت هتجولي ويعطيه نظره يفهم معناها يخرس

وتمر الايام ويعود حسن للقاهره وهو مشغول البال برحيل فهي اعجبته وبشده.. طريقتها ف كلام ضحكتها جسمها المغري ورقتها ف كان يذهب ليرقب المشفي من بعيد ع امل رؤيتها

يجلس ف السيارة ويتذكر الحوار الدير بينو وبين الحجه راضيه

الحجه ايه ي ولدي مش ناوي تفرحني بيك وتختر



بت الحلال الي ترعيك 

حسن بشرود جريب يامه جريب

الحجه بلهف : صوح ي ولد صوح ف وحده ف بالك طيب

حسن بضحكه : ايوة يامه دكتورة زي فلجت الجمر بدر منور اتمني تكون ليا

الحجه : دكتورة هي من البندري ولد لاه يحسن مش هيوفج بلاش ي ولدي تعلج جلبك

حسن بنزعج : لاه يامه هي دي الي جلبي اختارها



وحياتي وانا حر فيها مراد مالوش دخل



مراد كان يستمع لحديثهم وهو داخل من المضيفه بصوت عالي عال والله ي سي حسن لافت عليك بت البندر وهتخرجك عن طوع انا بجلك من دلوجتي شيل الموضوع من دماغك ليقوم حسن بنزعج ويذهب لغرفته

الحجه راضيه : براحه ي ولدي اخوك ميجصدش يعصيك ده الجلب ي ولدي وما يريد مراد لاه يامه بنات البندر ولا ليهم اصل ولا فصل ومن اولها خلتو يعصيني اومال لو اتجوزها هتعمل ايه وتركها وذهب لغرفتو

الحجه راضيه : ي رب سلم وجيب العواجب سليمه ي رب

ليستفيق حسن من شروده ع خبط زجاج العربيه ليرها رحيل

حسن بلهفه : دكتورة رحيل ازي حالك طمنيني عليكي

رحيل ببسمه : انا بخيري استاذ حسن حبيت اطمن عليك ازي جرحك دلوقتي

حسن وعنيه بطلع قلووب : انا بخيري ست البنات يسلملي سؤالك رحيل بخجل : طب عن اذنك ي استاذ حسن انا شوفتك واقف هنا وحبيت اطمن عليك

حسن : شكرا ي دكتورة ع سؤالك

وتذهب رحيل و وتذهب الايام وحسن كل يوم يشتاق ل رحيل ويتمنه وصالها فهو احبها من النظره الاولي

وبعد سنه تخرجت رحيل وتعينت رسمي ف

المشفي

واختها رقيه كانت تبحث عن وظيفه

ورامي دخل كليه تمريض الصايع هههههه

مراد بيه طبعا زي ما هو الحال مشغول ف العمل ويعود اخر النهار ولا يجد من تهتم بيهي فهيا مشغول بنقل الكلام فقط لا غير ...

فكان يذهب للسهر عند اسطبل الخيل في قعده هو عملها هناك تحت عنبه وبها بعض الكتب جلسه صعيدي .. ويرجع اخر اليل ليجدها نائمه
عند رحيل وفتكرت لما وقفت مع حسن وستغربت نفسها وزاي رجليها خدتها لحد عندو وكانت عايزة تطمن عليه وسرحت ف عيونه الي كلها حب وديما شاغل بالها من اخر مره اتكلمت معااه وكل مره شفتو واقف منتظرها تخرج وبسمته وصله لعنيه وكل مراه يشاور ليها من بعيد وزي هيا مطمنه لية مش خايفه ولا قلقانه منو وفجاءة اتنفضت

رحيل ع صوت

رقيه الساخر : الي واخد عقلك ي رورو البسمه دي مش مطمنني

رحيل بتهرب : هاا لا ابدا مفيش حاجه

رقيه : ع روكه برضو احكيلي احكيلي

رحيل : ابدا يستي ده حد كنت عالجته قبل كده نظراته ليه ي رقيه خطفت قلبي وديما بشوفه واقف قدام المستشفي ف وقت خروجي وديما بيحاول يكلمني ويطمن عليا لمدة سنه مملش انو يجي كل يوم يشوفني من بعيد او يبتسملي مش عارفه انو بحاجه بسيطه زي كده اتعلقت بيه وبقيت ديما ادور عليه اشوفه مستني ولا لا ...

رقية: ما هذا ما هذا سقطت أم ماذا يا أختي



رحيل

رحيل : بدا والله ي بنتي بس اهتمامه البسيط ده لمس قلبي ممكن يكون اتعلقت بيه مش عارفه

وفجاءة قامه ع صوت صريخ ما متهم وطلعو برا

لقوها بتعيط وجمبها والد رحيل ف الارض جريت رحيل كشفت عليه ولقت انه ضغطو مرتفع ودتلو حقنه ظبطت الضغط ونزلت بيه ع المستشفي تعملو فحص كامل

حسن زي كل يوم كان مستني رحيل ولقاها دخله المستشفي ومعاه راجل كبير والدموع والقلق مالي وشها كان عايز يجري ويطمن عليها ويقولها متخفيش انا جمبك

ودخلت رحيل هيا و باباها والدكاترة اهتمو بيه لانها مكنتش قدرة تقف ع رجليها من الخوف

الدكتور : ايه ي د. رحيل مالك ليه القلق ده هما شوية ارهاق سببو ليه ارتفاع في ضغط الدم وانتي لحقتية

رحيل بامل : يعني هو كويس ي دكتور احمد.. ده

زميل رحيل

احمد ببسمه : هو زي الفل بلاش دموع وطمني يلا وراح مديها منديل ونظرته ليها كانت كلها اعجاب ورغبه ... وكل ده حسن متابع الموقف من بعيد 

بعد كده رحيل دخلت ل باباها تطمن عليه

احمد وقف مع زميل: ليهم ايه ياعم الحنين كلت البت بعنيك

احمد بوقاحه : حقي دي عليها شفايف تتاكل اكل



انا لازم اوقعها فيا انا مش قادر استنه اكثر من

كده

زميلو : ده انت عشمان برضو رحيل هتبصلك انت كان غيرك اشطر .. وفجاءة محسوش غير بواحد منقض ع احمد وعايز يطلع بروحه

رحيل طلعت ع الصوت العالي ولقت حسن نازل ضرب ف أحمد

رحيل : استاذ حسن ميصحش كده ف مرضي هنا

احمد اول ما عرف ان رحيل تعرفه نفد بجلدة عشان حسن سمع كل كلاموو عن رحيل

حسن بصلها بغضب وتعدها ودخل الغرفه والد

رحيل

حسن سلام عليكم ازي حضرتك

والد رحيل : وعليكم السلام يبني خير مين حضرتك

حسن : بص حضرتك انا راجل صعيدي ومليش ف الف ولا الدوران وانا معجب ببنت حضرتك الدكتورة رحيل وباخلاقها .. وعلمونا ف بلدنا ان الراجل يدخل البيت من بابه وتمني حضرتك تديني فرصه وتوافق والد رحيل باعجاب من شهامة حسن : والله ي بني انت فجأتني وانا معرفكش ومقدر شهمتك وانت شايف الظروف فخليها علي الله ي بني ولكل

حادث حديث

حسن : والله ياعم انا غصب عني اني اكلمك ف موضوع زي ده هنا وانا ياعمي من عيلة كبيره ف الصعيد ومعانه شركه هنا ف القاهرة ومصانع

والد رحيل : ي بني مش القصد

حسن قطعه : بص ياعم انت اخرج من هنا بسلامه ولو وفقت هجيب اهل وعزوتي ونجي نطلب يد الدكتورة رحيل

والد رحيل : تنورني ي ابني ف اي وقت بيتي مفتوح 

ويلتف لرحيل شوفي ي رحيل يلا ومشينا من هنا انا مش بحب المستشفيات ...

وعرض عليهم حسن انو يوصلهم بعد اصرار من حسن طبعا وافق والد رحيل

والد رحيل : اتفضل ي بني اشرب فنجان قهوة

حسن : ربنا يزيد فضلك ي عمي شكرا بكره انشالله بعد العصر هاجي ازركم وتديني رايك مبدأين والد رحيل : خير انشالله ي بني تنورني في رعايه الله

كل دة ورحيل مصدومة مش مصدقة ان حسن الى كانت سرحانة فية الصبح بيتقدملها بليل واية حيكون رد بباها

وراي رحيل هيكون ايه

والاكبر من كده راي مراد باشا الهواري ع الخطوة الي خدها حسن من غير ما يرجع ليه
عند رحيل اول  ما دخلو شقتهم ...

محمد والد رحيل : رحيل اعمليلي فنجان قهوة وحصليني ع الانتريه 

رحيل بقلق : طب ي بابا ارتح دلوقتي وبعدين نتكلم انت تعبان 

محمد: لا انا كويس اسمعي كلام يلا ..

رحيل بخضوع : حاضر الي تشوفو ي بابا 

دخلت رحيل المطبخ وف رجليها رقيه طبعاا وحكتلها الي حصل بختصار وكلام حسن 

رحيل : وبس ي ستي وجاي بكره يقابل بابا تاني

رقيه بفرحه : بجد ي رحيل انا مش مصدقه انتي كنتي لسه بتتكلمي عنو بس دي حاجه كويسه انو طلبك من بابا ومفكرش يلعب بديله انا فرحنا ليكي اووي 

رحيل ببسمه وتوتر : طب حسبي بقا هروح لبابا ربنا يستر انا قلقانه 

دخلت رحيل ل باباها بالقهوة وهيا متوترة جدا 

محمد بحب : تعالي ي رحيل تعالي ي حببتي اقعدي جمبي ..

وبضحكه والله وكبرتي ي رحيل يلا بقا ي ستي انا عايز افهم كل حاجه وحسن ده يعرفك من فين 

رحيل : والله ي بابا هو كان متصاب من سنه وانا علجتو وهو من سعتها كل يوم بشوفو واقف قدام المستشفي وانا خرجه 

بس صدقني والله ي بابا عمرو ما فكر يتخطه حدود الادب معايه 

والد رحيل بيطمنها : انا مصدقك ي بنتي وهو باين عليه ولد محترم وابن ناس العموم هو جاي بكره وهتكلم معاه ونسال عنو والي فيه الخير يقدمو 
ربنا وانا ي بنتي مش عايز غير راحتك وانت لو موافقه وهو شخص مناسب ليكي انا مش 
همنعكم عن بعض وف الاخر دي حياتك وانتي
حره فيها انا عودتك تخدي قرار بنفسك وتبقي 
‏قد المسؤليه ...

رحيل ببسمه : ربنا يخليك ليا ي بابا والي انت هتشوفو انا هنفذو من غير تفكير انا ماليش 
غيرك ف الدنيا انت وماما واخواتي 

محمد بحب : ماشي ي حببتي روحي ارتاحي انتي وبعتيلي زينب وانت خرجه 

رحيل بطاعه : حاضر ي بابا بعد اذنك تصبح ع خير 

خرجت رحيل وقالت لامها تدخل تكلم باباها وطبعا 
رقيه خدتها تحقيق لحد ما ناموو ..

صباح يوم جديد صحيت رحيل بنشاط وراحه جديده عليهاا حسه اني حياتها هتتغير من 
النهارده وقررت متروحش انهارده المستشفي 
وتاخد اجازة 

كانت والدة رحيل عمله حملة نضافه ع الشقه وقلبا البيت ومتوترة جدا وموترة الي حوليها 😂

كانت رحيل ورقيه بينضفو الشقه وهيا بتحضر الغدا 
ورامي كان شغال عبدو البواب روح ي رامي هات ي رامي شيل ي رامي وهو زي الاطرش ف الزفه ...

اذن العصر وكان كل حاجه تمام وبعد ساعه وصل حسن ورن الجرس وفتح محمد الباب 

محمد : اهلا وسهلا اتفضلو اتفضلو القهوة ي رامي 

كان حسن رايح وخد معاها فهد وعامر ولاد عمو  بعد طبعا ضغط وصرار طول اليل عليهم وهما ريحين معاه وحطين ايدهم ع قلبهم من مراد وخيفين من رد فعلوو.. بس مقدروش يسيبو 
حسن ف وقت زي ده وهما كمان كان شيفين 
حالت حسن لمده سنه قدمهم وقد ايه هو 
اتعلق بالدكتورة ...

استقبلهم محمد ودخلو اوضة الضيوف وشربو القهوة 

حسن : دول ي عمي فهد وعامر ولاد عمي وشغلين هنا مع بعض اما باقي اهلي ف الصعيد  

محمد بترحيب : اهلا وسهلا بيكم نورتنا ي بني انت وولاد عمك 

حسن بفرحه : ده نورك ي عمي وزي ما قولت لحضرتك امبارح انا چاي اطلب ايد الدكتورة 
وحضرت لو وافقت مبدأين انت والدكتورة 
انا هروح الصعيد هچيب اهل واچي اطلب 
ايدها رسمي ونكتب الكتاب كمان 

محمد بضحكه : انت مستعجل اووي شكلك بس ادينا فرصه نرد عليك ونسال عنك والي فيه الخير 
يقدمو ربنا 

حسن : اه طبعا ي عمي طبعا وده عنوان شركتنا.... 

وعيلتنا اسمها معروف ف الصعيد اسال برحتك. 

عامر : والله ي استاذ محمد مش عشان ابن عمي 
بس حسن هيكون و نعمه الزوج ونعمه الراجل 
الي تختاره وانت مطمن ع بنت حضرتك 

فهد : اه والله ي عمي حسن طيب وابن حلال ومعجب بالدكتورة ومستعد يديها عنيه 

محمد : والله ي بني انا عن نفسي مرتاح ليه وشكلو محترم وبن ناس اصيله وكفايه انو دخل البيت من بابه ودي كبرتو ف عيني جدا 

حسن بفرحه : ربنا يبارك ف اصلك ي عمي وانا تحت حضرتك ف كل حاچه والدكتورة انا عايزها بشنطت هدمها انا شقتي چاهزة من كل حاچه 
ووقفه ع العروسه الي هتنورها 

محمد بعزة نفس : لا ي بني احنا ممكن نكون ع قد حالنا بس ام رامي مجهزه رحيل وجيبلها كل الي تعوزه وزياده بنتنا تدخل مرفوعه الراس 

حسن بحب : الي تشوفو ي عمي وانا تحت امرك ف كل طلباتك 

محمد : الامر لله ي بني ونشاءلله ف ظرف اسبوع 
هرد عليك ..الغدا ي رامي 

حسن : مالوش لزوم ي عمي 

محمد : لا ي بني ازاي ده اقل واجب ولا انت عايز ام رحيل تزعل منك ولا ايه 

حسن بضحكه : لا كلو ولا زعل حماتي 😅

اتغدو مع بعض وحسن استأذن هو وولاد عمو وبعد ما وصلو 

فهد : ممكن تقولي هتعمل ايه دلوقتي ي عم روميو 
لو الناس ردت عليك بالموافقه 

حسن : ولا حاچه هنزل الصعيد اعرف مراد وامي وعمامي وهجبهم ونچي نتقدم رسمي 

عامر بسخريه : اااه طبعا امال ده مراد هيجي اول واحد وانت عارفه اخوك رافض اصلا الفكره 

حسن بقلق : لا مهو اكيد مش هيرضي يحرچني مع الراچل الي دخلت بيته

فهد بيضحك : اشرب بقا ي معلم ده هيرفعك يالهووي انا ماليش دعوة وخوفت هههههههههههه
اومال انت تعمل ايه ..

عامر : ماليكش دعوة ليه انت مش روحت معاه وعملت راچل ودخلت بيت الناس 

فهد اتكتم ومعرفش ي رد وقالو الحال من بعضو ي خويا 😂✋

فهد : فالح انت تحب واحنا نلبس ياعم حسن وافتكر ندي وقال لما اروح احب انا كمان جت عليه 
وسبهم وقام وهو بيرن ع ندي ..ندي خطبتو وبنت عمو ..

وقعد حسن وعامر وكل واحد دماغو تودي وتجيب ويدعو ربنا الموضوع يتم ع خير 

وبعد اسبوع كان عمي محمد..
نزل عند الشركه وسال ع حسن وع عيلة حسن والكل اجمع انو محترم 
وكلو بيشهد باخلاقه وسال ناس معرفه من الصعيد عن عيلة حسن وقالو ليه انها عيلة كبير وصيتها مسمع وناس اصيله مأصله ...

عند رحيل ..

محمد:  قليلي ي بنتي دلوقتي انتي موفقه ع حسن 

رحيل :انا ي بابا صليت استخاره والحمدلله 
مرتاحه يعني والي تشوفه حضرتك انا تحت 
امرك ..

محمد : طب ع خير الله انا سالت عنو وناس كتير شكرت لي فيه وانا هرد عليه وقول ليه اننا موفقين 
بس تكوني قد قرارك ومتندميش بعدين ده راجل صعيدي  والصعايده دمغهم نشفه ع العموم ربنا يبعتلك الخير ي بنتي ...

رد محمد ع حسن وقالو انهم موفقين وف انتظار زيارة اهلو 

حسن بفرحه : انشالله ي عمي مش هتندم وانا تحت امرك ف اي حاچه ورحيل هحطها ف عنيا 
بإذن الله .. انا هروح بكره الصعيد وهرد ع حضرتك عن قريب 

وبعد يومين وصل حسن الصعيد واول ما وصل 

حسن بلهفه : مراد انا كنت عايزك ف موضوع 

مراد بستغرب : مانا برضو مستغرب انك چاي من نفسك بس خير ف ايه 

حسن بتوتر : بص ي مراد اصلي انا يعني ااناا

مراد: ايه انت ايه مالك كده عمل زي الي عملك عامله وخايف منها 

حسن : ها لا ابد ابدا انا بس كنت اتقدمت للدكتورة 
الي كلمت امي عنها 
وابوها وافج وكنت عايز
‏ تيچي معايه نطلبها رسمي .. قالهم ف نفس واحد 

مراد بغض اعمه والشرار بيطق من عينه وقف ومسك حسن من تلابيبه : اااايه انت ااااااايه ي خويااا والله عاااال ...
في سرايه الهواري الدنيا كانت مقلوبة وكل الي ف السريه طلع ع صوت مراد العاالي 

مراد بغضب: انت اتچننت ولا ادبيت ف نفوخك ي حسن چاي تجولي بعد متجدمت وانت بجا ي 
استاذ چاي بتشورني ولا بتاخد راي 
ولا بتجولي انا عملت كده وضرب 
نفوخك ف الحيط ولا ايه بالضبط 

حسن بخوف : والله ابدا ي مراد انا مجصدش 
انا حسيت انها هضيع مني عشان كده روحت 
جعدت مع ابوها غير كده مكنتش عملت 
حاچه من غير شورتك 

مراد بصوت عالي : مضيع ولا تغور ف ستين داهيه 
ولا كلت عجلك بت البندر ولا تلجيها لايفه عليك 
عشانك فلوسك وخيرك ..
وهو في راچل محترم يجبل طلبك وانت رايح ليه 
بطولك متلاجيه هو التاني طمعاان فيك
مهي ضربه زاايغه البت وابوها 

حسن بندفاع :لاه ي مراد مجبلش تجول عليهم كده 
وبعدين انا روحت انا وولاد عمك فهد وعامر 
والدك..

قطعو مراد بغضب : روحت ايه ي خوياااااا روحت 
انت وهما ومحدش چبلي سيره انت هتخوتني 
وراح قالب التربيزه ومسك شعرو وكان رايح جاي ف البهو كانو اسد محبووس 

الحجه : استهد بالله ي ولدي وكل حاچه هتتحل اهدا ي مراد مش كده الحديت اخد وعطا 

مراد : اخد وعطا يامه حتي انتي انتي نسيتي بت البندر عملت ايه ف ولد عمكم 

....كان ل حسين الهواري ابو مراد ..
ابن عم كان بيتعلم بحري 
وحب وحده بس هيا كانت طمعانه ف فلوسه 
خرج عن شور ابوه واتجوزها وساب البلد بالي فيها 
وابوه غضب عليه بعد كده البنت دي سرقتو وهربت 
ولما دور عليه وعرف مكانها لقاه ف حضن واحد 
راح قتلهم وقتل نفسو والجد الكبير قال انو مات ف حدثه هو وبنت البندر عشان الفضيح.
... والي ذرع الكره ده ف مراد هو ابوه ..يلا نرجع 

الحجه : ي بني الحال التغير والناس مش زي بعضيها ودي كانت وحده فاچره ..ربنا يرحمنا 

حسن بهدوء : ي مراد افهمني دي دكتورة محترمه 
وابوها راجل طيب وانا فضلت متبعها سنه 
والله مشفت عليها حاچه وحشه 

مراد بسخريه : والله عال ي سي حسن سبت حالنا ومالنا وچريت وراها من هنا ل هنا من دلوجتي 
امال لما تتچوزها انا قولت بت البندر هتغيرك
علينا وهتخليك تنسا اصلك 

حسن بنزعاج : بس عاد ي مراد انا مسمحلكش 
انت عمال تخبط ف الحديت من الصبح وساكت 
عشانك اخوي الكبير وليك احترامك 

غير كده رحيل انا هتچوزها برضاك غصب عنك هتچوزها 

مراد بغضب : ولما انت واخد جرارك چاي بتكلمني عايز مني ايه 

حسن : ابوها جالي انه مستني اهلي ونطلبها رسمي 

مراد بسخريه : هههههه والله البيه بيتامر من دلوجت عال والله عال وايه كمان ...

من جصره ي ولد ابوي الچوازه دي انا مرضيش عنها وان كان ع رأي فهو ميهمكش زي مجولت 
روح خود الي دخلت بيهم اول مره مش جصتي 
ومن النهارده ولا ليك دعوة بيا ولا اجف ففرحك ولا تجف ف حزني وورثك وارضك انا هعزلهم ليك 
وخلي بت البندر تنفعك 

الحجه بزعر : لاه ي ولدي لااااه انتو التنين ملكمش غير بعض لاه ي مراد ده خوك الصغير وميخرچشي عن طوعك 

مراد : يامه انا الي عندي جولته وهو حر يانا ي بت البندر 

حسن : وانا مجدرش اكون عيل صغير بعد ما جعدت مع الراجل والدكتوره انا عيني منها ..

مراد : جصدك وصل ي ولد ابوي ليلتك وشيلها 
انا مليش صالح بيك وتمني متچيش تبكي لي  بعدين وسبهم وخرج وعنيه بطق شرار

جلست الحجه راضيه بحيل مهدود وحطت ايده ع راسها : لي الله الامر من جبل ومن بعد 

حسن بحزن : وحياتي عندك يامه ل ترضي عني وعن چوزتي انا ماشي ببركت دعاكي وفجي يامه وتعالي معايه ربنا يخليكي ليا 

الحجه : روح ي ولد انا راضيه عنك دنيا واخره 
ربنا يرزجكم الخلف الصالح ويتمم ليك ع خير 

حسن بستغراب : يعني ايه يامه مش هتيچي 
معايه 

الحجه بحزن : روح ي ولدي وخد عمامك وولاد عمامك واختك شهد معاكم ..اانا مجدرش 
اسيب مراد لحالو وهو كده مينفعش يكون
انا وانت والزمن عليه حبت عيني عمل 
ده كلو من خوفه عليكم هو الي رباكم 
ونسي نفسه عشانكم ومفيش يوم 
فرح فيه حتي بچوزته من بت 
عمك روح ي ولدي جلبي 
معاك وهبجا ازوركم 
ان شاء الله

حسن بحزن  : ماشي يامه الي تشوفيه عن اذنك 

وخرج راح لعمو ابراهيم وخد شهد وجوزها وندي بت عمو معاه وطبعا فهد وعامر مستنين ف القاهرة 

مراد رجع اخر اليل شاف امه قعده والدموع ف عنيها 
دخلها : خير يامه ايه الي مسهرك لحد دلوجتي وهتبكي ليه 

الحجه بحزن : حسن سافر وانا مروحتش معاه ف يوم زي ده كسرت فرحته ي ولدي 

مراد بتفهم : مروحتيش معاه ليه يامه 

الحجه : مجدرتش اشوفكم كده ي ولد وافرح ده خوك ي مراد برضايه عليك ي ولد متكسر فرحته
انت مشوفتش ملهوف ازي والفرحه ماليه عنيه 

مراد بحزن : ما هو ده الي مخوفني يامه هو ده الي جلجني ان تكون فرحته دي سبب كسرته انا من خوفي عليه يامه عملت كده معااه وهو مش همه 
وخرچ عن طوعي

الحجه : انا عارفه ي ولدي وبعدين ده خوك وعمره ما فيه حاچه تبعدكم عن بعض وميجدرش يستغني عنك وانشالله البت تكون زينه واهلها ناس طيبين 

مراد : لا مخلاص يامه جدر يستغنا والله طيبين 
ولا غيرو دي حاچه ترچع ليه ع العموم يامه انا مجدرش ع زعلك هخلي العربيه توديكي 
لحد عنديه وحضري معاه كتب الكتاب 
وبركي ليه والي عايزو ربنا هيكون 
تصبحي ع خير 

ليصدع مراد ويترك الحجه راضيه ف حيرتها ع ابناءها... 
يقترب من باب الغرفه وستمع نسمه كالعاده تتحدث بالهاتف 
نسمه بغل : خلاص يامه غار حسن مفضلش غير شهد وانشالله هخلي يجلب عليها وخيرو كلو هيكون ليا وملكي ومرت عمي مش هتعيش 
كده الي عشتوو......ايوة يامه ايوة فهماكي 
انا اصلا مجهزه حالي عشان بعد كده 
افتح معاه مضوع ان رياض ياخد 
مكان حسن ف الشغل بحري 
متجلجيش انا بتك برضي 

مراد بحزن بجا هو ده الي بتختطي ليه ومجهزا 
نفسك الچوزك عشانو اخرتي معاكي مصلحه 
بنك فلوس مهيخلصش ربنا يسمحك يابه 
خلاني ربيت عجربه ف بيتي كل همه 
تخرب عيشتي بس ومالو خلينا 
وراه لاخر الخط وربنا يكشفها 
ليا ديما 

مراد لتنبها: احم احم .. ودخل الغرفه 

نسمه بتوتر : هاا ماشي يامه ماشي يلا تصبحي ع خير هشوف چوزي جه 

مراد وهو يخلع حذائه.. نسمه بدلع ماسخ 
:عنك ي ولد عمي وتقترب منو وتساعده 
بخلع ملابسه وتجلس بجانبه 
ويدها ع صدره 

نسمه بخبث : ايه مشتجتلي وهيا تقترب منو 

يلا ي اطفال ي حلوين من هنا بخ ي اندر ايدج 
+18😂💔


مراد  برفعة حاجب : لاه زي ده كلام برضك 
ويقبض ع شعرها بقوة  * مغلول بقا 😂*
ويحملها ويرميه ع السرير 

نسمه بخضه : ايه ي مراد مالك براحه 

مراد بخبث : اصلي اتوحشتك جوي 
ويقترب منها ويقوم بقطع ملابسها  
ويقبض ع رقبته بعنف ويضاجعه 
بقوة بدون مداعبه ويفرغ بها كل 
غضبه وغله ويقوم بقلبها ويمسكها 
شعرها ويضاجعه بقوة وعنف 
ويده الاخر تقوم بضربها بشده ع 
اردافها وكل هذا ونسمه بتموت 
من الوجع ومش قدرة ومراد 
ف بالو انت لسه شوفتي حاجه 
عشان متفكريش تستغلي علقتك 
بيا تاني مره ي بت الكلب ..
ونسمه كتمه صرختها ف المخده 
وعندما قربت ع الاغماء يقوم 
مراد عنها ويغتسل وهو
مشمئز منها ... 
****✋
.....في القاهرة ..

وصل حسن وعمه ابراهيم وابناءه هاشم وندي 
واخته شهد وابنها سليم 

حسن :بص ي عمي ارتاحو من السفر وانشالله 
بعد المغرب نروح للناس وعن اذنك ياعمي 
عايزك تتفج معاهم ع كتب كتاب ع طول 
احنا مش بتوع جراية فاتحه وفترة 
خطوبة ..

عمه : انشالله ي ولدي وربنا يفرحكم 

حسن: وانتي ي شهد حضري حالك انتي 
وندي ع العصريه كده هخدكم تجيبو هداية 
للعروسة وتخترو ليها حاچه ع زوجكم 

شهد : عنيا ي خوي ربنا يفرحك ي رب 

ندي بحسرة: ونبي ي ولد عمي ما شوفت ازوج منك 
ابجا علم فهد شوية اخر مره جيب لي 
إشرب اخضر وجزازت كلونيا وبيجولي 
الحب ولع ف الدرة ي بت ي سعدية 

لتنفجر شهد بالضحك عليها : ونبي مشوفت ف خفه 
دم فهد ده بينكشك ي عبيطه 

ليرد هاشم  بغيرة : طب اهدي ي ختي ليطج 
ليكي عرج يلا يختي منك ليها ع الاوضه 
ومشفكمش براها لحد ما نمشو من شجت 
العذاب دي كانها لمتك هتبج عال ي حسن 

ليرد حسن بضحكة : طب يلا استأذن انا 
هروح اخلص شوية شغل ف الشركه 
_____

ف الصعيد كانت الحجه راضيه من الفجريه 
وهيا ترتب الزيارة الي هتخدها معاها 
وهيا رايحه القاهرة عشان اهل العروسه 

الحجه : بت ي ورد حطيتي كل الي جولت ليكي 
عليه 
ورد : ايوة ي ستي الحچه خليت الغفر چابو 
كرتين الفاكهه الي جولتي عليها وحطيت 
البط والحمام والفراخ ف اجفص وخبزت 
العيش وحطيتو ف تلت كرتين زي ما جولتي 

نسمه وهيا تمسك ظهرها ونزله ع السلم ببطء
:ايه ده كلو ايه ده كلو خير انشالله 

الحجه : خير ي بتي اصلي انا رايحه لخطوبة حسن 

نسمه بغل : ولازمة ايه ده كلو ده حيالله خطوبة 

الحجه : كل واحد هيخد ع كده مجامه ي بتي 

نسمه : ااه ومراد بيه يعرف بي ده كلو 

الحجه : مراد بيه ولدي والي انا بعمله بيرضي 
حتي لو مش ع مزاچو خليكي ف حالك انتي
وشوفي لو هتيچي معايه همي البسي وچهزي 
حالك 

نسمه بدلع ماسخ : لاه مهجدرش اصلي تعبانه وحطت ايدها ع ضهرها وبعدين مجدرش 
اسيب چوزي الوحديه روحي انتي

الحجه : ليه مالك حامل ولا ايه 

نسمه برفعة حاجب ولسه هترد نزل مراد بيه
راحت اتكتمت .."😅تستهلي ي عقربه"

مراد : ايه يامه چهزتي حالك 

الحجه : ايوة ي ولدي كل حاچه چهزت 
الحجه بأمل : برضو مش هتيچي معايه  
ي ولدي 

مراد بنزعاج : يمااااه جلنا بكفايه عاد جفلي 
ع الموضوع ده 

الحجه : خلاص ي ولدي الي تشوفه 
يلا ي ورد همي بينا ..ليوقفها مراد 

مراد : استني يامه ويخرج من جيب الجلبيه 
خمس رزم فئة ال ٢٠٠ جنيه خودي يامه 
نجطي العروسه وجبلها هدية وانتي 
رايحه ...
لتخرج عيون نسمه من محاجرها وهيا ف بالها 
اومال لو موافج كت اديتها كاام 

الحجه برضي : ربنا يزيدك  ي ولدي ويخليك  لاخواتك ي رب 

"لتذهب الحجه راضيه وتتمني توصل في غمضت 
عين فهو حسن صغيرها ونور عينهاا "

يعود حسن من الشركه وياخذ ندي وشهد ويذهبو الي محل صياغه يختار حسن لها خلخال يتمني ان يراه ع اقدامها 
وندي تختر لها اسورة 
وشهد تختار لها سلسال
كبير بعض الشئ
ثم يذهب حسن لياتي
بشكولاه من نوع فاخر
ويعودو للمنزل 

قبل المغرب يلا همي يشهد عشان ننزل الناس ف انتظرنا ليضحك عليه فهد 
: واه براحه ي حسن الناس مش هتطير اهدي 

ليرد حسن : بس اسكت انت بجالك 
ساعه تتزوج كيف الحريم 

لتاتي شهد ومعاها ندي ف ابهر حله لهم 

فهد وهو متنح : ي بوي ي ولاد ميته بس يتجفل علينا بابا ي بت ي سوسو هتموتييي.

وينزل هاشم ع قفاه بقلم ظباط محترم : طب يلا 
ي نحنوح متنحش... يلا اتحركي منك ليها 
همو بينا .

ليذهب حسن ويفتح الباب يجد اتنين من غفر السرايه يحملو الكرتين ويصعدو بها 

حسن: ايه ي محمدين خير ايه الحاچه دي ..

ليرد الغفير : دي الحاچه الي چيباها الحچه الكبير وهيا چايه

حسن بلهفه : اااايه امي چات ...وينزل السلم ف درجتين ويأخذ الحچه راضيه ف حضنه 
ويبوس ع يدها ورأسها 

حسن بفرحه : شالله يخليكي ليه يامه انا عارف انك متسبنيش ف يوم زي ده 

الحجه بضحكه: وانا اجدر ع زعلك ي نن عين امك 

حسن ويلتفت يبحث عن مراد ولكن وجهه    يتجهم عندما لم يجده
تفهم الحجه نظرات حسن 

الحجه : معلشي ي ولدي هيجي يوم وهيرضي 
عنيك هو بعتني وداني النجوط كمان هو 
عمل ده كلو من خوفه عليك ي ولدي 

حسن : ع الله يامه ع الله انا مش زعلان منيه 
وكتر خيره برضو .. تعالي ارتاحي انهارده ونروح بكره للناس 

الحجه : لاه ي ولد انا زينه يلا هم بينا الناس اكيد منتظره ...

ليذهب حسن وامه وندي وشهد وزجها هاشم ف سياره ويذهب عامر وفهد والعم ابراهيم 
في سيارة اخره 

يصلو ويدق حسن الباب وبيده الحجه راضيه 
وعلبة الشكولاته وعامر وفهد بيطلعو باقي 
زيارة الحجه 

ليستقبلهم محمد والد رحيل بفرحه وتهليل 
: ي اهلا وسهلا ي اهلا وسهلا ده احنا زرنا 
البركه اتفضلي ي ستي الحجه اتفضل ي 
حسن ي بني اتفضل يجماعه اتفضلو 
البيت بيتكم

زينب ام رحيل : اهلا بيكم نورتونا اتفضلي ي حجه 
اتفضلو ي بنات البيت بتكم ..وبعد كده يشوفو الزيارة الي عمال فهد وعامر بيطلعوها من تحت

محمد : ليه كده تعبتو نفسكم والله كفايه دخلتكم 
علينا ي حجه كده كتير والله 

الحجه راضيه : ولا كتير ولا حاچه ي راچل 
ي طيب ..

فهد وهو بينهج : ايه مرات عمي ف حاچه تاني  مش چيبه الخيل معاكي بالمرة ليه 

لتضحك الحجه راضيه : لا خلاص ونبي انا مني عيني اچيب الدنيا كلها لخطيبة ولدي 

ليرد العم ابراهيم : ادخل ي معدول ادخل ديما 
فضحنا ..

ويجلسو ف غرفه الضيوف وتقدم ام رحيل الضيافه من قهوة وفاكهه وحلويات شرقيه 

زينب : اهلا بيكم نورتو حصلت لينا البركه
بدخلتكم علينا والله ي حجه ..مش هتعرفنا 
ي حسن ولا ايه 

حسن بفرحه : ايوه طبعا دي امي الحچه راضيه 
وده عمي ابراهيم وده هشام ولدو  ودي ندي بنته 
ودي شهد اختي ونور بتنا ومرات هشام ود عمي 
ودول طبعا فهد وعامر چم معايه جبل سابج 

الاب والام  بترحيب : حصلنا الشرف نورتو ي جماعه ليجلسو ويتحدثو بأمور مختلفه 
حتي يفتح العم ابراهيم الحديث 

ابراهيم : والله ي استاذ محمد احنا ريدين نطلب يد بكرك الرشيد 
الدكتورة رحيل لولادنا حسن... 
وحسن ونعم الزوج والسند وانشالله مش 
هتندم ابدا انك عطيته بنتك 

ليرد الاب : وانا ي حج قبلت طلبكم  وانا بديكم
‏ عين من عيوني رحيل بنتي دي روحي وشمعة
  بيتي وانشالله حسن هيحافظ عليها .

يرد حسن بفرحه : وانا اوعدك ي عمي هحطه ف عيوني وانشالله هتنور حياتي ديما ..

الحجه بحب : ربنا يفرحكم ي ولدي .. اومال فين عروستنا والي خطفت جلب ابني 

زينب : ثانيه وحده هجبها وجايه ..لتذهب لغرفة 
رحيل ...

رحيل بتوتر : ايه ي ماما ف ناس كتير بره 

الام بحب : اه ي ستي وحسن فرحان اووي 
ومستنينك تطلعي تسلمي عليهم  

رحيل : انا قلقانه اووي ي ماما واعصابي سيبه 

زينب : لا يحببتي متقلقيش دي ناس طيبه 
اووي وهترتاحي ليهم 

رحيل : طب فستاني حلو طب ف حاجه اوفر  
ولا كده تمام 

زينب بحب : لا ي نور عيني زي القمر كبرتي 
ي رحيل وبقيتي عروسه ي اول فرحتي 

رحيل : ربنا يخليكي ليا ي ماما و ...

لتقاطعهم رقيه : طب يلا كلاكيت تاني مره نخلص العشق الممنوع ده بعد ما الضيوف تمشي طيب 
ولا ايه 

الام : طب بس ي مقصوفة الرقبه وتعالي 
سلمي ع الضيوف انتي كمان ف بنتين بره 
والحجه ام حسن 

رقيه بنكش : ده طبعا انا هطلع معاكم بس المهم ..سيبك من البنات اخبار الرجاله ايه حلوين ولا مش لازم اطلع 

زينب وهيا بتجري وراها : طب وربنا لربيكي 
ي قليلة الادب انا معرفتش اربيكي اصلا 

ويدخل الاب: ايه ي زينب فينك الناس مستنيه 
عيب كده ..يلا ي رحيل ي حببتي 

وتاخذ رحيل صنية العصير وتدخل عليهم وهيا 
متوترة وتقدم للضيوف ..

الحجه : اللهم صلي ع النبي الله اكبر عرفت تختار ي ولدي ربنا يفرحكم مشالله مشالله 

رحيل بكسوف : اتفضلي ي ماما  ...

الحجه : يزيد فضلك ي حبة عيني 

وتقدم لباقي الضيوف واخر واحد حسن لترفع عينها تجدو يبتسم وهو يهمس بكلمة قمري 
جعل رحيل يزيد توترها بس انقذتها 
الحجه : تعالي هنا چمبي ي عروسه 

رحيل بطاعه : حاضر

الحجه بحب : يحضرلك الخير ي نور عيني 

شهد : قمر بسم الله مشاء الله عليك ي عروسه 
انا شهد اخت حسن ودي ندي بت عمي واخت 
چوزي وانشالله هنبجا صحاب وحبايب

رحيل بحب : تسلميلي ي رب ده عيونك الحلوة 
اكيد ي قلبي واكتر كمان  

العم : ع بركة الله نجر الفاتحه ..يقرأو الفاتحه 

ابراهيم : جول لنا طلبتك ي استاذ محمد 

محمد : عيب ي حج ابراهيم احنا بنشتري راجل انا مش عايز غير ان بنتي
تكون مرتاحه مع جوزها 

ابراهيم : ده اكيد ي استاذ بس برضو نعرف طلباتك من مهر وشبكه وعفش 

محمد : الدهب ده هدية خطيبها ليها والمهر ده مقام بنتي عند حسن 
اما للعفش ام رحيل مجهزها 
جهاز عروسة كامل وزياده 

ابراهيم : اذا كان كده فعلي بركة الله حسن ينزل مع عرسته بكره يختارو الشبكه و نكتب الكتاب بعد بكرة والفرح الاسبوع الجاي عشان الحچه وحنا نلحج نحضر فرح ولدنا جبل 
ما نعاود ع بلدنا ..

الاب : طب ليه الاستعجال ده ي حج 

ابراهيم : خير البر عاجله ي استاذ محمد 

محمد : انتي ايه رايك ي بنتي 

رحيل بخجل : الي تشوفه ي بابا 

محمد : طب ع بركة الله 

لتقوم شهد وندي وام رحيل بلزغريط 

الحجه بمباركه : مبروك ي مرات ولدي 
مبروك ي حسن ربنا يرزجكم الخلف الصالح
ويتمم ع خير ..
وتخرج نقوط مراد وتعطيه لرحيل 

رحيل : ايه ده كلو ي ماما 
الحجه : ده نجوط مراد بيه ليكي 
اخو حسن الكبير بس حصلت 
ظروف ف الشغل ومجدرش 
يجي بس انشالله هيبجا 
يزوركم 

رحيل : ايوة بس ده كتير اووي 

الحجه : ولا كتير ولا حاچه ي بتي خودي مني 
وتخرچ سلسال ثلاثة ادور وهو ورث عائلي 
وتمده لرحيل : وده مني انا 

رحيل بتنظر لوالدها ليرد محمد : خودي من الحجه ي رحيل متكسفيش ايدها ي بنتي 

رحيل : حاضر ي بابا ..شكرا ي ماما الحجه 
وشكرا لمراد بيه

ثم تعطيها شهد السلسال : اتفضلي ي رحيل 
دي حاچه بسيطه كده يرب تعجبك 

رحيل بحب : تعبتي نفسك ليه ي شهد 
شكرا ليكي واكيد هتعجبني كفايه 
انها منك ثم تقبلها من خدها 
لتحتضنها شهد بحب وفرحه 

وكذلك الامر مع ندي وتعطيها السوار وتبارك لها 

ثم يخرج لها العم ابراهيم وهشام وفهد وعامر 
النقطة وكل واحد يعطيها رزمة من المال 
فهم عائله الخير والكرم ..

الام : والله تعبتو نفسكم ي جماعه كده كتير 
وبعدين ده رحيل هتكون بنتكم مش وحده 
غريبه ..

الحجه : ولا كتير ولا حاچه مجام بتنا رحيل 
غالي وبعدين نعمل ايه بالغريب ده بنتنا 
ونحطوها ف عنينا وزيها زي شهد وكتر 

كل ده وحسن ينظر لعائلته بفخر
فهم رفعو رأسه 
وينظر لرحيل بحب وهو يهيم بها وبكلامها وضحكتها الخجوله وحركاتها ..

محمد : طب يلاه ي جماعه نسيب العرسان مع 
بعض شوية ونتعشا مع بعض كده حاجه خفيفه  ليذهبو لغرفة السفره وتذهب زينب بصنيه 
لحسن ورحيل ..

ليقترب منها حسن : مبروك ي رحيل 

رحيل بخجل : الله يبارك فيك ي حسن 

حسن بحب : احله حسن منك ي رحيل 
انا نفسي اصرخ بعلو صوتي وجول 
للناس كلها اني بحبك 

رحيل بحمرة خجل تجنن : بس ي حسن ايه 
الكلام ده 

حسن : كلام انتي شوفتي لسه كلام
انا لولا العيب لكنت خدتك ف حضني
ولفيت بيكي الدنيا من فرحتي 
.. تهب رحيل واقفه تريد 
الذهاب من خجلها ليمسك حسن 
يدها :طب خلاص اجعدي 
مش هتكلم تاني 

ليخرج لها الهدية الي جبها ليها : اتفضلي ي ست البنات ..لتاخذ رحيل منو العلبه بخجل 

حسن : ايه مش هتفتحيها 

رحيل : حاضر ....وتفتح العلبه وتخرج خلخالين 
من الذهب الخالص  ..ايه ده ي حسن خلخال 

حسن : ايوة ي جلب حسن عشان كل ما تمشي 
ترجصي بنغمات رنة خلخالك ف جلبي 

لتجري رحيل بخجل ع غرفتها ويدها ع قلبها 
تتحسس نبض خافقه الصغير من كلام حسن 
فهو برئ ونقي ولاول مره يستمع
لهذا الكلام ......
‏*********
" ذهب حسن واهله بعد توديع عائله رحيل وغمزه خفيه من حسن لرحيل ووعد باللقاء غدا ..

محمد: ايه ي رحيل مبسوطه ي بنتي 
ومرتاحه ولا ف حاجه مش عجباكي

رحيل بفرحه : لا بدا ي بابا انا مرتاحه واهله 
ناس كويسين وانا فرحانه بيهم اووي 

تتدخل زينب : انت مشفتش الحجه فرحانه بيها 
ازاي ولا اخته ربنا يتمم ليهم ع خير ي رب ...يلا
ي رحيل ادخلي نامي وريحي نفسك
عشان بكره حسن جاي يخدك انتي 
ورقيه تختاري شبكتك 

رحيل : حاضر ياماما تصبحو ع خير 

"تذهب رحيل لغرفتها وهي فرحانه وسرحانه 
ف كلام حسن وغزله ليها والحب الي باين 
في عنيه وتنام وهيا بتفكر ف حياتهم 
الجايه مع بعض وازاي بعد اسبوع 
هتكون ملك حسن وهتتكتب 
ع اسمه "

الصبح قامت رحيل بنشاط خدت حمام وهتمت 
ببشرتها وشعرها مع كام مسك للوجه وكانت 
زي القمر المنور وبعد العصر لقت الفون 
بيرن وكان حسن لما سجل رقمه
ع تلفونها امبارح ب حبيبي...

حسن : عامله ايه ي جمري 

رحيل بضحكه : جمري اكتر حاجه بحبها 
فيك لهجتك ي حسن 

حسن بحب : ع كده انتي بتحبي فيا 
حچات كتير بجا 

رحيل بخجل : بس ي حسن 

حسن بضحكه : طب ماشي كلها اسبوع 
ومش هسمع بس دي خالص ...
ع العموم چهزي حالك نص ساعه 
وانا عندك ومعايه شهد وندي 

رحيل : تمام ماشي 

حسن : مع سلامه ي جلبي هچيلك طيارة  

رحيل : لا ي حسن خالي بالك من نفسك 
وسوق ع مهلك 

حسن : ي بووووي ي ولد هتخفي ع ي رحيل 

رحيل بحب : لازم اخاف عليك ي حسن 
انت هتكون جوزي يلا بقا بااي ..

"وقفلت مع حسن وقامت جهزت نفسها ولبست 
فستان رقيق مع كعب سمبل وحجاب زدها فتنه
ورشة عطرها بريحة الفراولة ومسكارا وملمع بس 
وجه حسن وراحو لمحل الصياغه "

حسن بحب : بصي ي رحيل كل الي يعچبك 
اختريه ومتشغليش بالك باي حاچه تاني 

رحيل بكسوف : حاضر ي حسن 

"واختارت رحيل شبكه رقيقه من سلسله نعمه 
وخاتم وانصيال"

شهد : ايه ي رحيل الشبكه الهادية دي الدهب ده 
...وتقترب منها بصوت واطي تلبسيه لچوزك 
ع جميص نوم ف شجتكم .. لتحمر رحيل بخجل  وتبتعد ..اما حدنا نلبسو دهب تجيل يمله 
عين العدو 

حسن : هيا متعرفش ي شهد عويدنا اختاري                ليها انتي 

واختارت لها شهد وندي شبكه تقيله 
صعيدي ع اصلو ست غوايش عريضه 
وتلت خواتم كبار ومشربيه تقيله 
وحلق كبير

ونقت هيا وحسن الدبل وختار لها خلخال تاني 
وغمز لها بضحكه .. 

واخدو الطقمين وعشاهم حسن ف مطعم فخم وبعد كده روحهم ...

وخلال الاسبوع ده كانت رحيل مشغوله جدا 
هيا وامه ورقيه ومعاهم شهد وندي ف
تجهيز رحيل وشراء الكمليات ..

وطبعا شهد كانت بتركز ع قمصان النوم شكل 
حسن موصيها 😂

وحسن ورحيل اتفقو انهم يكتبو الكتاب ويعملو 
احتفال بسيط بين اهلهم وطبعا حسن شرط 
تلبس الفستان الابيض ..

يوم  الزفاف ....

ذهبت رحيل من الصباح الباكر الي البيوتي سنتر 
ومعاها ندي وشهد ورقيه وعملت حمام مغربي 
ومسكات ع الوجه والبشرة والشعر وهتمو 
بيها اهتمام كامل وهيا كانت قلقانه 
جدا وكانت الي تختارو ليها 
شهد تعملو من سكات ..

قبل المغرب خلصت رحيل وكانت مشالله تبارك 
الرحمن بدر من نور و شفتها شهد بالفستان 
وعنيها دمعت من الفرحه وقعدت تزغرط 
هيا وندي ورقيه والدموع ف عنيهم 

رحت شهد قرأت عليها المعوذات ونزلت الطرحه ع وشها ودخل عليهم حسن بالبدله وكان زي القمر 
اخدهم وطلع وكانت عربيات الزفه منتظرهم 
برا .....
وكان رامي اخو رحيل جايب صحابو وعملو لرحيل 
زفه ملهاش حل وحسن كان جايب طبل بلدي 
ومزمار  وفضلو وراهم بالعربيات 
والمتوسكلات لحد باب بيت رحيل 

طلعت رحيل  وكان في بعض الجيران جائو للمباركه وكتبو الكتاب وسلمها محمد ل حسن 

حسن رفع طرحت رحيل عن وشها : بسم الله مشاء 
الله ربنا يباركلي فيكي وبسها ع جبهتها 

الحجه راضيه وهيا بترش ملح : الله اكبر اللهم صلي ع محمد وال محمد ..تعالي ي مرات 
ولدي وخدتها ف حضنها وقعدت 
تدعي ليهم والدموع ف عنيها ..

خود ي حسن لبس مراتك الشبكه ودخلت رقيه 
وندي وشهد بتلت صواني من الذهب ولبسها 
حسن وسط فرحته و فرحت اهلو وخجل رحيل 
وكسوفها والجيران منهم الفرحان ومن الحاسد 
ومنهم الي بيتمني يكون مكان رحيل 

ولبسو بعض الدبل وحسن لبسها الدهب مع بعض 
الهمسات والمسات من حسن وكسوف رحيل وجيه
دور الخلخال راح شالو حسن ف جيب البدله 
وقال لرحيل : ده البسو ليكي ف شجتنا ع رحتنا ..
ورحيل بعد شوية هدوب من خجلها 

وبعد وقت من المباركات والفرح وسط الاهل 
اخدها حسن ونزل وعملو ليهم زفه تاني 
لحد بيت حسن ورحيل 

اخد حسن رحيل ودخلو بيتهم وهو كان عباره 
عن دورين مفتوحين ع بعض الدور الاول 
غرفة السفرة والمعيشه والصالون 
والمطبخ وحمام للضيوف وفوق 
جناح حسن ورحيل عبارة 
اوضة نوم اوضة ملابس 
حمام كبير و ليفنج بالبرانده 
وغرفتين اطفال بالحمام ..

حسن : تعالي ي رحيل اتفرچي ع بيتنا ..واخد رحيل فرجها ع البيت واخر حاجه اوضة النوم 

دخلت رحيل مع حسن وهيا بتترعش من التوتر

حسن بحب : تعالي ي جمري متخفيش تعالي ي جلب حسن .. ودخلو لقت الغرفه هاديه مع اضاءة 
خفيفه ورحتها تخطف العقل ومريحه للاعصاب 
ولقت بجامه لحسن وقميص ستان ع السرير 
وده زود قلقها 

حسن : ادخلي الاوضه دي وغيري هدومك واهو 
الحمام وانا هغير ف الاوضة التاني وهجيبلك 
العشا من تحت وچاي واخد البجامه وخرج 

رحيل فضلت راحيه جايه ف الاوضه بتوتر 
وهيا بتكلم نفسها : اهدي ي رحيل اهدي 
ده حسن جوزك خلاص مش حد غريب 
يلا استهدي بالله وروحي غيري هدومك 
وبعدين مش هتلاقي ارق واحن من 
حسن عليكي يلا ي رحيل متنكديش 
ع حسن ف يوم زي ده يلا ..

وبكده قامت خلعت الفستان والطرحه واخدت القميص بالروب ودخلت الحمام 

"اخدت شور بارد هدي اعصبها ومسحت الميكب الهادي الي كانت عملاه وطلعت مشاطت شعرها 
وسبتو مفرود ع ضهرها ورشة عطرها المفضل 
وحطت ملمع شفايف بطعم الفراوله وبس كده "

"عند حسن كان فرحان اووي وفرحته مش سيعاه 
بس هدي نفسو : اهدي ي حسن عشان رحيل متخفش منك بقالك سنه صابر اهدي وكلها 
دقايق وهتكون ف حضنك وملكك وخد 
شور دافي ولبس البجامه ورش عطره 
واخد صنية العشا وطلع "..

دخل حسن ع رحيل لقاه قعده ع السرير وبتفرك ف صوبعها من القلق حسن تنح ف جملها ورقتها 
والقميص الابيض هياخد منها حته وصدرها 
ورجليها الي بينين من الروب الشفاف ..

رحيل شافت حسن دخل وواقف بيبص عليها وهو 
مبهور من شكلها ..

حسن حط صنية العشا ع جمب وراح لرحيل مسك ايدها وراح بسهم وبسها من خدها ومن جيبنها 
وراح نزل مسك رجلها وطلع الخلخال لبسو ليها 
وباس صوابع رجلها الصغيره كل ده ورحيل 
ديبه بين ايديه ..انا عايزك متجلعيش الخلخال
ده من رجليكي ابدا ي جلبي ..

حسن مسك ايدها وراح مقومها : احم انا بقول تعال نتعشو بدل ما اتعشا بيكي 

رحيل بصت ليه بخضه 

ضحك حسن عليها : متقلقيش ي قلبي انا بضحك معاكي تعالي ..وخدها وقعد يتكلم معاها وحاول 
يخرجها برا مود التوتر الي هيا فيه وتعشو 
مع بعض و رحيل يعتبر مكلتش حاجه 
من كسوفها ..

حسن : يلا ي رحيل قومي اتوضي وتعالي نصلي 
ركعتين مع بعض عشان ربنا يبارك لينا 

قامت رحيل اتوضت ومعاها حسن ولبست اسدلها 
وصلو ركعتين مع بعض وحسن حط ايدو ع جبنها 
ودعا دعاء المتزوجين وشال رحيل وحطها ع السرير وخلعها الاسدال ....

يلا ي اطفال ي حلوين من هنا +18
انا قولت اهو😂
****

حسن قرب من رحيل وخدها ف حضنو وقعد يبوسها بوس رقيق وهادي ع شفيفها 
وخدودها وعنيها وع رقبتها كل ده 
ورحيل بتترعش وديبه ف حضنه

حسن: بس ي جلبي اهدي متخفيش 
بتترعشي ليه كده اوعي تخافي 
مني ف يوم ي رحيل انا 
امانك وسندك وچوزك 
وكل حاچه ليكي ف الدنيا..

رحيل بدموع خجل : اااانا مش خايفه منك ي حسن .اانا  انا بسس خايفه من الي هيحصل 

حسن بحنان : لاه ي جلب حسن متخفيش 
انا عمري مجدر اوچعك ي رحيل ده انا 
مصدجت بجيتي بين اديا وع اسمي 
اوچع روحي ولا اني اوچعك 

رحيل بحب : بعد الشر عليك ي حسن 
ربنا يخليك ليا ي ح ححبيبي

حسن سمع رحيل ونزل ع شفيفها بوس بقا بيحضنها وكانو عايز يدخلها جوه صدره ويقفل 
عليها ونزل ع رقبتها  وصدرها يعضه عضات
رقيقه ويحط ختمه ع جسمها 

راح خلعها القميص وخلع بجمتو وفضل بالبكسر 
ورحيل بالاندر بس ورجع خدها ف حضنه واديه 
ف شعرها وطلع كل الحب والحنان الي جواه 
ع شكل بوسات واحضان وكلام غزل رقيق

حسن برغبه : ايه ي حبيبي چاهزة انا عايز 
اجولك من الحظه دي انتي هتكوني 
كل حاچه ف حياتي حبيبتي وامي 
واختي وبنتي ومرتي وام عيال 

رحيل هزت راسها بايوة وتمسكت بذراعيه
حسن دفع نفسو براحه بداخلها لحد 
ما رُجولته كلها دخلت اونثتها وهو
يشعر بدماء برائتها ع عضوه 

رحيل بصراخ متالم :آآآآآآه 

حسن بخوف : بس ي حبيبي اهدي خلاص 
خلصنا ي نور عيني اهدي مبروك ي جلب 
حسن مبروك ي اطهر ملاك ع الارض 

وفضل حسن مستني رحيل تاخد ع حجم رجولته 
داخل انوثتها وبدأ يتحرك براحه داخلها وهو  بيبوس فيها ويحسس ع خدها وشعرها 
ويصبر فيها بكلماته الرقيقه حتي تحول 
الوجع لمتعه ..
حسن بشهوه : ايه ي حبيبي حلو كده مرتاحه 
ولا اجوم 
رحيل وهيا شيفه لهفت حسن عليها اتمسكت 
بحسن وهزة رسها بلا ودفنت وجهه ف صدر 
حسن..

حسن اول مشاف حركت رحيل وازاي اتمسكت بيه 
بدأ يدفع داخلها ببعض القوه وايده بتمشي ع كل جسمه برغبه شديده وتمسك بها بقوة 
حتي اخرج صوت تنهيده قوية وافرغ بدخلها
ماء رُجولته ..

********End

قام حسن عن رحيل براحه وباس دمغها ولف منشفه ع وسطه وراح ملء حوض الاستحمام 
بماء دافي ورجع شال رحيل ودخلها ف المايه 
براحه وقعد وراها وساعدها ع الغتسال وسبها
وخرج لبس هدومه وغير مفرش السرير 
‏وطلع لرحيل قميص قطني مريح 

ونزل تحت يجبلها كوب عصير واتصل ب محمد 
والد رحيل واتصل ب امه الحجه راضيه وطمنهم 

حسن : ايوة ي عمي مبروك بنتك اطهر ما خلج ربي 

محمد بدمع فرحه : ربنا يبارك ليكم ي بني ويجعل خلفكم صالح 

حسن : ايوة يامه كلو تمام رحيل طاهرة 

الحجه راضيه بفرحه : مبروك ي ولدي 
مبروك زغرطي ي بت منك ليها ..

وقامت الحجه راضيه بالاتصال ع مراد 

ايوة : ي مراد ي ولدي فرح لاخوك عنديك 
مرته طاهره مطهره 

ليقوم مراد هو وابن عمومته بضرب الاعيرة الناريه 
والتفريح لاخوه بعد دخلته ع زوجته ..

...ف مراد برغم خلافه مع حسن الا انه اقام ليله 
كبيره وذبح الدبائح واعد العشاء لاهل البلد كلها 
كي لا يشمت بهي الاعداء .... 
" وكمان سال ع رحيل واهلها وعرف انهم ناس 
كويسين بس مش عجبو ان ابو رحيل نجار 
وبرضو مقتنع انهم طمعنين ف حسن 
ورحيل عصت اخوه عليه وطلعتو 
عنن شوره " صعيدي قفل😂..

"عند حسن طلع لرحيل وجدها ارتدت ملابسها و
وتجلس بالسرير منتظراه ..

حسن : خودي ي نور عيني اشربي العصير ده 
عشان يعوض معاكي 

تاخذ منه رحيل الكوب بهدوء وتشرب العصير 
ثم ياخذ حسن الكوب ويضعه ع الطاولة 
ويرجع لرحيل يخدها ف حضنه ويبوسه
ع رأسها ..

حسن : نامي ي جلبي انا عرفك اتعبتي 
انهارده ربنا يخليكي ليا ي حببتي 
ويبركلي فيكي 

رحيل وهيا تضع راسها ع صدره : ويخليك 
ليا ي حسن وتقوم بتقبيله ع وجنته 

"وتغرق ف النوم بسرعه فهيا بداخل حضن زوجها 
الامن و الحنون اول رجل بحياتها وحبيب 
‏شبابها ...😇😇
"ف الصباح الباكر تقوم ام رحيل بتجهيز غداء للعروسين وتطبخ لهم من ما لذه وطاب 
فهيا بكرها وتتمني انا تعطيها عين 
من عيونها "..

"والحجه راضيه تقوم بتجهيز زيارة من فاكهه وشكولاته فاخره وحلويات شرقيه وغربيه 
وكل ما تتمنه العين و الفرحه مش 
سيعاها فهي احبت رحيل 
وكانها ابنتها "...

عند رحيل ..

"استفاقت رحيل وجدت حسن ينام كالطفل البريئ ف بتسمت بحب وتذكرت اليله 
الماضيه وزاي حسن كان حنين ورقيق 
معاه ووعدت نفسهاانو زي ما بيحبها 
هتحبو اكتر وتهتم بيه وتكون
ليه نعم الزوجه فهيا لم تره 
منه غير كل الحب والحنان .. 

رحيل وهيا تقترب من حسن برقه: حسن ي حسن 
قوم يلاه بقينا الضهر ما لم تعرفه رحيل في حسن 
انه نومه تقيل 😅 فاخذت تهزه براحه وحسن 
لا حياة لمن تنادي ف سبته نايم 

" ودخلت اخدت شور دافي وطلعت لبسة بجامه من الستان الابيض وعطرها الهادي
مع ملمع شفايف ‏وكحل اسود 
وسلسالها الرقيق وطبعا الخلخال 
‏الي حسن قالها متقلعوش من رجليها ..

ونزلت تحت حضرت فطار خفيف مع العصير
الطازه وطلعت لقت حسن لسه نايم ..

قربت منو وخذت تقبله ع وجنتيه وعيونه وتكسفت تبوسه من شفيفه بين كل بوسه كانت بتنادي ع اسمه واخيرا حسن فااق 

حسن بحب : صباح الخير ي احله رحيل ف الدنيا كلها 

رحيل بحنان : صبح الخير ي قلب رحيل يلا قوم بقا جهزتلك الحمام ويلا عشان نفطر ...
.بس ع فكره اهلك خدعوني فيك 

حسن بستغراب : ليه بتجولي كده ي رحيل 

رحيل بضحكه : مكنتش اعرف اني نومك تقيل 
كده بعد كده هصحيك زي ما ماما بتصحي رقيه انت حر بقا 

حسن وهو بيشدها من ايدها : وانا ملكك ي جلبي اعملي فيا ما بدالك 
اهم حاچه تكوني مبسوطه 

رحيل بحب : وانا هكون مبسوطه كل مشوف ضحكتك ي حسن 

ليقترب حسن ويقبلها ع شفايفه قبله رقيقه 
ويحتضنها بحنان ..

رحيل بخجل : يلا بقا قوم وتمسك ايده
توديه لحد الحمام يلا خود شور وتعاله ..

ويطلع حسن بعد الشور ويفطرو مع بعض وبين ضحك ومزاح وحب بينهم ياخذها حسن مره 
اخره ..

تخرج رحيل من الحمام وتسمع هاتف حسن ي رن وتكون شهد فترد عليها 

شهد : صبحيه مباركه ي عريس 

رحيل : لا ده انا يشهد حسن ف الحمام 

شهد بفرحه : صبحيه مباركه ي مرت خوي 
ايوة كده اتجدعني مع حسن عيزين 
حسن صغير كمان تسع شهور 

رحيل بخجل : بس بقا ي شهد هتبقي انتي 
واخوكي عليا 

شهد بضحكه : هو انتي لسه مكسوفه لاه بجا مخلاص حسن هيفتح عينك دلوجتي 

رحيل بضحكه : يالهوي منك مش هتبطلي 
انا عارفه خودي حسن خرج اهو 

حسن كلم شهد وبركت ليه وقلتلو انهم جاين لهم يسلمو عليهم ويبركلهم قبل ما يسفرو 

حسن قال ل رحيل وجهزو نفسهم وابو رحيل
برضو اتصل بحسن وقالو انهم جين 
‏للمباركه وعشان يطمنو ع رحيل ..

وصلت الضيوف الساعة اتنين بعد الضهر 
وكانت رحيل لبسه عباية استقبال 
وكانت زي الفراشة وسط الضيوف 

الضيوف بركو ليهم وعطوهم النقطه 
وابو رحيل 
قدملها طقم دهب مباركه عشان يرفع راس 
بنتو وسط اهل زوجها واصرت رحيل عليهم 
انهم يتغدو معاهم .. وبعد جو اسري جميل 
لحد الساعه اربعه العصر تقريبا ..

الحجه راضيه : يلا ي ولدي نستاذنو احنا لسه 
جدامنا سكة سفر 

رحيل بحزن : كنتي قعدتي معانه شوية 
كمان ي ماما ده انتي منورنا 
لازم تسفري انهاردة 

الحجه : معلشي ي نن عين امك 
تتعوض انشالله وانتو
‏ تجو تزرونا ..

حسن : انشالله يامه جريب توصلو بسلامه 
ووصلي سلامي ل مراد بيه 

الحجه : انشالله ي ولدي سلامك واصل و
خالي بالك من رحيل وحطها ف عنيك ...

حسن بحب : هيا ف عيوني وجلبي يامه كمان 

وبعد سلامات وتوديع وبعض التوصيات من الاهل 
يذهبو الضيوف ويبقا حسن ورحيل هيمين 
ف عش الزوجيه ..


"ف الصعيد .. 

"ايه مراد بيه مش وحشكم ولا ايه انا 
عن نفسي وحشني جدا" 😂🙀

وصلت الحجه راضيه بعد العشا ولقت مراد ف ستقبلهم هو ومسخوطه هانم نسمه 

وبعد السلامات 

مراد بقلق : ايه يامه عملتو اي 

الحجه : والله ي ولدي ولا شوفت ولا هشوف 
زي مرات اخوك واهلها ناس محترمين 
الشهاده لله ..وحكت ليه تفصيل 
الاحداث الي حصلت ..

لتدخل شهد : والله يامه ده كمان جليل الي جولتي عنهم ده رحيل
تبارك الرحمن ادب واخلاج ولسانها 
بينجط عسل وجمال وعلام وحلاوة وجس..

مراد بنحنحه : احم احم خلاص ي شهد اتحشمي ايه هتوصفي مرت خوكي جدامي مش كده 

نسمه بغيره : وليه ده كلو يشهد الي انتو عملينو اتجليها ملكلكه ف بعضيه ما بين ليها وش من ضهر ولا احمر وخضر من الي
هيحطو بنات بحري مهما معروفين 

شهد : والله جمالها رباني سبحان من صور 

نسمه بغل: وكل ده دهب جابو حسن ليها عشانك تطمع فيه هيا واهلها كمان
وكمان وتنظر 
لمراد مهو مال ساايب اصلك ..

مراد بغضب يلتفت ليها : وانتي مالك انتي 
ايش حشرك كان مال ابوكي ولا مال ابوكي 
حريم اتحزن روح اطلع ع اوضتك 

لتقوم نسمه والحقد يملء عينيها ع رحيل من 
الان دون حتي ان تراها فهو الطمع ي ساده 

مراد يقف : خلاص يامه روحي ارتاحي وانا هروح اشكر عمي ع وجفتو معاكم

شهد : خودني معاك ي مراد ..يلا فوتك بعافيه 
يامه ..

تذهب شهد مع مراد وهيا تحاول ان تحنن قلبو 
علي حسن ورحيل واهلها ...

يشكر مراد عمه ع وقفته مع حسن ويذهب 
الي الخيل بتاعو وهو شارد الذهن ف كلام 
امه وشهد عن رحيل زوجت حسن 

مراد ف بالو : خلاص عاد ي مراد اهي زينه 
واهلها ناس طيبين والي كت خايف منو 
خلاص اتحل ..ولو برضك لسه الايام 
هتبين الناس ع اصلها .. ي مراد بكفايه 
متركبش دماغك انت كل الي زعلان 
منيه انو حسن خرچ عن طوعك 
بس مش اكتر ولا اجل ولو هيا 
فعلا زي ما جالت امي واختي 
يبجا تستاهل وزياده ...ايه 
ي مراد كانك اتخوت فوج 
دي مرات اخوك ولا عشانك 
محروم من الحب والچمال
والوح الحلوة هتخيب 

ليهب مراد واقف عند هذه الفكره وهو يأنب نفسه 
ويذهب للسرايه وهو ف بالو هل هيا بهذا الجمال 
فعلا ام شهد تبالغ ...

يدخل اوضته وشاف نسمه نايم ف سابع نومه 
وبتشخر كمان معدومة الانوثه ..

يتحسر مراد ع نفسو 😂

ويروح الحمام ياخد دوش بارد يهدي بيه 
اعصابه ويحاول يطلع كلام شهد من 
دماغه ويخرج يلبس قفطان ابيض 
ويستلقي ع السرير وهو بيبص ع 
نسمه ويقارنها بكلام شهد 
ع رحيل.. 

نضيفه /معدومه النضافه 

بتهتم بنفسها / حدلله رحيتها تطرش

شكلها حلو / حاسس اني متجوز رياض 
ود عمي من غير شنب 

بتحب حسن / بتحب فلوسي

بتهتم بحسن / متعرفش حاچه عني 

مراد وهو يزفر بحنق .."يووووووووووه ي مراد اتخمد اتخمد شكلك اتجنيت ع كبر نام هيا خلصت خلاص ده نصيبك اسكت عاد ونام " 

"يلتف مراد وينام وهو زعلان ع شبابه الي بيضيع 
مع حيه من تحت تبن "🥺
______$$_

"ايه ي بنات مش مراد يستاهل وحده تهتم بيه 
ولا ايه خلينا نجوزه وحده ع نسمه ونبي 😂💔"
_________

ف القاهرة حسن كان معيش رحيل فوق السحاب ومقضينها خروجات وفسح 
وعشا ف مطاعم وحاجه كده
فاخر من الاخر 

بعد شهر ونص ..

رحيل كانت عند اهلها وكانت حسه بتعب واول ما امها حطت لها الغدا شمت ريحة الاكل جريت ع الحمام وتقئت كل ف معدتها
وهو تفاحه ع الافطار هيا حسه بوجع ف معدتها والم اسفل بطنها ولكن لم 
تخبر حسن عشان متقلقوش وف 
نفسها اكيد اعراض الحيض

زينب بقلق: ايه ي رحيل ي حببتي مالك 
تعالي ي حببتي تعالي الف سلامه عليكي 

بتقوم رحيل معاها : انا كويس ي ماما متقلقيش شوية تعب ف المعده متخفيش 

زينب بلهفه : رحيل احسن تكوني حامل 

رحيل : لا ي ماما حامل اا.. وتفتكر ان الدورة 
الشهريه اتاخرت عن معادها

زينب : ايه ي دكتورة مش عارفه نفسك حامل ولا لا ...

رحيل بتوهانه : مش عارفه ي ماما هو انا كنت اتجوزت قبل كده 

زينب بضحكه : طب يلا قومي بينا عشان تنزلي تكشفي وتتاكدي يلا 

رحيل : حاضر ي ماما ..وتتصل بحسن تستأذن منو انها هتروح مع مامتها مشوار ..

تروح رحيل تكشف وتعمل تحليل دم وتطلع النتيجه اجابيه وبعد كده تدخل 
ع غرفه الاشاعه

الدكتورة : مبروك ي مدام رحيل حامل بقالك اربعين يوم تقريبا..حجم الجنين كويس والماية حولين البيبي كويسه 

بعد ما قامت رحيل وعدلت هدومها : طب انا محتاجه علاج للدوخه والغثيان ي دكتورة 

الدكتورة : تمام وده كمان حمض الفوليك 
و كمان فيتامين وكالسيوم استمري 
عليهم و اشوفك بعد شهر ..

خرجت رحيل من عند الدكتورة والفرحه مش سيعاها وروحت ع بيتها عشان تحضر مفجاءة 
لحسن بعد ما ودعت مامتها وهيا بتوصيها 
ع الي في بطنها ...

بعد المغرب اتصلت رحيل بحسن وقلتلو انها روحت وهيا مستنياه ف بيتهم ..

حسن روح وشاف رحيل مجهزه ليه سفره وجو رومانسي ولبسه قميص لونه بيبي بلو 
وف ايدها كتاب عن الاطفال والحمل 
والولاده ...

حسن بلهفه : مساء الخير ي جلبي ايه الحلاوه 
والچمال ده 

رحيل : حمدلله ع سلامتك ي حسن تعاله 
انا محضرالك عشا يجنن وتخذ الكتاب 
وتضعه جانبها ...

حسن : اومال ايه الكتاب ده ي رحيل 

رحيل بحب: ده كتاب عن الحمل والولاده
..وتقترب من حسن ...انا حامل ..
وتضع يدها ع بطنها ..

حسن بدموع فرحه : صوح ي رحيل انت حامل فعلا لااااه مش مصدج ي بوووي ي ولاد 
هكون اب لعيال احله ام ف الدنيا ..

ويقوم ياخد رحيل فحضنه وهو بيضحك بعلو صوته وبعد شوية هيطير من الفرحه ..

حسن بلهفه : تعالي ي جلبي من النهارده 
متعمليش حاچه واصل وهچيب ليكي
‏وحده تساعدك انا عايزك مرتاحه 
‏متهتميش غير براحتك 
‏وراحت الطفل ..

رحيل : متقلقش ي حبيبي وبعدين انا كويسه ليه ده كلو ومعايه ماما ورقيه ربنا يخليهم
مش محتاجه وحده تسعدني 

حسن : خلاص ي جلبي الي تشوفيه انا مش
عايز غير راحتك ي نور عيوني 

رحيل : ربنا يخليك ليا يحسن ..اتصل بماما الحجه خلينا نفرحه 

حسن : حاضر ي حبيبتي 

يتصل حسن بالحجه راضيه ويفتح مكبر الصوت 

وكانت الحجه راضيه تجلس هيا ومراد ونسمه 
ع العشا وخلت مراد يفتح مكبر الصوت 
عشان تعرف تسمع حسن 

حسن : ايوة يامه عامله ايه طمنيني عنك 

الحجه : انا بخير ي ولدي انت عامل ايه وكيف 
رحيل معاك خالي بالكم من بعض ي حسن

رحيل : انا كويسه ي ماما ومتقلقيش حسن ف 
عنيا اطمني عليه 

حسن بحب : رحيل مفيش ف حنانها 
وهتمامها بيا يامه المهم رحيل 
كانت عايزة تجولك 
ع حاچه 

الحجه : خير الله ما جعلو خير ي ولدي 

رحيل بضحكه رقيقه تدوب القلب: متقلقيش 
ي ماما الحجه ده خبر ي فرح ..انا حامل 

الحجه راضيه وقفت بفرحه : الله اكبر اللهم صلي ع النبي محمد ربنا يتم حملك ع خير يا
بتي ويفرحك زي ما فرحتيني وشدي حيلك
عيزين مراد الصغير يجي صحته زينه 
‏رحيل بفرحه : انشالله ي ماما مراد يجي وينور الدنيا حسن كان متفق
معايه لو ولد جبنا ولد هنسميه ‏
مراد والاسم عجبني اوي ..

الحج : ربنا يسعدكم ي بتي ويتمم ليكي ع خير 

حسن بهزار : لاه يامه انا بدات اغير منه من دولجتي خوديه انتي هياخد جمري مني 

رحيل بغنج : اخص عليك ي حسن كده برضو 

الحجه بضحكه : طب يلاه ي واد منك ليها 
هسيبكم انا ي عصافير الحب 

لتغلق الحجه راضيه وكل هذا ومراد يستمع لحديث رحيل وحسن وهو 
يقبض ع يده تحت طاولة 
الطعام وعنيه بطق شرار 
ليقوم بغضب ...

الحجه : ع فين ي ولدي كمل عشاك..

مراد وهو يكتم غضبه : شبعت الحمدلله يامه 

الحجه : طب ي ولدي مش ناوي ترضي عن اخوك .. اخوك مرته حامل اتصل عليه
بارك ليه حتي ..

مراد بنزعاج : ربنا يصلح الحال يامه ..
هروح افرح ليه براه 

ويخرج مراد بخطوات غاضبه فهو غاضب من نفسه وبشده كيف له انا ينتفض جسمه لمجرد سماع صوتها اووي ضحكتها كيف انزعج من 
غزلها وهتمامها بحسن كيف له ان يجرؤ 
ويهيم ف حروف اسمه من بين صغرها 
لا لا فهذا ليس انا .. 

وهذا لم يزده غير كرهه ع هذه الرحيل ..وياخذ 
سلاح ويقوم بضرب الاعيرة الناريه وكانه 
يخرج غضبه بها فهو مفرحش برصاصه 
او اثنين هو كان يطلق شريط كامل 
ويرجع يعمر ويطلق مره اخره 
حتي انكسرت ابرة الرشاش 
الآلي .. 

زلزل الصعيد بغضبه لما نشوف اخرتها معاك
ي مراد بيه ...

ف السرايه كانت نسمه تجلس مثل البركان النشط وعندم خرج مراد قامت بالانفجار 

نسمه : وحالا ثبتت نفسيها بت النچار اما 
حريم عينها بيضه 

الحجه : حريم عينها بيضه عشان عمرت بيتها 
وحملت من ولدي اچدعني انتي بس وشدي 
حيلك ولدي لسانه نشف وهو بيجولك 
اخدك اكشف عليكي وانتي ولا همك ..

نسمه بغل : لاه دي طمعانه فيه وف فلوسه 
بنات البندر مش وش عماار..بجالها شهر وحالا حملت ليه انشالله جيباه فبطنها معاه 

" هنا احب اقولكم كُلن يري الناس بعين طبعه
‏يعني هيا كده هتشوف الناس كلها كده .."

‏الحجه بغضب : لاه عاد كلو الا عرض ولدي 
‏وشرفه ..بت ي ورد انت ي بت ..نديلي 
‏مراد بيه من برا يلا همي
‏ ‏نسمه تصفر من الخوف : ي مرت عمي ااان..
‏تقاطعها الحجه : اخرصي ولا كلمه 
‏يدخل مراد : خير يامه ف ايه 

الحجه : بص ي مراد ي ولدي انا مرتك فوت ليها يامه وجول معلهشي بكره يتصلح حالها 
وكل ماده ف السيئ بسس هتجي 
وتخوض ف عرضك اخوك 
انا مهسكوتش واصل 

مراد بغضب : ااايه هتخوض ف عرض اخوي كيف 
يعني ..ويلتفت لنسمه جولتي ايه
ي وش الشؤم انتي ..
‏جالت ايه يامه 

تحكي له الحجه ما بدر منها ..

لترد نسمه ببجاحه : وانا كت غلط ف ايه يعني 
ما تجليها خاطيه ولا ال ف بطنها مش...

لتخرص بعد صفع مراد القوية وهو يمسكها 
من شعرها بغضب : عظيم بيمين لو جولتي 
كلمه تاني ف حج اخوي ومرته لتكوني 
طالج يلا غوري ع بيت ابوكي معيزش اشوف
خيالك ف السرايه احسن ولي عز وجل 
افرغ فيك السلاح ده واخرج الفرد
وضعه ف رأسها ..

لتذهب نسمه مع الريح هل احد يري هذه العقربه لاا والله فهيا رات غضب
مراد والسلاح ع راسها 

خدت ديله ف سنانها وخدت عبيتها وع بيت 
ابوها ..وكر الافاعي 

ليجس مراد وعفريت الدنيا بتتنطط قدام عنيه 
هل هو غاضب ع عرض اخيه ام ع رحيل ...
ليضرب مراد ع راسه بقوة وفي 
نفسه : اخرچي من راسي عاد الله يلعن اليوم 
الي سمعت اسمك فيه وسمعت صوتك فيه 
وسمعت دلعك وغنچك لاااه ي مراد فوج فوج 
كل هذا وهو يضرب ع راسها ..

لتقترب الحجه وهيا مفكره ان ده كلو بسبب 
كلام نسمه : خلاص ي ولدي هدي حالك 
اهي غارت متزعلش نفسك وتحرج دمك 

لينظر لها مراد بعيون حمراء مثل الدم وف عينيه 
نظره اول مره تراها راضيه ف عيون ولدها 
لتضع يدها ع قلبه من الوجع ع ولدها ..

...تمر الايام وتدخل رحيل شهرها الرابع ف الحمل ومع اهتمام حسن الزايد 
هو واهل رحيل عليها ..

ويقترب فرح فهد و سعديه🙀😂
ندي لو سمعتني هيبقا هنيأن ليا 

الحجه وهيا بتكلم حسن : ايه ي ولدي فاضل اسبوعين ع فرح ود عمك مش هتجيب 
مرتك وتاچي 

حسن : لاه يامه مش هچيب مرتي واچي غير 
لما مراد يأذن لينا انا مرتي حامل ومش 
عايز حاچه تحصل تزعلها 

الحجه بحيره : خلاص ي ولد انا هشوف 
مراد وهو هيوفج متجلجش 
يلا فوتك بعافيه سلم 
علي رحيل ..

ف السرايه كانت الحجه راضيه منتظره مراد يوصل عشان تفتح معاه موضوع 
جيت حسن ومراته

الحجه بلهفه : انت چيت ي مراد 
ي ولدي حمدلله ع سلامتك
تعاله عيزاك ف موضوع 

مراد يجلس : الله يسلمك ياامه خير
عيزاني ف ايه

الحجه بحزن : برضايه عليكي ولدي تتصل 
ع خوك وتخليه يجي هو مرته فرح 
ود عمك فاضل عليه اسبوعين 
عشان خطري ي ولدي 

مراد بنزعاج : خاطرك غالي يامه ...بس 

______$$
"ف السرايه ..

مراد بنزعاج : خطرك غالي يامه ..بس 

تقاطعه الحجه : مبسش ي ولدي يلا 
ي جلب امك رن ع خوك 

مراد بقلة حيله : حاضر يامه الي تشوفيه 

ويرن مراد ع حسن ويرد بلهفه 

حسن بفرحه : ايوة ي مراد ازاي حالك 
اتوحشتك جوي ي مراد حجك 
عليا متزعلشي مني ي خوي 

مراد : انا زين ي حسن ..ع العموم انا مش 
شايل منك ي ود ابوي وانت عارف 
عملت ده كلو عشان خايف 
عليك 

حسن : ربنا يخليك لينا ي مراد 

مراد: طيب چيب چماعتك وتعاله 
اجعد كام يوم عشان فرح 
ود عمك 

حسن بفرحه : الي تشوفه ي مراد النهاردة هنكون حداكم بإذن الله 

ليغلق مع حسن وهو يقبض ع يده فحسن وزوجته لابد ان يأتي يوم ويجلبها للسرايه وهذا اليوم حان..

" عند حسن ورحيل ..

حسن بفرحه  : جومي ي رحيل مراد بيه تصل بيا اجيبك ونروح الصعيد كام يوم عشان 
فرح فهد .... لمي شنطت هدوم ‏ع ما اجهز 
العربيه ..

رحيل بستغراب : هنسافر دلوقتي ي حسن 
بسرعه كده ..

حسن بلهفه : اصلي اتوحشت مراد جوي انتي متعرفيش انا كت شايل الهم ازي وهو 
زعلان مني ومصدجت كلمني 

" حسن كان قال لرحيل ع مراد وموقفه من الجوزه وزاي حسن اتمسك بيها وخرج عن طوع اخوه الكبير وحكلها شوية حجات عن مراد وعن غضبه الاعمي .."

"رحيل زاد اعجبها بحسن لما اتمسك بيه ووقف 
عشانها ف وش اخوه وف نفس الوقت
‏خافت من مراد والكلام الي سمعتو 
‏من حسن عليه وكمان جوه 
‏قلبها شوية كره بسبب 
‏كلامه عليها ....

رحيل بحب : ماشي ي حسن الي تشوفه ..

"قامت رحيل جهزت شنطه ليها هيا وحسن 
وحطت جلاليب حسن وكام فستان ليه نعمين
وكمان هدوم خفيفه للنوم وشنطه تاني 
صغيره وحطت فيها مستلزمتهم 
الشخصيه وطبعا برفانها وكريماتها 
وميكاجها البسيط  ‏وطقم الدهب 
التقيل الي اخترتو شهد .." 

ومشيت هيا وحسن وع الطريق نزل حسن جاب اكل خفيف وعصير وشكولاته 
عشان رحيل ..

وصل حسن البلد بعد العشا كان مراد والحجه 
قعدين ف البهو بيشربو شاي ..و 

ورد بلهفه :ست الحاجه.. ست الحاجه 
حسن بيه وصل هو ومرته ..

لتقوم الحاجه راضيه بفرحه وتنتظر دخول 
حسن ورحيل ...

لتدخل رحيل وهيا تتمسك بكم حسن زي الطفل الصغير وعنيها مليها الخوف والقلق 
من مراد بيه وستقباله ليهم ..

و مراد جالس ينتظرهم  وهو يكتم غضبه بعد 
ما سمع رنة خلخال رحيل ..

 

الحجه : ي اهلا وسهلا ي اهلا وسهلا 
وتاخذ رحيل بحضنها اتوحشتك 
جوي ي رحيل ي بتي 

وحسن يروح يسلم ع مراد ويبوس دماغه 

حسن : كيفك ي خوي طمني عنك اوع 
تكون شايل مني لحد دلوجتي ي
مراد انا ماليش غيرك 

حسن وهو يربت ع كتفه ببعض القوة : انا 
زين ي ولد بوي وانا كمان اتوحشتك 
وخلاص جفل ع الجديم وهو 
ينظر لرحيل بنظره لم 
يستطع احد تفسرها ..

لتقترب رحيل من مراد وهيا تقدم رجل وتاخر رجل 

رحيل وهي تقدم يدها برعشه : ا.ازي حضرتك ي مُراد بيه ..

 


مراد وهو تايه منذ بدات تقترب منه بجسمها الريان وهو شايف توترها وعنيها الي بتلمع من الخوف وشفيفها الي بتترعش وهيا بتنطق اسمه سمع اسمه من بين شفيفها وكتم نفسه 
وغمض عنيه ليفتحهم مره اخر 
وعنيه حمره بلون الجحيم 
وعروق رقبته نفرت 
هيا واديه 

وف بالو الله يلعنك ويلعن اسمك متجربيش 
اكتر من كده لااه متمديش يدك معيزش 
المسك محروج اليوم الي دخلتي 
حياتنه فيه لاه ي مراد ..
فوووووووووووج 

ليقبض ع يدها بغضب لتئلمها يدها بعض الشي 
فهو يدوب مسك ايدها وتركها خلال 
ثواني وكانها تحرقه 

مراد: اهلا بيكي ي دكتورة مرحب 
  ... يلا عن اذنكم خدو رحتكم 

"ويعدي من جمب رحيل وهو يحبس انفسه بسبب ريحة عطرها فهو لا ينقصه ايضا رائحت عطرها ...

ليخرج مراد بغضب اعمي ..ويذهب الي  الاسطبل ويسرح ف الي حصل ..

اخخخ ي رب خرچها من نفخي هتخوت انا مش عارف ازاي ده كلو يحصل وبسبب ايه 
انا اول مره اشوفها ..انا مراد الهواري
يحصلي كده بسبب وحده طولها 
ميتعداش كوعي لااه مش انا 
ده مش انا ..

 

"ويفضل مراد يأنب نفسه طول اليل ويزجرها 
ع تفكيرو بزوجة اخيه حتي اصبح من القهر لا 
يراه امامه والصداع المزمن ليعود للسرايه ...

ف السرايه بعد خروج مراد جلست رحيل وحسن مع الحجه راضيه وحطلهم 
الخدم العشا بس رحيل مقدرت
تاكل من التوتر الي كان 
مسكها من اول ما دخلت السرايه 

وبالذات بعد مشافت مراد رحيل ف نفسها 

"هو كان بيبصلي كده ليه وكانه عايز ي ولع فيا 
طب انا غلطت ف حاجه قولت حاجه غلط 
قدامه ده مسك ايدي كان هيكسرها لو فضل 
شوية مسكها طب هو انا ليه قلقت اول ما شفتو وقلبي اتنفض من مكانه اكيد الخوف ده عنيه كانت بطلع شرار وحمره زي الدم 
وفكه كان متصلب اووي 
وعروق رقبته نفره 
وو ....

لتزجر رحيل نفسها بعنف 
وايه تاني ي ست رحيل 
ركزتي علي تاني احترمي نفسك 
مش كده ومراد 
ده تلاشيه خالص لحد ما تمشي من هنا 
انتي مشفتيش نفسك قدامه ده 
كان عامل زي الاسد الي قدامه 
قطه ده انا محصلتش حتي 
ارنب يمههههه يخوف 
واللهي ..

وتفوق من شرودها ع صوت الحاجه راضيه

الحجه : جوم ي حسن خد مرتك وطلعها اوضتك شكلها تعبانه من السفر
وشها مصفر ي حبة عيني 

حسن بقلق : حاضر يامه تعالي ي رحيل 
انتي زينه طب تاكلي حاچه 

رحيل : انا كويس ي حسن هو بس شوية ارهاق من السفر وصدقني ماليش 
نفس دلوقتي 

"وتروح رحيل مع حسن بعد ما استأذنت من الحجه وتدخل غرفت حسن وتتفرج عليها 

حسن وهو بيحضن رحيل من ضهراها :ايه 
الاوضه عچبتك ى جلبي 

رحيل وهيا بتمسك ايد حسن الي ع بطنها :
اكيد هتعجبني طول ما هيا اوضتك 
ي حبيبي ..

ليقترب حسن من ويقبلها ع خدها ورقبتها ويضع علامة حبه ع رقبتها ويده تتحسس جسمها لتغمض رحيل عينيها وتتنهد 
من لمست حسن لتنتفض مره 
واحده وتفتح عنيها ما يجي ف 
بلها عيون مراد الغاضبه ..

حسن بقلق : مالك ي رحيل ف ايه 

رحيل بتوهان : اا لا مم مفيش حاجه ي حسن
انا بس تعبانه شوية عن اذنك هدخل اخد 
شور ..

دخلت رحيل خدت شور بارد روقت اعصبها 
وبتحاول تخرج مراد من تفكرها هو 
و نظراته وغضبه واستقباله البارد ..

خرجت رحيل وحطت كريمات ع جسمها وبشرتها وسابت شعرها مفرود ع ضهرها وحطت برفانها الهادي بريحه الفراوله ..

ولفت لقت حسن نايم ف سابع نومه ضحكت عليه وع فرحته انهارده ولهفته ع الجايه للصعيد وراحت حطت راسها ع صدره ونمت 
من التعب والارهاق ... 

بعد منتصف الليل قامت رحيل من النوم وهيا حسه بجوع فظيع لانها ع الفطار من الصبح ..قامت فتشت ف شنطته لقت وحده بس من الشكولاته الي جابها حسن 
ف الطريق ..كلتها وكانت 
لسه جعانه ..

رحيل ف نفسها ..طب اعمل ايه دلوقتي وقت جوع ده انا مش هعرف انام وانا جعانه انا غلطانه ماما الحجه قلتلي اكل وانا مقدرتش وفتكرت انهم كانو حطين فطير ع العشا 
ونفسها رحتلو اووي 

..خلاص بقا انا هنزل براحه اكل وطلع بسرعه 
ولبست اسدلهاا ونزلت تتسحب ..

دخلت رحيل المطبخ وطلعت الفطير والعسل 
وقعدت تاكل لحد ما شبعت وقامت تنضف 
مكان ما كلت سمعت صوت بره ..

عاد مراد للسرايه وهو لا يري امامه وسمع صوت ف المطبخ فكرها ورد 

مراد بإرهاق: بت ي ورد اعمليلي فنچان جهوة وهتيلي برشامه صداع من الرف عندك ..

رحيل اتسمرت ف مكانها ومعرفتش تعمل ايه 
فضلت  رايحه جايه ف المطبخ وهيا بتاكل 
ف ضوفيرها ..ورن صوت مراد المرهق 
ف ودنها ..رحيل ف بالها..

"خلاص انا هعملو القهوه وطلعلو الاسبرين وسبهم ع التربيزة وطلع جري ع اوضتي ومنزلش منها تاني ابدا يخربت الجوع وسنينه ..بس حرم شكلو مصدع فعلا " 

وبدات رحيل تدور ع حاجت القهوة وعملتها لمراد  ودورت ع علاج الصداع وحطتهم ع صنيهوطلعت لقت مراد قاعد بيدخن ويقبض 
ع ‏شعره بقوة ..

 

رحيل شافت شكله وبدل ما تحط الصنيه ع التربيزة وتطلع جري زي ما قالت 
لقت نفسها بتقرب منو..

رحيل بحنان : الف سلامه عليك ي مراد بيه 

لينتفض مراد بقوة : انتي ...انتي بتعملي ايه هنا وايه الي منزلك من اوضتك دلوجتي ولا انتي ف ايه ف دماغك بالضبط ..

رحيل بخوف : ااانا انا كنت باكل وسمعتك بتقول عايز قهوة وانك مصدع عملتلك وكنت طلعه اوضتي ..

مراد بغضب : وانتي مالك انتي ولا تعمليلي ليه من اصلوو انا مش عايز حاچه منك
وخذ فنجان القهوة ورماه ع الحيط
الي وراه رحيل 

..اتنفضت رحيل بخوف وحطت ايدها ع فمه تكتم صرختها وعنيها مليانه دمووع ..

مراد بحقد وهو بيقرب منها : اوعي تفتكري اني عشان سمحت لحسن يجيبك هنا يعني تاخدي راحتك وتسرحي وتمرحي ع هواكي العيشه هنا بحدود ..ولو شفتيني ف مكان
تلفي وتروحي مكان غيره ومش عايز 
اشوف وشك لحد متغوري 
من هنا ..يلا اخف اطلعي
اوضتك وبلاش دلع 
مااسخ ..

كل ده ورحيل متسمره ف مكانها واول ما مراد خلص كلامه جريت ع السلم ولكن داست 
ع الاسدال الي هيا لبساه وكانت هتقع 
لواره وغمضت عنيها ومستنيه 
تقع ولكن ف لمح البصر مراد 
كان وراه وسندها من وسطها 

مراد بخوف : انتي زينه فيكي حاچه انطجي واول ما حس بسخونت جسم رحيل تحت ايده ابتعد عن رحيل كانها حرقته ..

رحيل اول ما مراد مسكها وحست بكف ايده الكبيره ع خصرها كأن نزل عليها سهم  

وتسمرت مكانها من الخوف ومن الي حسته ..هو ازاي يمسكني كده 
او ازي يحط ايده ع جسمي 
بس لو سبني كنت هقع
وومكن يحصل حاجه للجنين ..بس برضو هو السبب لو مكنش عمل ده كلو مكنش حاجه 
حصلت وبعدين ايه الخوف الي شيفاه
ف عنيه ده والقلق ...كان من شوية 
مش طيقني ده بني ادم مريض 

وكل ده عنيها ف عين مراد..لتفوق من شردها فيه لما يلتفتت عنها ويسبها ..تطلع رحيل جري 
ع اوضتها وهي حطه ايدها ع قلبها 
من الي حصل ..

لقت حسن لسه نايم خلعت اسدلها ودخلت ف حضن حسن ف هو امانها الوحيد هنا ...

ف الصباح الباكر تصحي  رحيل ع صوت حسن وهيا مش قدره تفوق لانها نامت متأخر 

حسن بحنان : ايه ي جلبي مش جدره تصحي 

رحيل بنعس : نمت متاخر ي حسن 
سبني شوية كمان 

حسن يقبلها بحب ويسبها وينزل تحت لقاه امه 
ومراد جلسين يفطرو 

الحجه : صباح الخير ي ولدي تعاله افطر معانه 
وين مرتك ..

حسن : صباح الخير عليكم ..رحيل تعبانه شوية

يلتف ليه مراد وف عنيه قلق بيحاول يخفيه 

الحجه بخوف : ليه ي ولدي مالها كفالله الشر 

حسن : لا ابدا يامه متجلجيش هيا بس نامت متاخر مع تعب السفر ف مش جدره 
تفوج دلوجتي 

لتهداء الحجه ويكملو فطرهم ويقوم مراد يخرج وحسن معاه ..

صحيت رحيل بعد الضهر خدت شور ولقت 
حسن مش قاعد خافت تنزل وتقابل مراد 
تاني فتحت الشباك الي بيطل ع 
الحديقه الخلفيه  

لقت مراد راكب فرس وبيتمشي بيه ف الاسطبل 

 

"اعذروني ع القميص المشجر تخيلوه جلابيه 
بقا 😂😂💔"

وفتكرت الي حصل امبارح والدموع ملت عنيها 
مراد رفع راسو لقاه رحيل وقفه ف الشباك وشارده والحزن مالي عنيها 

 

غضب  من نفسه وانو عايز يخرجها من تفكيره ومش عارف بقت محوطاه من كل اتجااه 

وراح نده ع حسن بصوت غاضب : حسسسن 
ي حسسن 

جيه حسن يجري عليه : خير ي مراد فيه 
ايه... روح شوف مرتك طلعه بشعرها 
والسرايه مليانه غفر وعلمها 
ع عويدنه طول ما هي 
جعده وسطينا 

ليذهب حسن لرحيل وف قلبه بعض الغضب عليها ازاي تسها عليه حاجه زي 
كده وطلعه وشعرها باين 

يفتح حسن باب الغرفه ببعض القوة لتنتفض رحيل وتضع حجبها ع راسها فهيا لما شردت وقع من غير ما تاخد بالها ..

حسن بغضب : ايه ي رحيل موجفك عندك وانتي شعرك طالع 

رحيل بخوف : معلشي ي حسن والله سرحت ومخدتش بالي انو وقع حقك عليا 
مش هتتكرر تاني 

حسن هدي شوية : تعالي ي جلب حسن متخفيش تعالي انا عارف انك ملتزمه بس حدانه ف رجاله حولين السرايه وحظك وجع ف مراد بيه هو الي شافك كويس انو مش حد تاني كانت اتسرت علينا الحوديت 
وانتي عارفه انهم مستنين 
لينا ع غلطه ..

عايزك تخدي بالك من لبسك وحجابك وكلامك يكون بحدود مع اي حد لحد ما نمشو من هنا 
وكوني ع راحتك ف بيتك ..

رحيل بحب : حاضر ي حسن وانا اسف متزعلش 
مني عشان خطري.. وف بالها ..يادي مراد الي طلعلي ف البخت ده من ساعت ما جيت 

حسن : ماشي ي حببتي يلا هدخل اخود حمام 
طلعيلي جلابيه نضيفه ..وعشان ننزل نتغدو 
مع بعض ..

طلعت رحيل الجلابيه لحسن وسعدته ف البس 
ورشة برفانه وطلع حسن وهيا كانت هتعدل
حجبها وتحصله لقت شال حسن 
وساعته ع السرير ..

وندت عليه وهو عند باب الاوضه  : استنه ي حسن نسيت سعتك والشال ولبستهم ليه وبسته من خده 
ودي كانت ع طلعت مراد رايح اوضته .. 

"يخربيت فقرك ي رحيل 😂"

مراد بغضب اعمي لانه حظر حسن وبرضو ولا كانه

مراد: اتحشمي ي بت البندر وتاني مره متخرچيش برا اوضتك امفرعه اكده ..لتدخل رحيل بسرعه وخوف الاوضه وهيا بتدعي ع مراد 

مراد وينظر لحسن بغضب :شكل بت البندر نستك اصلك ويمسح الملمع الاحمر الي عملتو رحيل ع خد حسن ويربت ع كتف حسن بقوة 
يذهب لغرفته ..

يدخل مراد اوضته ويكون زي الاسد الحبيس 
رايح جاي ف الاوضه هيتجنن من رحيل 
وزي خلته بيفكر بالشكل ده وبيرفع 
ايده ياخد الجلابيه المتعلقه 
لقاها متلطخه بالون الاحمر 

ويسرح ف رحيل واهتمامها بحسن وازاي ساعدته ف لبسه وقربت وبسته ويفوق من شروده يلاقي صوبعه الي فيها الروچ ع شفيفه 

لينتفض بعنف وهو يوبخ نفسه بقوة ويجري ينزل ع الاسطبل ياخذ فرس غير مروض بعد وينطلق يسبق الريح .. لمده طويل حتي تعب الفرس ومراد كل ده تايه بغضب ..وفجاةه ينقلب الفرس ب مراد ... ويصاب اصابات بليغه

بعد معناه من رحيل وهيا بتحاول 
‏تراضي حسن وانو غصب عنها ومش هيتكرر تاني وحسن ركب دماغو ومكنش راضي يبصلها  حتي رحيل يأست وقعدت تبكي حسن شاف 
‏دمعها وحن عليها ليقترب منها 
‏وياخذها ف حضنه 

رحيل وهيا بتمسك وش حسن : انا اسفه سمحني وتبوس عنيه  
حسن بحب : خلاص ي جلب حسن لتاني مره خالي بالك ..

.ويقترب وياخذ شفيفها ف قبله هادئه 
يفرغ بها كل حبه لرحيل وتتعلق رحيل برقبته 

وياخذها ويذهب للسرير وهو يقبلها بحب ورغبه 
ويمسك شعرها بين اديه ويلتهم رقبتها ومقدمة 
صدرهاا ويده ع ماخرتها يتحسس طراوتها 
بين يديه ورحيل بتعض رقبت 
حسن عضات رقيقه ...لينتفض حسن عن رحيل 

وهو يسمع صوت الغفر ... مراد بيه اتصاب ..مراد بيه اتصاب ... ي حسن بيه مراد بيه اتصاب
"ف السرايه..

"نزل حسن بخضه ع مراد وخوف مالي قلبه ع اخوه ورحيل لبست اسدلها ونزلت وراه ...

حسن شاف الغفر وهما حاملين مراد السايح ف دمه وقلبه اتقبض راح مسك اخوه ودخله ع غرفة من الغرف الي تحت ..

حسن بخوف : اي واحد فيكم ينداه لدكتور من 
المستوصف يلا بسرعه 

الحجه راضيه بدمع وخوف ع بكرها : بت ي ورد اندهي ع رحيل خليها تيجي تشوف مراد بسرعه..

ع دخلت رحيل وهيا قلقانه : انا اهو ي ماما ... 
اوعه ي حسن خليني اعرف اكشف عليه..
هتيلي ي ورد مايه دافيه وقماش نضيف 
بسرعه ...

وقربت من مراد لقت جرح قطعي ف جبهته وبعض الخدوش والكدمات ف وجهه خدت القماش النضيف ومسحت الدم عن وجهه واخدت قماشه تانيه وسدت بيها الجرح الي بينزف لحد ما يحضر الدكتور بالادوات الطبيه

وخدت مقص وراحت قطعت جلابيه مراد بطول 
وساعدها حسن ف خلع هدوم مراد عشان تشوف 
باقي جسمه لقت صدره ف رضوض وبعض الخدوش المتفرقه ع اكتافه وايديه وخلع ف 
كتفه الشمال ...

حاضر الدكتور واخدت رحيل الادوات وعقمتها 
وبدات تخيط جبهت مراد ونضفت كل 
الجروح الي ف جسمه وعقمتها
وحطت عليها غير طبي 

وبمساعدت الطبيب الي حضر ردت كتف مراد المخلوع لمكانه وعلقت ليه محلول

رحيل ببعض الارهاق : يلا ي ماما تعالي سبيه يرتاح دلوقتي ولما يفوق ابقي اطمني عليه ..

لتاخذ رحيل الحجه وهيا قلبها مالكوم ع فلذة كبدها وعزيز قلبها الحجه وهيا بتقعد
بنهيار ودموع ف عنيها : طمنيني 
ي رحيل ي بتي ولدي زين 

رحيل : ايوة ي ماما صدقيني كويس هو بس 
بسبب الخبطه الشديده حصلو اغماء
وكمان نزف دم اول ما يخلص 
المحلول هيفوق ..

وحسن خد الطبيب الي ساعد رحيل وصله للخارج ...

ودخل بحيل مهدود ع اخيه وف بالو..
ازاي ده حصل مراد عمره ما وجع من فوج ‏
‏خيل وخيال من هو عندو 12سنه كيف 
‏ازاي حصل اكده ...

ليستفيق ع يد رحيل تربت ع كف يده 

رحيل بحنان : متقلقش ي حسن هو هيكون كويس دلوقتي صدقني ..

يقبلها حسن ع راسها : البركه فيك ي رحيل 
انتي الي لحجتيه ..

قطعتو رحيل : لا ي حسن ده واجبي وكفايه 
انو اخوك الكبير 

الحجه : ربنا يبارك ف اصلك ي بتي ..

وتدخل شهد وهيا خايفه والدموع ف عنيها 
ومعاها ندي ورحمه ونسمه وامها العقربه 
ليستإذن حسن ويطلع برا..

شهد : ايه يامه مالو مراد كيف ده حصل 
اخوي ايه الي جره لي 

الحجه : بس ي شهد اهدي ي بتي هو زين رحيل طمنتني عليه كتر خيرها 

لتدخل نسمه : وطلعت ايه ست رحيل دي كمان عشان تطمنكم ع چوزي مچبتوش ليه دكتور من المستوصف ..

لتنظر لها رحيل بستغراب من الاعلي للاسفل 
وهيا تسفهها ..وف بالها هي دي مرات 
مراد ...ينهاااري طب والله يستاهل 
حلااال فيه 

لترد الحجه بغضب : وانتي ايه دخلك وبعدين ايه الي چابك يلا ع بيتك ابوكي لحد ما الي بعتك يفوج وهو حر يرچعك او لاه يلا بسلامه 
مشكرين ع سؤالك لسه فكره ان ليكي 
چوز تسالي عليه ..

لترد ام نسمه : مالك ي راضيه فيه اي كلتي البت بجشورها ..وهي يعني كت عملت ايه دي 
جلجانه ع چوزها وعايزه تطمن عليه 

الحجه : انا الي عندي چولته ويلا طريج السلامه ولدي تعبان ومش عايز دوشه حوليه 

لتذهب العقربه وامها ومعاهم مرات رياض 
رحمه ..وتبقي شهد وندي 

" وحب ابعت بوسه للحجه راضيه 
ع الي عملتو ف العقارب🤣💔"

تقف رحيل عشان تسلم ع شهد وندي وتشعر بدوخه ف تجلس مكانها مره اخري ..

تمسكها شهد بقلق : ايه ي رحيل مالك فيكي اي 

رحيل : ابدا ي شهد شوية دوخه بس اكيد من 
الارهاق او عشان مكلتش حاجه من الصبح 

للتنتفض الحجه راضيه : جطعني بتي اتلهينا 
ف مراد ونسيتك برضو كده ي رحيل تسيبي 
نفسك وانت حبله وفيكي روح تانيه ..

رحيل بحب : بعد الشر عليكي ي ماما كلنا نسينا نفسنا من القلق ع مراد بيه 

لتذهب شهد وتاتي لها بالطعام تاكل رحيل وتقوم رحيل وتدخل الاوضه ع مراد تطمن عليه ..

رحيل دخلت ع مراد بهدوء وشالت المحلول 
وقربت منو وحطت ايدها ع جبينه 
تستشعر حرارته لينزعج مراد 
من يدها البارده ويبدأ
يستفيق ...

مراد بأنين مكتوم بدأ يجمع وعيه وفتكر قبل ما يغمي عليه بعد ما وقع من ع الفرس طيف
رحيل الي جالو وقرب منو وهمست 
ليه متسبنيش وهيا تتحسس
وجنته بحنان ثم تختفي 

مراد بتمتمه : اممم رحيي اااه

لتقترب منو رحيل وهي عايزه تسمع بيقول ايه 
ليستنشق مراد رائحتها القريبه منه

مراد : رحيل ..رحييل 

لتنتفض رحيل بعد ان سمعت اسمها من بين 
شفتيه ..رحيل ف بالها هو بيقول اسمي 
ليه ولا هو ايه الي بيحصل بالظبط 
انا مش فاهمه حاجه مال قلبي 
الغبي ده كله خوف منه 
عشان سمعت اسمي 

وتقترب وتهز مراد من كتفه براحه عشان يقوم ويبطل همس باسمها 

رحيل بهدوء : مراد بيه ..ي مراد بيه فوق انت سمعني ..مرااا

ليستفيق مراد مره وحده بعنف ويقبض ع يدها 
بقوه وبصوت متحشرج : انتي بتعملي ايه هنا 
وايه الي حصل وانا چيت هنا ازاي 

رحيل بخوف : م ما مفيش انت وقعت من ع الحصان والناس جبتك وانا علجتك وو

مراد بغضب : وايه يختي علچتينييي انا مش 
جيلك متجربيش مني ولو شوفتني ف مكان 
حتي السلام مترميهش علياا ..

ويحاول ان ينهض ليتالم بسبب كدمات جسمه 
ويخرج صوت زي زمجرة الاسد ..

لتقترب منه رحيل لمساعدته ف يضرب مراد 
يدها بعنف : بعدي يدك عني ومتجربيش 
مني واصل انا مش هحظرك تاني 

رحيل بغضب : انت بني ادم مغرور و وقح ده بدل ما تشكرني اني سعدتك بتعمل كده ايه الكِبر الي فيك ده وبعدين انا اصلا مش عايزه 
اقرب منك بس ده وجبي ..

ليجلس مراد وينظر لها بغضب : صوتك بدل ما 
اكتمه ليكي خالص وتكلمي معايه كده تاني 
مره عشان ادفنك مطرحك ..

وبعدين انا الي وقح وهو بيقلد رحيل 
ولا انتي بزمتك مش مكسوفه وانتي وجفه 
جدامي وانا كده وينظر لصدره العاري 

لتفزع رحيل فهي مكنتش وخده بالها اصلا وبعدين هي كانت بتعلجه يعني مش ف بالها عريان او لا بس هو الي قليل ادب عشان يفكر كده ..لتفوق رحيل من توهنها ع صوت

مراد : حريم معندها خچل روحي اطلعي 
مش عايز اشوفك جدامي تاني 
وبعتيلي امي ولا شهد يلااااااه 

رحيل طلعت والدموع ماليه عنيه ووعدت نفسها انها لو هتشوف ميت قدمها 
مش هتعبرو 

مسحت رحيل عنيها ورسمت
بسمه ع وشها وقربت 
من الحجه : مراد بيه فاق ي ماما روحي اطمني عليه ..وانا هطلع اوضتي 
عن اذنكم عايزه ارتاح 
شوية 

عند مراد خرجت رحيل والدموع ف عنيها مراد 
ف بالو ..كان لازم تجسي عليها كده بعد ما 
اهتمت بيك ..ايوة لازم ده الي يحصل 
عشانك تبعد عني ولا اشوفها 
لحد ما تمشي بكفايه عاد 
حديت فاضي 
فوووج ي مراد مينفعش
ولا رجولتك ولا ربايتك 
ولا مروتك ي سمحولك ابكده مرت اخوك ي 
مرااااد مرت حسن اخوك الصغير 
والي عز و ذل حلال فيك 
الجتل ..

دخلت الحجه راضيه هيا وشهد وحسن اطمنه ع مراد واخد مراد العلاج ونام ومصحيش غير 
تاني يوم بعد الضهر كانت الحجه راضيه 
وشهد ورحيل ف البهو ..

شهد بهتمام : وانتي عامله ايه ف الحمل ي رحيل 

رحيل تضع يدها بحنان ع بطنها : انا كويسه 
الحمدلله و مراد مش تعبني ابدا 

رحيل بحماس : بس نفسي ف الرمان اووي 

شهد بضحكه : شكل الحمل لحس مخك رمان ف الصيف 

ويلتفتو ع صوت نحنحت مراد 

مراد : احم احم صباح الخير يامه 

الحجه بفرحه : صباحك خير ي ولدي ربنا يشفيك ويعفيك ي جلب امك ويخليك ليا ..

مراد : ربنا يبارك ف عمرك ياامه 

الحجه: الفطور لاخوكي ي شهد يلا همي 

رحيل تقف : عن اذنك ي ماما الحجه 
انا طلعه اوضتي ..

الحجه : روحي ي بت ارتاحي وجفتي كتير 
عشيه كتر الف خيرك 

وتستإذن رحيل منهم وتطلع اوضتها ..

الحجه : والله اصيله ي ولدي وجفت عليك امبارح ولا خلت الدكتور يعملك حاچه اهتمت بيك و بچروحك لحد ما كانت هطب من طولها 

مراد بتوهان : تشكر يامه تشكر بارك الله فيه 

وفي بالو عملت ده كلو عشاني وانا كنت جبليها 
مشندلها الدنيا معاها ..وف الاخر بدل ما چيت 
اكحلها عميتها ..وخليتها مرضياش 
حتي ترفع عينها فيا وهي ذنبها 
ايه الذنب ذنبك ي مراد بيه 

يقوم مراد هعمل تلفون يامه ع ما يچهز الفطار 

مراد وهو يتكلم ف الفون : عايز افخر برنيكت 
‏رمان تكون عندي ف السرايه كمان ساعه ..

ويدخل مراد يفطر ويطلع يقعد ف المضيفه 
ومعاه حسن عشان الضيوف الي 
‏جايه تطمن عليه 

وصلت برنيكت الرمان وخدتها ورد دخلتها 
جوه وشفتها شهد ورحيل 

رحيل بلهفه : الله رمان اكيد حسن الي جيبه 

'ورن هاتف شهد وكان مراد وقالها ان الرمان ده هو بعته ل رحيل وقالها تشكرها ع وقفتها مع امبارح "

شهد ردت عليها : لاه ي ستي ده مراد بيه 
شكلو سمعك وهو طالع من الاوضه 
وبعت جابه ليكي وكمان بيتشكرك 
ع وجفتك معاه عشيه 

رحيل بستغراب : مراد بيه جابو عشاني ..

..وف بالها لا لا ده انا كده اتكدت ان عندو انفصام ده مش طبيعي ف لحظه يبقا مش طيقيني وقليل ذوق معايه اوووي وبعديها 
بشويه القيه بيهتم بيا وعايز 
يشكرني كمان ..

بصي ي رحيل ابعدي عنو برضو 
وملكيش دعوة بيه خالص عشان 
ده بيتحول وعندو حاجه ف دماغو

وبعدين حقه وبضحكه حد يبقا متجوز نسمه 
ويبقا عااقل ..

لتخرجها شهد من شردها : ايه ي ست رحيل 
كل دي ضحكه ع وشك عشان مراد 
چابلك الي نفسك فيه 

رحيل : ها لا والله ي شهد ده انا سرحت وبعدين انا لازم اشكر مراد بيه ع اهتمامه برضو ..

خلص اليوم بين ضيوف وناس خرجه وناس طلعه من السرايه ودخل .. حسن وطلعت 
معاه رحيل ع الغرفه 

"حسن: جوليلي بجا ي رحيل هو احنا كنا بنعمل ايه عشيه ..جبل ما يجطعونه 
ويقترب منها..

رحيل بخجل : بس ي حسن وبعدين 
انت واقف طول النهار ريح دلوقتي ..

حسن بشتياق : لاه ي جلبي انا متوحشك جووي 

ويخذ رحيل ف حضنه ....

يلا بخ ي نونه انتي وهيا +١٨
_____$$$

عايزه اقولكم حسن برغم زوجه من رحيل 
مطلبش منها ابدا انها تعملو اي حاجه 
ف السرير من كتر حبه وخوفه عليها 
مش بيمارس معاها بعنف ولا 
مثلا بيعمل معاها حاجه 
جريئه خوف ع مشاعر 
رحيل ...

بدأ حسن يقبل رحيل قبلات هادئه جدا 
ويمتص شفته السفليه بكل رقه و ايده 
ف شعرها بحنان ورحيل ديبه 
بين اديه ومتمسكه بحضنه

ونيمها ع السرير وهو يخلعها ملابسها حتي اصبحت عاريه تماما وحسن خلع هدومه وقترب منها قبل قدمهاا الي فيها الخلخال وفضل يطلع بشفيفه لحد اونثتها وعنيه 
ف عين رحيل لقاهم ملينين 
خجل وكسوف راح قبلها

بعض القبل السطحيه فوق اونثتها و اردفها 
وخصرها حتي صعد لصدرها اخد يتحسسهم 
بكل رقه وحنان وبدأ يوزع قبلاته ومصاته 
الرقيقه ع نهدها ورقبتها ورحيل متمسكه 
بشعره وايدها ع وجنته مع بعض 
الأنات الذيذه والااااهات ..

 

"حسن مش من النوع الي بيتكلم اثناء العلاقه 
ولا يوصف احساسه او هو عايز ايه ورحيل 
بقت زيه الي بيعملو حسن بيعجبها ..
ولا بقا بي مارس بعنف ولا بيضرب 
مثلا اثناء الممارسه او يشد 
الشعر او يقول بعض الالفاظ وهما
ع وضعين بس من ساعت جوزهم .. ""

وقرب حسن من شفايف رحيل وخدهم ف بوسه قويه بعض الشئ ومسك رجولته بايده ودخلهاف اونثة رحيل وتمسك بيها وخدها ف حضنه وفضل يدفع جواه برومانسيه وهدوء 

ورحيل وشها ف عنقه وعملت ليه 
عضت حب وضحه ف رقبته من غير 
ما تاخد بالها اثناء الشهووة 

لينتفض حسن بداخلها ويحتضنها بقوة ويخرج
ماء شهوته ف اونثة رحيل الصغننه ..

حسن وهو بيلهث : ااااخخ بعشجك ي رحيل 
رحيل بحب : وانا بحبك اووي ي حسن 

________end

تقوم رحيل تاخد شور وتغتسل كويس وتخرج 
تلبس هدومها ..

حسن: ايه ي رحيل ع فين لبسه كده ليه 

رحيل : اصلي سبت شهد وطلعت معاك هنزل 
اشوفها مشيت ولا لا ولو مشيت هجيب 
عصير وهرجع ع طول ..

حسن وهو بيقوم ع الحمام : خلاص ماشي وعدلي حچابك كويس ومتتاخريش تحت 

نزلت رحيل لقت شهد خلاص ماشيه 

رحيل : ايه يشهد هتمشي دلوقتي 

شهد: ايوة ي جلبي كفايه اديني معاكم طول 
النهار وانا دخلت امي اوضتها وعطتها 
علاچ الضغط وستنيت مراد يجي 
عشانك اطمن عليه مچاش 
لحد دلوجتي ..

رحيل : خلاص ي حببت الي انتي شيفاه 
بس ابقي تعالي تاني ونبيي بدل 
ما انا قعده لوحدي 

شهد بحب : ماشي ي حببتي وبكره هاچي اخدك عشان متزهجيش ونطلع 
الجنينه الي واره 
السرايه ..

ودعت شهد رحيل ع لقاء بكره وراحت رحيل 
تعمل عصير رمان وخدته وطلعه دخل مراد 
من براه وقربت منو 

رحيل وهي تقترب بخطوات هادئه : مراد بيه 

يلتف ليها مراد : خير ي دكتورة الي مصحيكي 
لحد دلوجتي 

رحيل بتأتأه:ا انا بس يعنني. حب.يت يعنيي
ااشكرك ع الرمان 

مراد بهدوء : مفيش داعي ي دكتورة ده انا 
المفروض اشكرك ع وجفتك معاي وبعض 
التردد....وعتذرلك عن اسلوبي معاكي
..وعتبريها عربون اخووه 
وف باله ..هو ده كل 
المفروض يكون بنا 

رحيل ابتسمت بفرحه : ابدا ي مراد بيه ده واجبي وبعدين متعتذرش انا مش زعلانه من حضرتك وبعدين ده حاجه تشرفني انك تكون اخويهالكبيررر...هل يشعر احد بهذا الاحتراق...

وقربت منو ومدتله كوب عصير رمان 

مراد : لاه اشربي انتي انا جبتو عشانك..
وبتوتر ععشان الچنين يعني 

رحيل بحنان : شكرا ي مراد بيه 

مراد : خلاص عاد متشكرنيش ولو جبلتي 
اعتذاري اعمليلي فنچان جهوة بدل 
بتاع عشيه ..

رحيل بضحكه : تمام بس اوعه ترميه تاني 
واشرب برضو العصير ده يعوض معاك 
وهعملك القهوة الي انت عايزها 

ليهيم مراد ف ضحكتها وعفويتها وطريقة تحريكها لشفتيها ويديها اثناء كلامها فهيا فتنه ووقع مراد فيها ولابد من حل 

ليستفيق مراد من شرده ع رحيل وهيا تمد له كوب العصير وياخذ الكوب ويتلمس اناملها 
لينتفضو هم الاثنين وتضع رحيل 
الكوب ع الطاوله وتذهب 
للمطبخ تعد كوب القهوة ..

دخلت رحيل المطبخ وهيا شارده كيف للمسه من يديه جعلتها تنتفض هكذا هل تاثير الخوف 
ف قلبها حتي الان حتي بعض ان تراضو 

لتذهب وتعد القهوة بشرود وتفور منها القهوة 
وتعد غيرها ..رحيل يووه برضو 
وقت شرود ده وهو مستني عايز القهوة 
وكمان عايزة اطلع اشوف حسن 

وتخرج رحيل بقهوة ..

عند مراد جلس وهو شارد ف رحيل ولمسة 
ايدها الي سوت فيه الهوايل وازاي
بيعمل كده ولا بيفكر كده هو مش 
عارف يسيطر ع نفسه اتسربت 
جواه زي السم ولازم حل..
_______+18
ويرجع مراد راسه لواره ويسندها ع راس المقعد ويغمض عينيه... ليشعر بها تقترب منه رائحتها تملء رأتيه يشعر بيدها الناعمه تتحسس وجنتيه وخصلات شعره بحب ثم 
تقترب من شفتيه وتهمس هناك 
انا مش قادرة ابعد نفسي 
عنك وتقبله برقه منتهيا

ليمسكها مراد بعنف من شعرهاا ويقبلها 
وكانه عايز يسحب روحها ويلتهم شفتيها 
بقوة ويعض السفليه ويمتصها بشغف 

ثم يقبض بقوة ع شعرها لتتأوه وتفتح فمها لياخذ لسانه يمتصه بشهوة ورغبه فشفتيها بطمع الفراوله هتجننه

 

ويده تتحسس جسدها خصرها ومخرتها
يقبض عليها بعنف ويده ع عنقها ثم نهدها يعتصرهم بعنف ورغبه ويقبلها ع رقبتها

 

وياخذها يجلسها ع رجولته المنتصبه بشدها ويحركهاعليه بشده وعنف وهو يلتهم 
شفتيها واصبح يلهث بقوة ..و

رحيل : مراد بيه فوق انت نمت ..مراد بيه اصحه نام ف اوضتك 

"اوحه..😂😂😂😂اسفه "

ليستفيق مراد وهو يلهث.. ويفتح عينيه بلون الجحيم وغضب اعمي ..هل احد يشعر بهي 

مراد وهو يكتم غضبه: روحي ع اوضتك ي رحيل 

رحيل بتستغرب شكله ونفسه السريع وطريقته وهو بينطق اسمها : ف ايه مالك انت كويس بتتنفس كده ليه خليني اكشف عليك 

وتقرب رحيل ليبتعد مراد بعنف وياخذ كوب العصيرويقذفه بقوه ع الارض : جولتلك اطلعي اوضتك ..انت مبتفهميش ليه ملعون ابو اليوم الي شوفتك فيه ع اليوم الي سمعت سيرتك فيه ..ابعدي عني انتي مبتفهميش 
ليه انا مش طايجك
يلا غوري 

رحيل بدموع حطت القهوة ع التربيزه ومشيت 
وهيا عطياه ضهرها : ع فكره انت بني مريض
شويه تشكرني وشوية تهزقني شوية 
شوية تهديني حاجه بحبها 
وشوية تغضب وتتحول وتكسر 

انا حبه اقولك انت الي بدات مش انا 
واذا كان ع انك مش بطقني ف انا كمان 
بقيت لاول مره اكره حد ف حياتي ..

لتصعد رحيل ويبقا مراد رايح جاي ف البهو 
وهو بيشد ف شعره بعنف ..ازاي ده يحصل 
ازاي احلم بيها حلم زي ده ازاي افكر فيها 
كده انا لازم اشوف حل ضروري 
البت دي لازم تبعد عني بإي
شكل ..وتبعد ليه ماهي خلاص
كرهتك زي ما بتجول العيب
فيك انت العيب ف جلبك 
الي دج لوحده محرمه 
عليك ...

"انا هشيع بكره لنسمه ترجع ع الاجل 
تبعد تفكيري عنهاا ..

ليجد فنجان القهوة الي عملتو رحيل ياخذه 
ويشربه مره وحده ولا يشعر بحرارته
ف حرارت جوفه مشتعله ..

وفضل طول اليل بيحاول ينام من غير ما يفكر 
ف الحلم ولا يفتكره وعدت عليه ليله من 
الجحيم ..الي هيخرجه ع رحيل 😅

ينزل مراد بعد الضهر يلاقي رحيل وحسن بيفطرو ويجلس جمب امه 

الحجه : روح افطور معاهم ي ولدي

مراد: لاه يامه ماليش نفس دلوجتي 

واخذت الحجه راضيه تتحدث معه ف بعض 
المواضيع المختلفه ومراد مش معاه اصلا

هو عينه ع حسن ورحيل وهيا بتاكل 
حسن وبتضحك ليه وبيتكلمو ويهزرو 
مع بعض والحب باين ف عنين حسن 

ويقرب حسن ويهمس لرحيل لتحمر بخجل وهو حسن بيشاور ليها ع العضه 
الي ف رقبته وسببها 
رحيل ليله امبارح ..

ومراد كان بيموت من القهر وهو حاسس بالغيره وقاعد من من كتر القهر بسبب الي بيحصله حاسس انو هينفجر ويطلع سلاحه 
ويقتلهم هما الاتنين ..

 

ورحيل كانت بتاكل عسل راحت مبهدله 
شفيفها ضحك عليها حسن وقرب يمسح لها 

 

هنا اتنفض مراد وقام وقف : عن اذنك يامه 
ورايه مشوار ضروري ..

ويخرج وعنيه بطق شرار ورحيل وحسن هما ولا هنا اصلا ان السفره بعيد شوية 
عن مكان الجلسه..

واكلت رحيل ..وطلعت تتمشي مع شهد وندي للجنينه وشهد اتلهت ف ابنها وندي قعدت 
تحب ف فهد وهيا فضلت تتمشي 
وهيا سرحانه لحد ما لقت 
قدمها حصان ابيض يجنن.. وبكل الحزن الي 
جواها عملت حركه متهورة....

خرج مراد وراح بيت عمه عشان يرجع نسمه 

مراد: بص ي عمي انا جيت عشان اروح 
بتك بس عظيم بيمين لو محترمت
حالها وحطت لسانه جوه
خشمها الدور ده هتكون
ذنت ع خراب بيتها 
وطلاجها انا مش 
ناجص جرف
ورط حريم

ليرد عمه عادل: حجك ي ولد خوي 
واهي جدامك وسمعاك 

مراد: وكلام يوصلها ويتعدهاا مش عايز مشاكل 
مع جماعة حسن اخوي ولا لجيح كلام ..

نسمه : الي تشوفه ي ولد عمي هجعد ف اوضتي ومش هنزل واصل ..

يقوم مراد : خلاص جهزي نفسك ويلاه ع السرايه .....

"ويتركها ويذهب الي الاسطبل يجد رحيل وقفه تتحس رمح احد الاحصنه ..

 

"لينظر لها بغضب ويذهب لها ولكن وجد هذه المجنونه تصعد ع ظهر الفرس لينطلق بها 
بقوة وعنف فهو فرسه مراد بيه المفضل..
*********
يا تره مراد هيعمل ايه مع رحيل وهيوقف
رحيل ازاي استنوني..
"الفرس خد رحيل ونطلق بيها بسرعه ورحيل كانت بتموت من الخوف ومتمسكه ف الجاام بقووة وده خاله الفرس يجري بعنف

 

مراد خد فرس وطلع يجري وراهاا وهو بيحاول يلحق الفرس مراد وصل جمبها 
وبيبص عليها والخوف مالي عنيه عليها 

مراد بصوت عالي : وجف ي رمح بجولك ووووجف 
ارخي يدك ع الچام متشديش واعر..

رحيل بدموع خوف : انا خاايفه اووي ونبي الحقني مش راضي يووقف اعمل
حااجه ي مراد 

مراد بغضب اعمي من دموعها الي نزلت وخوفهاا اقترب منها اكتر: اديني ايدك متخفيش مدي ايدك 

رحيل بخوف  وهيا بتشد اكتر ع الجام : لا لا انا خايفه هقع وهموووت البيبي البيبي خاايف 
انا حسه بيه 

مراد بهدوء وهو بيحاول يطمنها : مدي ايدك متخفيش انا همسكك ومش هسيبك 
تتأذي ولا انتي ولا الي فبطنك 
ثجي فيا .. 

لتمد رحيل ايدها بخوف وهيا مرعوبه من سرعت الحصان ويمسكها مراد ويشدها ليه  ويسيب الجام ويشدها بأديه الاتنين ويخدها قدامه ع الفرس بتاعو رحيل وهيا ف حضن مراد وريحت مراد ملت صدرها جسمها كلو اتشنج وتوترت 

مراد وهو راجع بالحصان : انتي زينه فيكي حاچه ردي عليا 

رحيل بخوف ودموع من الي حسته وهيا ف حضن مراد رحيل: نزلني ..نزلني انا عايزه حسن عايزة حسن بشهقه وحرقه ..

نزل مراد ونزل رحيل ..رحيل وهيا بتبعد عنو 

رحيل بغضب : ابعد عني متلمسنيش ولا تفكر تقرب مني تاني 

مراد وعنيه بطق شرار : انتي السبب مهو انتي لو كنيتي ف اوضتك لحد ما غورتي من هنا مكنش ده كلو حصل ملعون اليوم 
الي چيتي فيه هنا

رحيل بصوت عالي : انت السبب انت السبب 
انت الي خلتني مشتته من اسلوبك وطرقتك 
شوية تعملني كويس وشوية تبهدلني 
وتقل من كرمتي خلتني من الحزن 
انا مش عارفه بعمل ايه ده انا 
الي كرهت اليوم الي شوفتك 
فيه ومش طايقه ابص 
ف وشك بني ادم 
مغرور ومتخلف ..

لسه مراد هيرد عليها لقاه حسن جاي بفرسه من بعيد عشان شهد لما شفتها والحصان بيجري بيها ووراها مراد جريت قالت لحسن 
يلحق مراته قبل ما يحصل لها حاجه او مراد يقسي عليها..

حسن اقترب ونزل من ع الحصان وخد رحيل ف حضنه : انتي زينه طمنيني فيكي حاچه 

رحيل وهيا بتنهار ف حضن حسن : انا اسفه سمحني سمحني انا مستهلش حبك انا 
كنت هضيع ابننا انا مش قد امنتك 
انا انا خايفه ارجوك ابعدني عن 
هنا ارجوك ي حسن ..

ويغمي عليها لينتفض قلب مراد عليها ويفزع حسن وهو بيخبط ع وشها : رحيل رحيل ردي عليا عشان خطري فوجي انا مش زعلان منك رحيييل 

مراد بخوف : شيلها ي حسن يلا هم وانا هجيب الدكتورة يلا جووم انت هتولول ليه 
كييييف الحريم...

يقوم حسن ويشيل رحيل بسرعه  ويرجع بيها 
ع السرايه ومراد جري يجيب دكتورة لرحيل 

ف السرايه دخل حسن وهو شايل رحيل تفزعت الحجه وقامت بخصه هيا وشهد ع رحيل " 

الحجه : مالهااا ي ولدي وجعت من ع الفرس 
ولا ايه رد عليااا

حسن حط رحيل ع السرير الي علجت عليها 
مراد قبل كده : لاه يامه موجعتش شكلها 
من الخوف وجعت من طولهاا..

لتقترب منها شهد وهيا بتحسس ع وشه بدموع : اسم لله عليكي ي رحيل ي حبيبتي ..
سمحني ي حسن انا خدتها بره وسهيت 
عنهاا سمحني ي خوي 

حسن خد شهد ف حضنه : بس يشهد هيا زينه انشالله انت ملكيش ذنب ..مراد هيجيب 
الدكتورة دلوجتي هطمنه عليها 

ودخل مراد بالدكتورة وكشفت عليها وع نبض 
الجنين ودتها مهدئ : هيا زينه ي جماعه 
متجلجوش هيا بس من الخوف والضغط 
الي كان عليها  اغمي عليها وانا اديتها 
مهدء واول ما تفوج هتبجا زي 
الفل ...

خرجت الدكتور ومراد كان قاعد القلق بياكل فيه 

 

ليهب واقف : طمنيني ي دكتورة خير 

الدكتورة طمنت مراد وقلتلو الي قالت عليه جوه واخدت فلوسها بزياده من مراد ومشيت 

ودخل مراد اوضت الحجه وقال لورد تبعتها ليه 
مراد فضل رايح جاي ف الاوضه وحاسس ان  
هيحصلو حاجه من القهره وتأنيب الضمير 
و الوجع الي حاسس بيه بسبب مشاعره 
ونزل ع ركبه وهو ماسك شعره وبقا 
بيزمجر زي الاسد المتصاب 

دخلت الحجه راضيه وتفزعت من منظر ابنها الي طول عمره زي الوتد ولا عمره نخ ف حياته 

ليقف مراد ويحتضن امه بقوة وتنزل دمعه حبيسه ع وجنته كانت زي النار الي بتكويه 

الحجه بدموع : مالك ي ولدي مالك ي 
مراد ايه چرالك ي حبة عيني 

مراد يمسح دمعته ف شال امه : مفيش يامه متجلجيش عليا انا زين انا بس تعبان شويه 
حاسس ان هموم الدنيا كلها ع كتافي 
جلبي وجعنييي جوووي يامه جوي

الحجه بقلق : اسمالله عليك ي ولدي سلامت جلبك ي نضر عيني فيا الوچع ولا 
فيك ي جلب امك

مراد وهو بياخد نفس : بس يامه اهدي انا يومين وهكون زين انا بس بعت ليكي عشان اجولك اني هروح البيت التاني اجعد فيه 
يومين وهكون زين بإذن الله.
وهرجع يوم فرح فهد ..

الحجه : لاه ي ولدي مش هسيبك تجعد الحالك وانت اكده ..

مراد : لاه يامه انا جولت لنسمه ترچع وزمانها چايه هخدها وامشي ..

الحجه : وهيا نسمه من ميته هتهتم بيك ي ولدي ولا حتي تعرف حاچه عنك 

مراد : نصيبي يامه نصيبي ع كده وانا رضيت بيه يلا فوتك بعافيه

قعدت الحجه بنهيار ع ابنها وهيا لاول مره تشوفه بالشكل ده..وهيا قلبها قبصها عليه 

نزل مراد لقاه نسمه لسه دخله السرايه قرب منها 

مراد : اتخرتي ليه اطلعي يلا چهزي شنطت هدوم وحصليني ع العربيه ريحين البيت التاني ..

نسمه بستغرب : ليه يعني وايه فكرك بيه البيت ده 

مراد بنزعاج : نسمه انا مصدع وحديه اطلعي يلا وفضي 

مشيت نسمه وهيا بتتحلطم ع مراد ومش عجبها انها تسيب السرايه لرحيل 
تاخد رحتها فيها ..

فاقت رحيل وشمت ريحت مراد ف المخده الي 
نايمه عليها قامت منفوضه زي الي لسعتها 
عقربه قرب منها حسن وسندها 

حسن : اهدي ي رحيل اهدي احسن تجعي من طولك تاني 

رحيل بدموع رمت نفسها جوه حضن حسن وقعدت تعيط وتقوله سمحني مفيش ع لسانه غير كلمت سمحني ي تراه ايه الي خله رحيل حسه بالذنب كده ..

رحيل مسحت دموعها : خودني ع اوضتنه ي حسن طلعني من هنا 

حسن مسك ايد رحيل وطلعو لقو الحجه راضيه قعده والدموع ف عنيها هيا وشهد ..

الحجه: عين وصبته ي بتي عين وصبته مراد الي كيف الچبل يحصل فيه اكده مره وحده 
يجع من ع الفرس ولولاه ستر ربنا 
كان مات فيها وبعدين ادخل 
عليه اشوفه بشكل ده 

لينقبض قلب رحيل بدون ما تعرف السبب 

ويقرب حسن بخوف : ايه يمه مالو مراد حصل ايه بس..

الحجه : مفيش ي ولدي دخلت عليه الاوضه لجيتو هيشد ف شعر راسه زي المچنين الهم ركب ع كتاف اخوك ي حسسن وخد مرته 
وهمل السرايه وراح البيت التاني ..
جالي عايز يجعد لحاله ..

حسن بيحاول يهديها : خير يامه انشالله خير مراد كيف الوتد تلجيه بس مضغوط شوية وكلها يومين وهيبجا زي الفل 

الحجه بدعاء : يسمع منك ربنا ي ولدي ربنا يسترها عليكم ويبعد عنكم الشر جادري كريم 

كل ده ورحيل وقفه تستمع وشعرت ببعض الراحه ان مراد مشي وببعض الضيق وف نفسها ..كويس انه مشي انا تعبت من الضغط 
الي بيحصلي بسببه ..بس انا ليه 
مضيقه يمكن عشان بدل ما 
اشكره انه انقذني جيت 
عليه بالكلام وقلتلو 
ان هو السبب ..

ايوة اكيد بس كده هو ده السبب وكلها اسبوع وهمشي من هنا وهنسا حاجه اسمها مراد خالص

الحجه : تعالي ي رحيل ي بتي وجفه ليه تعالي ارتاحي بدل ما تتنكسي تاني ..

"وعدت الايام وحسن مفتحش مع رحيل موضوع الخيل ابدا وف نفسه كفايه الي حصل وهو حاسس ان رحيل من ساعتها مش كويسه 
وديما شرده وحزينه ..

"ذهب مراد وفضل قاعد ف البيت التاني لا ليله ليل ولا نهاره نهار ديما شارد وبيدخن ووزنه نزل وعنده عصبيه مفرطه وضغطه 
ديما مرتفع ونسمه ولا ف دماغها وبتجهز 
لفرح اخوها وفلحه بس تسحب 
من مراد فلوس ورايحه جايه 
ع بيت ابوها ومراد اخر 
اهتماماتها ...

يوم الفرح كانت الحريم ف السرايه والرجاله اليله بتعتهم  وراه السرايه عشان الحريم الي دخله وطلعه ...وكانت رحيل لبسه فستان اسود 
والحجه راضيه من جملها الي تتحسد عليها 
خلتها تلبس برقع خوف عليها من الحسد .

 

" نسمه لامها بغيره : وايه الي عملها ف نفسيها ده مفكر ف حد هيبص عليها بت الحوارخايفه 
من الحسد بت النچار ولسه..

امها بحقد : ان چيتي للحج فهيا حلوة وجسمها ملفوف ولا كأنها حامل ف الخامس بت الرفدي 
لحجت تسبت نفسيها مش زيك ي موكوسه ..
يكشي وهيا هتولده يفطس تحت منها

رحيل وهيا قعده بتصقف  وسط الحريم والضحكه ع وشها وفرحانه لندي.. سمعت العيال بتجري وهيا بتقول مراد بيه بيرجص بالفرس بتاعه ع الطبل الكبير هو وحسن بيه 

"طلعت اوضتها وفتحت الشباك حبه صغيرين ووقفت تتفرج ع حسن وعنيها جت علي مراد       وهو علي الخيل وبيتحرك بيه بكل  رجوله وجذبيه واول ما نزل فاقت منشردها ..وقعدت ع السرير وهيا مستغربه نفسها وفتكرت اخر لقاء بنهم والي حصل وطريقت كلمها معاه وزاي انقذها ولما خدها ف حضنه وفتكرت رحته ..وراحت لطشه نفسها بالقلم ع تفكرها فيه ..وقامت عدلت حجبها ونزلت ..

"عند مراد اول ما نزل من ع الفرس خبط ف واحد وجلابيته اتبهدلت قهوة راح دخل من باب المطبخ  عشان الحريم الي ف البهو وطلع ع طول ع فوق 

"مراد وهو بينفض ف الجلبيه وطالع ع السلم كانت رحيل نزله عنيهم جت ف بعض وكل واحد لف وشه النحيه التاني وكمل مراد رحيل عدت من جمبه حبس انفاسه وغمض عنيه بسبب شكلها ورحتها الي تسللت جواه انفاسه ورحيل ودت وشها النحيه التانيه عشان متفتكرش اخر لقاء بنهم مره تانيه ..

وطلع مراد فتح الاوضه بعنف غير جلابيته ونزل تاني وعنيه لمحت رحيل بس وهيا وقفه بتتميل وسط البنات وعنيها بتضحك ..سب نفسه وخرج للرجاله ..وخلصت اليله وفهد خد ندي وراحو شقتهم وشهد سابت سليم مع رحيل وقامت تطلع الحجه اوضتها ..

رحيل وهيا بتلاعب سليم : هات بوسه يلاه عشان اديك شكولاته سليم ادها بوسه وقامت رحيل تجيب ليه شكولاته 

خدته نسمه وفتحت ليه باب البهو وخلته يخرج عشان شهد تعمل مشكله مع رحيل بسبب انها سابت معاها سليم وهيا مش قد الامانه ..

وطلعت اوضته ع نزلت رحيل وهيا ع وشها بسمه خبيثه رحيل استغربت ومركزتش معاها ..

نزلت رحيل ملقيتش سليم وقعدت تدور عليه ولقت الباب مفتوح ومن الخوف طلعت تدور عليه بره السرايه ..شافها رياض اخوه نسمه وكان خارج من اليله سكران طينه شارب لما عميان 

مسك رحيل من ايدها بسكر : ه.هووو ال.جمرر نززل ع الااارص ولا انا هيتهيأأألي 

رحيل نفضت ايده بعنف : ابعد ي حيوان انت اتجننت ..

الغفير شاف سليم خارج لوحديه خدوه وداها لحسن كان واقف هو ومراد مع الرجاله الي بتلم الفراشه ..

الغفير لحسن : لجيت البيه الصغير خارج
لوحديه ي حسن بيه 

حسن خد سليم : خارچ لوحديه امال وين امه 

الغفير : معرفش والله ي سعدت البيه 

حسن : خلاص روح انت ي محمدين وخد سليم ورجع بيه ع السرايه 

لقاه شهد عماله تدور عليه هو ورحيل قرب منها حسن : امال سيبه ولدك ليه وحديه ي شهد 

شهد : ابدا والله ي خوي انا كت سيباه مع رحيل 

حسن بستغرب : طب وهيا فين رحيل وسبته 
ليه ..

شهد بقلق: مش عارفه والله ي خوي انا جلبت عليهم السرايه 

جري حسن لبره وهو بينادي ع اسم رحيل وكله قلق

"عند رحيل ادت ضهرها لرياض وكانت راجعه السرايه راح مسكها من حجبها ..

رياض : تعالي انا بجااا هوريكي الحيوان ده 
هيعمل فيكي اايه وحاول يقرب من رحيل 
ويتحسس جسمها 

رحيل وها بتبعدو عنها : ابعد ي قذر ي زباله 
وسمعت صوت حسن بينادي عليها وبصوتها 
كلها الحقني ي حسسسسسسن.

قبل ما رياض يضربها بالقلم ويحط ايده ع بقها 
يسمع حسن رحيل ويطلع يجري يلاقي رياض 
ابن عمه مسكها وبيحاول يكتم بقها 

جري حسن والغضب عمي عنيه ومسك رياض 
ونزل فيه اقلام وبنيات 

حسن وهو ماسك رياض من رقبته : ي بن الكلب ي خو** بتمد يدك ع مرتي ده انا
هجطعها ليك ي عر** 

شهد سمعت صوت صراخ رحيل وجريت وراه حسن وتصلت بمراد وقلتلو ان رياض اتهجم ع رحيل وهو وحسن مسكين ف بعض ..مراد سمع اتهجم ع رحيل وعفريت الدنيا سكنت عنيه وبقا بيجري وهو مش شايف قدامه من الغضب 

رياض زق حسن وضربه بالبنيه ف وشه حسن 
كان هيقع لوره بس لقاه ايد مراد بتسنده 
وهو يربت ع كتفها وعنيه بطق شرار وهو 
بيبص ع رياض مراد بفحيح : شوف 
مرتك انت ي حسن ..

وقرب من رياض ..رياض شافه وبلع ريقه وكان لسه هيهرب راح مراد مسكه من قفاه ونزل فيها ضرب 

ومع كل قلم .. انت بتتعد ع حرمت بيتنا طراااااااخ 

انت ي بن العر** بتمد يدك ع مرت اخوي 

ويضربه بالبنيه ..انت ي خو** الرجاله بتتهجم 
ع حرمتنا ي شمام ي بن ستين كلب وفضل 

نازل فيه ضرب ورياض بيحاول يدافع عن نفسه صوت وجع رياض سمع البلد بلي فيها ..

راح ضربه بالبنيه ..رياض وطه لقدام مراد رفع ركبته وضربه ف وشه والدم ضرب من منخير رياض..ووقع ع الارض مراد داس برجله ع رجولت رياض ..انا بقا هخليك ولا تحصل راجل 
ولا تحصل مره وضربه بعنف ع نفس المنطقه . 

بدل ما بتچري وراه الحريم
كيف الكلب الهاايچ هخليك تدور 
‏ع رچاله تركبك هخليك مش نافع 
‏خاااااااالص ويضرب ف رياض 
لحد ما اغمي عليه من الوجع 

وكل ده مش كفاااه نزل ع رياض ومسكه من تلبيبه وفضل يرزع راسه ف الارض ويضربه بالبنيات لحد ما حسن والرجاله حشوه من ع رياض بالعافيه 

حسن : خلاص ي مراد هيموت ف يدك

مراد بغضب اعمي بقا كل الي يقرب منه يضربه 
وكان عامل زي الوحش الهايج وصوته وهو
بيزمجر زي الاسد دب الرعب ف قلوب 
‏الناس الي اتجمعت ..

‏ومهديش غير ع صوت حسن : رحييييل 

ده خلاه اتصلب مكانه ولف لقاه رحيل مغمي عليه ومرميه ف الارض ..

..نسمه بعد ما سمعت الدوشه وصوت الصريخ والزعيق ضحكت وقالت يلا بسلامه اهي 
كلبه وهتغور من وشي بت الحواري دي 
فكرت انها هتبجا ع الحجر والخير 
كلو يترمي تحت رجليها وانا هسكت...

"وهنا احب اقولكم شر البليه ما يضحك جت توقع رحيل فيها وقعت هيا واهلها زي ما بيقول المثل ع نفسها جنت براقش "..

"وهيا كلبه فعلا حرمه سعرانه"....

مراد لف ع حسن : خد مراتك ودخل السرايه يلا بكفايه فضايح .

.وبص للغفر بغضب:  شيلو الكلب ده ارموه قدام بيت ابوه ..وحسابكم بعدين يلااااااه

دخل حسن برحيل الي شافت منظر مراد وهو بيضرب رياض بالطريقه دي اغمي عليها
من الخوف وحول يفوقها هو وشهد 

رحيل بدات تفوق واول ما فتحت عنيها شافت نظرات مراد الغاضبه وعنيه الحمره راحت 
مصوته بخوف ودفنت وشها ف حضن حسن ..

حسن : اهدي ي رحيل اهدي متخفيش انا چمبك ايه بس الطلعك من السرايه 

رحيل بخوف : ا انا كنت بدور ع سليم طلعت اجيب الشكولاته ونزلت لقيت الباب مفتوح  وهو مش موجود خوفت يحصله حاجه ..

حسن : طب و زاي فتح الباب وكتي انتي ومين جعدين 

رحيل : كنت انا وهو بس..ااه وكانت نسمه برضو تحت عشان وانا نزله كانت هيا طلعه 
ع السلم 

وتبص ع مراد تاني وتلقيه بيبص عليها..رحيل اترعشت وعنيها ف عين مراد مسكت ايد حسن 

رحيل بخوف : ارجوك ي حسن خلينا نرجع 

لتجد نظرت انكسار ف عيون مراد ولكن اخفها بسرعه ولف وشه ..ويخطر ع باله شئ

ويصعد ع غرفته هو حاسس ان نسمه الي فتحت الباب هو مربي عقربه ف بيته وعارف عميلها وقرب من الباب لقاه نسمه بتصوت وهيا بتتكلم ف التلفون 

نسمه: اخووووي ليه ايه حصل ...

نسمه بخوف : يابوي اتهجم ع مرت حسن ومراد عرف..ي بوي ..ي بوي ..كل ده عمله فيه عشانك بت الكلب دي ..جااها كسر ف يده الي مدها عليه يكش تچيه مووته ورتاح منيه 
.وهو الزفت ده مش لاجي غير الوسخه دي ..ما تلجيها هيا الي غوته زي ملفت 
دماغ حسن مهي شر**

هنا مراد مقدرش يسمع اكتر من كده وفتح الباب بعنف لتنتفض نسمه بفزع ويسقط الهاتف منها..

مراد بفحيح : انتي الي فتحتي باب السرايه 
وسبتي سليم يخرچ

نسمه : كدابه محصلش انا مفتحتش هيا الي سابت الواد وطلعت تبصبص ع الرجاله ..

ليصفعها مراد بقوة ويمسكها من شعرها : انا كنت عارف انك حيه من تحت تبن تضربي من تحت لتحت بس مكنتش اعرف انك مصرومه 

كده والحقد مال جلبك من نحيتها لدرچت ان 
ولد اختي الصغير كان ممكن يحصل ليه
حاچه مخفتيش تدوسه عربيه ولا يروح
عند الخيل ولاالبهايم تهبط فيه ..

بس هتخافي كي انت وحده معدومة الرحمه متعرفش حاچه عن الامومه مفيش ف جلبها
غير الغل والسواد والطمع ..عملتها الحريم 
ووجعت فيها الرجاله ..جومي ع بيت 
ابوكي انا مش عايز اشوف وشك تاني
ولا طايج اعيش معاكي لحظه وحده 
كفايه عمري الي ضااع مع وحده زيك..

مراد بصوت عالي سمعه كل الي 
ف السرايه : انتي طاااالج بتلاته يلا 
اخفييي من جدامي وحجوجك كلها
هتوصلك بيت ابوكي ..

خدت نسمه عبيتها ونزلت لقت رحيل وشهد وحسنقربت من رحيل وعايزة تمسكها تضربه ..

نسمه بحقد: كلو منك ي تربيت الحواري ي بت الكلب يبت الشر**

وقربت عايزة تمسكها من شعرها وقفت قدامها شهد وهيا مغلوله ع ابنها الي كان فلحظه هيضيع بسببها وراحت نفضها قلم معتبر ومسكتها من شعرها وسحلتها لحد باب السرايه 

شهد : برضو هيا السبب يلي ما عندك ربايه ي 
جليلت الحايه وليكي عن تتكلمي بعد الي عملتيه انتي واخوكي الشمااام يلا بره اخوي ارتاح من شرك وجرفك ..

ودخلت خدت رحيل ف حضنها الي عماله تعيط وهدتها : بس ي رحيل متبكيش انتي ملكيش ذنب ي خيتي هيا الي عجربه وخويه ارتاح منها وهم ونزاح من ع جلبه ..

نزل مراد وعيونه حمره زي الدم بص ع رحيل 
وهيا بتبكي وطلع بره السرايه خالص ..

وعدت اليله بحلوها ومره وتاني يوم الصبح رحيل وحسن جهزو نفسهم عشان يرجعو القاهره ..

والحجه راضيه كانت وخده علاجها ونيمه 
‏ولما صحيت شهد حكتلها كل حاجه 

الحجه راضيه بدموع : لله الامر من قبل ومن بعض ربنا يچزيهم ع سواد جلوبهم هم ونزاح عنك ي ولد ربنا يعوضك بلي احسن منها حسبي الله ونعم الوكيل فيها ع الي كانت 
هتتسبب فيها ..

نزل حسن ورحيل معاهم الشنط وقربه من الحجه...

الحجه راضيه : ايه ي ولدي ع فين انت ومرتك 

حسن : خلاص يامه كنا چين عشان الفرح وخلاص اليله فضت هرچع عشان شغلي وبيتي وكفايه الي حصل ده كلوو ف الكام يوم الي جعدناهم..

الحجه : الي تشوفه ي ولدي بس متجطعش رحيل من عندنا وتعالو كل فتره والتانيه 

وتلتفت لرحيل : حجك عليا ي بتي ف الي حصلليكي احنا محججين لك ..

رحيل قربت وحضنتها : لا ي ماما متقوليش كده انتي ملكيش ذنب وحصل خير 

شهد قربت منها : انتي بعد الاكشن الي حصل ده كلو يمكن متجيش عندنا تاني 

رحيل بضحكه وحضنتها : والله عندك حق ده البيبي حصله انهيار عصبي من سرعت 
الاحدااث بس طبعا لازم ازركم تاني 

"والله انا الي حصلي انهيار عايزه 
اجمعك انتي ومراد ..😂💔

ودعتهم رحيل بعد ما سابت هديه لندي مع شهد وقلتلها تعتذر منها عشان مقدرتش تزرها وطلعت هيا وحسن ..

حسن : خليكي هنا هچيب العربيه وچاي 

لفت رحيل لقت مراد داخل من عند الخيل وشكلو منمش من امبارح ..

قربت رحيل وقرب منها مراد ..

مراد : ايه خلاص ي دكتورة ماشين

رحيل : اه خلاص ي مراد بيه كفايه 
اووي الي حصل ..

مراد ببعض الحزن : خلاص عاد ميبجاش جلبك اسود حجك عليا انا عارف اني اذيتك كتير الفتره الي عدت بس صدجيني غصب 
عني..

رحيل وعنيها بتلمع بالدموع : لا ي مراد بيه انا 
مش قصدي عليك انت انا قصدي ع الحجات 
التانيه ..انا اسفه لو كنت السبب ف انك 
تطلق مر..

قطعها مراد : لا ي دكتورة انتي ملكيش ذنب هيا السبب دي وحده ... جصره يلا ربنا يكفينا شرهم 

وبص ف عيون رحيل : خلصت ي دكتورة خالي بالك من نفسك ومن ح.حسن وربنا يجومك بسلامه ..

رحيل : خلصت ي مراد بيه وانت كمان اهتم بنفسك  وبغصه ف قلبها وربنا يعوضك بالزوجه الصلحه ..وف بالها اكيد انا حسه بالذنب انو طلق مراته 

فاقت من شردها ع صوت مراد وبيمد 
ايده : هو ده الوداع الي بيجوله 
عليها ي دكتوره 

رحيل مدت ايدها وشردت ف عيون مراد الي كلها حزن هيا مش عارفه سببه : هو ده الوادع ي مراد بيه ...

حسن دخل بالعربيه رحيل سابت ايد مراد ومسحت دمعها ومراد اتنهد تنهيده عميقه وقرب من حسن وسلم عليه وخده ف حضنه ووصاه ع نفسه وع رحيل ..

ركبت رحيل جمب حسن ولفت لمراد وشورت ليه ومراد رفع ايده وعنيه كلها وجع ..

 

ف بيت عادل عم مراد كانت الدنيا مقلوبه نسمه اطلقت ورياض متكسر ..

جلست ام نسمه وهيا بتهري وتنكت ف نفسها

فاطمه بغل : اااااااه ي ناري عملتها بت البندر 
وانتو رحتو فيهاا ااخخخ ده انا الي يليمني 
عليها هجطعها بسناني ..اطلجتي ي نسمه 
وسبتي ليها خير حسين الهواري كله 
اااااخ ي مرك ي فاطمه 

عادل وهو بيضرب ع رجله : انا هطج من جنابي منك انتي وخليفتك الطين الواد ينيل الدنيا مع حسن والبت تشندلها مع مراد وكل 
حاچه طارت كل حاچه مراد هيحطنا 
ف خانت اليك خلاصك ..

نسمه بحقد : والله ما هسبهم يتهنو ولا هسيب بت الكلب دي تتهنا ولا هيا ولا مراد الكلب ..
وتهب وقفه انا هوريكم هعمل ايه 

دخلت نسمه ع اوضت رياض الي متخرشم 

نسمه : اصحي ي رياض اتبهدلنا ي خوي وداسو 
علينا بالرجلين ضربوك ي خوي وجلو منك وسط الرجاله كل ده بسبب بت الحواري
جوم ي رياض 

مراد بغل : اتكترو عليا وانا كت شارب وربي ف سماه ما هرحمك ي مراد ..

نسمه بدموع تمسيح : ضربني وطلجني ي خوي عشانك دفعت عليك شهد شهد بت عمي 
سحلتني ف السرايه ورمتني 
ف الشارع ي رياض 

رياض : ااااايه ضربك وطلجك كمان ليه 
ده كلو انا وهو انتي ذنبك ايه 

نسمه : اااه ي خوي كل ده عشان سمعته وهو بيجول لحسن انه هيطخك ..

رياض يتنفض بفزع : ايه هيطخني لااااه ي نسمه ميعملهاش ..

نسمه ب سم : لاه انا سمعته جوم ي ولد ابوي 
جوم جيب حجي وحجك اتغده بيه جبل 
ما يتعشه بيك ..جوم وعطته البندقيه 

وف بالها ..ابجا ارملته واخد كل ورثي منه ولا اكون طليجتو وطلع من مولد بلا حمص ..مهو اكيد مطلجنيش ف المحكمه لسه ..

وقف رياض بعد ما بخت سمها ف ودانه وطلع 
وعفريت الدنيا بتنطط ف وشه 
.....

طلعت رحيل هيا وحسن وهما ع الطريق شاف 
رياض وهو طالع ماسك السلاح ونزل ع الارض الي بتودي نحيت السرايه من وراه 

لف حسن بفزع بالعربيه ونزل قدام باب السرايه 

حسن بقلق: خليكي ف العربيه متنزليش وجفلي ع نفسك

وجري حسن نحيت الاسطبل لقااه رياض ماسك البندقيه من نحيت الزرع الي وره السرايه ومصوبه نحيت مرااد جري عليه حسن 

حسن بخوف : حااااااسب ي مراد حاااسب 

وفجأة طلق ناري طلع صاب حسن  بعد ما رمه نفسه ع مراااد ..

مراد بقا ماسك حسن وهو مشلول حسن سايح ف دمه وهو مش مستوعب الي حصل ف ثانيه كان بيودعه وف الثانيه التانيه وقع بين اديه بالشكل ده 

مراد بصراخ ودمووع : حسسسسسسسن اخووويلاه لاه لاه انت لاه ده انا انا الي مفروض العيار يجي فياا..

ويخرج سلاحه ويصوب ع رياض الي تصدم مكانه لما حسن اتصاب وتفزع ان مراد هو الي عايشوسلاح وقع من ايده ولسه هيهرب 

مراد اطلق عليه ثلاث رصاصات وقعته ميته 
فنفس اللحظه ..

مراد وهو بيمسك وش حسن المرمي ف حضنه 

مراد بدموع وقهره: جوم ي حسن فوج جووووم عشان مرتك وبنك انت مطرحك مش هنا انت مطرحك مع مرتك وبنك انا المفروض 
مكانك انا ماليش حد يزعل عليا 
ويحتاجني يلاه ي حسن 

حسن وهو بيصارع المووت : م . مجدررر 
ومككك توب ي مراااد ..ر رحيل امااانه 
ف رجبتتك وه وصيتي ليكك اتجوزها 
ي مراد وربي ابني تحت جناحك
كييف ما رب تني اتجووز رحيل 
وحميهاا. هيا تستاااهل 
مرتي وابني امانه عندك..

عند رحيل لما سمعت ضرب النار قلبها اتقبض ونزلت جاري ع السرايه ع خروج الحجه راضيه وشهد وكل الخدم والغفر 

جريت رحيل والدموع ف عنيها شافت حسن مرمي ف حضن مراد الي بيصرخ بعلو صوتها بقهره 

رحيل بفزع : حسسسسن اااااااأاااه لا ي حسسسن 
رد ي حبيبي متسبنيييييش وهيا بتحضن حسن 
وتخده ع رجليها وبتخبط ع وشه 

حسن وهو خلاص الروح بتطلع : ب.بسس ي رحيل متبكيش عشان الي فبطنكك عشان خطري.. ما تحزني وخاالي بالك من نفسك ومن ولدك ورربي ااابني ف السراايه مع عمه وجدته
وسسمعي ككلااام مراد وحسس ع بطنها 
ببسمه ومات مات حسن احسن واحد 
ف العيله بسبب حقد وغيره وطمع 

رحيل بصراخ يصحي الميتين : حسسسن لا ي حسن عشاااان خطري متسبنيش رد عليا 
ونبي ونبي رد عليا حتي عشان خاطر ابننا
وتهز حسن بقووة فوووق عشان خطري

الحجه راضيه بدموع ونهيار : ولدددددي اااه يحصرت جلبي عليككككك ي ولدي فت 
ولدك من غير متكحل عنك بيه ي كبدددي
ااااااه ي حسن جسمت ضهري بروحتك 
ي ولددي وتجلس ع الارض بنهيار 

شهد بقت تصوت وتلطم وتقطع ف شعرها ع اخوه الحنين الي مفيش منو وتغدر بسبب الحقد الي ماله قلوب النااس 

شهد بحرقه : اخووي جوم ي حسن جووم ي خوووي سبت ولدك لمين ي جلب اختك 
ي حسسن
مراد بغضب ودموع : اكتمي حسك منك ليه 
اخوي مات وخدت تاره جبل دمه ما ينشف 
انصب العزة ي غفير منك ليه يلا..

رحيل اغمي عليه والخدم شلوها وشهد سندت 
امها ودخلتها ع السرايه ومراد وقف وشال
حسن والدموع نزله من عنيه وقهرته
تهد جبال ع اخووه ...
"ف السرايه اول ايام العزاء كان جو من الحزن يملء الاجواء ع فقيدهم.. ورحيل كانت تصحه تفضل تصوت ع حسن بحرقه ووجع ويدوها مهدء وترجع تنام عشان خاطر صحتها والجنين 

الحجه راضيه رقدت ف سررها من الحزن ع ابنها بس كانت بتحاول تصبر وتقوي نفسها ونزلت اخدت عزاها ف وسط الحريم بقوه وجلد بس من جواها كانت بتنهار ع ابنها الغالي ..

شهد كانت منهاره وندي بتحاول تقويها وهشام 
جوزها كان بيسندها برغم ان رياض مات 
وهو جوز اخته بس طبعا مش هيكون 
اعز من حسن ولا وجعهم عليه هيكون
زي حسن..

مراد كان واقف زي الوتد ياخد عزه اخوه بس كان جواه بركان هايج ومقهور ع اخوه الي فداه بعمره وهو وقع ف فتنة مراته وتفتن بيها ...

خلص العزا ومراد جمع ابناء عمومته وابناء عمومت ابوه و امه جمع الهواريه كلهم وجمع كبرات البلد 

مراد بصوت عالي وقهره : انا اخويه اتاخد غدر 
ومن ابن عمي شجيجي وانا مش چمعكم 
هنا عشان حاچه لاه انا تار اخوي خدته بس انا 

چمعتكم عشان اعرفكم ان عمي عادل هو ومرته وبته والكلام بره فهد وعامر

انا هخرچهم بره البلد ولي يفكر يدافع عنهم ولا يحزن عليهم هيكون زيهم وملهوش عندي ديه 
ولولا فهد وعامر انا كنت جطعت النسل النچس
ده خالص من العيلة وكت فرغت فيهم رشاش 

ولا ليهم عندي ديه وكلام يوصلكم ويتعدكم 
الي هيچيب سيرت الي حصل ولا يحاول 
يألف كلام من مخه ديته رصاصه وخلصت 
حكايته ..

رد واحد من الجلسين : عملتها الحريم ووجعت 
فيها الرچاله وان..مكملش كلامه 

مراد خرج الفرد وضربه رصاصه ف رجله 

مراد بغضب : الاوله ف رچلك التانيه ف جلبك 
بس دي جرصت ودن لاي حد يفكر ف اني بجول ومش بفعل .. ولاي يحد يفكر يرط كيف الحريم يلا وچبكم وصل... وكلامي كمان وصل بسلامه ..

خرجت الناس وفضل مراد وقعد بحيل مهدود ودموع نزلت زي الجمر ..قرب منه هشام وعمه 
ابراهيم ومحمد ابوه رحيل وكان فهد وعامر ملهمش وش يقربه منه 

ابراهيم : شد حيلك ي ولدي متعملش ف نفسك كده ..

مراد بوجع : كسر ضهري ي عمي كسر ضهري بروحته وهو لسه ف اول شبابه ملحجش 
يفرح بولده فداني بعمره وانا معرفتش 
اعملو حاچه..

ابراهيم : متجولش كده ي ولدي ده اعمار بيدالله وكله مجدر ومكتووب وكلها اسباب ي ولد اخوي 

قرب منه محمد وربت ع كتفه : شد حيلك ي مراد بيه وبدموع حسن كان عزيز علينا كلنا بس ده نصيبه وقدر و مكتووب 

مراد رفع راسه وشاف محمد وستغرب ابراهيم 
شاف استغراب مراد ودخل 

ابراهيم : ده محمد ابو مرت حسن ي مراد 

مراد مسك كف محمد وربت عليه : الشد ع الله ي عمي متشكرين لوجفتك معانه وبغصه حسن 
كان هيحبك وديما يشكر فيك هو والحجه..

محمد بحزن : ربنا يرحمه ويجعل مثواه الجنه 
ويبارك ف عمر ابنه ويمد نسله ..

اومئ مراد بقهره وسكت وف باله ربنا يجدرني 
ع امانتك ي حسن ودموعه نزلت ..

قرب هشام : شد حيلك ي مراد متعملش ف نفسك كده ي ود عمي ..

مراد رفع راسه وشاف فهد وعامر ف اخر المضيفه 

مراد بحزن : تعاله منك ليه جربو 

قرب فهد وعامر وحضنهم مراد وبكو بقهره ع حسن وع رياض اخوهم ف هو مهم حصل الدم عمره ما يبقا مايه بس سلمو بالامر الواقع وعرفه غلط رياض وان مراد كان حقه يعمل كده واكتر ..

عامر بقهره: انا مليش وش ي ود عمي ع الي عملو اخوي انا مجهوور ع حسن وخجلان من العملوه اهلي سمحني ي مرااد سمحني وحب ع دماغه ‏وكتفه 

ربت مرد ع كتفه بقووة : بس ي عامر انتو ملكوش ذنب ولا انت ولا فهد انا عارف انكم كنتو هتحبو حسن زي عنيكم ..

فهد بوجع : ربنا يرحمه ي مراد ي ود عمي انا مجهوور من الي حصل وقرب من مراد وحب 
ع كتافه سمحني ي مراد انا ماليش عين 
اجعد ف البلد بعد النهارده عن اذنكم 
انا هاخد مرتي ومسافر القاهره ..

مراد : معاش ولا كان الي يكسر عينك ي فهد ..

فهد : معلشي ي مراد انا كده هرتاح اكتر انا 
مش جادر اجعد هنا اكتر من كده حاسس 
اني هتخوت وعجلي هيفر مني اسمحلي 
ي ود عمي احب ع راسك ..

مراد : خلاص ي فهد الي يريحك انا هروح اطل ع امي حد هيدخل معايه 

محمد : بعد اذنك ي مراد بيه اعملي طريق عايز اشوف رحيل وطمن عليها والدتها بتقول انها منهاره خاالص ..

مراد قام ودخل هو وهشام وفهد وعامر والحج ابراهيم يعزو الحجه راضيه ويشدو ازرها ..

مراد دخل بنحنحه عشان لو ف حريم لسه موجوده

مراد : احم ي ام سلييم

شهد قامت وهيا بتجر رجليها من هدت حيلها ع اخوها : تعاله ي مراد ي خوي مفيش حد غريب 
حضنها مراد وحب ع رسها وهيا انهارت جوه 
حضن اخوه الكبير..

ودخل مراد لقاه امه قعده وايدها ع رسها والدموع ماليه وشها والتعب هادد حيلها ..

دخل مراد ونزل قعد تحت رجلين الحجه راضيه وسند راسه ع ركبها 

مراد بقهر: وجع جلبي متتحملوش الچبال يامه 
مجهور ونار جايده ف چوفي برضاكي عليا 
ما تجهري جلبي عليكي انتي كمان اموت
ولا اشوفك بشكل ده ياامه..

الحجه بحزن : جووم ي ولدي مجامك عالي معاش الي يجهر جلبك فيا ولا فيك ي مراد انت الي فضلت لي من الدنياا شد حيلك ي ولدي..

قام مراد وحب ع دماغ امه وع اديها وخدها ف حضنه وقعد جمبها..

قرب هشام : شدي حيلك ي مرت عمي كلو مجدر ومكتووب وربنا يبارك ف عمر ولده ويبركلك ف مراد..

الحجه : عشت ي ولدي عشت ي اصيل..

وقرب فهد وعامر وقعده يبكو بقهر ف حضن الحجه راضيه حسن كان اخوهم واكتر..

الحجه وهيا بتمسح دموعها : خلاص بكفايه بكي الغالي ميحبش انو يشوفكم بالشكل ده انتو غالين ع جلبه جووي ..

وعزاها محمد وام رحيل عزت مراد ..

مراد : مرت حسن عامله ايه دلوجتي يامه 

الحجه بحزن : ما فجتش ي ولدي كل ما تجوم 
تجعد تصرخ الحكيمه تديها ابره وترچع اتنام..

مراد : طب وميته ينفع كده جوم ي حچ محمد اطلع لبتك وصبرها وخليها تهدي شوية
عشان خاطر الي ف بطنها وفكرها
ان دي امانت المرحوم ولازم
نحافظو عليها ..

طلع محمد والدكتورة فوقت رحيل وقعد يتكلم معاها هو وامها ورقيه وخدها ف حضنها وعرفو يهدوها 

رحيل بدموع : حاضر ي بابا بس صدقني غصب ..عني غصب عني ومسحت دموعها بس زي ما انت قولت لازم احافظ ع ابن حسن ..

وعدت تلت ايام ورحيل نزلت والحريم جت عزتها 

وكانو اهلها مشين ومحمد ساب رحيل تاخد عدتها في السرايه ..

مراد : ي حج محمد انا كان ليا عندك طلب 

محمد : اومرني ي مراد بيه 

مراد : ما يامرش عليك ظالم ..كنت عايزك اتسيب الاستاذه اخت الدكتوره معاها كام يوم ترعيها وتخلي بالها منيها عشان الحزن ميتمكنش فيها وكف الله الشر يحصل 
حاجه للچنين..

محمد : الي تشوفه ي مراد بيه طلباتك اوامر

مراد : ربنا يبارك ف اصلك ي راچل ي طيب ووجت ما تكون زينه والاستاذه لو حبت ترچع انا هخلي العربيه توصلها لحد باب البيت 

ومشي والد رحيل وساب رقيه ورحيل ف السرايه وهو قلبه قلقان ع رحيل بس اطمن انها مع الحجه..

وعدت الايام ورحيل ف اوضتها مش بتنزل خالص عشان عدتها ..ومعاه رقيه بتحاول تخرجها من حزنها..

وسافر فهد وندي القاهره وهاشم شاف حزن شهد وحب يطلعها من حزنها وخدها وسافر بيها مع فهد وفضل مع مراد عامر يدير معاه الشغل ..

"حد خد بالو من حاجه 🙃😂"

"وكان مراد بيطمن ع رحيل من رقيه..ويعرف اخبارها..

وجت ساعت الولاده ورحيل صرخها ملء السرايه 

الحجه راضيه : ي رب سلم ي رب سلم بت ي ورد تعالي طلعيني فووج رحيل كنها هتولد 

مراد بفزع طلع من غرفته : ايه يامه خير ف ايه مالها .. 

الحجه : هم ي مراد روح هات الحكيمه ي ولد 
رحيل كنها هتولد يلا هم بسرعه 

مراد طلع يجري ع بره وراح جاب الدكتورة 
وقلبه قلقان ع رحيل وصرخها مش راضي 
يطلع من راسه ..

جت الدكتورة وساعدت رحيل ف الولاده وكان صوت صراخ رحيل الموجوع بينزل ع مراد 
زي الجمر الي بيكوي الروح ..

وفجاءة صوت رحيل اتكتم وطلع صوت الطفل 
مراد قعد بحيل مهدود وكانه هو الي كان 
بيولد مش رحيل 😂

ولاول مره من اربع شهور الفرحه تمله السرايه 

الحجه راضيه بفرحه : الله اكبر اللهم صلي ع النبي محمد تعاله ي ريحة الغالي تعالي ي نن عين ستك ..

وخدته من الممرضه بعد ما نضفته ولبسته الهدوم ونزلت بيه ع مراد 

الحجه بفرحه : سمي ي مراد ي ولدي ود خوك 
نور الدنيا..

مراد بلهفه وخوف : لاه يامه اخاف عليه اشيله 
غلط ولا حاچه ..

الحجه : انا لفاه زين جرب انت بس ومد يدك 

اخدو منها مراد وعنيه مليانه دموع فرحه وحب 

مراد : بسم الله مشاء الله الله اكبر ..

الحجه : ادن ف ودنه اليمين ي ولدي وتشاهد ف الشمال وجول اسمه واسم ابوه 

مراد قرب منه واذن ف ودنه وتشاهد ..

مراد بدموع : اسمك مراد حسن الهواري وغصه 

اسمك مراد حسن الهواري وشهق ونزلت 

دموعه اكتر اسمك مراد حسسن الهواري

وباسه ع جبهته وداه لامه وطلع برغم الحزن المنصوب ف العيله لمدة سنه كامله الا انه فرح ليه وضرب شريط من الاعيره الناريه فهو ابن الغالي .. 

الحجه خدته وندهت ع ورد تعمل اكل لرحيل 
عشان تعوض بعد التعب وطلعت لرحيل 
الي بدأت تفوق من تعب الولاده ..

رحيل : مراد فين..اه .. فين ابني..

قربت منها الحجه : اهو ي حبت عيني اهو 
ي بتي سمي 

رحيل بدموع : ااه ي قلبي بسم الله عليك 
ربنا يحفظك ويحميك ..فينك ي حسن 
تشوفك ابنك ..

الحجه بدموع : بكفايه ي رحيل انتي نفسه ي بتي والحزن مش زين عليكي.. اتعدلي يلا ورضعي ولدك ..

رحيل مسحت دموعها : حاضر يا ماما الحجه..

اتعدلت رحيل بمسعدت رقيه الي لسه رجعه من بره ورحيل نظرت لها نظره بمعني اما اشوف اخرتها معاكي ...

بعد اسبوع مراد دبح واكل اهل البلد كلها وخد مراد الصغير طاهره .. 

ولاول مره مراد هيشوف رحيل من اربع شهور..

رحيل صحيت من النوم ملقتش مراد جمبها ..
سندتها رقيه ونزلت بيها تحت ..

رحيل : امال فين مراد ياماما 

الحجه : خده عمه من الصبح دبح جدامه الدبايح وراح يطهره وزمانه جاي ..

رحيل اتنفضت مره وحده ع دخلت مراد 

رحيل بغضب : انت ازاي تسمح لنفسك تعمل حاجه زي كده قبل ما ترجعلي الولد لسه صغير ازاي تطاهره دلوقتي

مراد بصلها بغضب : وقالها صوتك ميعلاش 
ي دكتورة.. واذا كان ع ولدك ف ابوه 
الله يرحمه وصاني عليه وسابه ف امانتي يعني اعمل اي حاچه ليه برحتي انا عمه وحر فيه 

رحيل : لا مش حر وملكش دعوة تاني ب ابني 
واذا كان..

قطعتها الحجه : خلاص ي رحيل ي بتي صلو ع النبي وبعدين هيا عويدنا اكده متنشفيش راسك وعمه مفيش حد ف الدنيا كلها هيخاف عليه كده ..

رحيل بخضوع : حاضر ي ماما الي تشوفيها 

وقربت من مراد وعنيها جت ف عنيه مراد وده وشه النحيه التاني وهو بيكتم نفسه ولاول مره يحس انها كانت وحشاه بالطريق دي ونفسه يخدها ف حضنه ..

خلاص بقا استاذ مراد بيه فجر وبقا 
صريح مع نفسه بعد وصيت حسن ..😂

رحيل : هات الولد بعد اذنك

مراد مدلها الصغنن وايدها جت ع ايده وجسمهم اتنفض.. مراد مسك ايدها وع وشه ابتسامه خبيثه 

رحيل برقت عنيها بهمس : سيب ايدي انت اتجننت

مراد بنفس الهمس : اعتذري

رحيل : نعم 

مراد : اعتذري ع صوتك العالي 

رحيل بعناد : لا مش هعتذر سيب ايدي بقولك 
وعملت نفسها بتعدل غطا الولد عشان محدش 
ياخد باله 

مراد ببسمه اول مره رحيل تشوفها : خلاص 
ادينا جعدين وغمز لها ..

رحيل سرحت وف بالها هو مين ده.. وشافت وقفتها غلط راحت مطوعاه : خلاص انا اسفه سيب ايدي 

مراد سبها ورحيل بصت ليه بغضب قبل ما تلف 

رحيل : انا مش هعديلك اسلوبك ده معايه 

وخدت مراد الصغير وطلعت ع اوضتهاا ..ومعاها

رقيه الي فونها رن وعنيها طلعت قلووب

رحيل بسخريه: ايه حبيب القلب بيرن مش قادر حضرته تعدي السنه ويتجوزك زي الناس 
بدل ما انتو بتتقبله زي الحرميه 

رقيه : خلاص بقا ي رحيل مانا قولتلك هتخلص السنويه بتاعت المرحوم ويجي يتقدملي 

وسبتها وطلعت ترد ع الفون 

عامر : وحشتيني 

رقيه بحب : وانت اكتر 

اووووووبه استوووووب ازاي وفين وامته 
تعالو بينا عوده بالزمن ٣ شهور ..

كانت رقيه هانم طالعه بتتمشي ع الترعه وي كأنها 
بتتمخطر ع البسفور وشافها عامر

عامر : انتي بتنيلي تعملي ايه عندك 

رقيه : ايه بتتنيلي دي وبعدين انت مالك انت ي اخ 

عامر : اااخ ايوة بتتنيلي وايه لبسك ده انتي مفكره 
نفسك ماشيه ع شط اسكندريه يختي 

رقيه : وانت مالك انت بلبسي ولا بعمل ايه 
ايه دخلك انت 

عامر بغضب : دخلي ونص يختي انتي هنا جعده حدانه واي حاچه تچرالك هتبجا ف وشنا 
يلا همي جدامي ع السرايه 

رقيه : طب بس براحه متزوقش احسن يطق لك عرق ولا حاجه انت لسه صغير ي بني 

عامر : ابني ده انتي طول رجلي ده انا لو اچوزت 
كنت چبت عيال كدك 

رقيه بسخريه : ايوة ايوة وهاتي ورقه وقلم وسجلي مرووحه مرووحه 😂

عامر : طب عدي يختي ي ظريفه جدامي يلاه خليني اوصلك وخلص منك

رقيه : لا وع ايه اتفضل حضرتك وانا هرجع لوحدي

عامر : فضي ي بت بدل مسحلك من شعرك انا زهجت منك 

رقيه بردح حطت ادها ف وسطها : تعمل ايه ي عوووومر 

عامر ببرود : لا عامر مش عمر ي عسل ويلا 
جدامي 

رقيه : حصلنا الرعب حضرتك ..ولفت ومشيت قدامه ..رقيه ف باله جتك دهيه ف حلاوتك وانت زي القمر كده وانت متعصب 

عامر فباله لسانها طويل بس زي الجمر 
بس انا الي هجطعو ليها انشالله 

ومن سعتها ناقر ونقير كل ما يشوفو وش بعض 
لحد ما عامر اعترف لها بحبه وانه معجب بيها 
وهيتقدم ليها بعد ما سناويت حسن تلف..

وساعت ولادت رحيل كانت معاه ف الجنين الي واره البيت ..فلاش باك 

عامر اتصل ب رقيه وقالها تجي له الجنينه 

رقيه نزلت وقبلو بعض وكل واحد ف عنيه اشتياق وحب للتاني..

عامر قرب منها ومسك ايدها : وحشتيني جوي 

رقيه : وانت اكتر جوي جووي 

عامر ضربها ع دمغها : ماشي ي لمضه هيچي 
يوم ولسانك ده هكلو مش هجطعو ..

رقيه بكسوف : بس ي عامر ايه الكلام ده 

عامر بنكش : ايه ده انتي بتتكسفي كيف البنات

رقيه بغضب : والله طب ماشي ي عامر وسبته 
وماشيه راح عامر شد ايدها وقعت ف حضنه

عامر حط ايده ع خدها بحب : مجدرش ع زعلك ي جلبي ..ده انا بنكشك ي عبيطها 

رقيه بعدت عنه : طب اوعه ايدك دي انت استحليتها ولا ايه ..ايدك لتوحشك ي عمورتي

عامر : كل ده وف الاخر عمورتك ده انتي سدتي نفسي الله يسد نفسك 

رقيه بضحكه : خلاص بقا ي عمورتي ميبقاش قلبك اسود 

عامر بحب : ربنا يخليكي ليا ي روكه وميحرمنيش منك ي جلبي ..

رقيه : ي الهووي ع جلبي منك بدوبني 

عامر بخبث : بدوبك كييف يعني 

رقيه لسه هتردح سمعت ضرب نار عالي قوي
راحت نطت ف حضن عامر 

عامر : اهدي ي حببتي متخفيش انا معاكي 
ده اكيد مراد بيه وبعدين ده ضرب فريح 
مش مشاكل انا عارف ..

رقيه وهيا متشعلقه ف رقبته برعب: لا لا ي عامر انا خايفه ونبي متسبنيش انا مش عايزة امووت ..عايزة اتجوزك الاول ..

عامر بضحكه ع رقيه وراح حضنها اكتر ليه وايده بتتحسس ع ضهرها..وقف ضرب النار 

ورقيه بعدت عنه وبصت ف عيون عامر

راح عامر مقرب منها وخطف شفيفها 
ف بوسه عميقه دوبت رقيه..

وفجاءة اتنفضت وبعدت عنه : اانت ازاي تعمل كده انا غلطانه اني امنتك ..

عامر : اهدي ي حببتي غصب عني صدجيني 
خلاص وحياتك مش هتتكرر غير وانتي مرتي 
انا اسف حجك عليا..

رقيه : ماشي ي عامر ماشي وراحت خدت طوبه حدفتها عليه جت ف بطنه وطلعت تجري ع السرايه لقت مراد طالع ادارت وره الشجره 
واول ما بعد طلعت تجري ع اوضت رحيل 
قربت منها وساعدتها ....عوده للوقت الحالي

رحيل طلعت الاوضه بغضب هو ازاي يسمح لنفسه 
يمسك ايدي كده الحيوان ده انا مش هسكت ليه 
ماشي ي مراد الزفت ماشي وفضلت جايه رايحه 
ف الاوضه وبتشد ف شعرها وسرحت ف ابتسمته
وغمزتها وازاي لما ابتسم رجع عشر سنين لوره 

رحيل وهو جسمها بيترعش فوووقي ي رحيل الي حصل ده غلط ده اخوه حسن ايه نسيتي حسن الي كان مستعد يجبلك نجمه من السمه انتي شكل الحزن اثر ع دماغك وفتكرت حسن وفضلت تعيط بصوت عالي 

مراد كان طالع اوضته وسمع رحيل بتعيط كان لسه هيخبط عليها سمعها 

رحيل بعياط : وحشتني اوووي ي حسن سبتني لمين انا ماليش غيرك ي حبيبي ...

مراد قبض ع كف ايده بغضب ودخل اوضته ورزع الباب بعنف وفضل رايح جاي ف الاوضه 

ايه جلبك فرح لما مسكت ايدها فكرتها نسيت اخوك لا فووج ي مراد لسه بتحبه ومش هتحب 
غيره ولا جلبها هيدج ليك ابتليت بحب وحده 
مش هتحبكك انها مكنتش ليك من الاساس 

ودي جزااتك ع احساسك وراح ضارب 
المرايه بايده وايده اتعورت جامد 

رحيل سمعت صوت التكسير العالي وطلعت من اوضتها لقت مراد خارج وعنيه بطق شرار وايده عمالها تنقط دم ..

رحيل قربت منه بخووف : وريني ايدك ي مراد بيه مالك ايه الي جرحك 

مراد بغضب : ملكيش صالح انتي روحي شوفي كنتي هتعملي ايه ..

رحيل بعند قربت منه : طب ممكن اشوف جرحك 

مراد قرب منها اكتر وانفاسه بقت بتضرب ف وش رحيل مراد بوجع : انتي سبب چرحي ووچعي

رحيل بصت ف عنيه بستغراب ودموع وشفيفها بقت بتترعش بخووف مراد شاف شكلها وشفيفها الي فتنته وكان عايز يخدهم بين شفيفه ورفع ايده المليانه دم ومشاها ع شفتها السفليه

وده مزدهاش غير فتنه وعنيه اسودت برغبه راح مشوه ملامح وشها بدمه رحيل دموعها نزلت بخووف ..

رحيل :ابعد عني انت بتعمل ايه وزاي تقرب مني كده انا مرات اخو.ك

مراد بغضب مسك رقبتها بعنف : لاخر مره هجولها ليكي متجربيش مني تاني ..ولا سعتها متلوميش غير نفسك.. وسبها بعنف ونزل ع تحت وطلع بره السرايه خالص 

رحيل جريت ع اوضتها وفضلت طعيت وايدها
ع قلبي وفتكرت لما مراد حط ايده ع شفيفها 
وزاي قلبها اتنفض من مكانه جريت ع الحمام 
وقعدت تغسل وشها بقهره ووجع من قلبها
الي اتنفض لحد غير حسن وكرهت مراد 
سعتها جدا ع الي بيعمله جواها ..

خلص اليوم ورحيل نزلت لقت مراد ايده ملفوفه وشايل مراد الي مش بيسيبه ابدا 
ولا هو لا الحجه راضيه وفرحنين بيه فرحه متتوصفش

رحيل ودت وشها النحيه التانيه وقعدت جمب الحجه راضيه 

مراد : ابوكي اتصل علي بيجولي انهم چين عشان يطمنو عليكي..

رحيل فرحت ورقيه اضيقت عشان طبعا هتمشي وتسيب عامر..

الحجه : ي اهلا بيهم بيتهم ومطرحهم

رحيل بحب : ده من زوقك ي ماما الحجه ..وبصت 
لمراد ياريت ناس تانيه تتعلم منك 

مراد لف وشه بغضب ومعبرهاش وقام عطا مراد الصغير لامه وطلع ..

تاني يوم الصبح وصلو اهل رحيل وخدو وجبهم وكانو جيبين خاتمين دهب لمراد الصغير وع بعد العصر كانت العيله كلها قاعده ف البهو اتكلم والد رحيل 

محمد : احم احم يلا نستأذن احنا ي جمعاه بقا 

الحجه : ما بدري ي رچل ي طيب خليكم بيتين

محمد : معلشي ي حجه تتعوض انشالله ..يلا ي رحيل انتي ورقيه قومو يلا جهزو نفسوكم 
ورنا طريق 

لينتفض مراد بغضب وينقبض قلب رحيل حسن وصاه تربي مراد وسط اهله بس 
ابوها لا يمكن يسبها تاني 

الحجه : لاه ي حچ محمد رحيل مش هتمشي 

محمد : ازاي بقا ي حجه عدتها وخلصت تقعد 
تاني تعمل ايه يلاااه ي رحيل 

ليهب مراد بغضب وو.........
"ف السرايه بعد القنبلة الي رماها والد رحيل ..

مراد لسه هيرد والغضب مالي عنيه راحت الحجه 
مسكت ايده وغمضت عنيها يعني اهدي انت 
ان مراد كان قال لامه ع وصيت حسن 
وعارفها انو عايز يتجوز رحيل ويربي
ابن اخوه ف السرايه زي ما وصاه..

الحجه بهدوء : ي حچ محمد رحيل لسه ولده مكملتش اسبوع ونفسه والسفر خطر عليها
كف الله الشر يچيها حمت انفاس تروح فيها

وبعدين الواد لسه صغير ومش هيستحمل 
حر الطريج ولا السفر..

زينب اتدخلت : الحجه عندها حق ي محمد 
انا خايفه ع البنت يحصلها حاجه هيا ولا 
ابنها وبعدين سبها تكمل نفسها والحجه
هتاخد بالها منها انا عارفه وبعدين
ابقا تعاله خودها 

الحجه بفرحه : عين العجل ي زينب 

ابو رحيل بقتناع : خلاص ي جماعه الي انتو شيفينه يلا انتي ي رقيه اختك كويس 
كويسه والحجه هتاخد بالها منها 

مراد كان قاعد وهو كاتم غضبه ومش عجبو الكلام يعني هيا هيا نفس الجلابيه ابو رحيل هيجي يخدها بعد شهر تقريبن ..

وطلعو اهل رحيل ومراد خله العربيه توصلهم

محمد : يعني كان لازم نسيب رحيل ي زينب
البنت بقت ارماله واخو جوزها قاعد عاذب 
يعتبر انا مش مطمن 

زينب : البنت لسه ولده ي محمد وبعدين امن ع بنتك وسطيهم انت مشفتش الحجه تبتت
ف مراد الصغير ازاي كانك هتاخد حته 
من روحهاا ..وهما لسه مجروحين ع 
حسن وده عوضه ومتمسكين بيه ..

"ف السرايه مراد فضل قاعد ع نار لحد ما رحيل خدت ابنها وطلعت ..

مراد بنزعاج : انتي يامه مفتحتيش ليه معاهم الموضوع 

الحجه : اهدي ي ولدي رحيل لسه حزينه ع فراج اخوك وكان ممكن تعند ومتوفجش

وابوها لو كان عارف انك عايز تتجوزها وهيا مش راضيه كان هيصمم يخدها ويمشي ..

انا ف الشهر ده ..

قطعتها رحيل الي كانت نزله تاخد التلفون نسيته تحت وسمعتهم 

رحيل بدموع : اا نتو بتقو.له ا.ايه وبصت للحجه

بقا هيا دي اخرتها ي ماما الحجه هي دي امانت 
حسن ..

الحجه قامت بدموع : لاه ي رحيل ي بتي متبكيش بس دي وصيت الغالي وحياتك عندي وصه مراد يتچوزك ويربي الواد ف السرايه 

رحيل بجنون : لا لا لا مستحيل حسن ميعملش كده حسن عارف اني مقدرش اتجوز غيره انا 

مستحيل اتجوووووزك انت فاهم انت لو اخر راجل ف الدنيا انا مش هسلم ليك ولا عمرك هتكون جووزي ..

مراد بغضب : والله الي عندي انتي سمعتيه ده وصيت اخوي وانا هنفذها ليه حتي لو موصنيش اتچوزك وربي مراد ..انا كنت هاخد برضو ود اخوي وربيه ف سراية جده احنا عيالنا محدش يربيهم غيرنا ..جصره ابوكي 

چاي بعد شهر وشوري نفسك ي توافجي ع الچواز ي تتوكلي ع الله من غير ولدك 
ولما تحبي تيچي تشوفيها ي مرحب بيكي..

وسبهم وخرج بغضب رحيل انهارت ع الكرسي

رحيل : لا مش معقول حسن يعمل فيا كده للدرجه دي انا كنت رخيصه عندو عشان يقول لاخوه يتجوزني لا لا انا مش مصدقه 

قربت الحجه : استهدي بالله ي رحيل ي بتي وبعدين انتي عايزه تمشي وتحرميني منك 
انتي ومراد ده انتو الي فضلتو ليه من 
ريحت الغالي وقعدت تبكي..

قربت رحيل وحضنتها : بس ي ماما عشان خطري انا مقدرش ع زعلك وانا مكنتش همشي واسيبك وكنت هعمل وصيت حسن وربي مراد ف السرايه زي ما قالي بس غصب عني بابا 

مقدرش اكسر كلمته ..وبعدين مراد بيه مالهوش اي حق انه يهددني انو هياخد ابني مني ده ظلم..

الحجه : ي بتي محدش هياخد منك ولدك ده هو بس خايف ع ولد اخوه ومش عايزك تبعدي 
عن هنا وياخد باله منكم زي ما اخوه وصاها 

انتو امانه عنديه..ده مراد ولدي مفيش احن من جلبه ويهتم بيكي و بولدك وهيخاف عليكم زي 

عنيه والي تشرطي بيه انا هخليه ينفذه ع 
طول بس متحرجيش جلبي ع فراجكم وريح 
حسن ونفذي وصيته ..

رحيل بشرود افتكرت وصيت حسن وهو بيقولها اسمعي كلام مراد اتريه كان يقصد كده ي ربي اعملي ايه انا تعبت من كل الهم ده وف نفس مش عايزة تزعل الحجه وف نفس الوقت 
خايفه من مراد ومش عايزة تكون لغير 
حسن..

فاقت رحيل ع يد الحجه تربت ع ضهرها 

الحجه : جومي ي بتي شوفي ولدك وستهدي بالله وفكري زين ف مصلحتك ومصلحت ولدك ولو اختارتي چوازك من مراد ولدي انشالله مش هتندمي ابد ..

قامت رحيل طلعت الاوضه وقعدت تعيط لحد ما دمغها كانت هتنفجر من الصداع قامت خدت شور بارد وهيا بتفكر تعمل ايه ..

لحد الساعه 12مش جاي ليه نوم لحد ما قررت حاجه ف دماغها وسمعت صوت مراد طالع ع السلم اخدت حجابها وحطته ع راسها وفتحت الباب

عنيه جت ف عين مراد وراح لف وشه النحيه التانيه..

رحيل : انا عايزك اتكلم معاك ..

مراد سابها ومردش عليها ودخل اوضته وساب الباب مفتووح رحيل اترددت تدخل وراه ولا لا 

بس خدت نفس ودخلت : هو انا مش بكلمك ي بني ادم انت

مراد بصلها بغضب : اسلوووبك مش هجولك تاني عشان لو فكرتي تتكلمي كده تاني معايه متزعليش من الي هيحصل ليكي ..

رحيل بعناد : انا حره وبعدين هتعمل ايه يعني ..

مراد رفع حاجب وقرب منها رحيل اترعبت 

رحيل بخوف : متقربش مني انا بقولك اهو انا جايه اقولك كلمتين ورجعه اوضتي

مراد قعد ع السرير : اتفضلي سامعك 
ونزل يخلع جزمته ووقف خلع الجلابيه بالصديري وعلقهم وفضل بالسروال بس

رحيل اتفزعت ونزلت عنيها مع انها عالجت مراد قبل كده بس اول مره تشوف عضلاته صدره وكتافه وتركز فيهم وجسمها اتنفض من شكله 

رحيل بصوت عالي : انت قليل ادب ازاي تعمل كده
مراد بسخريه : ايه اول مره ي دكتورة ولا ايه 


رحيل معرفتش ترد وفضلت بصه ف الارض

رحيل بتوتر : بص ي عني ا.انا جييت اقولك اني موفقه ع الججوز بس عند شرط 

مراد قرب منها اكتر وزاد توترها ونفسها بقا عالي

مراد بهدوء : اسمه طلب جولي طلبااتك 

رحيل : جوزنه هيكون ع ورق بس تنفيذ ل وصية حسن وعشان خاطر ماما الحجه اتعلقت ب مراد وانا هفضل ف اوضتي وانت ف واضتك وملكش 

دعوة بيه ومستحيل اخليك تقرب عليا بعد حسن ولو حبيت تتجوز انا بنفسي اجوزك ...

مراد قرب منها بغضب : كلو بمزاچي اجرب منك ولا لاه بس ومالو انا اصلا مش هجرب منك ولا انتي ع بعضك تهزيلي شعره ده انت طول رجلي اول عن اخر ومفكيش حلايت حريم من اساسه جصره 

وقرب من رحيل وهمس عند وشها : بس خليكي ع موجفك ومتغيريش رايك بعدين وهنشوف مين الي هيجي للتاني ..يلا تصبحي ع خير 

خرجت رحيل وهيا حطه ايدها ع قلبها وخايفه من مراد ومن ايامها الجايه معاه 

مراد فرد جسمه ع السرير وقعد يفكر 


ف كلام رحيل وانها مش عايزة تكون ليه وهتفضل لي حسن حتي بعد موته وفتكر لما قرب منها وازاي كان عايز يخدها تحته ع السرير ويخليها متنطقش غير اسمه .. وف نفسه اما نشوف مين هيروح للتاني..

تاني يوم نزلت رحيل للحجه وقلتلها اني وفقت وتكلمت مع مراد 

الحجه بفرحه : ربنا يكملك بعجلك ي بتي ويفرحكم انا الفرحه مش سيعاني عشانك هتفضل معايه انت ومراد الصغير ..ومراد جلبي ي حبة عيني ربنا هيعوضه بيكي اخيرا هيلاجي المره الي تستاهله ..

رحيل اتصدمت وقعدت سكته ..

مراد قابل عامر ف الشغل ولقاه حزين 

مراد قرب منه وربت ع كتفه ببعض القووة 

مراد : ايه ي ود عمي شايل الهم ليه 

عامر : هاا لا ابد ي مراد مفيش حاجه

مراد : ع العموم ي ود عمي شغل النطيط وراه البيوت والزنيج ف الچناين مش بتاعنا 
احنا رجاله ندخل البيوت ورسنا مرفوعه
انا مش مغفل بس عديتها بمزاجي ..

عامر بخوف : ابدا والله ي مراد بس جلب وما يريد ي ود عمي انا بس كنت مستني سنوية حسن وهروح اتجدم ليها ع طول 

مراد وهو شارد : الجلب وما يريد شندلو حالا بنات بحري .. ولف ليه ع العموم روح الاسبوع الجاي وفتح مع ابوها الموضوع وتفجو والفرح خليه بعد السنوية بإذن الله عايزين نفرحو بيكم 

رجع مراد السرايه وهو شارد وبيفكر حياته هتكون ازاي مع رحيل وازاي يخلي قلبها ملكه 

دخل قاعد وخد مراد من حضن رحيل وقعد يلاعب فيه ولف لرحيل 

مراد : اعمليلي فنچان جهوة 

الحجه : ما تخلي ورد تعملك ي ولدي

رحيل قامت : لا ي ماما انا هعمله.. 

وعملتله القهوة وهيا مستغربه من نفسها وطلعت 

مراد : انا بإذن الله ع الاسبوع الچاي رايح مع عامر يجعد مع ابوكي عايز يخطب اختك ..ولو كده هفتح الموضوع مع ابوكي والي فيه الخير يجدمه ربنا ..ف عندك اعتراض

رحيل بخضوع : الي تشوفه ي مراد بيه

الحجه بفرحه : مراد بيه ايه بس ي رحيل ي بتي جوليلي ي مراد ع طول ده كلها ايام 
وهتتكتبي ع اسمه ..

مراد بشرود : سبيها برحتها يامه ..كل حاچه ف وقتها زينه..

رحيل استغربت هدوءه وحست انو هدوء ما قبل العااصفه ..

بعد اسبوع راح مراد مع عامر وكان ف القاهره فهد وهشام وندي وشهد .. وخطب رقييه وتفقو اني الفرح بعد سنوية حسن وعامر طلب انهم يكتوب الكتاب عشان يبقا برحته مع رقيه 

ومراد فتح موضوع رحيل و والدها اعترض ف الاول بس اتصل برحيل وقلتلو ان دي رغبتها وحبه انها تربي ابنها وسط اهله ..

عامر فضل عشان يجيب الدهب ومراد سافر العشا ووصل السرايه اخر اليل..

طلع فتح اوضتة رحيل ولاقها نايمه و وكان شكلها مغري اووي قاعد يتاملها ومحسش بنفسه غير وهيا ايده بتحسس ع جسمها
............... ............. ......... ..........

+١٨يلا ي اندر ايدج من هنا 😂

اييديه بقت تحسس ع جسمها ومنحانيتها برغبه شديده وشتيااق وقرب من ضهرها وحضنهاوحط شفيفه ف رقبتها وقعد يشم رحتهاالي جننتو وراح حضانها جاامد اووي 


وقعد يبووس ف رقبتها وخدها وايديه ع صدرها ووسطها ..

رحيل كانت وخده اليوم كله عياط ونامت وعندها صدع شديد اووي لما حست ان حد بيلمسها جلها ع انه حلم والشخص ده حسن 

مراد اتجنن لم سمع اننها وحركت جسمها وميلها شوية ع ضهرها لقاها مغمصه عيونها نزل وخد شفيفها ف بوس عميقه و 


وبقا بيحرك رجلتو عليها بقووة وعنف لما حس بيها بتبدله البووسه 


ونزل ع رقبتها فضل يعضها 
عضاات جاامده وشوه رقبتها من رغبته 
الشديده وحس بايد رحيل ع شعره 

رحيل : امم اااه حس.سن انت وحشني 
******
اتصلب جسم مراد وقام منفووض ورحيل فاقت وخبت جسمها بالمفرش 

رحيل بغضب : انت ازاي تدخل اوضتي وازاي تسمحل لنفسك تلمسني ي قذر انا مرات اخوك

مراد سمعاها وراح بضهر ايدو ضربها ع شفيفها 
والخاتم الي ف ايدو جرح شفتها 

مراد بغضب : اتكلمي معيا كده تاني وشوفي هعمل فيكي اي..وبعدين انا حر

رحيل بدموع : لا مش حر ..

مراد : لا حر واكتر حاچه حر فيها هيا انتي 
مرتي وملكي واتكتبتي ع اسمي خلاص

رحيل اتصدمت وقامت وقفت : انت بتقول اي ..و
"ف السرايه ...

قامت رحيل وقفت : ا.نت بت.تقول ايه بقيت مراتك ازاي يعني انا مش فاهمه

مراد من غير نفس : زي ما سمعتي وخرج القسيمه من جيبه ورمها ع السرير ..وهي الجسيمه واجفه ع امضتك بس ..

رحيل بدموع : ازاي ده حصل انا مش فاهمه..

فلاش باك ..

عند اهل رحيل لما المأذون جيه يكتب كتاب عامر ورقيه ..

مراد : عن اذنك ي عمي عايزك ف موضوع 

خرج مع والد رحيل 

مراد : بص ي عمي انا ولا ليا ف الف ولا الدوران 

محمد: خير ي بني 

مراد: انا طالب ايد الدكتورة ع سنه الله ورسوله وعشان ولد اخوي ميترباش بره انا مش هسيب حد غيري يربي ولد اخوي ودي 
وصيته جبل ما يموت

محمد : ازاي ي بني الكلام الي بتقوله ده انا..

مراد قاطعه: زي ما بجولك كده ي عمي وكمان الدكتورة موافجه 

محمد بغضب: طب ولما انتو متفقين ي مراد بيه انا لازمتي ايه دلوقتي ..

مراد : مجامك عالي ي عمي وانت فوج راسنا بس انا حبيت افهمك اني الموضوع منتهي.. ومهينفعش نجعد احنا التنين ف بيت واحد وهيا ارمله وانا عاذب وامي اتعلجت بالواد ورحيل مش هتجدر تسيب ولدها وتمشي
وانا مش هسمح ان ولد اخويه 
يطلع بره السرايه..

محمد لسه هيتكلم قطعه عامر الي قالهم ان المأذون جهز الورق ..

قام محمد ومراد دخلو كتبو كتاب عامر ورقيه 

مراد : بعد اذنك ي عمي انا كمان عايز اكتب ع الدكتورة ..

محمد : ازاي ي بني ..وبعدين مش لما اسمع رايها 

مراد : ازاي انت هتكون وكيلها وهم الشهود والمأذون يخلص الجسيمه ومتفضلش
غير ع امضتها وخرج بطاقة رحيل 
من جيبه كان وخدها يخلص
بيها ورق تسجيل مراد ...
واذا كان ع موفجتها ثانيه وحده..
واتصل ع رحيل 

مراد فتح مكبر الصوت : ايوة ي دكتورة 

رحيل : خير ي مراد بيه 

مراد: ابدا بس ابوكي كان عايز يسالك ع حاچه.

محمد : ي رحيل ي بنتي انت موافقه تتجوزي مراد بيه

رحيل : ايوة ي بابا انا موافقه 

محمد: انتي متاكده ي بنتي 

رحيل : ايوة ي بابا متاكده وكمان عشان مراد يتربه بين اهله هنا..

محمد : لله الامر ي بنتي قرارك وانتي اتحمليه
انا عودتك تشيلي مسؤلية قرارتك..

وقفل مراد معاها وكتب كتابها ب موفقتها وموفقت ابوها ...

محمد : مش هوصيك ع بنتي ي مراد ي بني

مراد : متجلجش ي عمي فوج راسي من فوج

محمد : انا لولا اني عارف اصلكم وانك راجل الكل يشهدلك انا مكنتش سلمتك بنتي ابدا ..

مراد : ربنا يبارك ف اصلك ي عمي يلا فوتكم بعافيه

محمد : ف امان الله ي بني سلامي للحجه وطمني ع رحيل ..

مراد : يوصل ي عمي ف رعايه الله

....عوده 

رحيل انهارت ع السرير كانت عارفه ان هدوئه ده وراه حاجه بس مكنتش تعرف ان دماغه سم كده..

رحيل بقهره : اوع تفكر انك بقيت جوزي انا كده هسلم ليك لا فوق ي مراد بيه وعرف اني لحسن وعمري ما هكون غير ليه ..

مراد عفريت الدنيا بقت تتنطط قدام عنيه من الغيره قرب من رحيل ومسك شعرها بقوة

مراد بغضب اعمي : كنتي خلاص كنتيي اما دلوجتي بجيتي مرتي انا ومش هسمحلك تچيبي سيرت راچل غيري ع لسانك حتي لو كان اخوي الي كان چوزك سسسمعه حسن اخوي خليه ذكره حلوه هنا وشاور ع راسه


ام ده وضرب صدره بعنف هيكون ملكي انا 
كلك ع بعضك ملكي بروحك وجلبك
وچسمك وعجلك وكيانك كلو ليا 
ومش هجبل بغير كده وبرضاكي

الي مجاش بالعافيه هيجي بلحب ولو ع الحب ف انا سيد ابوه وراح غمزلها..ورمها ع السرير وطلع بره الاوضه خالص ...

مراد دخل الاوضه وكان هيموت من كلام رحيل 
ولا لما خدها ف حضنه وطعم شفيفها وملمس جسمها لسه حاسس بيه راح الحمام خد دش 
بارد يطفي ناره ..

رحيل انهارت من العياط لحد ما نامت وهيا دموعها ع خدها وهي بتفكر ف كلام مراد وتهديده

صحيت بعد الضهر لقت مراد قاعد قدامها وشيل مراد الصغير قامت منفوضه وعدلت هدومها 

مراد بسخريه : ايه ي دكتورة شوفتي عفريت ..

جومي يلاه خدي دش عشان ننزل تحت 
نصبح ع امي يلا عروسه صباحيه مباركه ..

رحيل بحزن : انت عايز مني ايه انا قولتلك جوزنه ده هيكون ع ورق بس ..

مراد : مهو لسه ع ورج هو انا عملت حاچه كف الله الشر .. قامت رحيل بغضب طلعت هدوم ودخله الحمام 

مراد وقفها : استني وراح رملها بصامه وشاور ع القسيمه يلا امضي وبصمي ع الجسيمه عشان  ابعتها للمحامي يوثجها ف المحكمه ..

رحيل قربت بدموع ومسكت القلم ومضت ع الورق وهيا ايديها بتترعش وحست انها بتمضي ع حكم باعدام حسن من جواها..

رحيل دخلت الحمام خدت شور وقعدت تعيط لحد ما دموعها نشفت مراد الي كان سامع صوت عيطها

وقلبه وجعه : ايه ي دكتوره محتاجه مساعده ولا حاچه 

رحيل اتفزعت وقامت قفلت المايه ونشفت شعرها كويس ولبست هدومها وحجابها وطلعت..

مراد شافها وقام وقف وقالها يلا سمع رنت خلخالها راح قبض ع ايده ولف ليها 

مراد : اجلعي خلخال الغوازي ده من رجلك هو والحلج الي ف منخيرك ولبسيهم ف واضتك بس بعد كده 

رحيل بخوف : انا هشيل الحلق بس بس الخلخال مش هخلعه من رجلي ابدا ..وخافت تقول انها وعدت حسن بكده يقوم مصمم ويطين عشيتها وبدموع ..ارجوك

مراد شاف دموعها وتنهد وسابها وطلع رحيل 
شالت البرسنج وطلعت وراه وهو شايل مراد 
وحط ايده ع كتفها ونزل معاها

الحجه راضيه بصت لهم بستغراب 

مراد قرب منها وحبها ع راسها ورحيل عملت زيه 

مراد : انا كتبت ع رحيل امبارح يامه

الحجه بفرحه حضنته : ربنا يبارك ليكم يولد 

وحضنت رحيل ووصتها ع مراد الي كانت شرده 

وف بالها ..هو انا ليه قلبي بيتوتر كده كل ما ينطق اسمي يمكن عشان ديما بيقولي ي دكتورة ..يووووه بقا انا ف ايه ولا ف ايه وفاقت ع صوت مراد 

مراد : جومي ي رحيل چهزيلي فطار

الحجه : ما ورد تجهزلك ي ولدي 

مراد : لاه يامه من انهارده رحيل هيا الي هتهتم بوكلي وشربي وهدومي وكل حاچه تخصني .

"مغلول من ليله امبارح انت ي مراد 😂"

رحيل عشان تتقي شره قامت بهدوء: لا ي ماما 
هو عنده حق ده حقه برضو ..

دخلت رحيل المطبخ والحجه راضيه قربت من مراد

الحجه : متجساش عليها ي ولدي وحنن جلبها عليك وحده وحده انا جريها ف عنيك ي ولدي
وعارفه انك هتحبها وعينك منها بس مش 
كده براحه ي ولدي..

مراد بتنهيده : عندك حج يامه انا سعات هاچي عليها بس غصب عني وكله منها عناديه وعايز
ترد علي كلمه بكلمه..

الحجه : لاه ي ولدي دي مفيش احن ولا اطيب من جلبها انا عارفه انك ولا روحت ولا چيت حتي چوزتك الاولنيه كانت كلها مرار طافح بس كلو بالراحه والين ي ولدي تملك جلبها 
وتاخد عنيها 

مراد اتنهد : ع الله يامه كلو ع الله 

ودخلت رحيل بالصنيه وقعدت تفطر مع مراد 
مراد كان بياكل بتلذذ وكأنه اول مره ياكل ف 
حياته طعم الاهتمام حلو ..

مراد مد لقمه لرحيل وهو بيشاور بعنيه ع امه رحيل خدت منه القمه راح حسس بابهامه ع شفتها السفليه رحيل شرقت وكانت هتموت 

مراد ضحك عليها ومدلها المايه:  محسب عليكي ي دكتورة هههههههههههه

رحيل تاهت ف ضحكت مراد الي اول مره تسمعها ولا غمزت خده الي اول مره تشوفها 


وحست ان الدم بقا بيجري سخن جوه عروقها من حركت ايدو ع شفيفها حست انها بتسيح ع الكرسي

"انا سحت ✋حد ساح معانه😂💔"


مراد شاف رحيل الي تاهت ف ملامحه وراح حاطت ايده ع رجلها رحيل فاقت من شردها 
ع ايد مراد الي قبضت ع رجلها بقوة 

رحيل برقت : شيل ايدك ي مراد بيه ميصحش ماما قعده 

مراد بسخريه : يعني يصح لما تكون ماما مش قاعده 


رحيل خرصت ومراد ايدو بقت بتحسس ع رجلها بكل رقه ورحيل حست انها بتنهار واول ما صوابع مراد وصلت للمكان المحظور قامت منفووضه 

رحيل برعشه وتوتر : الحمدلله انا شبعت عن اذنك..

مراد بصلها بغضب وسكت ... وخلص فطار وطلع يشوف اشغاله ..رحيل بعد العصر سابت مراد مع جدته وقلتلها انها طلعت تنضف غرفة مراد 

رحيل دخلت اوضتها الاول وغيرت الجلابيه عشان تعرف تتحرك ولبست  قميص بيتي طويل بنص كم ومفتوح من نحيه وحده لحد الركبه لونه اسود..

دخلت اوضت مراد وبدأت ترتبها وتلم  الهدوم 
الي عايزه تتغسل وغيرت فرش السرير

"انا عايزه اقولكم ان مراد غير كل عفش الاوضه بعد ما طلق العقربه .. 

رحيل لقت جلابيه بتاعت مراد مرميه تحت التسريحه قربت منها وخدتها وقربتها من 
انفها عشان تشوفها نضيفه ولا لا ...

رحيل شمت ريحت الجلابيه وغمضت عنيها من رحتها الي تجنن وفتكرت مراد ولي عملو معاها امبارح وبصت ع رقبتها ف المرايه لقتها مشوهامن علامات مراد وبقت تحسس ع رقبتها


وريحت الجلابيه ملت صدرها 
وجسمها كلو كان بيترعش ..

مراد دخل اوضته كان طالع يغير هدومه لقاه رحيل في اوضته تنح من جمال جسمها 

وقمصها الاسود الي ماسك ع جسمها كانه جلد تاني ولا منحنياتها الي بينه بوضوح مراد كان 

بينهاااار..وشافها مسكه الجلابيه بتشم فيها واديها بتحسس ع رقبتها قرب منها وحضنها من ضهرها  جامد وحط 

شفيفه عند ودنها : لو عجباكي الريحه ف صحبها كلو چالك ولو عچباكي عضاتي ف اعملك غيرهم وقرب شفيفو من رقبتها بعنف بقا بيلثم رقبتها ويمشي لسانه عليها وايديه بتعتصر خصرها..وصدرها رحيل اتنفضت وبعدت عنه 

رحيل بتوتر : انا كنت بشوفها نضيفه ولا لا 

مراد بيقرب منها : ولجتيها ايه ي دكتورة

رحيل بصت ليه بقرف من فوق لتحت : لقتها زي صحابها بالظبط 

مراد قرب منها بغضب : انا صبري ليه حدود ف بلاش تستفزيني عشان انتي بس الي هتندمي...

واخد فوطه ودخل الحمام وهو داخل قال لرحيل تطلعلو هدوم نضيفه...

*****+18
مراد دخل الحمام وخد دش بارد وبرضو مش قادر يهدي غضب ورغبه مع بعض كان هيتجنن وقف تحت المرش وحط ايده ع رجولته وغمض عنيه


وبدأ يتخيل رحيل وايديه بقت بتتحرك بسرعه
ع رجولته وبيزائر زي الاسد وافتكر ملمس جسمها وشفيفها الي بدلته البووسه وقد ايه هو عايزها تحتيه دلوقتي وقعد يمسد رجولته بقووة وسرعه وبرضو من غير فايده

مراد بنفس عالي : اممممممم ماشي ي رحيل انا معملتهاش وانا عيل ماشي ي رحيل الكلاب 

رحيل سمعت صوت تنهدات مراد وزمجرته وجسمها اتصلب وبقت بتتنفض من غير ما تعرف هو بيعمل ايه رحيل قربت من الحمام  بتوتر : مراد بيه انت كويس

مراد فتح الباب بعنف وخد رحيل الحمام رحيل اتفزعت من جسمه العريان ورجولته المتصلبه 
وغمضت عنيها : انت اتجننت اووعي سيب ايدي

مراد قرب بعنف وخد شفايفه بعنف وكانه بينتقم منها رحيل زقته : اوعي انت مينفعش تعمل معايه حاجه 

مراد بشهوة : لا مانا مش هعمل انتي الي هتعملي

وخد ادها وحطها ع رجولته وبقا بيحركها بسرعه وعنف ورحيل بتحاول تشد ايدها ومش قدره 


بالعكس حركت ايدها هيجت مراد اكتر 
لحد ما مراد ارتاح وخلص نفسه 

********

رحيل من قهرتها رفع عنيه وقلتلو : عشان تعرف انك انت الي جتلي زي الكلب وانا وحده رفضاك


وجاي تمشي مراد مسكها بعنف: انا قولتلك متلعبيش معايه بس ومالو هيجي يوم وتچيلي برچلكي وسعتها مش هرحمك وزق رحيل بعنف وطلع ..

رحيل فضلت قاعدت تعيط ومراد وفتكرت حسن وحنانه عليها وشافت معملت مراد ليه وكرهته

وعدت الايام ورحيل كملت اربعين يوم من ولادتها وخلصت ايام النفاس ورحيل ف اوضتها وديما قفله ع نفسها ومراد ف اوضته ومش بتعمل ليه اي حاجه غير انها بتشوف طلباته وتقضيها ليه

بعد اربعين رحيل باسبوعين  مراد سخن جدا ورحيل بقت تديه علاج ودواء سخونه وبرضو حررته مش راضيه تنزل ومكنتش عارفه ليها سبب بس الحجهراضيه عرفت ما هو ابنها وبتقرأها ف عنيه وعرفت ان مراد لسه مدخلش ع مراته ..

خدت رحيل ع الاوضه بتعتها 

رحيل: خير ي ماما الحجه ف ايه 

الحجه : خير ي بتي عملتي ايه مع مراد 

رحيل : حررته نزلت بالعافيه ي ماما بس انا
مش عارفه ايه سببها 

الحجه : بصي ي رحيل مراد ولدي ولا ليه ف العيب ولا الحرام ودخل ع سبع شهور اها ملمسش وحده مراد ولدي محتاجك ي رحيل ..

رحيل اتصدمت ومعرفتش ترد 

الحجه : انا عارفه ي رحيل ان مراد مدخلش عليكي ولو عملها انا كنت شوفت الفرحه ف عنيه بس انا مش شايفه غير الحزن والهم مالي جلبه انا امك وخايفه عليكم عشان كده هكلمك ف حاچه زي دي انا عايزه مصلحتكم ي بتي 

رحيل بتوتر: ايوة ي ماما الحجه بس انا 

الحجه قطعتها : مبسش ي بتي الغالي الله يرحمه خلاص خليه ذكره حلوة ف حياتك وبعدين هو وصي اخوه تكون مرته يعني يعتبر مش هتخوتي عهدك ليه انا فهماكي زين وبعدين ي جلب امك مينفعشي تكوني مرات راجل وعجلك وجلبك مع راجل تاني ده حراام ..

رحيل قامت وهيا تايها وشالت مراد ورايحه 
تطلع .. 

الحجه : لاه سبيه حدايه هيبات عندي النهارده
وبرضايه عليكي ي بتي روحي جهزي روحك
لچوزك ورضيه ده رضاها من رضي الرب..

رحيل طلعت وهيا بتفكر ف كلام الحجه..و

*********

انتظروني ف الفصل الجاي وهنعرف 
رحيل هتعمل ايه ...
********
رحيل دخلت غرفتها وهيا الدموع ف عنيها وفضلت رايحه جايه ف الاوضه وكلام الحجه بيرن ف ودنها ..دي وصيت حسن..ده چوزك ومحتاچلك..حرام تفكري فيه وانتي ع زمت مراد..روحي راضي چوزك 

رحيل قامت مسحت دموعها وفي دماغها انا هروح عشان خاطر الحجه وعشان خاطر ده جوزي وليه واجب عليا وعشان خاطر ربنا ميغضبش علياا..

وخلعت خلخالها وبسته وف نفسها سمحني
ي حسن بس انت الي اخترت تعمل فيا كده 
قامت وهيا وحده تاني وهي مرات مراد الهواري

قامت رحيل وخدت شور ورشت برفانها وحطت ملمع بس ع شفيفها ولبست قميص بيتي قصير شوية وفردت شعرها ع ضهرها ورحت لمراد..

وف نفسها انت هتملك الجسم بس القلب صعب ي مراد بيه انا مش هنسه الي عملتو فيا

رحيل فتحت باب الاوضه ودخلت لقت مراد واقف بيدخن ف الشرفه وع وجه معالم الانزعاج ..


رحيل دخلت وقفلت الباب وراها وده الي نبه مراد

لف لقاه رحيل وقفه قدام باب الاوضه ولبسه قميص قطني قصير وشعرها مفرود ع ضهرها 
وريحت برفانها وصله لحد عنده مراد غمض 
عنيه وخد نفس ولف وشه النحيه التانيه

وقعد وبهدوء: چايه للكلب تعملي ايه

رحيل خدت نفس : انا اسفه كان غصب عني 

مراد : ع العموم خلاص عده وفاات چايه ليه

رحيل اتوترت مكنتش متخيله انه هتبقا ف الموقف ده هيا فكرت انه هيقرب منها اول ما تدخل الاوضه بس مراد لازم يرد ع كرمته الي هانتها 

رحيل بتأتأه: ا.اانا ي.يعني كو كنت جاايه عشانك

مراد : وجايه عشاني تعملي ايه 

رحيل : عشان انت جوزي

مراد : وعشان انا چوزك جايه تعملي ايه برضك موصلتش المعلومه ..

رحيل : هو ف ايه ي مراد بيه كل..

قطعها مراد بسخريه : مراد بيه ف وحده چاي لچوزها هتجول ليه بيه..

رحيل خدت نفس وقامت قربت من مراد وجسمها بيترعش وقعدت جمب مراد ورفعت وشها ليه

رحيل : جايه عشان انا حلالك وجايه عشان اكون ليك ي م.مراد

مراد قلبه اتنفض ونفسه علي بس سيطر ع نفسه وقرب من رحيل ومسك شعرها بهدوء 

وهمس قدام وشها : المره دي لو حصل بنا حاچه وهتكوني ليا الامور مش هترچع زي الاول 

رحيل اومأت بدماغها بمعني ماشي 

مراد : انا متملك وغيرتي وحشه و لي شفتيه مني حاچه والي هيچي حاچه تاني خالص

رحيل اومأت تاني وصدرها طالع نازل وعنيها عين مراد

مراد نفسه علي : ي رحيل رچعي نفسك من اللحظه دي انا هملكك بكل ما فيك راضيه من كل جلبك عشان الاوضه دي مش هتطلع منها تاني ومش هسمحلك تچيبي سيرت راجل تاني ع لسانك واكيد انت فهماني هتكوني ليا انا وبس

رحيل اومأت تاني 

مراد رجع بضهرو لورا وقالها بهدوء : جومي اتوضي وتعالي عشان نبدأ حياه چديده مع بعض وربنا يبارك لينا 

رحيل اتصدمت ومكنتش متوقعه ان مراد هيقولها كده كانت مفكره انه هيتبع شهوته ومش هيفكر ف حاجه زي دي ورجعت ع ارض الواقع عايزنا نكون زوج و زوجه فعلا ونبدأ حياه مش مجرد رغبه وهتنتهي وقلبها نبض بعنف..

فاقت ع صوت مراد الي طلع جاب لها اسدال 
صلاتها من غرفتها وقفلها بالمفتاح ..بدأ التملك..

مراد بهدوء : مفتاح اوضتك اهو هتصحي الصبح تديها لورد تنجلك كل حاچه بتعتك انتي ومراد وتچيبها ليك هنا من غير ما تدخلي الاوضه دي تاني  ..اسدلك ع الكرسي يلا جومي

رحيل قامت بهدوء دخلت اتوضت وطلعت ومراد دخل وراها طلع ولقاه لبسه الاسدال ومستنياه 

مراد قرب منها بهدوء وصلاه بيها ودع دعاء 
المتزوجين وو
**★**★***+١٨

وخد شفيفها ف بوسه هادي اووي وهو عايز كل لحظها بتفوت معاها يفضل فكرها حضنها 
ليه ونزل حجبها وايده مسكت شعرها بهدووء
ومص شفتها الي تحت وعض عليها ببعض 

القوه رحيل فتحت شفيفها بتأوه دخل مراد لسانه ف فمها الي بطعم الفراوله وفضل يداعب بلسانه لسانها بعنف ورغبها شديده ويمتص شفيفها و لسانها بنهم وكأنه اول مره يبوس وحده ودي الحقيقه الي كانت تجهلها رحيل 

هو عمره ما باس بسمه وكان بيقرف منها ..

قام مراد وشال رحيل وخلعها اسدلها وهيا ف حضنه وشفيفه ف شفيفها وايديه بتحسس ع كل جسمها برغبه شديده وهيااج وقعد بيها 

ع طرف السرير وخلعها قمصها وشاف صدرها 
لاول مره.. مراد بقا هيتجنن من منظر صدها 
الابيض البض وحجمه كان يجنن يمله
الكف ويزيد ع راي مراد ..

نزل بشفيفه ع رقبتها ومقدمت صدرها البرزه 
وقعد يلثمه ويلحس رقبتها بلسانه ويمتص 
جلد رقبتها بين شفيفه وويعض فيها 
ويرجع ع صدرها ويمصه مصات عنيفه 


كل ده ورحيل حساه انها هيغمي عليها من الاحساس الي حسته بين ايد مراد وجسمها كلو بيترعش وسخن جدا ونفسها عالي كانه اول 

راجل ف حياتها وحساه انها بقت فوق السحاب ونسيت نفسها بين ايد مراد ومفيش غير تنهدتها الي طلعه واهااتها وده جنن مراد جسمها الي بيترعش تحت اديه والسخونه الي طلعه منها وتجاوب جسمها معاه

مراد نزلها ورحيل كانت مش عايزة تبعد عنه 
وخلع هدومه كلها وفرد نفسه ع السرير : يلا وريني الي عندك مش انتي چاي لزوچك يلا وريني شطرتك ..


رحيل شافت جسم مراد العريان وتصدمت ونبض قلبها وصل الف ف الدقيقه وجسمها كلو بقا بيتنفض وتخلبطت من التوتر والخجل ومكنتش عارفه هيا بتقول ايه

رحيل بتوتر : ا.انا ممعرفش اعمل..كك ا ايه انا .انا
دي ا.اول مره ححسن..

وف ثانيه مراد كان نايم وف الثانيه التاني هب ف مكانه وضرب رحيل ع شفيفها بضهر ايدو بعنف

رحيل مسكت فمها من الالم وصوتت بقوه 

مراد مسكها من شعرها : انا كنت عارف انكك مش هتتغير ..غوري من وشي سديتي نفسي 

"كنت عايزه افصلكم بس صعبتو عليا 😉😂

رحيل كنت وقفه مصدومه من الضربه ومن نفسها  لسه متفقه معاه انها مش هتجيب سيرت راجل غيره وف لحظه حميميه زي دي نطقت اسم حسن وحست بالذنب والدموع ملت عنيه لما شافت شكل مراد وعنيه الحمره وجسمه الي اتصلب بغضب..وحست انها لازم ترضيه



رحيل قربت من مراد وقعدت ع ركبها قدامه ع الارض وهو كان ع السرير وماسك شفيفه بايده وبيهز رجله بعنف..

رحيل حطت ايدها ع وش مراد والدموع ماليه 
عنيها مراد رفع ايده وضرب ايدها بعنف من غير ما يبص عليها رحيل دموعها نزلت اكتر ومسكت وش مراد تاني 

رحيل بدموع : عشان خطري بص لي ا انا اسفه 
صدقني غصب عني انا بس اتوترت عشان خطري

مراد رفع عنيه وشاف عنيها المليانه دموع قلبو رق ليها 

رحيل وشفيفها بتترعش : انا اسفه صدقني مش هعمل كده تاني ي مراد 

مراد قلبه دق بعنف لما شاف شفيفها الي بتترعش ونبره صوتها الحزينه وهيا بتنطق اسمه وقرب منها بعنف ومسك شعرها وقربها منه لدرجت شفيفه 
خبطت ف شفيفها : رحيييل رحيل انا غريتي نار ممكن تحرجك متعديهاش انتي الي هتتأذي
انا راچل دمي حر مش هجبلها ع نفسسسي..

رحيل اومأت وقربت شفيفها من شفيف مراد وبسته بهدوء ورجعت لوراه وع وشها بسمه هاديه 

مراد شاف بسمتها  وتجنن : هي دي كده بوسه 
تؤتؤ البوسه كده 

وخد شفيفه ف بوسه مالحميه طلع فيها كل حبه وعشقه ورغبته فيها بقا بيعض ع شفيفها ويمتصهم بعنف بين شفيفه ويمتص لسانها بقوة وشهوة 

رحيل اول مره تتباس كده ف كانت بتتلوي تحت ايده من رغبتها الجامحه وايديها مسكه ف شعره 
ورقبته بقووة ..

مراد بلهاث وف باله انا هعلمك فنون عشجي وعرفك ازاي ترضيني  : طلعي لسانك ..

رحيل استغربت طلبه وطلعت لسانها مراد حرك لسانه ع لسانه ومتصه بين شفيفه برغبه جامحه 



ونزلها ع ركبها ووجه رجلته ع شفيفها : مصي 

رحيل اتوترت : ازاي 

مراد شاف جهلها وتجنن وعجبه اووي وكان ع هواه 


مراد بشهوة : افتحي بوجك ومصيه ولحسيه بلسانك زي الايس كريم بس متعضيش  
بسنانك ولا عضي بس  يلااه ..

رحيل شافت شهوت مراد وفتحت شفيفها ومصت الراس بين شفيفها مراد زمجر زي الاسد ومسك شعرها بقوة وقربها اكتر لرجولته 


رحيل شافت ان مراد عجبه الي عملته بقت بتمص بقوة اكبر 

مراد بنفس عالي ومغمض عنيه : اتحركي لوره وجدام وانتي هتمصيه وحركي لسانك 


رحيل عملت كده وبقت تتحرك اسرع بسبب ايد مراد ع شعرها وتمص بقوه اكبر لما تسمع تنهدات مراد 


وحولت تدخله اكتر ف بوقها والشهوه عندها زادت اووي بقت هيا الي عايزه تمص رجولت مراد اكتر..مراد دفع داخل فمها بقوه اكبر لحد ما نفسها يتكتم ويخرجه ويدخله لحد ما رحيل كانت بتموت 
تحتيه ..

مراد قوم رحيل ورمها ع السرير وقطع البرا و الاندر لرحيل ..

مراد حطت ايدها ع صدرها و اونثتها  

مراد بامر : شيلي ايدك وفتحر رچلكي عشان تاني 
مراه متخبيش نفسك جدامي يلاه

رحيل اتكسفت بس شافت نظرت مراد ولقت نفسها لتقائي بتشيل ايدها من ع صدرها وبتفتح رجليها 


براحه مراد وقف وشاف جسمه العريان قدامه 
بكل جورحها وشهوتها وهيا مغمضه عنيه وبتعضع شفتها من الخجل قرب منها ومسك صدرها 


مراد بشهوة : ايه الصدر ده چمالك هي چنني 

رحيل ضحكت بخجل وعنيها ف عنيه قرب منها ومتص حلمت صدرها الشمال بقوه ورغبه وايدو بتعصر اليمين وبتحركه بقووة 

رحيل بتنهج : ااه مراد بر.راحهه اممم 

مراد سمع اسمه واهاتها وزد عنف ومص ودعك ف صدرها ..

رحيل بشهوة : ااه مراد ارجوك 

مراد بهمس : حسه ب ايه جوليلي كل الي حساه چواكي 

رحيل بخجل : حسه  احساس اول مره احسه حسه اني طايرة فوق السحاب وجسمي سخن ..و

مراد بزمجره : امممم واية جوليهااا

رحيل : حسه بوجع هنا وشورت ع انوثتها وحسه اني عايزاك جووايه اووي 

مراد سمع رحيل وخد شفيفها ف بوسه عنيفه والمره دي رحيل طلعت لسانه وتجوبت معاها وبقا بتحرك لسانها ع لسانه وايدها ف شعره وبتحاول تجريه ..


مراد نزل بشفيفها ع رقبتها وصدرها وخصرها وايديه ع مأخرتها بتعتصره بقووة لحد ما وصل
لونثتها بسها ع مقدمت اونثتها ونزل ببوساته
لحد رجلها لقاه مش فيه الخلخال 

مراد : فين خلخالك 

رحيل : اتقطعت وانت هتجبلي غيره 

مراد بحب : انا چبلك نچمه من السما ولو عوزتي عنيا اديهم ليكي ي رحيل 

وقرب من اونثتها وعنيه ف عنيها ونزل ع انوثته وبسها بوسات رقيقه بعدين فتح رجليها 


وفضل يمص بعنف ويلحس بظرهاا رحيل كانت بتموت حرفيا دي اول مره حسن كان بيبوسها بوس سطحي

رحيل بلهاث : اااه م.مرااااد انت بتعمل ايه اااه 

مراد : بدوج العسل الي بالفراوله 

ونزل ع اونثتها وبقا يدخل لسانه جواها ويمصها ويحرك لسانه عليها بعنف ورحيل بقت بتشهق من الشهوة والمتعه غير صوت اهاتها الي علي واديها بقت تشد شعر مراد بعنف 

رحيل بدموع متعه : مراد ارجوك ارجوووك ااه مش قادرة عشان خطري 

مراد بشهوة وهو بيلحس اخر نقطه من ماية انوثتها 

مراد : عايزه ايه جوليلي 

رحيل بشهوة : انا عايزاك عشان خطري عشان خطري دخله جوايه 

مراد سمع رحيل ونزل عليها ودخل رجولته ف انوثته بعنف وقوة وبقا بيتحركه جواه بشهوة كبيره رحيل كانت بتشهق من المتعه ومن الوجع بسبب حجم رجولت مراد الكبيره وبقت اهاتها ماليه الاوضه وضوفرها ف ضهر مراد وقربت من رقبته وبقت تمصها بشهوه ورغبه شديده اووي 


مراد شاف رغبت رحيل راح قام عنها ورحيل 
اتصدمت بس مراد مسكها قومه ونام ع ضهر السرير وحطها ع رجولته 

مراد بشهوة : يلاااه ي رحيل اتحركي عليها وطلع ونزلي بسرعه يلا ي حبيبي


رحيل سمعت كلام مراد وبقت تحركها شهوتها ورغيتها الشديده وبقت تتحرك بعنف ع رجولت مراد الي كان بيزمجر زي الاسد وايده ع ماخرتها وخصرها وبيحركه بعنف اكتر ع رجولته 

وقام قلب رحيل ع ركبها ودخل رجولته ف وانثتها 


رحيل بقت تصرخ من الوجع والمتعه مراد مسكها من شعرها  وبسها بعنف

مراد : صرخي باسمي مش عايز اسمع غير اسمي من شفيفك ويتحرك جواه بعنف انتي ملكي انا ليا وعشان خطري ..

رحيل بصراخ : مراد مراد ااه انا ملكك انا ليك ااه مراااااد مرااااد امممم مراد 

مراد زامجر: امممم وقرب رحيل لصدره يلا ي رحيل عايز احس بميتك نزله عليه مره تانيه 
يلا نزليهم عشاني يلاه ويتحرك بسرعه 

لحد ما جسم رحيل اتشنج ونزلت ميتها ع رجولته وهو زمجر زي الاسد الهائج ونزل ماية رجولته جواه انوثتها لاخر قطره فيه..

*******
مسا مسا 😉

مراد خد رحيل ف حضنه وبسها من دماغها 

مراد بضحكه : مبروك ي عروسه 

رحيل دفنت وشها بخجل : الله يبارك فيك ي قليل الادب 

مراد : انا جليل ادب هو انتي لسه شوفتي حاچه ده انا كت بس خايف ع اخلاجك 😂

رحيل قامت : كل ده وكنت خايف ع اخلاقي اومال لو مش خايف 

مراد عنيه اسودت  وبص ع علاماته ف صدر رحيل ورقبتها رحيل بصت لقت نفسها عريانه رمت نفسها ف حضنه وهيا بتضربه ع صدره 

مراد ضحك عليها وخدها ف حضنه ورحيل راحت ف النوم ...من الارهاق الي حصلها ومراد شرد ف الي حصل وف الي هيحصل ف حياتهم الجايه


وف باله انا لازم اعترف لها بحبي اول ما تصحي  بدل ما تفكر الي انا عملتو معاها رغبه بس ..وخدها ف حضنه ونام براحه اول مره يحسها 
صحي الصبح لقاه رحيل نايمه نوم عميق صعبت عليه ومرديش يصحيها خدش دش وغتسل وطلع لبس ونزل وشاف الحجه قاعده بتفطر

الحجه راضيه شافت مراد نازل ووشه منور والفرحه ماليه عنيه قامت  بفرحه : ايه ي ولدي نمسويتك كحلي ولا ايه ما بدري 

مراد قرب منها بضحكه وحب دماغها 

مراد : معلشي يامه نمت متاخر عشيه 

الحجه : صبحيتك مباركه ي ولد وليتك انشالله تكون مباركه وعيلك ينور السرايه كمان تسع 
شهور ي حبة عيني 

مراد : ربنا يخليكي يامه ويبارك ف عمرك شوفيلي ورد تجهز صنيه فطار اطلعها لرحيل 

الحجه : عنيا ليكم ي ولد 

خد مراد صنية الفطار وطلع لرحيل لقاه قاعده ع السرير ودموعها ماليه عنيها وجواهم نظرت غضب وقرف مراد قلبه قبضه وقرب منها

ووو انتظرووني 
***
تعليقاتكم تهمني ي قمراتي 💋❤️⭐
البارت نزلته تاني بس من غير صور يا رب ميفضلش مشفر
********
رحيل دخلت غرفتها وهيا الدموع ف عنيها وفضلت رايحه جايه ف الاوضه وكلام الحجه بيرن ف ودنها ..دي وصيت حسن..ده چوزك ومحتاچلك..حرام تفكري فيه وانتي ع زمت مراد..روحي راضي چوزك 

رحيل قامت مسحت دموعها وفي دماغها انا هروح عشان خاطر الحجه وعشان خاطر ده جوزي وليه واجب عليا وعشان خاطر ربنا ميغضبش علياا..

وخلعت خلخالها وبسته وف نفسها سمحني
ي حسن بس انت الي اخترت تعمل فيا كده 
قامت وهيا وحده تاني وهي مرات مراد الهواري

قامت رحيل وخدت شور ورشت برفانها وحطت ملمع بس ع شفيفها ولبست قميص بيتي قصير شوية وفردت شعرها ع ضهرها ورحت لمراد..

وف نفسها انت هتملك الجسم بس القلب صعب ي مراد بيه انا مش هنسه الي عملتو فيا

رحيل فتحت باب الاوضه ودخلت لقت مراد واقف بيدخن ف الشرفه وع وجه معالم الانزعاج ..

رحيل دخلت وقفلت الباب وراها وده الي نبه مراد

لف لقاه رحيل وقفه قدام باب الاوضه ولبسه قميص قطني قصير وشعرها مفرود ع ضهرها 
وريحت برفانها وصله لحد عنده مراد غمض 
عنيه وخد نفس ولف وشه النحيه التانيه

وقعد وبهدوء: چايه للكلب تعملي ايه

رحيل خدت نفس : انا اسفه كان غصب عني 

مراد : ع العموم خلاص عده وفاات چايه ليه

رحيل اتوترت مكنتش متخيله انه هتبقا ف الموقف ده هيا فكرت انه هيقرب منها اول ما تدخل الاوضه بس مراد لازم يرد ع كرمته الي هانتها

رحيل بتأتأه: ا.اانا ي.يعني كو كنت جاايه عشانك

مراد : وجايه عشاني تعملي ايه 

رحيل : عشان انت جوزي

مراد : وعشان انا چوزك جايه تعملي ايه برضك موصلتش المعلومه ..

رحيل : هو ف ايه ي مراد بيه كل..

قطعها مراد بسخريه : مراد بيه ف وحده چاي لچوزها هتجول ليه بيه..

رحيل خدت نفس وقامت قربت من مراد وجسمها بيترعش وقعدت جمب مراد ورفعت وشها ليه

رحيل : جايه عشان انا حلالك وجايه عشان اكون ليك ي م.مراد

مراد قلبه اتنفض ونفسه علي بس سيطر ع نفسه وقرب من رحيل ومسك شعرها بهدوء 

وهمس قدام وشها : المره دي لو حصل بنا حاچه وهتكوني ليا الامور مش هترچع زي الاول 

رحيل اومأت بدماغها بمعني ماشي 

مراد : انا متملك وغيرتي وحشه و لي شفتيه مني حاچه والي هيچي حاچه تاني خالص

رحيل اومأت تاني وصدرها طالع نازل وعنيها عين مراد

مراد نفسه علي : ي رحيل رچعي نفسك من اللحظه دي انا هملكك بكل ما فيك راضيه من كل جلبك عشان الاوضه دي مش هتطلع منها تاني ومش هسمحلك تچيبي سيرت راجل تاني ع لسانك واكيد انت فهماني هتكوني ليا انا وبس

رحيل اومأت تاني 

مراد رجع بضهرو لورا وقالها بهدوء : جومي اتوضي وتعالي عشان نبدأ حياه چديده مع بعض وربنا يبارك لينا 

رحيل اتصدمت ومكنتش متوقعه ان مراد هيقولها كده كانت مفكره انه هيتبع شهوته ومش هيفكر ف حاجه زي دي ورجعت ع ارض الواقع عايزنا نكون زوج و زوجه فعلا ونبدأ حياه مش مجرد رغبه وهتنتهي وقلبها نبض بعنف..

فاقت ع صوت مراد الي طلع جاب لها اسدال 
صلاتها من غرفتها وقفلها بالمفتاح ..بدأ التملك..

مراد بهدوء : مفتاح اوضتك اهو هتصحي الصبح تديها لورد تنجلك كل حاچه بتعتك انتي ومراد وتچيبها ليك هنا من غير ما تدخلي الاوضه دي تاني  ..اسدلك ع الكرسي يلا جومي

رحيل قامت بهدوء دخلت اتوضت وطلعت ومراد دخل وراها طلع ولقاه لبسه الاسدال ومستنياه 

مراد قرب منها بهدوء وصلاه بيها ودع دعاء 
المتزوجين وو
**★**★***+١٨

وخد شفيفها ف بوسه هادي اووي وهو عايز كل لحظها بتفوت معاها يفضل فكرها حضنها 
ليه ونزل حجبها وايده مسكت شعرها بهدووء
ومص شفتها الي تحت وعض عليها ببعض 

القوه رحيل فتحت شفيفها بتأوه دخل مراد لسانه ف فمها الي بطعم الفراوله وفضل يداعب بلسانه لسانها بعنف ورغبها شديده ويمتص شفيفها و لسانها بنهم وكأنه اول مره يبوس وحده ودي الحقيقه الي كانت تجهلها رحيل 

هو عمره ما باس بسمه وكان بيقرف منها ..

قام مراد وشال رحيل وخلعها اسدلها وهيا ف حضنه وشفيفه ف شفيفها وايديه بتحسس ع كل جسمها برغبه شديده وهيااج وقعد بيها 

ع طرف السرير وخلعها قمصها وشاف صدرها 
لاول مره.. مراد بقا هيتجنن من منظر صدها 
الابيض البض وحجمه كان يجنن يمله
الكف ويزيد ع راي مراد ..

نزل بشفيفه ع رقبتها ومقدمت صدرها البرزه 
وقعد يلثمه ويلحس رقبتها بلسانه ويمتص 
جلد رقبتها بين شفيفه وويعض فيها 
ويرجع ع صدرها ويمصه مصات عنيفه 

كل ده ورحيل حساه انها هيغمي عليها من الاحساس الي حسته بين ايد مراد وجسمها كلو بيترعش وسخن جدا ونفسها عالي كانه اول 

راجل ف حياتها وحساه انها بقت فوق السحاب ونسيت نفسها بين ايد مراد ومفيش غير تنهدتها الي طلعه واهااتها وده جنن مراد جسمها الي بيترعش تحت اديه والسخونه الي طلعه منها وتجاوب جسمها معاه

مراد نزلها ورحيل كانت مش عايزة تبعد عنه 
وخلع هدومه كلها وفرد نفسه ع السرير : يلا وريني الي عندك مش انتي چاي لزوچك يلا وريني شطرتك ..

رحيل شافت جسم مراد العريان وتصدمت ونبض قلبها وصل الف ف الدقيقه وجسمها كلو بقا بيتنفض وتخلبطت من التوتر والخجل ومكنتش عارفه هيا بتقول ايه

رحيل بتوتر : ا.انا ممعرفش اعمل..كك ا ايه انا .انا
دي ا.اول مره ححسن..

وف ثانيه مراد كان نايم وف الثانيه التاني هب ف مكانه وضرب رحيل ع شفيفها بضهر ايدو بعنف

رحيل مسكت فمها من الالم وصوتت بقوه 

مراد مسكها من شعرها : انا كنت عارف انكك مش هتتغير ..غوري من وشي سديتي نفسي 

"كنت عايزه افصلكم بس صعبتو عليا 😉😂

رحيل كنت وقفه مصدومه من الضربه ومن نفسها  لسه متفقه معاه انها مش هتجيب سيرت راجل غيره وف لحظه حميميه زي دي نطقت اسم حسن وحست بالذنب والدموع ملت عنيه لما شافت شكل مراد وعنيه الحمره وجسمه الي اتصلب بغضب..وحست انها لازم ترضيه

رحيل قربت من مراد وقعدت ع ركبها قدامه ع الارض وهو كان ع السرير وماسك شفيفه بايده وبيهز رجله بعنف..

رحيل حطت ايدها ع وش مراد والدموع ماليه 
عنيها مراد رفع ايده وضرب ايدها بعنف من غير ما يبص عليها رحيل دموعها نزلت اكتر ومسكت وش مراد تاني 

رحيل بدموع : عشان خطري بص لي ا انا اسفه 
صدقني غصب عني انا بس اتوترت عشان خطري

مراد رفع عنيه وشاف عنيها المليانه دموع قلبو رق ليها 

رحيل وشفيفها بتترعش : انا اسفه صدقني مش هعمل كده تاني ي مراد

مراد قلبه دق بعنف لما شاف شفيفها الي بتترعش ونبره صوتها الحزينه وهيا بتنطق اسمه وقرب منها بعنف ومسك شعرها وقربها منه لدرجت شفيفه 
خبطت ف شفيفها : رحيييل رحيل انا غريتي نار ممكن تحرجك متعديهاش انتي الي هتتأذي
انا راچل دمي حر مش هجبلها ع نفسسسي..

رحيل اومأت وقربت شفيفها من شفيف مراد وبسته بهدوء ورجعت لوراه وع وشها بسمه هاديه 

مراد شاف بسمتها  وتجنن : هي دي كده بوسه 
تؤتؤ البوسه كده 

وخد شفيفه ف بوسه مالحميه طلع فيها كل حبه وعشقه ورغبته فيها بقا بيعض ع شفيفها ويمتصهم بعنف بين شفيفه ويمتص لسانها بقوة وشهوة 

رحيل اول مره تتباس كده ف كانت بتتلوي تحت ايده من رغبتها الجامحه وايديها مسكه ف شعره 
ورقبته بقووة ..

مراد بلهاث وف باله انا هعلمك فنون عشجي وعرفك ازاي ترضيني  : طلعي لسانك ..

رحيل استغربت طلبه وطلعت لسانها مراد حرك لسانه ع لسانه ومتصه بين شفيفه برغبه جامحه 

ونزلها ع ركبها ووجه رجلته ع شفيفها : مصي 

رحيل اتوترت : ازاي 

مراد شاف جهلها وتجنن وعجبه اووي وكان ع هواه 

مراد بشهوة : افتحي بوجك ومصيه ولحسيه بلسانك زي الايس كريم بس متعضيش  
بسنانك ولا عضي بس  يلااه ..

رحيل شافت شهوت مراد وفتحت شفيفها ومصت الراس بين شفيفها مراد زمجر زي الاسد ومسك شعرها بقوة وقربها اكتر لرجولته 

رحيل شافت ان مراد عجبه الي عملته بقت بتمص بقوة اكبر 

مراد بنفس عالي ومغمض عنيه : اتحركي لوره وجدام وانتي هتمصيه وحركي لسانك 

رحيل عملت كده وبقت تتحرك اسرع بسبب ايد مراد ع شعرها وتمص بقوه اكبر لما تسمع تنهدات مراد 

وحولت تدخله اكتر ف بوقها والشهوه عندها زادت اووي بقت هيا الي عايزه تمص رجولت مراد اكتر..مراد دفع داخل فمها بقوه اكبر لحد ما نفسها يتكتم ويخرجه ويدخله لحد ما رحيل كانت بتموت 
تحتيه ..

مراد قوم رحيل ورمها ع السرير وقطع البرا و الاندر لرحيل ..

مراد حطت ايدها ع صدرها و اونثتها  

مراد بامر : شيلي ايدك وفتحر رچلكي عشان تاني 
مراه متخبيش نفسك جدامي يلاه

رحيل اتكسفت بس شافت نظرت مراد ولقت نفسها لتقائي بتشيل ايدها من ع صدرها وبتفتح رجليها 

براحه مراد وقف وشاف جسمه العريان قدامه 
بكل جورحها وشهوتها وهيا مغمضه عنيه وبتعضع شفتها من الخجل قرب منها ومسك صدرها 

مراد بشهوة : ايه الصدر ده چمالك هي چنني 

رحيل ضحكت بخجل وعنيها ف عنيه قرب منها ومتص حلمت صدرها الشمال بقوه ورغبه وايدو بتعصر اليمين وبتحركه بقووة 

رحيل بتنهج : ااه مراد بر.راحهه اممم 

مراد سمع اسمه واهاتها وزد عنف ومص ودعك ف صدرها ..

رحيل بشهوة : ااه مراد ارجوك 

مراد بهمس : حسه ب ايه جوليلي كل الي حساه چواكي 

رحيل بخجل : حسه  احساس اول مره احسه حسه اني طايرة فوق السحاب وجسمي سخن ..و

مراد بزمجره : امممم واية جوليهااا

رحيل : حسه بوجع هنا وشورت ع انوثتها وحسه اني عايزاك جووايه اووي 

مراد سمع رحيل وخد شفيفها ف بوسه عنيفه والمره دي رحيل طلعت لسانه وتجوبت معاها وبقا بتحرك لسانها ع لسانه وايدها ف شعره وبتحاول تجريه ..

مراد نزل بشفيفها ع رقبتها وصدرها وخصرها وايديه ع مأخرتها بتعتصره بقووة لحد ما وصل
لونثتها بسها ع مقدمت اونثتها ونزل ببوساته
لحد رجلها لقاه مش فيه الخلخال 

مراد : فين خلخالك 

رحيل : اتقطعت وانت هتجبلي غيره 

مراد بحب : انا چبلك نچمه من السما ولو عوزتي عنيا اديهم ليكي ي رحيل 

وقرب من اونثتها وعنيه ف عنيها ونزل ع انوثته وبسها بوسات رقيقه بعدين فتح رجليها 

وفضل يمص بعنف ويلحس بظرهاا رحيل كانت بتموت حرفيا دي اول مره حسن كان بيبوسها بوس سطحي 

رحيل بلهاث : اااه م.مرااااد انت بتعمل ايه اااه 

مراد : بدوج العسل الي بالفراوله 

ونزل ع اونثتها وبقا يدخل لسانه جواها ويمصها ويحرك لسانه عليها بعنف ورحيل بقت بتشهق من الشهوة والمتعه غير صوت اهاتها الي علي واديها بقت تشد شعر مراد بعنف 

رحيل بدموع متعه : مراد ارجوك ارجوووك ااه مش قادرة عشان خطري 

مراد بشهوة وهو بيلحس اخر نقطه من ماية انوثتها 

مراد : عايزه ايه جوليلي 

رحيل بشهوة : انا عايزاك عشان خطري عشان خطري دخله جوايه 

مراد سمع رحيل ونزل عليها ودخل رجولته ف انوثته بعنف وقوة وبقا بيتحركه جواه بشهوة كبيره رحيل كانت بتشهق من المتعه ومن الوجع بسبب حجم رجولت مراد الكبيره وبقت اهاتها ماليه الاوضه وضوفرها ف ضهر مراد وقربت من رقبته وبقت تمصها بشهوه ورغبه شديده اووي 

مراد شاف رغبت رحيل راح قام عنها ورحيل 
اتصدمت بس مراد مسكها قومه ونام ع ضهر السرير وحطها ع رجولته 

مراد بشهوة : يلاااه ي رحيل اتحركي عليها وطلع ونزلي بسرعه يلا ي حبيبي

رحيل سمعت كلام مراد وبقت تحركها شهوتها ورغيتها الشديده وبقت تتحرك بعنف ع رجولت مراد الي كان بيزمجر زي الاسد وايده ع ماخرتها وخصرها وبيحركه بعنف اكتر ع رجولته 

وقام قلب رحيل ع ركبها ودخل رجولته ف وانثتها 

رحيل بقت تصرخ من الوجع والمتعه مراد مسكها من شعرها  وبسها بعنف

مراد : صرخي باسمي مش عايز اسمع غير اسمي من شفيفك ويتحرك جواه بعنف انتي ملكي انا ليا وعشان خطري ..

رحيل بصراخ : مراد مراد ااه انا ملكك انا ليك ااه مراااااد مرااااد امممم مراد 

مراد زامجر: امممم وقرب رحيل لصدره يلا ي رحيل عايز احس بميتك نزله عليه مره تانيه 
يلا نزليهم عشاني يلاه ويتحرك بسرعه 

لحد ما جسم رحيل اتشنج ونزلت ميتها ع رجولته وهو زمجر زي الاسد الهائج ونزل ماية رجولته جواه انوثتها لاخر قطره فيه..

*******
مسا مسا 😉

مراد خد رحيل ف حضنه وبسها من دماغها 

مراد بضحكه : مبروك ي عروسه 

رحيل دفنت وشها بخجل : الله يبارك فيك ي قليل الادب 

مراد : انا جليل ادب هو انتي لسه شوفتي حاچه ده انا كت بس خايف ع اخلاجك 😂

رحيل قامت : كل ده وكنت خايف ع اخلاقي اومال لو مش خايف 

مراد عنيه اسودت  وبص ع علاماته ف صدر رحيل ورقبتها رحيل بصت لقت نفسها عريانه رمت نفسها ف حضنه وهيا بتضربه ع صدره 

مراد ضحك عليها وخدها ف حضنه ورحيل راحت ف النوم ...من الارهاق الي حصلها ومراد شرد ف الي حصل وف الي هيحصل ف حياتهم الجايه

وف باله انا لازم اعترف لها بحبي اول ما تصحي  بدل ما تفكر الي انا عملتو معاها رغبه بس ..وخدها ف حضنه ونام براحه اول مره يحسها 
صحي الصبح لقاه رحيل نايمه نوم عميق صعبت عليه ومرديش يصحيها خدش دش وغتسل وطلع لبس ونزل وشاف الحجه قاعده بتفطر

الحجه راضيه شافت مراد نازل ووشه منور والفرحه ماليه عنيه قامت  بفرحه : ايه ي ولدي نمسويتك كحلي ولا ايه ما بدري 

مراد قرب منها بضحكه وحب دماغها 

مراد : معلشي يامه نمت متاخر عشيه 

الحجه : صبحيتك مباركه ي ولد وليتك انشالله تكون مباركه وعيلك ينور السرايه كمان تسع 
شهور ي حبة عيني 

مراد : ربنا يخليكي يامه ويبارك ف عمرك شوفيلي ورد تجهز صنيه فطار اطلعها لرحيل 

الحجه : عنيا ليكم ي ولد 

خد مراد صنية الفطار وطلع لرحيل لقاه قاعده ع السرير ودموعها ماليه عنيها وجواهم نظرت غضب وقرف مراد قلبه قبضه وقرب منها
عند رحيل صحيت من النوم  وغيمة الشهوة والرغبه اتشالت من ع عقلها وفتكرت ازاي خلاها عبده لشهوتها وخلها هي الي تطلب منه  يكمل معاها افتكرت ازاي نزلت تحت رجليه وترجتو 

يسمحها عشان تكمل معاه متعرفش ان ده حقه 
كراجل غيوور وفتكرت كلامه معاها قبل كده 
انا مش طايج اشوف وشك ..معلون اليوم الي دخلتي فيه حياتنا ..انا مستني اليوم الي تغوري فيه من هنا عشان ارتاح من جرفكك وفتكرت كل المواقف الي اهان كرمتها فيها وقرفت من نفسها 

وانها كنت دخله ليه كا واجب عليها كزوجه مش اكتر ولقت كل حصانها بتتهد وسلمت ليه بكل جورحها رحيل ف نفسها بسخريه ..

قلبك دق لواحد بيكرهك ايه مستغربه من نفسك ليه انتي اصلا كان قلبك بيتنفض كل ما يقرب منك حتي ق قبل حسن ما يموت كان في حاجه انتي نكرها بس لما سلمتي ليه كل حاجه اتكشفت انتي بني ادمه مقرفه ومعندكيش كرامه خضعتي ليه

من اول لقاء بنكم سلمتي لاخوي حسن ي رحيل بكل مشعرك ودموع الندم نزلت من عنيها بس انا مش خاينه وكنت بكابر ورفض المشاعر دي انا عمري ما خونت حسن حتي ف تفكيري لا بس

انتي خنتي حسن لما قلبك دق لاخوه وكانت 
نظرات الغضب والقرف ماليه عنيها من نفسها
ومن مراد هو السبب ف كل التشتت الي هيا فيه  بس هو حقه يعمل كده وانا رحت ليه برجليه ..

فاقت رحيل من شرودها ع صوت الباب وشافت مراد الي عنيه كانت ماليانه قلق 
ولفت وشها الناحيه التانيه

مراد بقلق : مالك هتبكي ليه ي رحيل 

رحيل بقرف : متقربش مني تاني انت سامع انا بقرف منك وبقرف من نفسي الي سلمت لواحد 
زيك ..

مراد بنزعاج : يعني جصدك ايه 

رحيل : يعني قصدي اني جيت هنا مش بمزاجي جيت ع طلب الحجه وانا اصلا من طايقاك

مراد بغضب: رحيييل متلعبيش بنار هتحرجك انتي كنتي دايبه بين ايديه كييف مش عايزاني 


رحيل : عادي انا اصلا مكنتش حسه بيك انا كنت بين اديك بس عقلي ف مكان تاني

مراد بغضب رمه الصنية الفطار بعنف ع الارض 
وقرب منها رحيل جسمها اتنفض

مراد بفحيح وهو ماسك شعرها : وانتي لو چايه غصب عنك نزلتي بين ايديه ليه وترچتيني اسمحك

رحيل بعند : و.وااجب

مراد : الواچب يخليكي زي النار بين اديه ويخليكي تطلبي مني انام معاكي الواچب خلاكي تصرخي باسمي طول اليل ...الواچب يخليكي تبدئي معايه صفحه كلها عهود انتي مش هتوفيها 

رحيل سمعت كلام مراد وعيطت وصوت شهقتها علي وبقت بتعيط حرقه هيا مش قادره تجرحه اكتر من كده ورمت نفسها ف حضنه ومراد خدها ف حضنه زي البيبي الصغير وحاول يهديها ..


مراد بهدوء : اهدي خلاص اهدي جوليلي مالك وايه جلب حالك كده كنتي نايمه والفرحه ف عنيكي 

رحيل بصت ليه : ي.يعني اتكلم عادي

مراد جيه ع نفسه وشاور براسه  

رحيل دفنت وشها ف حضنه : انا مش عارفه مالي انا مشتته انا مش خاينه ي مراد انا يمكن اكون حبيت ح.حسن مراد ضغط ابيده ع ضهرها رحيل رفعت ايدها ومشتها ع كتفه

ممكن اكون حبيته حب مراهقه حبيت حبه ليا واهتمامه بيه وعنيها الي كلها لهفه وحنان حبية حب حسن ليا وحولت ربنا يعلم اني حولت اخلي قلبي ما يتنفضش كل ما يشوفك عشان انا مش خاينه ولا وحده مقرفه عشان افكر فيك وانا مرات حسن بس كل مره كنت بلاقي رجليا وخداني ليك كنت بحزن لما اشوف كره ف عنيك 

كنت بقرف من نفسي وحاول انكر دقات قلبي 
وقول ده اكيد خووف منك بس بس امبارح 
امبارح كل حاجه اتكشفت لي ولاول مره احس.
بطعم الحب اول مره احس كده ده مش حب ده عشق وغرام وجنون انا حبيت حسن حب مراهقه عشان 

انا مجربتش الحب قبل كده حبيت اهتمامه 
وانت انا حبيتك بكل جوارحي عشقتك بعيوبك 
وزعيقك ونظرتك وعصبيتك وقلة ادبك حبيت
كل تفصيلك وهمت فيها حبيتك كا اونثي ناضجه

ومستنيه راجل احلامها..انا قرات زمن اني ما الحب الا للحبيب الاول..وبرضو قرات ان لو قلبك دق لواحد غير الحبيب الاول ف ده مش حب...
.وانك لما تحب حد وتحب عيوبه قبل مميزاته ف هو ده الحب الحقيقي ..وانا خلاص مش قادره انكر الحب ده اكتر من كده من ساعت 

الحمام وانا مش بقدر انام وديما بفكر فيك 
وكنت بهرب منك ومن مشعري 
ليك ..وانا عارفه انك مش بتحبني 
بس خلاص مش قادره اقاوم اكتر من كده ..

مراد في حد حاسس بمراد والي بيحصل جواه
ف حد حاسس بنبضات قلب مراد الي هتخرج 
بره صدره حد حاسس بجسمه الي اتصلب
لما سمع اعترفها مشعره الي كانت بتطالبه
يخدها تحتيه ويعرفها قد ايه هو بيحبها ..

مراد بعد رحيل عن حضنه وقام وقف واديه بتشد ف شعره رحيل بتحبه رحيل بتبدله الحب بحب اكبر رحيل ديبه فيها زي ما هو دايب ف كل تفصلها راح وقف ف الشرفه 

وحاول يهدي نفسه عشان لو لف ليه دلوقتي هيأذيها من كمية المشاعر الي حسسها جواه رحيل شافت مراد وقف وبعد عنها فكرت ان ده رفض لحبها ودموعها نزلت اكتر ..

مراد سمع صوت بكاها وقبض ع ايده وحاول يهدي نفسه ..

مراد قرب من رحيل بلهفه ومسك وشها بين ايديه ومسح دموعها ..

مراد برجاء : جوليها ي رحيل جوليها عشان خطري يلا..

رحيل شفيفها بتترعش : ب.بحبككك ي مراد وبدموع بحبكك اووي

مراد نزل ع شفيفها ب قبله ملحميه باسها وهو عايز يوصل مشعره ليها باسها وهو جسمه كله 


بيتنفض من كمية المشاعر الي حسسها جواه حضنها بكل العشق والغرام الي حاسس بيه باسها وهو عايز يسحب روحها ويدخلها جوه روحه عايز يحبس انفاسها جوه صدره عايز يتنفس حبها وعشقها ليه

فاق لما ايد رحيل ضربت صدره محتاجه هواه

مراد مسك شعرها بايديه الاتنين 

مراد بعشق : ارفعي عينك ي رحيلي ..رحيل رفعت عنيها الي بتلمع بدمعها وصدرها بيتحرك بقوة من كمية المشاعر الي بتتحرك جوه صدرها..وستغربت من رحيلي 

مراد : ايه مستغربها من رحيلي ..انتي رحيلي ورحلتي وحياتي الي فاتت والي چايه
انتي ملكتي جلبي وعجلي وخطفتي روحي 

انت رحيل مراد الجديم الي ميعرفش حاچه عن العشچ والهوى..انتي رحلتي الي تهت فيها ودبت ف حبها ..انتي كل حياتي الي فاتت 

عشان انا كل حياتي الي فاتت كنت مستنكي وهحلم بيكي كل يوم من جبل ما اشوفك ومستني الي هتخطف جلبي وتوجعني ف حبها ..
انا كنت  بحاول اجسي نفسي ونكر حبك الي ولع چوه روحي كنت بهرب منك ولجيكي ورايه ف كل مطرح من ساعت ما چيتي 

وسمعت دجت خلخالك وانا جلبي اتنفض 
حولت اهينك وو وكرهك حولت وحولت لحد 
ما ف مره من غيرتي عليكي وجهرتي من نفسي الي حبت وحده مش ليه كنت هموت
لما وجعت 

من فوج الفرس ..هربت منك ومن مشاعري 
ورحت البيت التاني وكنت بموت وروحي 
مشتاج لريحتك بس جولت الموت اهون عليا
ولا احبك حب محرم ..حولت وحولت كتير جوي

بس حبك اتمكن ف جسمي ودخل روحي كيف 
السم بس السم ده اتحول لبلسم لما بجيتي
ع زمتي كنت ماسك روحي عنك وجول هيا 
مش هتحبني هيا جلبها مش ليا كنت بتيچي لي

ف خيال ودوبي ف حضني ودوب چواكي وصحي الاجي نفسي لحالي ع سرير زي مانا طول عمري 

لحالي ومفيش حد يحس بجلبي ومن جهرتي 
سخنت من كتر ماانا محتاچلك انت مش اي 
مرا ف حياتي وخلاص ان النار الي چوايه 
دي كنتي انتي سببها ومفش وحده غيرك 

هتجدر تطفيها مانا كنت متچوز جبل سابج 
وكنت ههجورها بالشهور من عميلها السوده

بس عمري ما تعبت ولا احتچت لمرا ف حياتي 
غير لما جلب دج ليكي ..وانتي حياتي الچايه 

والي عمري ما هستغني عنها ولا عن حبك 
انا محتاچلك زي ماانتي محتچالي واكتر 
خلاص اتكويت بنار حبك كتييير نفسي 
ادوج چنه عشجك ..

رحيل حد لقاه رحيل ..رحيل ساحت خلاص ي جماعه رحيل دابت من كمية الحب الي مراد 
طلعه من جواه قلبه ..بيحبها ودايب فيها
اكتر منها بكتييير اووي جيه ع نفسه 

عشانها يعني كان بيعمل ده كلو عشان ينكر
حبه ليها يعني هو بيحبني ومش بيكرهني

ف اللحظه دي جسمها كان بيشع حرار وضوء وصوت كمان 😂

مراد حضنها ليه اكتر ودخلها جوه صدره وستنشق ريحت شعرها الي جننته 
وبعنف بعد عنها 

عشان لو خد رحيل دلوقتي كان فعلا هيأذيها
من مشعره الهايجه جواه ف اللحظه دي

مراد حب ع دمغها وايديها : يلا جومي ي رحيلي خدي حمام وعشان تفطري انت من عشيه مكلتيش حاچه

رحيل وهيا دايبه فيه هو مين ده ده مش مراد العصبي الي ديما غضبان ده ده واحد تاني 
خالص

مراد قرب منها بضحكه ونكش شعرها لما شفها 
متنحه فيه وتيها..وفي باله هو انتي لسه شوفتي حاچه ده انا هخليكي تتنفسي غرامي وتشهجي باسمي وتعيشي ع حبي ..

رحيل فاقت ع ضحكت مراد وهو بينكش شعرها 

وعنيه كلها حب : بس ي مراد بلاش رخامه وضحكت معاه 

مراد : طب يلا جومي عشان لو ما جمتيش انا مش هخلي رچلك تختطي برا السرير عشان انا شايف حچات كنت همووت عليها وبجت ملكي..

رحيل بصت ع نفسها وفتكرت انها عريانه من امبارح وحطت ايديها الاتنين ع وشها..

مراد بضحك : مش هو ده الي المفروض تغطيه 

رحيل ماتت من الخجل وخدت الملايه وجريت بيها ع الحمام ..

مراد فضل رايح جاي ف الاوضه والفرحه مش سيعاه وهو عايز يعمل اي حاجه لرحيل 

وتصل باكبر محل صياغه ف الماحفظه ديما بيتعامل معاه 

مراد : ايوة ي ايليا عايزك انهارده تچي لي السرايه ومعاك تشكيله فخمه من دهب عيار 24وعايز خلخالين الماظ وسلسها باسم مراد ..انهارده يكونه جهزين ..تمام يلا سلام 

رحيل خرجت من الحمام وهيا لفه بشكير ابيض ع جسمها مراد قرب منها وفضل يتامل ملامحها عيونها ورموشها المبلوله شعرها الي بينقط مايه ع رقبتها وصدرها شفيفها الي بتلمع ..

وقرب وهو مش مصدق نفسه انها بقت ليه وفضل ماشي باصبعه ع ملامحها ونزل ع علامت الحب الي ف رقبتها وصدرها وعنيه اسودت برغبه وقرب عملها علمات جديده واقوة من الاول 

مراد بشهوة : العلامات دي من انهارده مش هتختفي من ع چيدك دي ختمي وصك ملكيتك دي حبي وتملكي ليكي العلامات دي لو چت ف يوم واختفت اعرفي اني موت ..

رحيل عيونها اتملت دموع وحطت ايدها ع شفايف مراد : ارجوك متقولش كده متجبشي سيرت الموت بعد الشر عنك صدقني لو حصلك حاجه انا ممكن اموت فيها ..

مراد : خلاص اهدي حجك عليا وبعدين انا لو مت هخدك معايه مش هسيبك تعيشي من غيري

رحيل ضحكت عليه ومشيت عشان تلبس
نسيت ان هدومها ف الاوضه التانيه ..

رحيل : انا عايزه هدوم

مراد : عندك ف الدولاب فيه هدوم 

رحيل فتحت الدولاب لقت هدوم مش بتعتها بصت لمراد بغضب من غير ما تاخد بلها ان الهدوم بالتكت بتاعها : ايه ي مراد بيه عايزني البس هدوم حبيبت القلب القديمه ولا ايه 

مراد قرب منها ومسك شفتها السفليه بين صوبعه : طريجت كلامك ي رحيييل بدل ما اجطعلك لسانك..انا هبحك وموت فيكي بس مش هسمحلك

تعدي حدود الادب معايه سمعاااه ..والهدوم دي چديده ي دكتورة چبتهم ليكي لما كنت بحري 
بعد ما كتبت عليكي اتخيلتك لبساهم ليا..

وقرب فتح لها الدولاب لقت قمصان نوم وغيرات داخليه وعبايات بيت وستقبال وخروج وكل حاجه ممكن تحتجها .. رحيل اتكسفت ومقدرتش 
ترد ..

مراد : انا چبتلك دول دلوجتي وجلت بعدين اخدك وننزل تشتري الي انت عايزها ..خلاص هدومك الجديمه كلها انسيها الاوضه دي مش هتتفتح تاني ..

رحيل ف بالها يخربيت غبائي ولساني الطويل 
اهو نرفزته بعد ماكان طاير من الفرحه 

ولبست هدومها وحطت الحجاب ع كتفها خلاص بقا مفيش حد غريب وطلعت ..حطت برفانها وملمع ومسكارا   ..ولفت لقت مراد واقف بيدخن ف الشرفه ..

قربت منه ومرحتش نحيت الشرفه عشان شعرها باين هيا مش نقصه كفايه الي حصل 

رحيل بهدوء: مراد ...مراد التفت ليها وسرح ف جمالها قرب منها 

مراد : غطي شعرك ..

رحيل : مفيش حد غريب ي مراد .

مراد بصلها بهدوء رحيل رفعت الحجاب وغطت شعرها عشان هدوء مراد اصعب من غضبه 


مراد حط ايدها ع كتفها ونزل بيها تحت شفتهم الحجه الي شيله مراد الصغير ..وعينها دمعت من الفرحه وهيا شايفه احب اتنين ع قلبها الفرحه ماليه عنيهم ..

الحجه : اللهم صلي على النبي محمد وع ال محمد عيني عليكم بارده ي ولدي ..

رحيل قربت منها بخجل وحضنتها ..

رحيل بهمس : شكرا عشان هدتيني احن واجمل راجل ف الدنيا شكرا ليكي ع مراد 
الي جبتيه للدنيا ..وفضلت انها متذكرش
حسن..

الحجه ضحكت ولمتها ف حضنها اكتر ..

مراد كان قاعد وعايز يسمع هيا بتهمس بايه ..
فضولي انتي ي مراد 😂

رحيل خدت مراد الصغير : حبيب قلب مامي وحشتني اووي معلشي عمو مراد الوحش 
خدني منك امبارح وضحكت ع شكل مراد
الي كان مصدووم منها ..

الحجه بضحكه : رضعيه ي بتي من عشيه ع اللبن الصناعي والبن الي سحبتيه من صدرك ليه ف ليل رحيل اتكسفت من مراد

مراد ف باله عشان كده صدرها مكنش فيه لبن عشيه وبخبث : يلا ي رحيل رضعي مراد ..

رحيل اتكسفت اووي وفهمت قصده قليل الادب..

رحيل فردت حجبها وغطت بيه صدرها وقعدت ترضع مراد الي مسك صدرها وقعد يرضع فيه 
بلهفه..

مراد شاف المنظر وضرب نفسه ميت قلم 

مراد بغيره : هو انتي هتفطميه ميته 

الحجه بضحكه : يخبلك ي مراد انت هتغير من الواد الصغير ولا ايه وبعدين ده لسه صغير
لسه بدري عليه ي حبة عيني..

مراد سكت وهو مش عجبه ..

قامت رحيل بعد مراد ما شبع تحضر غدا انهم خلاص قربه ع العصر ومش وقت فطار

دخلت رحيل المطبخ عملت عصير بارد وقدمت للحجه وقدمت لمراد

رحيل : اشرب العصير ده لحد ما احضرلك الغدا انت ما فطرتش لحد دلوقتي سمحني .

مراد عجبه اهتمام رحيل بيه وخد منها العصير
زي الطفل الصغير الي اول مره يشوف حنان..

دخلت رحيل حضرت غدا ومخلتش ورد تساعدها وعملت لمراد غدا بكل حب واهتمام مشمر ومحمر زي ما بيقول الكتاب..

ع السفره ..رحيل قعدت جمب مراد والحجه النحيه التانيه..

مراد شاف منظر الاكل وتفتحت نفسه 

مراد : يسلم يدك ي رحيلي..

رحيل بخجل : بالهنا والشفا ع قلبك ..وقامت حطت الاكل قدام مراد وبقت بتحط قدامه كل الي ع سفره هو والحجه..مراد فرح بهتمامها اووي والحجه ف قلبها بتدعلهم بالراحه..

مراد بضحكه : خلاص ي رحيل مش چادر اكل تاني شبعت كل انتي ي جلبي 

رحيل خدت من الاكل : عشان خطري كل دي كمان 

مراد مسك ايدها كل منها وعنيه كلها حب

الحجه : ايوة كده كل وتغذا انت عريس 

مراد ضحك ورحيل وشها احمر وقامت من ع السفر

ورحيل لمت مكان الاكل ودخلت عملت قهوة لمراد وشاي للحجه..

مراد خد فنجان القهوة منها وقعدها جمبيه..

وهو بيضحك وفتكر فنجان القهوة الي عملته رحيل قبل كده وهو كسره ..

رحيل قربت منه: ع فكره انا لازم اعرف عملت كده ليه اليوم ده 

مراد : ما بلاش احسن ..

رحيل بإصرار: لا انا عايزه اعرف 

مراد : اصلي حلمت بيكي ..رحيل اتصدمت وقلبها دق قامت من جمبه وقالت انها هتشوف مراد

مراد قام بضحكه : طب انا رايح مشور وچهزي نفسك بعد المغرب ف ضيف چاي

رحيل استغربت وهزت دماغها ب ماشي 

بعد المغرب مراد رجع ومعاه ايليا بتاع الدهب

مراد دخله المضيفه وخد منه شنطت الدهب 
والطلب الخاص الي قاله عليه 

دخل السرايه وسال عن رحيل ..

الحجه : ف المطبخ ي ولدي هتجهزلك العشا 
ربنا يبركلك فيها ..

نده عليها مراد شاف رحيل من غير حجاب قرب منها.. ومسك درعها 

مراد : انا مش جولتلك غطي شعرك

رحيل بخوف : انا كنت وقفه ف المطبخ ومفيش حد وكان الجوي حر ..

مراد بنزعاج : ماشي ي رحيل ..ماشي ..تعالي عايزك

راحت رحيل وراه وهي ف قلبها يووه بقا هو انا كل شوية هزعله كده من غير قصد انا زهقت..

مراد قعد ومسك الشنطه وطلع منها علب الدهب..

مراد بهدوء : اختاري الدهب الي انت عيزاه

رحيل بتوتر : ب.بس انا عندي كتيرر

مراد رفع عينه ليه بغضب رحيل قعدت من سكات


وختارت طقم بسيط والحجه اختارت طقم تقيل 

الحجه : انا هاخد لها ده ي ولدي هدية چوزكم 
ماليش صالح بالي انته هتچيبو ليها ..

مراد : خير سابج يامه 

الحجه : ولو ي ولدي ..دي هديتي ليكي ي رحيل ي بتي ربنا يبارك ف حياتكم ..

رحيل خدتها منها بكسوف : شكرا ي ماما تعبتي نفسك..

مراد طلع الطلب الخاص وادها لرحيل وقرب منها

مراد : دول مني ليكي ي رب يعچبوكي..

رحيل بحب : ربنا يخليك ليا ي حبييبي..

مراد : خليها بعدين حبيبي دي

وخد دبلها وحطها ف ايد رحيل 

وطلع عشان يحاسب ايليا  الي كان وازن كل حاجه ومصورها ع فونه وكاتب حسابها..ناصح ايليا 😉😂ويوصله لحد اول البلد..

رحيل حطت عشا للحجه وخدت صنيه طلعتها 
الاوضه لمراد..وراحت ترضع الصغنن وتسيبه 
مع الحجه راضيه ..الحجه راضيه ع هواها جدا

رحيل دخلت غرفتها مع مراد وفتحت الهديه بتاعت مراد وعجبتها اووي وهيا ف بالها يلا بقا عشان تشكريه وترضيه ع العك الي عملتيه الصبح ..

قامت رحيل ورمت خجلها وراها ودخلت خدت شور بارد هدت اعصابها وطلعت حطت ميكب هادي وكريمات ع جسمها وبشرتها وبرفانها طبعا.. وفتحت الدولاب لقت قميص نوم 
ابيض طويل زي فستان فرح بس سكسي
لبسته وقعدت ع السرير تنظر مراد يرجع ..

مراد رجت وطلع غرفته شاف الغرفه الاضاءة 
هادي ورحتها تجنن ورحييل واه من رحيل 

لقاها سنده ضهرها ع السرير لبسه قميص بيد
والسلسله الي بتزين رقبتها والخلخال ف رجليها...

مراد قرب منها ووو
مراد دخل شاف رحيل بالشكل ده اتصلب ف مكانه

قرب منها وهو اول مره يدخل غرفته يلاقي زوجته منتظراه بكل حب واهتمام..

مراد وقف مسك ايد رحيل وبسها من ايدها وخدها 

مراد : ايه الحلاوة دي 

رحيل : كلو عشان خاطرك وليك ..

مراد : تصدجي ي رحيل انا مره ادخل اوضتي الجي مراتي مستنياني ومچهزه نفسيه وعامله عشا و چوي رايج زي كده ..

رحيل بحب : وانا هنا دلوقتي عشان اعملك الي نفسك فيه مراد قرب وبسها بوسه رقيقه ع شفيفها وفصلها وبص ف عنيها بحب..

رحيل : هو انت بجد ي مراد عمرك ما فرحت مع مراتك قبل كده ..

مراد : ي شيخه بلا فرحت ده انا كنت هصحي من النوم مفزوع من صوتها..

رحيل بستغراب : كانت بطلع صووت من منخيرها يعني..

مراد بضحكه : لاه من مكان تاني

رحيل بضحكه : يختيييييييي هموووت😂مش قااادره .. انت عارف انا مره قولت انها حلال فيك 
بس صدقني صعبت عليا خلاااص 😂

مراد خدها ف حضنه وباسها من دماغها بحب 

مراد : خمسه وچايلك 

قام دخل الحمام وخد شور حلو ورش برفانه الرجولي ..عود اماراتي 😉 وطلع بالبكسر بس

رحيل شافت منظر مراد وهو طالع من الحمام وقربت منه وبكل حب خدت المنشفه الي ع كتفه ونشفت شعر مراد الي واطه لاجل عيونها عشان تطول ..

 

مراد راح لل دولاب وطلع سجاره شكلها غريب

رحيل شفتها : ايه ده ي مراد انت بتشرب مخدرات

مراد : لاه ي جلبي بس كنت شايلها لازوم سهره وهي چت 😉

رحيل اتكسفت : اجبلك العشا دلوقتي

مراد وهو بيولع السجاره : لاه خليه دلوجتي وتعالي انتي 

رحيل خدت طبق فاكهه كانت مجهزا وقربت منه 
مراد خدها ف حضنه وهو بيشرب السجارا
خد فراوليه وحطها ع شفايف رحيل وراح كلها 
مع بوسه هادي

مراد : مبسوطه ي رحيلي

رحيل : مبسووطه اووي ي مراد والفرحه مش سيعاني..

مراد خد نفس ونفخه ف وش رحيل ..قعدت تكح 

رحيل : ع فكره ده تدخين سالبي

مراد ضحك ع شكلها : انا مفيش حاچه معايه 
سالبي خالص ..جومي 

رحيل بستغراب : اقوم اعمل ايه..مراد باسها من شفيفها 

مراد : جومي ارجصيلي ..

رحيل بخجل : ا.انا م.مش بعررف

مراد غمزلها : لا هتعرفي يلا ي رحيلي ..وشغل لها نعناع الچنينه ع الفون وسابه ع الترابيزه

رحيل قامت بخجل وغمضت عنيها وبدأت ترقص وتتمايل بخصرها ع كلمات الاغنيه لحد ما وصلت 

خضارك زي جنينه وطرحت تينات
عودك في مشيته عامله منحنيات
عضامك لينه لايقين علي التانيات
تانيه واتنين تلات أربع خمس تانيات

يا أم عقدين دهب تلاته وتلاتين تاره
ما عيناً رأت ماوردت علي بكاره
يوم طلت علينا الكل وقعوا سكاره
سقطت في الحليب ما بينت له عكاره

ورحيل نسيت نفسها وجسمها بقا كلو بيتمايل بجرأه وهيا بتقرب من مراد ..مراد بقا بيدخن وينفخ ع وشها وهو ايده ع خصرها الي بيدلع تحت ايديه

الاغنيه خلصت ومراد خلص تدخين وخدها ف حضنه بعنف ..
+18******
رحيل وهيا ف حضن مراد فضلت تضحك 
مراد : مالك هتضحكي ليه 

رحيل وشورت ع انوثتها :اصلي ده بيحصله حاجه غريبه من لمسه ايدك ..وضحكت تاني

مراد ضحك ع شكلها : الله اكبر انتي خربتي ع الريحه 😂

ونزل ع شفيفها ببوسه عنيفه قطع شفايفها باسنانه ورحيل بتتمايل بين اديه وهيا بتبدله البووسه برغبه اكبر 

 


مراد بشتيااق :وحشتينيي جوي طول النهار ماسك نفسي عنك بالعافيه ..من ساعت ما جولتي بحبك وانا هنمووت عليكي..

رحيل بعشق : بحبكك ..بحبكك بحب.

 


مراد خد شفيفها ف بوسه عميقه ورحيل طلعت لسانه ومراد امتصه بشغف وحب وبقا بيبدلو بعض بوسه فرنسيه عنيفه مراد قام بيها وحطها ع السرير وخلعها الاقميص وشدها من رجليها خلعها الاندر ونزل ع انوثتها مصه بعنف 


وطلع لسانه وداعب بظرها بسرعه وبقا بيلحس بشهوة ودخل لسانه جواه انوثتها كل ده رحيل كانت بتتلوي تحتيه وصوت صراخ باسم مراد مالي الغرفه 

رحيل بشهق: ااه مراد مش قادره مرراد امممم
وطلع بلسانها ع صدرها ورقبتها لحد شفيفها


مراد : مالك ده احنا لسه ف اول السهره ..ولف رحيل بعنف وبقا بيحط علامات حبه ع طول 
ضهرها لحد ما وصل لمأخرتها 

مراد ضربها بعنف رحيل اتأوهت 

مراد : اااه هي دي الي جننتني من عشيه ..وضربها بعنف اكبر بايديه الاتنين ع مؤخرتها..

ونزل عليهم وبقا بيبوس ويعض فيهم زي المجنون ويلحسهم بعنف ويقبض بكف ايديه عليها برغبه شديده وبعد اردافها بعنف ونزل يبوس ف انوثتها 
وفتحتها من وراه ولسانه طالع نازل بلسانه عليهم بسرعه وشهوة ورحيل رفعت راسها وبقت تأوهتها

طالعه بانين متعه تموووت ودموعها نزله من شهوتها 
الي توقف القلب..


مراد لقاه رحيل بدت تتعب بين اديه لفها ع ضهرها ونزل ع شفيفها ورقبتها ببوس عنيف وهو بيجدد عضاته ع رقبتها الي اتشوهت وصدرها وشفتها السفليه بقت تنزل دم من قوة مصاته ..

مراد مسك رجولته ودخلها جوااه بعنف وبقا يتحرك جواه بسرعه شديده


مراد بزمجره : اممممم جوليها عايز لسانك ميبطلهاش اليله دي 

رحيل بتأوه : بحبكك اامم بحبككك اووي ااه
مراد ا.انا بع عشقك اااه

مراد رفع رجليها الاتنين وضمهم ع بعض وبقا بيتحرك بقوة اكبر وشهوة اعلي 


مراد وهو بيتحرك بسرعه ونفس عالي : ااخخ ي رحيلي هتچنن بيكي عايز احطك چوه صدري ..ف حضن وهموووت عليييييكي مش عارف اشبع منك ولا هنشبع منك ي جلبييي..

ويدفع جواه رحيل بسرعه ويدخل ويخرج رجولته بعنف ورغبه تموت


رحيل : ااممم مش عايزاك تشبع منيي و ت.فضل
مشتاااااااقلي دااايما..اااه بحبككك ي مراددد 
امم ي حبيبي خليك ديما هتجنن بيا ودووب
ف غراامي اكتررر اااه مراااد بعشقكككك

مراد سمعها وزمجر بعنف وقلبها ودخل رجولته ف انوثتها وبقا مؤاخرتها تضرب في جسمه بقووه وصوت عالي جداا سمع ف السرايه كلهاا


رحيل بلهااث : ااه مراد اهدي الصوووت براحه

مراد مسك شعر رحيل ونزل راسها ع السرير
وخد ايديها كتفهم وراه ضهرها ..

مراد بشهووة : لاه مفيش برااحه خالي الدنيا 
كلها تسمع وتعرف انك مراتي وملكي وليا 
وعشاني انا وبس ومسك راسها الي ع السرير
وبقا يدفع جوااه بعنف..


وخرج رجولته منها ونام وسند ضهره ع السرير 

مراد بشهوه : تعالي ي مهرتي الاصيله ..الي مفيش خيال غير ينفعهاا..تعالي ادلعي عليه ورجصي 
كيف ما كنتي هترجصي وتتمايل بوسطك 
من شوية وشدها بعنف رحيل باست شفايف 
مراد بحب وشهوة وقعدت ع رجولته براحه 
ورومانسيه وبدأت تتحرك ببطئ 

مراد بلهاث : رحيل متلعبيش معايه 

رحيل بعناد بقت تتحرك ببطئ اكبر وتدلع ع رجولته
برقه وجسمها كله بيترعش تحت ايد مراد 

رحيل بهيام : بحبكك اووي وعايز افضل عمري الي جاي كلها في حضنك ومطلعش ابداا..وعدني انك هتفضل تحبني لحد اخر نفس جواك

مراد بعشق : هنحبك وهحبك وعشج تفصيلك ودوب جواكي لحد اخر نفس ف عمري ي رحيلي 



ومسك خصرها ومأخرتها وبقا يرفعه وينزلها ع رجولته بقوة ورحيل بقت تتحرك عليها بشهوة عاليه 

وتتنطط ع رجولته بسرعه لحد ما رجعت رسها 
لوراه وتأوهت بصوت عالي ومراد حضنها بعنف 
ونزل ماية رجولته جوواه لاخر قطره لما حس بماية انوثته غرقت رجولته....

 


*******
اوووووحه😂😂💔 
_____★

رحيل رمته نفسها ف حضن مراد ونفسه عالي 

مراد ضحك وباسها من دمغها : ايه ي رحيلي تعبتي ي جلبي ده انا كنت حناين معاكي..

رحيل ضحكت ع ضحكته وضربتها ع صدره : واضح اووي انا مش عارفه هنزل الصبح ازاي اصلا

مراد بخوف عليها: تعبتي صح ي جلبي

رحيل بخموول زي القطه الي شربت كيلو لبن دفنت وشها ف رقبت مراد اكتر 

رحيل بحب: تعبك راحه ي حبييبي ..

مراد شالها دخلها الحمام وفتح لها مايه دافيه وساعدها تاخد شور وهيا كمان ساعدته 

ومراد خدها قعدها ع الكرسي وجاب صنية العشا 

مراد بحنان : يلا ي حبيبي كلي بدل ماانت همدتي كده ..

رحيل اخدت ايد مراد وبدأت تاكله زي البيبي الصغير ومراد كان طاير من الفرحه وخد رحيل ف حضنها. وبقا بياكلها زي ما بتاكله وخدها ف جوله تانيه كلها عشق وغرام ...

رحيل صحيت بدري ونزلت تحت لقت الحجه صاحيه

الحجه : صباحك خير ي بتي 

رحيل : صباح النور ي ماما وباستها ع راسها 
وخدت مراد الي نايم ف حضنها وبدأت ترضعه 
بكل حب وحنان جواها وهيا بتبوسه بشتياق..

نيمت مراد وطلعت : عن اذنك ي ماما انا عايزه احضر كل حاجه انهارده لمراد واخبزله عيش 
سخن حتي البن احلبه كمان لو هعرف ..

الحجه ضحكت : جتك ايه ي رحيل كل ده هتعمليه عشانك خاطر مراد 

رحيل بحب : واكتر كمان ي ماما لو اطول اديلي عمري كمان هعملها ..

الحجه بفرحه : ربنا يفرحكم ي بتي ..ع العموم ورد حلبت بدري والخبيز روحي اوضتي طلعيلك شوجه البسيها عشانك الفرن البلدي وراه السرايه والمكان مفتوح بدل ما مراد يعرف ويشندل الدنيا وروحي مع ورد وهيا هتعرفك تعملي ايه..

رحيل دخلت طلعت توب صعيدي من هدوم الحجه ولبسته ونزلت قالت لورد انها عايزه تخبز 

 


ورد : لاه ي ستي الصغيره متتعبيش نفسك انا هعمل دلوجتي..

رحيل : معلشي ي ورد انا عايزه اعمله وبعدين قوليلي ي رحيل ع طول 

ورد: ي بووي ده انا كان مراد بيه شندل حالي يعني

رحيل ابتسمت : خلاص ي ورد قولي الي يريحك 

وطلعت معاها عجنت فطير ودخلته الفرن بعد ما ورد ولعت فيها الحطب وغطته وبعد كده عجنت العيش العيش وورد بتسعدها وعلمتها ترح الرغيف ازاي وعملته وقعدت قدام الفرن تخبزه..

مراد صحي من النوم لقاه رحيل مش موجوده 
خد شور ونزل تحت وهو يتنحنح 

مراد : احم احم صباحك خير يامه 

الحجه : صباحك رضي وفرحه تملي جلبك ي ولدي.. الفرحه ماليه عنيك ووشك امنور ربنا يديمها عليك ي جلب امك ..

مراد بحب : عشتي يامه ربنا يبارك ف عمرك... امال وين رحيل ..

الحجه بضحكه : جامت يسيدي من صباح الله خير ونزله عايزه تحلب وتعجن وتحضرلك فطور 

مراد ابتسم بحب : وهي فين دلوجتي 

الحجه : واره السرايه هتخبزلك العيش ..و 

مراد سمع وراه السرايه وهب واقف فكر رحيل 
طلعه بجلبية شقه ولا شعرها طالع

طلع بره وهو بيتحلف لها ..شافها قعده قدام الفرن وهيا بترح العيش وع وشها بسمه تفتح النفس وبترميه ف الفرن ..ولبسه شوجه وحجبها ع شعرها وعمله زي البدر المنور من سخونت الفرن وخدودها الي احمرت ..

وفضل يبص عليها بحب وقرب منها كانت ورد بتجيب لها مايه 

مراد قرب بهمس : لو اعرف اني تأثير ليله عشيه كان هيعمل فيكي كده كنت عملتها من زمان...

رحيل اتنفضت والرغيف وقع منها ولفت ع مراد 

رحيل : برضو كده ي مراد خضتني والعيش وقع اهو ..

مراد ضحك ع عصبيتها وقرب باس خدها الاحمر 

وتنفض ع صوت ورد الي وقعت منها الكبايه

ورد : يختيييييي ا.ا انا اسسفه .ي . ي مرااد بيه معرفش انك هنا..رحيل قعدت تضحك ع مرادالي اتصدم 

مراد : احم خلاص يلا اتحركي شوف شغلك 
وقرب من رحيل وانتي شوفي شغلك عشان انا برضو اعرف اشوف شغلي وغمز لها

وسابها ودخل ورحيل دخلت و رحيل خدت العيش ودخلت حضرت فطار وقعدو يفطرو 

مع نكش مراد وايديه الي كانت ع رجل رحيل 
وضحكهم وكان صباح زي العسل ..

رحيل بعد العصر عملت الغدا وطلعت تاخد شور وتغير قبل ما مراد يرجع 

دخلت غرفتها وتصدمت ..

نسمه بشر : حلوة اوضتي الي انتي خدتيها من بعدي صوح وقربت من رحيل ووو
*******
"ف القاهره ...

والد رحيل كان  ف الشقه بعد الغد وكان قاعد شارد ومهموم قربت زوجته بالشاي

زينب : مالك ي محمد قاعد كده ليه  

محمد بقلق: مش عارف ي زينب قلبي مش مطمن ع رحيل ..

زينب : ليه كده بس ي حبيبي ده انا مكالمها انهارد الصبح كان صوتها كله فرحه وسعاده ومرتاحه مع مراد بيه اووي

محمد : مش القصد ي زينب بس انشالله خير ..ويغير الموضوع ..ايه زوزو مش ناويه
تخلينا نخاوي رامي ولا ايه 

اتنفضو هما الاتنين ع صوت رامي

رامي بصوت عالي : لاااااا ايه ي حج الكلام ده متشكرين انا مرتاح ع كده عايز تجبلي واد يدخلني الجيش 

محمد بسخريه : ااه

رامي بضحكه : الشارع الي وراه ده انا اروح اعمل فيكم محضر ابن.. وشاف ابوه الي بيخلع الشبشب وهرب..وهو بيقول.. ابن ناس طيبين والله..

محمد: يلا ي سافل ي ابن الكلب ماشي ي فاشل لما اشوفك وهدخلك الجيش ي رامي وانا وانت والزمن طويل.. قومي ي زينب

رامي خرج دماغه من باب الاوضه : بس بقا ي حج انت هتعيش دور روشتي اباظه ليه انت كبرت خلاص ع الكلام ده 

محمد بصوت عالي: يلا ي خ** اسمه روشتي مانا بقول انك مش مظبوط يااه انت والشله الضيعه الي بتمشي بنطلها عند ركبها وهي مش حسه ماشين مصدرنها ماشي ي رامي ماشي ..قومي ي زينب

زينب بضحكه : يخيبك ي محمد انت هتعمل دماغ بدماغ العبيط ده ..

رقيه كانت مع عامر ع الفون الي سامع كل حاجه كانت طالعه تاخد النسكافيه بتاعها..

عامر بصحكه : ي بوووي اخوكي ده مسخره 

رقيه بسخريه : انت كده شوفت حاجه ده انا عايشه ف فقرت عالم البحار

عامر بسهتنه: كلها ايام وتعيشي جوي جلبي ي جلبي 

رقيه بستعباط : هيييح متسبتنيش 

لقت شبشب مقاس ٨٨ لازق فيها 

محمد : هيييح ي بنت الكلب طالع تحبي قدامي ي سافله انا اصلا معرفتش اربيي ي زززينب انا معرفتش اربيي ي زينب انا ماليش 
غير رحيل هيا دي حبيبت قلب ابوها..

رقيه طلعت تجري ع الاوضه وهيا بتضحك وعامر مات ضحك عليها ..

رقيه : بس بقا عشان انت السبب 

عامر : انا ي بتي 

رقيه : ااه ي بني صدق صعبت عليا مسكين والله

عامر: مسكين وغلبان ومحروم حنان كمان هاتي بوسه عطف و شفجه عاد 

رقيه بضحكه عليا وهيا نسيه الباب مفتوح وراها

محمد : حلووة ضحكت الرقصييين دي ي بنت الكلب انا هتعب قلبي معاكم ليه انا نازل 
الورشه ي زينب عيال تشيب..

رامي طلع من الاوضه بهمس : نزل ي ماما 

لقاه ابوه مسكه من قفااه : تعالي ي روشتي انزل معايه الورشه يمكن تنشف شووية ..

ف القاهره ف مكان تاني

شهد من الفجريه جهزت نفسها عشان راجعه 
للصعيد وخلاص ع وصول ..,وفتكرت ليله امبارح 

"شهد قربت من هشام  الي لسه متعشي وقاعد 
يتفرج ع التلفزيون وهيا لبسه ترنج لونه اسود ي جنن ع جسمها الملياان الابيض..

شهد : ايه ي هشام مش ناوين نرچعو البلد ولا ايه

هشام : ي حببتي انا چبتك وچيت لما شوفت اعصابك تعبانه بس لو شوفتي نفسك بجيتي 
زينه نرچعو ي جلبي انا ليا غيرك ..

شهد بحب: ربنا يخليك ليا ي ولدي عمي

هشام قرب منها : برضو ي غشيمه اجولك ي جلبي تجوليلي ي ود عمي 

شهد وضعت ايدها بحب ع وجنته : ما هي دي اكتر حاچه هحبها ف حياتنا ..انك چوزي 
وحبيبي واخوي وفوج ده كلو ولد عمي الي 

رباني ويفهمني من نظرت عين يعني ابوي كمان هنحس اني رچعت عيله بضفاير وانا ف حضنك ي ود عمي..

هشام قلبه دق بعنف: عندك حج ي حبيبتي انا هنحس ان كل يوم هنحبك اكتر من اليوم الي 
جبليه وكل ما افتكر اني دي بت عمي العيله 
ام ضفاير الي طلعت جدامي يوم بيوم بجت 
مرتي جلبي يفر بين ضلووعي وقرب منها 
وخد شفيفها ف بوسه كلها عشق وغرام 


وحملها ودخلو الغرفه بتعتهم ...بعد جوله كله عشق

هشام وشهد نايمه ف حضنه : شوفي لو عايز نرچع الصبح چهزي نفسك وف البدري نمشي 

شهد قبلة وجنته بحب : ربنا يخليك ليا ي جلبي 
خلاص انا هجوم اخد دش ورتب الشنط ..

قامت شهد وهشام دخل وراها 

شهد بكسوف : هتعمل ايه ي هشام 

هشام مسك صدرها بشهوة : هساعدك ي بت عمي وقرب خدها ف بوسه كلها شهووة ..انتو دخلين وراهم الحمام ليه ي وقحين 😂

ورجعت شهد من تفكرها ع صوت هشام ..

هشام : احنا دخلنا ع اول البلد اهو ي شهدي 

شهد: ي بووي امي وحشاني جووي هيا ورحيل 
ومراد الصغير امي هتجول مخلاش حاچه من 
الغالي الله يرحمه ..بعبره

هشام : خلاص ي حبيبتي متبكيش لاچل كحلتك الحلوة دي متخربش وبعدين ربنا يبارك ف ولده ويرزج مراد الخلف الصالح..

شهد ابتسمت ع سيرت مراد وفرحت اووي لما الحجه قلتلها ان مراد ورحيل مبسوطين مع بعض..

هشام نزل شهد عند السرايه وكمل هوو و دخلت شهد بلهفه. ..

شهد: بت ي ورد فينك ي بت 

ورد: انا اها يستي شهد لسه راچعه من عند الزريبه حمدلله ع سلامتك ..

شهد : الله يسلمك امي وين ..

ورد: هيا هتريح ف المعاد ديه ف الاوضه الي تحت هيا ومراد بيه الصغير ..

دخلت شهد وصحت امها..

شهد بحنان: يامه ايه يعني نايمه دلوجتي

الحجه قامت وحضنتها بلهفه : شهد ي حبيبتي انتي جيتي ميته حمدلله ع سلامتك..

شهد بحب : الله يسلمك ي غاليه انا لسه واصله وچيتك طوالي عشانك اشوفك وطمن عليكي.وشالت مراد .وحضنته  بحنان وفضلت
تبووس فيه بكل حب وعنيها ماليانه دموع..

الحجه بعبره: شوفتي ي شهد كله الغالي الله يرحمه..مراد ده عوض ربنا لياا بجا حته من روحي..

شهد : ربنا يخليه يامه ويبارك فيه ..امال فين رحيل ومراد 

الحجه: رحيل سبتها هتحضر الغدا وخدت مراد ودخلت اريح هنا شوية ..وخوكي زمانه ع وصول..

شهد قامت : اهو مراد شكله جيه هروح اسلم عليه

مراد كان بيخلص شوية حسابات مع المحاسب 
المسؤل ولما خلص شاف اتصل من رحيل 
رن عليها تاني مردتش خد بعضه ورجع 
السرايه وهو كله اشتياق ليها..

مراد: احم احم بت ي ورد وي..

قطعته شهد الي طلعت من الغرفه وحضنته وحبة ع ايده وراسه 

مراد بحنان : ايه ده ام سليم حمدلله ع سلامتك ي خيتي ايه روحتي ونسيتي اخوكي

شهد : الله يسلمك ي خوي وانا اجدر برضك ده انت الخير والبركه ي مراد ..انا هطلع اطل ع رحيل وسلم عليه جبل ما رچع بيتي وهبجا اچيكم تاني انشالله..

مراد : ماشي ي حبيبتي وجليلها اني تحت عشانك رنت عليا وانا لسه شايف مكالمتها..

طلعت شهد وتصدمت وصرخها وصل اخر السرايه

شهد بفزعه : رحيييييييل الحجني ي مرااااااااااد ي مراااااد..

مراد هب واقف وخد السلم ف درجتين من خوفه وقلقه دخل الاوضه ويريته ما دخل شاف رحيل وقع ف الارض ودمها مغرقها ..

مراد شافها وتمني يموت ولا انه يشوف منظرها كده وشها اصفر وشفيفها زرق وكل الي ف باله رحييل ماتت.. قرب منها بانفاس مسلووبه وهو بيحاول يفوقها ويشوف نبضها 
لقاه نبضها ضعيف جدا والدم 
نازل من دماغها 

مراد : رحيييييل ..هاتي عبايه بسرعه ي ام سليم وحصليني ع العربيه وشال رحيل وجري ع العربيه وشهد وراه 

الحجه بخضه : رحييييل بتييي مالها ي مراد 

مراد طلع يجري برحيل : معرفش يامه خير انشالله 

وحتطها ف الكرسي الخلفي وشهد جمبيها والدموع مغرقه وشها وخدها ع المستشفي ودخل بصوت عالي وهو شايل رحيل ..

مراد بخوف : حد يلحجني عايز دكتوور بسرعه 

وحط رحيل ع الترولي بعد ما شهد لبستها العبايه ف العربيه .. وخدو رحيل ودخله بيها ع العمليات فورا ..

فلاش باك عند رحيل

دخلت رحيل غرفتها وهيا بترن ع مراد عشان تشوفه هيرجع امته وفتحت الباب وتصلبت مكانهاشافت نسمه قعده وفرده ضهرها ع السرير

نسمه بشر : حلوة اوضتي الي انتي خدتيها من بعدي صوح

رحيل : انتي دخلتي هنا ازاي ورجعه ليه بعد الي عملتو 

نسمه بخبث: دخلت ازاي دي ساهله خالص انتي نسيتي اني عشت عمر ف السرايه وعرفها حته حته وعرف عويدهم وانه ف الوجت ده ورد عند البهايم و راضيه مخموده ف اوضتها ..وحيلت امه ف الشغل.. ورجعه ليه ده برضو سهله ما انا مش هسيبكم تتهنو من بعدي..

رحيل بعصبيها : انا مسمحش ليكي تتكلمي عنهم بالطريقه دي ويلا اتفضلي منه هنا 

نسمه بغل: براحه ليطج ليكي عرج ولا حاچه ..وقامت تتمشي ف الاوضه
وشافت قميص رحيل الابيض المرمي 
‏ع الارض ..نسمه مسكت القميص
‏رحيل جريت خدت القميص من ايدها 

وحطتها ع السرير ولفت ع نسمه الي قربت منها 

بكره : ايه ده ايه ده حالاا نسيتي حبيب الجلب وترميتي ف حضن اخوه الكبير مانا جولتلهم انك خاطيه وفاجره محدش صدجني ..

رحيل ضربتها بقلم ع وشها نسمه قربت منها وبكل غل راحت دفعاها لواره رحيل وقعت راسه جت ع سن الكمدينه وترمت ع جمبها  ف الارض وهيا ديخه من الخبطه حطت ايدها ع رسها لقتها كلها دم 

نسمه قربت منها ومسكت شعرها بعنف : انتي ي بت الحواري هتمدي يدك عليا ..ايه مفكره مراد هيحميكي مني الي معرفش يحمي اخوه 
من جبلك ..

رحيل وهي خلاص هتغيب عن الوعي :ا.اخرصي مت متجبيش سييرت ج.جوزي ع ل لسانك

نسمه بكره : هاهاهي شلاه ي چوزك انت مفكره مراد ده راچل ده ولا ليه ريحت الرچاله حته الي معرفش يچيب حتت عيل 

رحيل بكل القوة الي جواها بصقت ع وشها : جو جوزي راج.جل غصبب عن كك ي م.مريضه ..

نسمه شافت دفاع رحيل عن مراد وتقهرت اكتر 
ومسكت راسه بيديه الاتنين وبكل عنف ضربتها 
ف الارض مره واتنين وتلاته لحد ما رحيل جرحها اتفتح اكتر والدم بقا مغرق الارض

نسمه رمت رحيل من ايدها وطلعت تتسحب ونزلت من باب المطبخ وطلعت الاسطبل الي وراه السرايه 

ودخلت ف الجنينه الي كان بيتقابل فيه عامر ورقيه ونطت من ع السور الصغير الغفر شفوها وجريو وراها  ف الزرع لحد ما وصلت طريق  
وركبت عربيه مستنياها  وهربت االعقربه ..

بااك..

عند مراد كان عامل زي الاسد المجروح وهو بينهار من الخوف ع رحيل وقلبه وجعه من منظرها وهيا ع الارض الفراشه الي ملت حياته حب وحنان وبهجه لقاه مطفيه بالشكل ده وهيا سايحه ف دمها ..

وفضل رايح جاي ف الممر لمده نص ساعه وهو 
بيموت من القلق ومحدش طمنه وزي ما بيقوله 
الاخبار الوحشه بتوصل بسرعه لقاه عمه 
ابراهيم وهشام الي عرف كل حاجه من الغفر وان نسمه الي دخلت السرايه وعملت كده  ومعاهم الحجه راضيه ونصف الهواريه 
متجمعين ف المستشفي..

طلعت ممرضه: محتاجين دم للمريضه فصيله A+ضروري

مراد قرب منها : انا AB+ خدي دمي كله بس طمنوني عليها

خدته الممرض وسحبت منه نص كيس دم : كفايه ي مراد بيه ونشوف حد غيرك ناخد الباقي منه

مراد : شوفي شغلك مفيش غير دمي هيدخل چسم مرتي حتي لو صفتووني..

خلصت الممرضه وخدت الدم ودخلت غرفت العمليات..

"ف القاهره عند فهد وندي

ندي كانت محضره عشه رومانسي ومستنيه فهد الي يعتبر لسه فايق من حزنه ع حسن ..

فهد رجع من الشغل لقاه ندي مضلمه الشقه وحطه اضاءه هاديه ولبسه قميص نوم احمر ستان والعشا ع السفره ..

ندي قربت منه بحب : حمدلله ع السلامه ي فهودتي

فهد بسهتنه : ي بووي ع الچمال ي نااس جلب فهد من جوواه ..كل ده عشااني

ندي بسته من وجنته: واكتر كمان ي حبيبي ..يلا روح خد دش وتعاله عشان تتعشي 

فهد برغبه : دش ايه وعشا ايه تعالي وقرب خد شفيفها ف بوسه عنيفه وشال ندي ودخل غرفتهم ..


وهو بيبوسها ع خدودها وشفايفها وندي متعلقه ف رقبته فهد حطها ع السرير وخد شفيفها ف بوسه رقيقه وقام خلع هدومه 

فهد : ورجه وجلم وكتبي امنيتك الاخيره هتموتي ي سوسو.ونط ع ندي وفضل يبوس ف رقبتها وصدرها وخلعها الاقميص ونزل مسك صدرها بين ايديه ويديه بتتحس مؤخرتها وندي دايبه ف حضنه وصوت تنهداتها مله الغرفه 

ندي بعشق : انا فرحاانه جووي وانا ف حضنك ي فهد 

فهد وهو يمتص رقبتها : لاه وحيات ابوكي متفرحيش جووي اخر مره فرحنا ماتو اتنين
ف العيله ..ورن الهاتف فهد فضل مندمج مع 
ندي ومردش الفون رن تاني 

ندي : ااه فهد التلفون شوف مين احسن يكون 
حاچه مهمه 

فهد وهو يدفع بداخلها بقووة : مش مهم مفيش اهم منك ي جلبي ..والفون رن مره تاني قام فهد عنها بعصبيه 

فهد رد بنرفزه : خير ايه ف ايه مين مات ع الرن ده كلو

عامر : مصيبه ي فهد مصيبه اختك عملتها

فهد حط ايده ع قلبه وقعد ع السرير: ف ايه ي عامر فض عملت ايه الي يجلع ابو ابوها جلع

عامر: دخلت السرايه وضربت مرت مراد والغفر شفوها وهيا هتهرب ف الزرع بس عربيه 
خدتها وهربت منهم ..

فهد بعصبيه: الله يحرج ميتين امها بت.. وبت.وقعد يسب ويشتم وربي ف سمااه لجتلها الدور ده ونرتحو من شرها خالص انا لو عترت فيها هسلمها لمراد بنفسي ..

عامر بشر : ومين سمعك حدلله لدفنها حيه بس اعرف مين الي اتفجت معه يستنها ع الطريج ..جصره جهز نفسك انت ومرتك وحصلني ع البلد اهل رحيل عرفه وهخدهم برعبيتي يلا هم ..

فهد قعد والشياطين بتتنطط قدام عنيه ندي قربت منه وحضنته بعد ما سمعت المكالمه كلها

ندي بخوف : اهدي ي فهد احسن يجرالك حاجه 

فهد: وربي ما هرحمها جبت لنا العار اول وتاني الفاچر

ندي قعدت تهدي فيه لحد ما هدي شوية 

فهد بسخريه : جوومي ي سوسو البسي وفكريني اوديكي لشيخ ماهو ي انتي منظورة وحد عملك عمل ي انتي فجريه وهتجيبي اجلي 

ف الصعيد 

مراد خبط ع باب العمليات بعنف : حد يطلع يطمني 
ف المخروبه دي..الله ف سمااه لو مرتي چرا ليها 
حاچه لكون مولع في المستشفي بالي فيها 

قرب منه هشام : اهدي ي ولد عمي مش اكده وانشالله خير اهدي 

وبعد نص ساعه طلع الدكتور وقرب منه مراد بخوف 

مراد : خير ي دكتور طمني 

الدكتور : خير ي مراد بيه احنا عملنا الي علينا والباجي ع الله والحمدلله المريضه معندهاش 
نزيف داخلي بس هنحطوها تحت الملاحظه 
24ساعه ف العنايه المشدده لحد ما تفوج 
وندعي الله متدخلش ف غيبوبه من قوة 
الخبطه ..وهبلغ المركز يجي يعمل محضر 
دلوجتي

مراد بص ليه بغضب : خير ي دكتور مركز ايه احنا بتوع مراكز وبعدين مرتي وجعت من ع السلم يلا شوف شغلككك

الدكتور بلع ريقه بخوف وجري من قدام مراد..

وطلعت رحيل من باب غرفه العمليات مراد وقفهم وبص عليها  وهيا راسها ملفوفه بشاش طبي ووشها اصفر وشعرها مرمي جمبيها والدم متعلق ف ايدها وجسمها مفرود بلا حوله ولا قوة

مراد قرب منها وخلع شاله وحطه ع راسها بهدوء ولف للرجاله الوقفه: دير وشك منك ليه 

وخلي الممرضات كملت بيها لحد العنايه وهو ماسك ايدها وجواه نار لو طلعت هتولع ف الاخضر واليابس..

مراد نده ع هشام : خد امي وشهد وروحهم كده كده مش هتفوج غير بكره بإذن الله.. وجول للرچاله المستنيه برا تتوكل ع الله ولما تخرج ام مراد بسلامه انا هجبلهم ف المضيفه ..

ولف مراد وفضل واقف قدام العنايه لحد الصبح متحركش ..

وصل عامر وفهد واهل رحيل الي فضلو طول الطريق يبكو من الخوف عليها وعامر مقدرش 
يهديهم ..

مراد حول مع الممرضه الصبح لحد ما وفقت تدخله لرحيل خمس دقايق..مراد دخل عليها وعنيه اتملت دموع خلاص راح الجبروت وطلع العاشق الي هيموت ع معشوقته ..

مراد مسك ايد رحيل بدموع : ااايه ي رحيلي هتفضلي نايمه كتير كده جوومي ي رحيلي
خلي حياتي تنور بضحكتك الي هتملها 
فرحه ..ودموعه نزلت ع ايد رحيل 
الي ساند عليها راسه ..جومي لاجل خاطر ولدك فتحي عنيكي وطمنيني عليكي يلا ي رحيلي 
فووجي..

رحيل بدأت تفووق وهيا حسه ف وجع شديد ف دماغها وغيمه سوده مش قادرة تطلع منها ..بس سمعه صوت مراد وعايزه تقولي انا هنا انا جمبك بس كل الي طلع منها كان انين مكتوم

مراد رفع راسه بلهفه وهو مش مصدق انو سمع صوتها شاف ملامحه الي بان عليها الالم 
وجري ع برا 

مراد : دكتووور ..دكتووووور بسرعه 

ع دخلت اهل رحيل الي قلبهم وقع ف رجليهم لما سمعو مراد بينادي ع دكتور 

جري محمد ومسك ايد مراد : بنتي مالها ي مراد بيه بنتي مين عمل فيها كده ارجووووك تطمني 

مراد حب ع راسه : اهدي ي حچ محمد بتك بخير انشالله والدكتور دخل يشوفها عشان بدأت تفووج ..

محمد اطمن ع رحيل : خير انشالله ي مراد بيه وع العموم انا بنتي هخدها ورجع بيه القاهره عشان دي امانه عطتهالك وانتي مش قد الامانه ..

مراد لف ليه بغضب ووو
"رحيل كانت جالسه ف الغرفه الي مراد قالها تنام فيها وكانت بتحاول تفتكر الي حصل ف حياتها ومقدرتش تفتكر حاجه بس افتكرت كلام مراد وطرقته معاها والحزن الي مالي عنيه والاشتياق لما باسها ف السرايه ولما باسها ف المستشفي وزاي كان هيتجنن لما شاف رد فعلها.. 
وجسمها سخن وهي بتفتكر طعم شفايفه ورحته الي الي اتسربت جواها ولمست ايديه ع جسمها كل ده افتكرته وجسمها اترعش ونفسها عالي وحست انها مشتاقه تشوف عيونه الي كلها حب وتسمع صوته ..وزي ما 

بيقولو القلوب عند بعضها سمعت الفون بيرن وكان مراد خدت نفس وهدت نفسها وردت عليها وجسمها كله اتنفض من صوته وهو بيقولها مشتاجلك وعايز حضنك وحزنت 

بسبب صوته الموجوع وتمنت انها تكون جمبه 
وقالها انه جاي لها حست احساس لذيذ بيداعب قلبها وانه مش قادر ع فراقها للدرجه دي بيحبها..

وقامت زي البنت الي هتقابل حببها لاول مره مش عارفه تعمل ايه وجسمها اتوتر خدت شور سريع  وحولت تغسل باقي شعرها من غير ما توصل مايه للجرح ولبست بچامه بينك رقيقه ع جسمها  ‏ورشت برفانها وحطت ملمع بينك ومسكارا ‏وقعدت تستنه مراد وكلها توتر ...

"عند مراد قام بلهفه خد شور ورش برفانه وولع سجاره وركب العربيه وركنها واره البيت ونزلوهو بيشوف هيدخل ازاي مراد ف باله..

اخرتها هنط ع البيوت عشان اشوف مرتي ولسه بس ومالو من اچل عين تكرم مدينه ورحيلي تستاهل ي بوي انا معرفش همسك نفسي عنها ازاي انا ايه چبني هنا بس 
يلا المهم اكحل عيني بشوفتها وطفي السجارا 
ف الارض وطلع فوق العربيه ومنها طلع باقي السور ودخل جواه البيت وراح عند شجره وتسلقها وطلع الفون رن ع رحيل

مراد بهدوء : افتحي شباكك

رحيل راحت بلهفه فتحت الشباك ومراد دخل واول ماشفها خدها ف حضنه بشتياق ورحيل بدلته 


الحضن وجسمها كلو متوتر كانها اول مره يحصل معاها كده ودي فعلا اول مره بالنسبه ليها تعمل كده كل الفات هيا نسيته حتي لو نسيت بعقلها قلبها مش ناسي الي دق ليه من اول نظره وعقلها رفضه بس خلاص القلب دق وفات الاوان

مراد خدها ف حضنه وهو بيتحسس نعومت جسمها الي رفع حرارت جسمه وقلبه دق بعنف بشتياق ورغه دق لحببته الي عشقها وداب ف ان ثتها وريحتها جسمه اتوتر ونفسو بقا عالي بس سيطر ع نفسه وبسها ع جبهتها وخد نفس وبتعد عنها ..


رحيل كانت حسه ان قلبها هيقف وجسمها سخن وبيترعش ف نفس الوقت رجليها كانت زي الهلام واعصابها سايبه وتعلقت ف حضن مراد وريحت مراد برفانه الرجولي مع دخان السجاير كان وخدها

لحته تانيه خالص كانت طايره فووووق
وفاقت لما مراد بعد عنها وحست انها عايزة ترجع لحضنه تاني 

مراد قاعد ع السرير وسند ضهر السرير وبيبص ع رحيل وتفاصيلها عنيها شفيفها جسمها وكانه اول 
مره يشوفها : احم سيبي الشباك مفتوح وتعالي 

رحيل قربت منه وقعدت ع السرير بس قدامه 
وتنت رجليها تحتيها وقعد وهيا بتفرك صوابعها 
بخجل مراد ولع سجارا تاني ونفخ ف وش رحيل وضحك ع شكلها تاني وهيا بتكح بيعشق انو ينكشها عشان يشوف عصبيتها..

رحيل : ع فكره ده تدخين سالبي وو وسرحت ف ضحكت مراد وشكله الي تغير 180درجه بعد ما ضحك سنانه المرصوصين شفيفه غمزته شنبه دقنه عنيه رموشه شعرها دابت ف كل تفصيله وحمدت ربها ع نعمة جمال زوجها وهيا حسه انو حلو من جوه زي ما هو حلو من جواه واكتر وفاقت من شردها ع نظرات مراد الي اسودت


رحيل : انت بتضحك ع ايه
مراد بخبث : اصلك نسيتي بس لسه كيف مانتي متغيرتيش وجولتيلي الكلمه دي من يومين بس الفرج اني سعتها كانت لليله حمره وغمز لها

رحيل اتوترت وقامت من ع السرير : ان.انا هجبلك عصير وفتحت التلاجه الصغيره الي ف الغرف وطلعت عصير وشكولاته من الي بعتهم مراد ليها مراد قام وخلع الجلابيه وقعد بس بالسروال رحيل لفت ليه وبرقت عنيها وكانت هتموت مشلوله 



بس سيطرت ع نفسها بس ي رحيل ده جوزك ده جوزك افتكري ده جوزك ..وقربت من الكمدين اخدت كوبايه وقربت من مراد 

رحيل بتوتر : الكوبايه دي نضيفه انا شربت فيه مايه بس لو قرفان انا انزل اجبلك كوبايه من تحت 

مراد بصلها بسخريه : جرفان انتي لو عرفتي كنت هشرب منك ايه مكنتيش جولتي كده 

رحيل استغربت بس حست انها مش حاجه بريئه خااالص وبفضول: كنت هتشرب ايه يعني 

مراد بهمس عند رقبتها : كنت هشرب عسل من بين شهد رچليكي ولحس رقبتها بشهووه..


رحيل حست انها هيغمي عليها من عنف نبضات قلبها الي هتخرج برا صدرها نفسها بقت مش عارفه تننفس ازاي اصلا مراد رحمها 

مراد : جومي چبيلي علبه السچاير ولولاعه من الچلابيه ..رحيل لما صدقت جريت تجبهم

رحيل خدتهم :ع فكره انت بدخن كتير وده غلط عليك 

مراد بحب : ايه هتخافي عليا ي رحيلي 

رحيل بخجل : اكي.يد ...مش هتعرفني بتقولي 
رحيلي ليه

مراد مسك ايدها وقعدها ف حضنه ومسك خدودها بين ايديه : عشان انتي رحيلي ورحلتي وحياتي الي راحت وجاايه انتي رحيل مراد الجديم الي ميعرفش حاچه عن العشچ والهوى..انتي رحلتي الي تهت فيها ودبت ف حبها ..انتي كل حياتي الي فاتت عشان انا كل حياتي الي فاتت كنت مستنكي وهحلم بيكي..وانتي حياتي الي چايه وفرحت ايامي الي مش هستغني عنها ابدا 

ومسك كوب العصير وقربه من شفايفها رحيل شربت شويه وملحقتش تبلعهم مراد كان نازل ع شفيفها ف بوسه عنيفه ومتص العصير كله من بين شفيفها بحب وشهووة 


مراد بعشق : كده حلاوت العصير زادت هجرف منها جال ..اشربي وشربيني من بين شهد شفايفك

رحيل قلبها الصغير مش مستحمل كمية المشاعر الي حسها ف يوم واحد قلبها نسي دقه من دقاته لما سمعت مراد بيقولها الكلام ده ورجع دق اقوي واسرع لما شرب من بين شفيفها بكل حب وشهوةرحيل النفس طالع من صدرها وبتحس ان روحها بتطلع معاه من كل الي بيحصب جواها والم لذيذ بيداعب انوثتها من بعد قبلة مراد الي كلها حب

مراد حس بيها وسابها وقام ولع سجارا 
ف الشباك ورحيل قاعده مكانها ومستغربه انو 
قام وسبها وهيا كانت بين ايديه الي متعرفوش
ان مراد كان بيهدي شيطاينه وبيحاول ميخدش رحيل تحتيه لما حس برعشت جسمها وشكل صدرها وهو طالع ونازل بعد البوسه سابها 

وقام عشان ميإذيهاش بعد ما وعدها يديها كل 
الوقت الي محتجاه..

رحيل خدت نفس وقربت منه وحطت شفيفها  كتفه الي اتصلب : م.مرراد انت كويس 



مراد سمع اسمه الي من ساعت ما دخلت المستشفي مسمعهش من بين شفيفها ولف مسك خدها ورقبتها وخد شفيفها ومتصها برغبه وعنف وايديه


بتتحرك من رقبتها لصدرها لخصرها ومؤخرتها 

شالها بين ايديه وهيا عمله زي ورقت شجر ف مهب الريح مش قادره حتي تاخد نفسها جسمها سخن اووي وكانت بتحاول تسيطر ع دقات قلبها وايدها ع كتف مراد وايدها التانيه ع كف مراد الي ماسك خدها مراد خدها وقعد بيها ع السرير وهيا رجليها

ملفوفين ع خصره وكفه بيتحرك ع مؤخرتها رحيل بدأت تتلوي بين ايدين مراد برغبه

مراد بشهوة : بدليني ي رحيلي اعمليلي كيف ما هعملك ولحس رقبتها ..رحيل قربت منه وعملت زيه وهي ف بالها ده جوزي وهعمل عشانه كل حاجه وبعدين انا عايزة اعمل كده انا عايزاهميبعدش عن حضني حسه نفسي هيتقطع وقلبي نسي دقاته وكل جسمي بيترعش كاني مراهقة لسه اول مره تشوف حبيبها ف وجع لذيذ عايزاه يزيد لحد ما ينتهي حسه اني هنفجر لو مكملش

معايه بس انا مكسوفه اقوله اني عايزاه معايه 
وزيااده ...كل ده ورحيل شرده وهيا بتقبل عنق
مراد وبتتحرك ع رجولته المنتصبه تحت انوثتها وعجبها الاحساس اووي وازاي متصلب تحتيهاوكفوف ايديه ع خصرها بحب..


مراد شاف تجاوب رحيل وزمجر بعنف وقبض ع مؤخرتها : امممم رحيلي بلاش تتحركي كده 
انا ماسك نفسي بالعافيه ..رحيل زادت حركتها 
ع رجولته 

رحيل بهمس : تؤتؤ عجبني كده 

مراد بشهوة : عچبك كده لاچل عيونك نعمل كده وزياده ..وقبض ع مأخرتها وأخذ يحركها بعنف 
وشهوة ع رجولته ورحيل اخذت تأن و تأوهت
بمتعه من ضغط رجولته ع انوثتها و يد مراد 
الي بدات تعبث بفتحتها واصابعه وصلت 
لانوثتها 

مراد بلهاث بعد ما عض شفيفها باسنانه: عاچبك كده عاچبك صوابعي الي بداعبك هنا وضغط ع انوثتها ومؤخرتها من وراه ..


رحيل بشهقه وجسمها بيترعش: ااهة مراااد عشان خطري عشان خطري مش عارفه انا مالي بجد

مراد بعشق : ف انك عايزاني عايزة راچلك يريحك ويطفي نار رغبتك وشتياجك عايزاني جواكي رحيل خافت وبان التوتر عليه زي مايكون هيدخل عليها لاول مره 

مراد بعشق: اهدي انا مش هنام معاكي ولا هنا ولا دلوجتي بس لازم اطفي نارك وناري  
رحيل قربت منه وقبلته برغبه مراد ضمها ليه بعنف وفصل البوسه وعض رقبتها وجدد عضاته الي قربت تختفي ومص جلدها بشهووة 



شالها 
ونيمها ع السرير ودخل بين رجليها وشفايفه ف شفايفه ف بوسه كلها عشق وغرام وجنون وبدأ
يتحرك ع انوثتها برجولته وفضل طالع نازل عليها بشهوة ورغبه وايده بتعتصر صدرها وشفايفه ع رقبتها ورحيل مسكت شعره



رحيل شهقت من فرط المتعه والاثاره نفسها ضاع بين انفاسها الي زي النار جسمه المتصلب الي بيشع حراره رجولته المنتصبه كفوفه الي علمت ع جسمها من شدة رغبته فيها الي كبتها مراد بينهار ورحيل ماتت ف لهفته عليها: اه مراد ارجووك مررراد 

مراد رفع عنيه الي اسودت بعنف وبيتنفس بصعوبه كانه بيكتم نار جواه وهو بيحرك نفسه ع انوثتها ومش قادر هيموت ويقتحم اسورها : اايه ي جلب مراد 

رحيل بشهوة: مش عارفه مش عارفه ف متعه ووجع لذيذ بس يتعب الاعصاب عايزه ينتهي 

مراد زمجر بعنف وفضل يتحرك اكتر لحد ما رحيل جسمها اترعش وخدت شفيفه ف بوسه فرنسيه كلها شهوة وحب وعضت شفايفه باسنانه ومتصت لسانه


من فرط الاثاره ومراد جسمه اتصلب وتشنج 
وكل واحد نزل شهوته ف لباسه الداخلي

رحيل ضحكت برتياح ومراد خدها ف حضنه

مراد بهدوء : ي خربيت ابو العيشه انا مش مصدج نفسي جبتهم ف بنطلوني كيف العيال ونظر لرحيل الي ضحكت بس ومال لاجل عين تكرم مدينه برضو وبسها من عيونها وشفايفها وخدودها وقام لبس وولع سجاره ولف لرحيل

الي فتحت شكولاته 
وقعدت تاكل..

مراد : همشي انا ي رحيلي جبل ما الناس تفوج وحد يشوفني هنط ع بيتي من السور تبجا فضيحه 
هههههههههههههههههه 

رحيل قربت منه باحباط : هتمشي دلوقتي خليك شوية 

مراد قرب منها ومص شفيفها الي كلها شكولاته ورجع لوراه


مراد بحب : هانت ي رحيلي وهخدك بيتي ومحدش هيبجا ليه عين يتكلم وبعدين تكوني انتي خدتي عليا شوية بدل ما هتكشي كيف بت لبنوت كل ما اجرب منك انا ها مرضتش ازودها معاكي

لاچل وعدي اني هديكي الوجت بس يوم ما هترچعيلي ده اعتبريه يوم دخلتي عليكي من اول 

وچديد ومفيش خوف تاني غير كده انا هعرف اطفي نارك وناري لحد ما ترچعي بيتك سلام ي رحيلي ..

رحيل حضنته بحب وخدت كف ايده قبلته بحب للراجل المستعد يعمل اي حاجه عشان خطرها..

مراد طلع من الشباك للشجره الي قدامه رحيل 
بخوف وهمس : خالي بالك عشان خطري اوعي
تقع 

مراد بهدوء : انا خلاص وجعت ي رحيلي ولحدش سمه علياا. وباسها ونزل وطلع ع السور كان تحتيه مطور مايه سند رجله عليه .. ونط من ع السور وركب العربيه ومشي وقلبه كله سعادة وشتياق مش هيهدي غير ورحيل 
قدام عنيه ف السرايه 

مراد روح خد دش بارد وغير هدومه ونام ع السرير ورن ع رحيل الي كانت لسه خرجه من الحمام ولبست قميص قطني قصير لونه ازرق بدون اي اضافات حست انها عايزه تقعد خفيفه كده..

سمعت الفون وضحكه اترسمت ع وشها وردت ع مراد 

مراد : اخخخ ي رحيلي الاوضه من بعدك ضلمه 

رحيل : حقك ع عيوني 

مراد : يسلملي عيونك الي دبت ف عسلهم السايح 

رحيل ابتسمت بخجل : احنا اتقبلنا ازاي 

مراد : شوفتك من اول مره خطفتي جلبي وتجدمت ليكي وانتو وفجتو خلاص مفيش مهرب مني..

وقعدو يرغو مع بعض للصبح ومراد كان حاسس انو رجع شب وعايش فتره حب مع بنت الجيران الي خطفت قلبه وكان بيرد ع كل اسالتها بصراحه بس اجوبه مبهمه من غير تفصيل كتير لحد ما نامت وهيا بتكلمه ..

عند فهد وعامر الي كان ولا ليلهم ليل ولا نهارهم نهار وبيدورو ع مقصوفت الرقبه الي جابت لهم العار بعد ما بحثهم عنها في بيت ابوهم الي اطرد برا البلد ومش لقوها لحد ما عرفو صاحب العربيه الي هربت معاه وطلعو ع مراد السرايه ..

فهد فتح الباب ع مراد : مرااد جووم عايزاك 

وعامر كان بيتكلم مع الحجه راضيه تحت 

فاق مراد بصوت متحشرج: ايه ي فهد خيرر لجيت 
الفاچره عشان كده جاي ليه ولا ايه بسخريه 

فهد بغضب : ايوة لجيت صاحب العربيه الي هربت ويااه وهشرب من دمهم

مراد اتنفض : اااااايه عرفته طب يلاه هم بينا من هو

فهد : ده فزاع الي انت تخيطو يوم جنازة حسن الي هلفط بالكلام شكلهم اتفجو مع بعض 

مراد قام وعيونه بطلع شرار وخد سلاحه وطلع ع بيت فزاع ده من عيله كبيره  وبيكره مراد الي اخد منه نسمه وهو كان عينه منهم جتك نيله عليك وعليه ده انتو هتتفشخووو

مراد نده ع فهد وعامر الي طلعو وراه وخد العربيه ونطلق بسرعه الصرووخ ووصل ساب العربيه مفتوح وكسر بيت فزاع وصرخ بعنف : فزاااااااع
وطلع مراد وعنيه كلها شر الحجه راضيه حطت ايدها ع قلبها وقعدت تدعي ي رب سلم 

الحجه : بت ي ورد انتي ي بتتتت ..تعالي اتصلي ع هشام من المخروب دي اتصلت ورد بهشام وعطت الهاتف للحجه راضيه 

الحجه : ايوووة ي هااشم مراد طلع هو وفهد ومعاهم عامر ومسكين اسلاح وشرجو لفزاع ابن العلالمه هو الي هرب الفاچره بت عمك وكان متفج معاها بعد ما مراد ضربه بالنار يوم چنازت المرحوم لم الرچاله وخد ولاد عمام ابوك وحصلهم متسبهمش وحديهم وطمني ي ولددي

هشام قفل معاها وبلاغ اولاد عمومته ورجالتهم وطلع وراهم ع العلالمه ونوين ع دم 

مراد كسر الباب وبصراخ : فزااااااااااع 

اهل فزاع شافو مراد وعامر وفهد نزلين والغضب مالي عنيهم بلغو بعض..

طلع فزاع وهو ماسك الفرد : ي مرحب ببن الهواري

مراد قرب منه وبكل الغضب الي جواه ضربه لاكمه وقعته الارض وضرب الفرد برجله ونزل ضرب ف فزاع برجليه ومسكه من تلابيبه 

مراد بفحيح : كونك تهرب مع بتي عمي ده شئ وانك تتفج معاه عشان تتعده ع حرمت بيتي ده شي تاني ..

فزاع ضحك بسخريه خاله مراد بقا ف نار بتطلع من عنيه مراد: انا هخليك تضحك زين ي بن العر* ي خو* ي بن البو* ومع كل شتيمه ينزل بقلم ع وش فزاع او لاكمه ومسك فزاع من جلابيته وسحله ورااه 

لما شاف اهل فزاع لمو بعض وف منهم الي ماسك سلاح

ساب فزاع لفهد وعامر الي سحلوه ع العربيه وهما نزلين فيه باديهم ورجليهم ضرب لحد ما اغمي عليه  

ورفع سلاحه وضرب طلقتيني ف الجو وبغضب 


وصوت عالي : اي خو* ابن مرا مت**** هيفكر يدخل هحزن امه عليه وندخل ف سلسل دم ماليهش اول من اخر انا چاي هاخد الكلبالي اتعدي ع حرمتي ولو عندكم اعتراض
ي مرحب ..

ودخل عليهم هاشم وكل رجالت الهواريه وهما مسكين سلاح.. العيله التانيه شافت الهواريه 

اتجمعو جابو وراه بس دي كسرت عين ليهم 

لو سكتو واحد منهم ادخل : ي مراد بيه احنا عدينها الدور الي فات عشان هو هلفط بكلام ناجص بس انك تيچي تاني وتسحله من وسطينه ده عيب 
ف حجنا 

مراد بغضب : ك*** علي ك* امه انا جولت هاخده يعني هاخده الخو* ده اتعدي اول مره وجرصت ودنه بس متعظش يرچع يتعدي تاني خلااااااص فضت موووته حلال واي حد عنده اعتراض هيحصله ولو فيكككككم راچل يوريني نفسه 

واحد من الشباب الطايش ضرب طالقه ع مراد ولكن اتفداها وراح ضرب طلقه عليه صبته ف كتفه 

وحصل تبادل ضرب نار بين العائلتين و وطبعا الهواريه هما الي سيطرو ف العركه وكذا واحد من العلالمه اتصاب ومنهم الي هرب لحد ما فضت 

مراد خد الكلب وركب معاه فهد وعامر وهشام 
وراح بيه ع زريبه قديمه

مراد نزل وفهد وعامر خدوه سحل لحد المخزن 

فهد وعامر كتفووه 

مراد بغضب : فوج الكلب ده يلا 

عامر : افوجه ازاي الي ما فيه نجطت مايه هنا

مراد : جصتك مش جصتي 

عامر بسخريه : اعملها عليه ي فهد 

فهد بقرف: انت جولت فيها ده كتير كمان عليه 

ولسه هيرفع الجلابيه كان هشام لطشه بالقلم ع قفاه وجاب جردل مايه كانت البهايم بتشرب منه وكبه عليه بعد ما ملاه من حنفيه وراه الزريبه قام منفوض 

مراد بصلهم بغضب : خلصتو لعب اسند ضهرلك يلا منك ليه 

مراد قرب لطشه قلم : لااه ي جلب امك فوووج معاايه يلاا....فين بت عمي 

فزاع بخبث : ج جصدك طليجتك الي كااانت.ت ع زمتكك وكانت هتيج.جي تترمي ف حضني وتجولي ريحني ي سي فزااع اصلي مهحسش بحاچه وانا ف حضنه ده...

مراد قاطعه بلاكمه كسرت سنانه ونزل فيه بنيااات
لحد ما معالم وجه اختفت : اخررررص ي بن العر* ده انا هدفنك انت وهيا بالحاايه ي ولاااااد المت****

فهد : اهدي ي مرااد ده اكيد هيكدب عشان يستفزك 

فزاع ضحك بسخريه: لاه مش ه هكددب ولد عمكك مش راچ.ل اختك كنت هتچيلي وهيا موحوحه وعايزه واحد يطفي ناارها بإمارت الحسنه الي فطي*** هاهاهااااي

مراد نظر ليهم بسخريه: اتفضلو عارف من وين الحسنه الي فيها 

فهد الدور ده هو الي قرب ونزل فيه ضربه لحد ما سمع صوت تكسير عضمه 

عامر انهار ف الارض اخته خاطيه اخته زانيه اخته ركبتهم العار اول وتاني كانت هتنام مع واحد وهيا ع زمت ولد عمه الي هتتهز ليه شناب بقا مش قادر يرفع عينه من الارض 

هشام كان ف موقف لا يحسد عليه بعد  الي سمعه وبص ع مراد وهو شارد هدوء مراد ده اصعب من غضبه..

مرااد حد حاسس بمرااد كانت جواه بركيين حتي لو طلقها كانت ع زمته كسرته وراحت فردت نفسها لواحد غيره ازااي ده مفيش ف رجولته ازااي ده انا كنت هكفيها لحد ما تجولي ارحمني كيييف كيييف تخطأ وهيا ع اسمي 

كسرتني وهزت اسميي عشان تجحب مع راچل تاني مراد كان مصدووم انا مش راچل كييف ده انا لو مشفتش الي كنت هعملو فيه كنت صدجته رحييييل كانت 

هدووب بين اديه دووب اناا كييف تعمل معايه 
كده شياااطين كانت ركبه راسه عايز يطلع يقتل
العلاالمه كلهم عايز يمسكها يقطعها حتت ويرميها
لكلاب الشوارع عايز يعذبها لحد ما تخرج روحها
من جسمها النجس عايز وعايز وعايز وجووواه نار 
محدش هيقدر يطفيها وكل الي قدام عنيه دم نسمه 
هي و الكلب الي قدامه ..

مراد قرب ورفع راسه : كل الي عملتوه كووم والي جولته كووم تاني وربي ف سماه لهندمك ع اليوم الي فتحت خشمك فيه وتفختر اني كنت هتزني مع الي كاانت مرتي عظيم بيمين 

ع اسمي الي مرممغتوه بنچستكم ما هرحمكم ولو مفكر اني هموتكم ف انت بتحلم ده انا هخليكم تتمنه الموت ولا تشفوه

..ولف ع عامر جوووم ي بن العر* هتلي 
برعي الي هيخصي البهايم وبعدين اجعد ابكي كييف الحريم الي شرفها تفرط ع الارض 

فزاع سمع اسم برعي وتنفض : لاااااه احب ع يدك لاااااه هجولك مطرحها بس بلااااش احب ع رچلك ي مراد بيه ارحمني 

مراد قرب منه بفحيح : ايه دلوجتي بجيت مراد بيه ما انت كنت من هبابه هتتفاخر اني مش راچل بس لاااه ماعاش ولا كان الي يهز رچولتي انا اسمي 

هيتهز ليه جعدات انا اسمي هيهز بلااااد انتو ي ولاد الزانيه لعبتو باسمي وكل واحد فيكم هياخد ع كد الي عمله يلااااااااا ي عاااامر..ولف ليه تاني فين الشر*** الي كانت معاك مخبيها فين 

فزاع بخووف : هجولك بس ارحمني احب ع يدك 

مراد بمسايسه : ماشي جولي وانا هرحمك 

فزاع : ف البيت بتاعي الجديم الحجووها جبل 
ما توصل ليه الاخبار وتهرب ال عجربه الي تبليت بيه المفتاح ف جيب الچلابيه.. 

مراد لف ع هشام وفهد : سمعتو يلاا خمس دجايج ولجيها مكتفه جدامي 

طلع هشام وفهد وهو جواه نار وكسره ع الي عملته اخته وصله البيت ودخل فهد البيت بهدوء طلعو نسمه ع صوت المفتاح : انت چيت ي.. وخرصت من الصدمه لما شافت فهد الي النار بتطلع من عنيه 

وهو بيقرب منها لسه هتهرب مسكها من شعرها 
وسحلها ف الارض ونزل فيها برجليه دب

فهد بغضب : ااه چيت ي خاطيه زنيتي مع راچل تاني ي شر*** وانتي ع زمت ود عمك دفنتي راسنا ف الطين ي بت الكلب معرفش 

ارفع عيني بسببك ي بت الحراام كان جصر معاكي ف ايه ي فاچر عشان تخوني مع واحد تاني ..

نسمه ببجاحه : مهحبوش ولا هو عمره حبني وبوك چوزني ليه لما طمع ف فلوسه وانا كت هحب فزاع 

فهد نزل عليه اقلام وبنيات : هتجوليه عيني عينك ي خاطيه جال يعني انتي كمان مكتيش طمعانه ف فلوسه وخيره ويريت تمر وسختي اسمه وكنتي السبب ف موت اخوه واخوكي ويريت كفاكي 

ي بت الكلب دخلتي بيته وبكل عين بيضه 
اذيتي مرته انتي ااااااااااااايه معدنك اااااااايه 
انتي حلال فيكي الجتل بس لااه مش هرحمك 
ولا هوسخ ايدي بدمك هوديكي للراچل الي وسختي اسمه ي نچسه وهو ياخد حجو منككك

نسمه بفزع : لااااااه ي فهد ابوس يدك لاااااه موتني اجتنلي ادفني بس بلاش مرااد 

فهد بسخريه : ولما انتي هتخافي منه جوي كده لعبتي بديلك معااه ليه يلااااا ي فاااچر وسحلها 

من شعرها ع العربيه وهيا بتتلوي وتصرخ تحتت ايده 

وصل برعي مع عامر ومعاه العده وفهد وصل ومعاه هشاام ونسمه الي فهد شوه معالمها ..

مراد قرب من برعي وحط السلاح ف دماغه : عظيم بيمين لو حرف طلع من الي هيحصل هنا هكون دابحك ودافنك چمبيهم 

برعي بلع ريقه بخوف : انا طول عمري خدامكم ي مراد بيه ولا عمري طلعت سر ليكم بره من ايام حسين بيه الله يرحمه ..

مراد اومأ بهدوء وقرب من نسمه وسحلها من شعرها وقرب من ودنها بهمس : مرحب بلي لعبت ابديلها معاي وسختي اسمي وانتي ع زمتي 

كنت سبب مووت اخويه بسبب غلك وصرمك 
وف الاخر كنت سبب نكست مراتي الي شبشبها 
برجبتك ده انا هشرب من دمك بس الصبر اخلص من حبيب الجلب وفضالك ..نسمه عملتها ع نفسها من الخوووف

مراد بغضب : يلا ي برعي شوف شغلك عايزه ولا محصل راچل ولا محصل مرا ومن غير بنچ كمان 

فزاع بخووف : لاااااااااه ي مراد بيه لاااااااه ارحمني ارحمنيييي حب ع رچلككككك ارحمني 

وقرب فهد وعامر مسكووه ومراد كب ع نسمه 

جردل مايه ورفع راسها : يلا شااهدي ومتعي عينك متتكسفيش مش هو ده الي كان هيطفي دودتك ي زانيه ي بت الفاچره يلا متعي نفسك يمكن تجبيهم وانت هتشوفي بتاعه بيتجطع ي هايچه ..

برعي قرب من فزاع:لاااااااااااه بعدو عني لاااااااااه ارحمووووووووووني لاااااااااا.. وقطع رجولته و اغمي عليه من الوجع 

مراد بغضب : لوو مات ي برعي هخليك تحصله ضمض جرحه انا لسه مشفيتش غليلي 

ومسك كربااج سوداني بعد ما برعي خلص وطلع برا ونزل ع نسمه ضرب : انا بجا هجيم عليكي الحد ي زانيه 

ونزل ضرب ف نسمه الي كتفها من رجليه وايديها وهي بتتلوي وصراخها المكتوم الي طالع منها بعد ما سد فمها بقطعت قماش قطعها من جلابيتها وفضل 

نازل ضرب فيها لحد ما اغمي عليها والدم بقا ينزل من جسمها الي تجرح من حدت الكربااج 

وفهد وعامر وقفين يتفرجو ومراد بيشفي غليلهم ومرفش ليهم جفن 

ونده ع برعي : فوج لي الكلاب دول وانت اتوكل ع الله وكلامي وصلك وانت حرر..

فوقهم برعي وخد ديله ف سنانه وهرب 

مراد قرب من فزاع : كان ع عيني اچيبلك رچاله تركبك وسيبكم كده وفضل اعذب فيكم الي باجي من عمركم بس جرفاان من خلاجكم النچسه 

وطلع خنجر من حزام جزمته  وغزه مره ده عشان اسمي الي استهنت بيه وغزه تاني ودي عشان شرفي وغزه تاني ودي عشان رچولتي

الي تمرمغت ف التراب ودي عشان حرمت بيتي الي اتعديت عليها وقبل ما يطلع الروح كان دبحه بكل برود 

قدام نسمه الي صوتها المكتوم اتبح وجسمها الي بيتلووي من الخووف وقرب منها وتف عليها ورمي الخنجر لفهد وعامر اغسلو عاركم وطفو ناركم 

عامر قرب منها وشوه وشها بالخنجر : جبتيلي العار وركبتيني الحج خلتيني مش جارد ارفع عيني من الارض وقطع جسمها بالخنجر جروح عميقه 

ورمي الخنجر لفهد : حلل ودبح دمها حلال عليك الزانيه قرب فهد وخد الخنجر وبكل غل قطع رقبتها من الوتر للوتر و دفنوهم مطرحهم ف الزريبه القديمه الي مفيش حد بيدخلها ... وطلعو 

فهد وعامر مالهومش عين يفتحو بقوهم بحرف 
قرب هشام من مراد : متزعلش نفسك ي ود عمي دي خاطيه العيب مش عندك وهي كلبه وغارت وربنا رحمنا من شرها ..

عامر مسك الفرد وحطه ف قلبه : وربي ي ود عمي لو حملت ف جلبك علينا اكون مموت نفسي ولا اني اتكسر جدامك الكسره دي وانا مش جادر ارفع عيني فيك 

مراد قرب منه وربت ع كتفه : بس ي عامر انتو مالكوش صالح معاش الي يكسر عينكم غسلتو عاركم ودبحتهو بنچستها وخلصنا منهم يلا فضت ي ود عمي يلا نرچع زمان الحجه راضيه جلجاانه 

وركبو العربيه وصلو السرايه دخل  وهو كلو دم الحجه راضيه اتفزعت هيا وشهد الي كانو قعدين وحطين ايدهم ع رسهم وهما مش عارفين ايه الي حصل الحجه راضيه قامت 

بعنف : ولدي مالك ي كبدي ايه حصلك ايه الدم الي مغرقكم ده حد يرد عليااا فيكككم

مراد : مفيش حاچه يامه ده دم نچس مش دمي وطلع خلع هدومه ورماهم ف الزباله ودخل الحمام 


وهو لسه مقهرو وعايز يرجع يطلع نسمه من قبرها ويقطعها حتت طلع من الحمام وهو مش طايق نفسه ولا طايق الاوضه لبس قفطانه ونزل خد خيل وهرب بيه من الهم والحزن الي ركب ع كتافه 

ف السرايه 

الحجه : روح ي ولدي انت وخوك اسبحو وغيرو هدومكم الي كلها دم دي... بت ي ورد تعالي طلع غيرات لفهد وعامر من اوضت المرحوم

طلع فهد وعامر وهما بيجرو رجليهم جر 

الحجه : ايه ي هشام الي حصل ي ولدي ريح جلبي

حكلها هشام الي حصل من طقطق لسلامو عليكم زي ما بيقولو 

الحجه بدموع : حسبي الله ونعم الوكيل فيها ولا ريحت ولدي وهيا عايشه ولا ريحتو وهيا ميته ربنا ينتجم منها ربنا ينتجم منها 

شهد بحزن ع مراد : ربنا رحمنا من شرها غارت ف داهيه بس اخوي يامه اخووي مراد اتكسر يامه 

الحجه : معاش الي يكسر ولدي هيا الي خاطيه ونچسه ورتحنا منها هيا والكلب الي معاها 

شهد : انا هتصل ع رحيل هيا الي هتجدر اتهدي 

الحجه : لاه ي بتي رحيل لو عرفت حاچه هتتنكس 

شهد : انا مش هجول لها حاچه يامه انا بس هعرفها ان مراد مهموم ومحتاچ ليها 

الحجه : ماشي ي بتي الي تشوفيه 

اتصلت شهد ع رحيل الي ردت عليها بهدوء 

شهد : بصي ي رحيل انا مش هجول لك اكتر من ان چوزك مهموم ومحتاچ لك چمبيه

رحيل بقلق : مالو يشهد طمنيني حصل ايه 

شهد: انا مش هجدر اجولك غير كده ي بت الحلال وانتي براحتك اخوي محتاچلك 

رحيل : ماشي ي شهد انا هحاول مع بابا وهاجي لمراد

رحيل حولت مع والدها ورفض رفض قطعي وقالها الي مسالش فيكي من ساعت ما جينا هنا انتي عايزه تروحي ليه مستحيل ي رحيل مش هوافق 
ابدا وقفل باب البيت ودخل ينام  ..

ميعرفش الي فيها الحج😂

رحيل طلعت اوضتها وهيا كلها دموع وحزن ومعاها رقيه الي عامر كلمها وقالها انو محتاج لها 

رحيل بحزن : وبعدين ي رقيه هنعمل ايه بابا نشف دماغه وانا عايزه اشوف مراد 

رقيه بحسره : ومين سمعك عامر التاني حالته زي الزفت ..بس لقتها هو رامي 

رحيل بستغراب : رامي 

رقيه : ايوة اقنعيه يدخل ع بابا يجيب المفتاح براحه افتحي الباب.وهخلي عامر يجي يخدك يوصلك لمراد وانا هقعد بمراد الصغنن 

رقيه ندهت ع رامي ورحيل قربت منه

رحيل بدموع: بص ي رامي انا عايزه منك طلب

رامي حضنها : اهدي ي رحيل خير ف ايه 

رحيل : كنت عيزاك تجبلي مفتاح الباب من اوضت بابا 

رامي بستغراب : تمام بس ليه 

رحيل : عايزة اروح لمراد انه مش كويس

رامي بردح: نعم يييبختي عايزاني ابقا قرني وسيبك تطلعي تقبلي واحد  

رقيه ضربت ع قفاه : ي متخلف ده جوزها 

رامي هرش ف دماغه : لامؤخذه ي رحيل انتي فقدتي الذاكره وانا الي نسيت شكلي 😅

رحيل : تمام بس يلا قوام بابا زمانه نام..وانتي ي رقيه اتصلي بعامر خليه يجي 

رحيل قامت لبست عبايه ولفت حجبها وراحت خدت المفتاح من رامي الي قطع الخلف من الخوف ...

نزلت فتحت الباب بهدوء ورقيه معاها وهيا شايله مراد الصغنن وطلعو 

رحيل : خلاص ادخلي انتي 

رقيه : لا هوصلك وهرجع مع عامر وانتي ابقي خالي مراد يوصلك بعد ما ترضيه وغمزت لها 

طلعت رقيه مع رحيل بعد ما رشت رامي ب500جنيه عشان يسكت ويراقب الجو

وركبو مع عامر 

رحيل بهدوء: هو مراد ماله ي عمر 

عامر بهم : هو مش زين ي ام مراد بس ده الي اجدر اجوله 

رحيل : تمام هو فين دلوقتي 

عامر: جاعد ف المضيفه مش طايج حتي يدخل الاوضه 

رحيل : تمام سرع شويه بعد اذنك

وصلت رحيل الي عامر نزلها جواه السرايه وشاور لها ع طريق المضيفه وخد رقيه ورجعو 

رحيل فتحت الباب بهدوء وشافت مراد بيدخن وهو شارد قفلت الباب وراها 

مراد من غير ما يلتفت : يمه انا زين مفيش حاچه

رحيل بهدوء : وانا موافقه اكون مامتك وبنتك وحببتك وكل حاجه ف دنيتك 

مراد جسمه اترعش : رحيييل !!

*****
عند عامر 

نزلت رحيل ولف بالعربيه رقيه قربت ومسكت ايده 

بحنان : مالك ي عامر ايه الي حصل عمل فيكم كده 

عامر بشرود: مفيش حاچه ي حببتي متجرفيش 
نفسك 

رقيه مسكت ايده اقوي: مقرفش نفسي ازاي انتي مش شايف نفسك احكيلي ي عامر ولا انت لسه شيفني غريبه عنك 

عامر ركن العربيه جمب البيت :لاه ي حببتي بس الي حصل فوج طاجتي مش عارف احكيه ولا اوصفه بس كل الي هجدر اجوله مراد چاب حج اختك وحجنا كلنا بس  الي حصل كسرنا كلنا 

رقيه بتفاهم: بص ي قلبي انا مش هضغط عليك وبعدين ولا عاش ولا كان الي يكسرك ي قلبي انا معاك وجمبك وضهرك الي هيسندك وقت الشده وضربته ع كتفه 
حببتك اسد برضو 😉

عامر ضحك وقرب قبلها ع جبهتها وبص ع مراد الصغنن : منور ي بن جلبي بس ايه مش چدعنه الجطعه الي توجف الجلب دي 

رقيه ضحكت وحضنت مراد: بس مالكش دعوة بيه ده يعمل الي هو عايزة حبيب خالته 

عامر بحسره : ااه مراد يتهنا وانا اشيل اليله 
ونظر لها بشتياق عايز اخدك ف حضني طيب ..

رقيه قلبها دق بسرعه وتوترت : طب ا.انا هنيمه ف الكرسي الي وراه ده بس حضن واحد ماشي

عامر اومأ ليه ورقيه حطته ع الكرسي وغطته كويس وباست خده بحنان : معلشي ي روده عمو عامر زعلان 

عامر بسخريه : روده ده مراد ود عمي لو سمعك هيجتل نفسه 

رقيه قعدت جمبيه وبصت ليه بكل حب وهو تاه ف جمال عنيها مسك ايدها بسها و وبسها من خدودها 

عامر بحب : ااه ي روكه وحشاني جووي 

وهبط ع شفايفها ف بوسه امتص السفليه ولحسها 
وشالها ف حضنه ومتص شفيفه بعمق ولذهه
رقيه جسمها اترعش وبدلت البوسه برغبه وحب ومتصت شفيفه بعشق خالص فهو حبيبها وزوجها


وقريبا ستكون ملكه للابد وضعت ايدها  ع عنقه والاخره كانت تتحسس شعره بحنان عامر فقد السيطره ع نفسه من كمية المشاعر الي بتتحرك جواه صدره وايديه نزلت ع خصرها وحركه بشهوة 

ع رجولته وقبض ع مؤخرتها بقوة رقيه رجعت راسها للخلف لما شعرت برجولته ع انوثتها 
عامر مسك نهديها وضغط عليهم وانفه ف رقبتها يشتم راحتها بعنف ويخزنها داخل صدره 

رقيه بصوت متقطع : ااهة عامر ك.كفاايه احنا ف الشارع 

عامر وهو يحركه بشهوة ع رجولته : مفيش حد صاحي دلوجتي والبيت ف حته مجطوعه والعربيه مفيمه خليني اشبع من حلالي انتي خلاص هتمشي
لما مراد ياخد مرته

رقيه افتكرت وحضنت عامر بقووة وخذت تقبل وجنته وعنقه ويدها تتحسس صدره العضلي 

وبدات تتحرك ع رجولته بحب وشهوة قاتله ويد عامر تتحس جسدها خصرها ضهرها مؤخرتها لتدب القشعريره ف جسدهم من هذا التقارب الذيذ 

عامر بلهاث : اخخخ ي جلبي كت محتاج حضنك جووي جوايه حزن وجهره وانتي دوايه وبلسم چروحي

رقيه بعشق: انا ليك وعشانك وحضني بتاعك ف اي وقت تحتاجه وقبلت شفتيه بحب 

عامر سمع رقيه ونظرات عنيها الي كلها حب وشفتيها الي قبلته احتضن خصرها بهياج
واخذ يحركها ع رجولته حتي انطفأت شهوتهم 
ورقيه انهارت ف حضنه عامر قبل جبهته 
ومسح ع وجنته بحب : ربنا يخليكي ليه ي روكه

رقيه حضنته: ويخليك ليا ي قلب روكه 

عامر ضحك : اها عشان تعرفي حضن واحد بس 

رقيه ضحكت معاه وخدت مراد الي كان نايم زي الملايكه : الحمدلله نام ومشفش الي حصل 

عامر : اصيل زي ابوه وبعدين ي هطله شاف ايه ده عندو شهرين تلاته يعني يرضع ويعملها ويستحمه وينام يدوبك ههههههه عجبالك 
ما تيجي نچيب واحد 

رقيه : بس ي عامر الله اخجلتني 

عامر : لاه وانتي وش خچل ي بت ده احنا كنا هنتمسكو بفعل فاضح ف طريق الترعه 

رقيه ضربته ع كتفه وفضلو يتساهرو ف العربيه وكان عامر بيخطف منها كام بوسه ع لمسه والي نفع رقيه ان رحيل كانت محضره رضعه لمراد قبل ما تمشي وعطتها لرقيه عشان لو اتاخرت...

"اتاخرت ده مراد هيمشيها بسرعه اووي😂💔..

مراد التف لرحيل ونظرت التسأل اتحولت 


لغضب 

وقرب منها  : ايه طلعك دلوجتي وكيف چيتي 
وطلعتي كيف من غير ما تشوريني

رحيل اتصدمت مكنتش متوقعه انو ممكن يغضب او يستقبلها بالشكل ده 

رحيل بتوتر : انا جيت مع عامر هو جيه خدني بالعربيه م..

مراد قطعها بغضب ومسك درعها بقوة : اايه مع عامر وطلعتي معااه وحديكم وانا مش جيلك متنطجيش اسم راچل غيري ع لساانك ده وقبض شفتها السفليه بعنف 

رحيل خافت وعيونها اتملت دموع : مرااد 

مراد حس بنفسه وبعد عنها رحيل بكت من استقبال مراد ليها وبدموع : ع فكره انا جيت عشانك لما عرفت انك مش بخير وجت معايه رقيه يعني مركبتش مع ابن عمك لوحدنا وبعدين انا اسفه لو نطقت اسم راجل بس انا نسيت كل حاجه ي مراد
بيه واسفه لو كنت ضيقتك وجيت عشان خطرك

ولفت وكانت هتمشي مراد شدها من درعها 
وخدها ف حضنه رحيل قعدت تبكي ف حضنه


مراد اضايق عشان طلع غضبه ع رحيل ومن بنت الكلب الي هزت ثقته ف نفسه وف الي حوليه 

مراد بهدوء : خلاص اهدي لاچلي متبكيش حجك علي غصب عني انتي چيتي ف وجت 
ربنا وحده يعلم بالي حاصل چوايه 

رحيل مسحت دموعها ف صدره : انا عذراك انا شيفه الوجع جواه عنيك احكيلي مالك ايه الي حصل ..امبارح كنت معايه وكويس

مراد سابها وراح جلس ع قعده ع فرشه عملتها شهد لما قالها هينام ف المضيفه وولع سجاره وقعد يدخن بشرود رحيل قربت منه بهدوء



مراد: متشغليش بالك انتي انا زين وغير الكلام وين مراد 

رحيل بحب: ماانت قولتها لاجل عين تكرم مدينه سبته مع رقيه ورضعته كويس وجتلك ..

مراد سمع رضعته وبص ع صدر رحيل وعنيه اسودت : احم ادخلي جوه هتلاجي سبرتايه وعدت جهوة اعمليلي فنچان جهوة هشربها 

وخدك اوصلك عشان مراد وتاني مره متتحركيش من دماغك 

رحيل كتمت عبرتها ودخلت تعمله قهوة وبتكلم نفسها .. هو ليه بيتكلم معايه كده هو مش عايزني جمبه ..طب ده امبارح مكنش عايز يسبني شوفت الحب ف عنيه وشتياقه ليا ..طب هو زهق مني 

او يمكن بعد زي ما طلبت منه يديني الوقت ..لا هو اكيد مضايق من الي حصل عشان كده متغير معايه 
وبعدين قعده مع جوزك بعبايه وطرحه سوده زي الي دخله عزا وهو اصلا مخنوق لوحديه 

وحضرت فنجان القهوة بس قبل ما تطلع خلعت عبايتها وطرحتها وفردت شعرها ع طول ضهرها وخدت القهوة وطلتو

الي متعرفوش رحيل ان مراد عمل كده بيمنع نفسه عنها وهو اصلا محتاج لها اكتر من اي يوم فاات بس هو خايف خايف عليها من نفسه خايف غضبه وقهرته تطلع وهي بين ايديه يئذيها عشان كده عملها ببرود ..

رحيل طلعت ومراد شافها وقلبه اترعش الوحيد بجداره الي قدرت تهز كيانه كا راجل وكا عاشق هيا وبس وهو شايفه ماشيه بترقص ع دقات قلبه 

بتقرب وبسمتها ع وشها بخجل جسمها الريان شعرها المفروض جمال جسمها ف القميص الستان 

الاسود الي بينافس جسمها ف نعومته بيضها المشرب بحمرة خجل رباني وسواد القميص نور 
من جملها 

رحيل بخجل من نظرات مراد الي تاه: القهوة 

مراد خدها وتعدل يشربها بهدوء رحيل قربت وبقت تعملو مساچ هادي ع كتافه ورقبته 

رحيل : عضلاتك مشدوده ارخي جسمك وغمض عنيك و متفكرش باي حاجه تاني 

مراد غمض عنيه وداب مع لمستها الرقيقه زيها الي كلها حنان جسمه اترخي ومش بيفكر غير ف لمست ايدها الي جسمه قشعر من جملها 

رحيل قربت وبكل هدوء قبلته ع  رقبته بوسات رقيقه وهاديه وايديها اتحركت من كتافه ل عضلات صدره البوسات ااتحولت لمصاات لما جسم مراد سخن ودقاته زادت ونفسه بقا عالي

وقربت حضنته بكل عشق : وحشتني من امبارح 

مراد سمعها ومسك ايدها ولفها ليه بقووة وخد شفايفها ف بوسه عنيفه كان بياكل شفايفها 
ويمتصهم بعنف وشهوه عضها بسنانه ومتصها لحد ما شعر بطعم الدم رحيل كانت مسلمه ليه 


وكانت طوع ايديه بكل رغبتها حتي لو هيطلع كل الكبت ع جسمها عضات مراد نزلت ع رقبتها بقا بينهشها بإسنانه ويمتصها بعنف لحد ما اتشوهت وشكلها 


كان عنيف هبط ع نهدها وطلعهم برا الستيان وعضهم بقوة وشهوة ومتصهم ولحسهم بالسانه
وداعب حلمات نهدها اليمين ثم الشمال وقعد يمتص ده وده كل ده ورحيل جسمها بيترعش 
ويتنفض بين ايديه بكل سخونه ورغبه وشتياق وئنتها الي كانت بتهرب من بين شفيفها بمتعه والم
وحركت ايدها ع ضهر مراد بهدوء

ولفها بعنف وهبط ع ضهرها و ع مؤخرتها عضهم ومتصهم بشتيااق وتجنن لما شاف شكل الاندر الي داخل 


بينهم  وتمنه يحط رجولته مكانه رحيل كتمت اهتها ف الفرش لما مراد بعد الاندر من بينهم وهبط بلسانه وكان بيمتص فتحتها ومؤخرتها بشوهة 

مراد بتلذذ: هممممم وانا توحشتك اكتر بكتيييير وانتي چيتي لي برچلك رحيل 

"عداه ع دماغها لمحه وهو ماسك شعرها تحت المرش وهو بيقولها هيجي يوم وتچي لي برچلك وسعتها مش هرحمك وزقها بعنف ..

وشردت ومفقتش غير ع ايد مراد الي ضربتها بقوة ع مؤخرتها 

مراد بغضب : سرحتي ف ايه ي بت العر* وانتي فحضني 



رحيل اتصدمت من اللفظ ومعرفتش ترد 

مراد هبط باقلم اقووة واعنف ع مؤخرتها 
رحيل بصراخ: اااااااااااه مراد ف ايه 

مراد بعنف : ايه كده فوجيلي وسمعيني صوت اهاتك وشدها من شعرها بقوة رحيل رفعت راسها للخلف بوجع وهبط بقلم تاني ع مؤخرتها وفرقها

بعنف وهبط باسنانه عليهم عض ومص لحد ما لسانه وصل لانوثتها ورحيل بدات تتلوي تحتيه
لكن صوابع ايديه الي ضغطتةبقوة ع خصرها  كانت منع حركتها 

مراد اتعدل ومسك الاندر قطعه وخلع قفطانه ونام ع السرير ورفع 

رحيل وحط انوثتها ع وشه ولسانه دخل ف فتحت مهبلها وبقا بيحركها بقوة وعنف ورحيل جسمها كلو اتشنج واتت بشهواتها ع فمه الي متصهم بشهوة 

كانت جسمها كلو بيترعش من المتعه ومن الالم  بسبب دقن مراد وشنبه الغير حليقه وحركته
العنيفه رحيل صوتت ومسكت ايد مراد الي فاتح بيهم رجليها بعنف 

رحيل بانين : مراد خلاص ارجوك مش قادره 

مراد سمع صوتها الي كلو الم ومتعه ونفسها العالي وشهقاتها زاد عنفه 

مراد بلهاث : تؤتؤ انا الي اجول بكفايه او لاه 

وخد شفرات رحيل بين شفيفه مره اخره رحيل بقت بتتلوي ودموعها تنزل خلاص مش قادره تستحمل اكتر من كده حست انها هيغمي عليها 

رحيل ببكي : مراد ارجوك

مراد رفعها من عليه وقام منفوض وزمجر زي الاسد المجروح وشد شعره بعنف حس انو عايز  يطلع قلبه من جوه صدره خلاص مش قادر يستحمل 
حزن ع غضب ع شهوة ع كبت ع عشق ع غيره ع عدم ثقه اتولدت جواه نفسه خليط ممكن يدمر علقتهم لو فضل كده 

رحيل شافت شكله ودموعها زادت وفكرت انو اضايق منها فكرت ان كل الغضب ده عشان منعته 

مراد بفك متصلب : جومي البسي عشان ارچعك 

رحيل بدمووع : ارجوك لا 

مراد بعنف : متبكيييش 

رحيل مسحت دموعه وعضت شفتها السفليه تمنع شهقاتها وبلعت غصت الم: ارجوك انا مش قصدي بعدك قرب مني طب بص .ا.نا محتجالك ونامت ع ضهرها وفتحت رجليها بخجل وغمضت عنيها 

مراد شاف شكلها الي يهلك الاعصاب وهيا بتعض ع شفتها وانوثتها المكشوفه ليه وجسمها الي بيترعش بخجل 

قرب منها وحط صوبعه ع انوثتها وبعد شفتها من بين سنانها

مراد بشهوه: مفيش حد غيري يعضهم وهبط ع شفيفها ف قبله عميقه ومتص الاتنين مع بعض 
بين شفيفها ودعبها بلسانه وحط لسانه بين شفيفها 


رحيل فتحت فمها وستقبلت لسانه ومتصته بكل حب ورغبه ومراد امتص شهد شفيفها وداعب لسانه بلسانه كان لسانه بيضاجع فمها من عنف البوسه وصوابع مراد بداعب انوثتها وفتحت مؤخرتها 
بسرعه 

مراد : جولي اسمي جولي انك هتحبيني جولي ان مفيش حد غيري ليه تاثير عليكي جوولي وخترق بصوبعه انوثتها وحركهم جوااه بسرعه وعنف

رحيل بشهقه : ااااااه مرااااد مرااااااد م.ررراد اممممم حبيبي وجوزي ااااه بحبك والله بحبكككك
حتي لو عقلي نسي قلبك مش نسيككك اااه مراد 
انا بدووب من نظرات عنيك ولمست ايدك ع جسمي 
انا بعشق نفسي وانا ف حضنككك بحبكك مستحييل يكوون اي حد ليه تاثير علياا غيررك اااه مراد .. رحيل فهمت احتياج مراد ومبخلتش عليه وهيا فعلا كانت حسه ده 

مراد اهتاج وكان بيحرك رجولته ع جسمها ويديه بضاجع مهبلها بقووة وهبط ع شفيفها ببوسه ملحميه كلها عشق وجنووون

مراد فصل البوسه وبيتكلم قدام شفيفها : يلا ي رحيلي چبيهم عشاني يلا عايز احس بشهد ك*


ع صوابعي رحيل سمعت صوت مراد الي كلو قووه ورجوله وهو بيترجاها وصوبعه الي بتتحرك بعنف 

جسمها اتشنج وتنفض بعنف ونزلت ماء انوثتها 
ع صوابع مراد الي اخدهم ونزل سرواله بايده 
التانيه وحطهم ع رجولته المتصلبه بقوة وبدأ
يحرك ايده عليها رحيل شافت رجولته الكبيره واصدمت من منظره وعروق قضيبه الي نفره 
بشكل يجنن وحست برغبه شديده انها عايزة 
تبوسه وتخده بين شفيفها وقربت من مراد 
وبصت ف عنيه برغبه ودموع من المتعه 

وحطت ايدها ع رجولته وبدات تحركه وقبلت رأسه برقه 

مراد زمجر : اممممم رحيل متلعبيش معاايه 

ولمحه تاني عدت ع افكار رحيل وهو بيقولها متلعبيش معايه ولكن قعده تتدلع ع رجولت مراد 

رحيل شافت المحه دي ف راسها وطلعت لسانه وحركته ع راسه برقه ونعومه وكانها قطه ترتشف الحليب وجدت نفسها تمتصه بين شفايفها وتخرجه 
وتمتصه وتدخل ف فمها وتخرجه 

مراد بنفس عالي : رحييييل 

رحيل مسمعتش الكلام وطلعت لسانه ولحست رجولته من اولها لاخره وفضلت طالعه نزله بلسانه وتمتص الرأس وطلعها من بين شفيفها 
بصوت: اممممم اممم اموووه اممممو امم اممم 

مراد شاف حركتها وسمع الصوت الي طالع منها وهاج ع الاخر مسك وشها بعنف وخد شفيفها الي جننته وعضهمم ومتصهم 


مراد بعنف: افتحي وهو بيشاور برجولته ع شفايفه  رحيل فتحت فمها 

ودخل رجولته بعنف وضاجع فمها برجولته بسرعه ورغبه ورحيل بتمتصه وهيا بتحرك ايدها عليه ودفع بعنف لحد ما يخنقه ويطلعه يوصل لحلقها 

ويطلعه ورحيل بتمتصه بشهوة وتحرك راسها بسرعه وفضل يضاجع  فمها بقوة وهو ماسك راسها براحه عشان جراحهها ورحيل تمتص بانين ومتعه ومراد زمجر وجسمه اتشنج ودفع بمائه داخل فمها رحيل اتصدمت وبصت لمراد 

مراد بلهاث: لو هتجرفي تبلعيهم جومي الحمام وراكي 

رحيل بصت ف عنيه بحب وبتلعت كل السائل حت لو مش الذ حاجه تدوقها لكن مش هتقرف منه

ابدا زي ما هو مش بيقرف منها وخرجت لسانه 
ومصت شفتها بحب مراد شاف حركتها وخدها 
ف حضنه واخذ شفيفها ف بوسه رقيقه ونام بيها 

رحيل ضحكت لما شافت ضحكت مراد وفرحت انها عرفت تخرجه من المود الكئيب الي كان فيه 

رحيل وهيا بتتحسس كتفه : بحبك ..



مراد حب راسها بقوة : هعشج التراب الي هتخطي عليه 

وقام ولع سجارا ورحيل  وجهها ع ضهره 

مراد : اهو شغل مراهجين من الاخر وجتك خلص ولا لاه انا چاي اخدك بكره ويكش ابوكي يفتح خشمه بكلمه 

رحيل ضحكت : وقتي خلص من اول لحظه دخلت فيها حضنك بس انت شكلك اتعودت ع شغل المرهقين 

مراد التف ليها ونفخ ف وشها بضحكه : مانا عارف من اول ما فتحتي رچليكي وجلتيلي محتچالك وغمز لها بخبث 

رحيل اتوترت وتكسفت اووي : ا.اا.نا ي.يعنيي.ان.نت كو.كنت

مراد ضحك : انأئنتي خلاص انا فهمك وحفظك زين وانا مكتش عايز انام معاكي دلوجتي ولا هو وجته ولا معاده وزي ما جولتلك ليلة دخلتك اليو الي هاچي اخدك فيه ...

رحيل خجلت منه مراد قرب وباس جبهتها : يلا جومي البسي عشان ارچعك جبل ما عفريت العلبه 
ياخد بالو والله لو مش ابوكي كنت شندلت امه 

رحيل ضحكت ع شكل مراد الي اتنرفز  بسبب ابوها 

وقامت لبست وخرجت مع مراد الي لبس قفطانه وحط الفرد ف جيبه وخد فونه وعلبة السجاير والولاعه و خدها تحت كتفه و قرب من العربيه 

رحيل : مراد ممكن اطلب منك طلب 

مراد : عيوني

رحيل ابتسمت : الجو حلو والبيت مش بعد ممكن 
نتمشها 

مراد بسها بحب وخد ايدها وطلع يتمشي بيها لحد البيت التاني ورحيل مسك كم القفطان وهي هيمه 
فيه وف حبه 

وقعدو يدردشه ويضحكه ومراد ماسك سجارته بيشرب منها لحد ما وصله قدام البيت 

مراد شاف عربيت عامر وخبط ع قزازها المقفول 
رقيه عدلت حجبها وعامر مسح فمه ونزلو

مراد بسخريه : ايه ي حنين جاعد هنا ليه لحد دلوجتي هتحرس البيت ولا ايه

عامر : ابدا بس رقيه خايفه تدخل البيت وضحك 

رقيه ضربته ع كتفه وقربت من رحيل 

رقيه بقلق : بابا صحي ي رحيل وعرف اننا مش موجودين رامي كلمني وقالي انو قالب الدنيا 
وقاعد مستنينا نرجع ومستحلف لنا 

رحيل اتصلبت تحت ايد مراد الي اتنرفز وخد رحيل
ودخل ووراها رقيه الي حضنه مراد الصغنن 
وعامر استنه ف العربيه 

رقيه فتحت الباب ورجعت وراه رحيل ورحيل 
رجعت وراه مراد 🤣

ولدهم سمع صوت الباب وطلع 

محمد : اهلا بالهوانم الي كسرو كلمتي وشاف مراد واقف قدامه ..ولف ليهم بزعيق كنتو فيييين 

مراد قرب منه بغضب لحد ما وصل قدامه وو
*******
.. مراد قرب من والد رحيل بغضب ..

ولف ع رحيل ورقيه : اطلعي فوج يلا ي رحيل وچهزي نفسك عشان چاي اخدك بكره

والد رحيل : لا مش هيطلعو غير لما احسبهم وعرف كانو فين 

مراد همس ليه : كانو هيعزو اصلي خدت حج مرتي ودبحت بت عمي الي اذتها 

والد رحيل اتصلب وعنيه برقت وحط ايديه ع رقبته: ا.ا.انت مج.جرررم 

مراد بعصبيه : انت ي راچل ي خرفان انت مش جولتي حج بنتي وحج بنتي ومعرفش ايه 
وعملتلي فيه شيخ العرب وتشلت وترجعت
وخدت بتك عشان اكده وف الاخر هتجولي 
مچرم حدلله انت راچل مااسخ 

والد رحيل : ايوه حقها بالقنون بالعقل مش كده

مراد غضب : احنا مش بتوع جنون وفضايح احنا حجنا هنخدو بي ادينا 

محمد اتعصب : انت كده راجل يعني انت مش راج..

وتكتم لما مراد طلع صوت من منخيره 
وبفحيح : انت عارف اخر واحد جالي 
الكلمه دي عملت فيه اي .. خليته 
مش راچل صوح جطعتهوله 
فكر كويس جبل ما تنطج
عشان تعرف تخاوي رامي

محمد بلع ريقه وحط ايده ع بنطلونه 

مراد بهمس: اديك عرفت الي يئذي مرتي ويغلط ف حجي بعمل فيه اي حتي لو اجرب ما ليا ف بلاش تعيش دور ابو البنات وتعمل حمي علي وراچع افكارك مرتي لو نزلت دمعه من عينها وسببها مين هجلع عينه ...

محمد قلبه دق من المجنون الي قدامه بس فرح ف نفس الوقت لما شاف هو بيحب رحيل قد ايه 

محمد : طب يلا ي رحيل ي حبيبت بابا يلا ي ريري اطلع عشان تنام وتصحي تجهزي نفسك عشان ترجعي لجوزك وانا بنفسي هرجعك ي قلبي

رحيل ورقيه كانو وقفين مش عارفين هما بيتكلمه 

ف ايه وكان تعبرات وشهم من تعجب من عصبيت ابوهم لضحك بسبب تعبرات ابوهم المصدومه.. لصدمه بسبب الصوت الي خرجه مراد وازاي كان ع وشك يقتل محمد لفرحه بسبب والدهم الي مسك العقل ورحيل هترجع خلاص..

مراد قرب من محمد وحضنه بقووة : فوووتك بعافيه ي عمي وهمس دلع مرتي جدامي تاني 
وانا هبلعك لسانك ولف ع رحيل 

بسخريه: يلا ي ريري اسمعي كلام بابا ههههههههههههههه 

رحيل ضحكت من كل قلبها ومراد قرب حبها ع جبهتها وهمس: جهزي نفسك بكره دخلتك ي عروسه ..

رحيل جسمها سخن وتحرجت من مراد وقربت منه خدت ابنها الي خده من رقيه الي هربت وباسه بحب وشتياق قبل ما يمشي 

مراد بحب : خالي بالك من ولدي لحد ما اجي اخدك ورضعي مراد زين بخبث

رحيل فهمت معني كلامه وتحرجت اكتر منه وعدت ع راسها لمحه بنفس الكلام 

وودعت مراد وخدت الصغنن : ايه ي حبيب مامي 

زعلانه مني ي قلبي وبسته ع شفيفه بحب ولهفه حقك عليا بس بابي كان عندو واوه 

مراد اتصدم : واوه انا برضو الي كان عندي واوه ده انا بكره هخليكي كلك واوات صبرك بس 

وسبها وطلع رحيل ضحكت عليها وقربت من والدها الي قاعد بشرود 

رحيل بهدوء : انا اسفه بس ده زوجي وكان في ضغط عليه وكان لازم اكون جمبه وقبلته ع راسه 

تصبح ع خير ولدها اومأ بهدوء وطلعت 
غرفتها وهيا طايره من الفرحه رضعت مراد 
ودخلت خدت شور وطلعت خدت الفون ورنت 
ع مراد

عند فهد ...

مراته كانت ف بيت ابوها بعد ما جت معاه من القاهره وهو وعامر كانو بينامو ف مضيفت 
مراد بس عامر اتصل عليه وقاله ميرجعش
المضيفه دلوقتي عشان مرات مراد راحت 
هناك ..وشهد قالت لهشام نفس الكلام 
وراح اتصل ع فهد 

فهد كان قاعد يلف بالعربيه والدنيا بوسعها ضايقه عليه الفون رن وكان هشام 

فهد بضيقه: ايوة ي ابو سليم 

هشام : ايه ي ود عمي عامل ايه دلوجتي

فهد : مش زين والله ي هشام مش زين جهرتي
ملهاش طبيب يدويها 

هشام : لاه ليه تعالي بس انت اتعشي معاي 
ونجعد نحكي مع بعضينا وكل حاچه 
هتبجا تمام 

فهد: والله مالي نفس ي هشام 

هشام : فض بس يلا وتعاله 

شهد حضرت صنيه عشا وخدها هشام وراح بيها المضيفه الي برا البيت 

وجه فهد وهشام اصر عليه يتعشي معاه وخرج 
سجارتين من الي بيطيرو فوق الكوكب 

هشام مدها لفهد: خد روج مزاچك وانسي مفيش حاچه تستاهل زعلك ولا انك تتجهر عليها واها بردت دمك وخلصت ي ود عمي خااه وفك شوية

فهد ضحك : هتچرني للرزيله انت وانا غلباان وماليش فيه

هشام وهو بياخد نفس : ااه غلباان جوي ده انت تشرب المحيط وتفضل فايج 
ي مدمن ي بن الكلب ..بضحكه 

فهد ضحك وخد السجاره الملفوفه ولعها وخد نفس عمييق وريح راسه لوراه وضحك : الجعده دي فاتت عامر ومراد ده تلاجيهم هيشتو 

هشام بسخريه : هيشتو ليه ي خوي ده كل واحد عامل فيه العندليب وعايش الحب 

فهد اتحسر وسكت هشام كمل : ابكي ع نفسك ي نعناعه 😂

فهد ضحك : اااه ي غلبكك ي نفيسسسه 

وخدوها ضحك وهزار ومزاج عالي

هشام بسخريه: يلا فوتك بعافيه انا هروح اطل ع مرتي وجعد انت ابكي ع الاطلال ..

وطلع دخل البيت وخبط ع ندي باب اوضتها

ندي طلعت : خير ي هشام ف حاچه

هشام وهو بيهرش ف راسه مش عارف 
يجبها ازاي: انتي عرفتي الي حصل الصبح

ندي بحزن : ايوة ي خوي عرفت وهرن ع فهد مهيردش عليا واصل 

هشام فرح : طب بصي ع العموم متزعليش نفسك هو ف المضيفه وحديه حطي طرحه ع راسك ورحي اطمني ع چوزك وجفي معاه 

ندي حضنت اخوها بفرح : عشت ي خوي ربنا يخليك لياا

ودخلت اوضتها خدت شور ف دقيقه ورشة برفانها وحطت كحلتها وملمع ولبست قميص بيتي قطن ازرق وحطت عبيتها ع جسمها وطرحته وجريت ع المضيفه 

شفتها رحمه : ع وين دلوجتي

ندي : ها ابدا ده فهد ف المضيفه راحه اطول عليه

رحمه : طب يختي هدي مش هيطير منك 

ندي طنشتها وكملت دخلت ع فهد وفتحت الباب بهدوء وقفلته وراها وخلعت عبيتها 

فهد الي خلع الجلابيه وقعد بالفلنه والسروال سمع صوت الباب وقام : ايه ام سليم طردت..

وسكت لما شاف ندي قدامه بقمصها وريحت برفنها الي وصله عنده وضهرها للباب وعبيتها ف ايدها 

قرب منها بهدوء وقفل بالمفتاح ونزل ع شفيفها ببوسه طلع فيها كل الي جواه وهو زنقها ف الباب



وندي صدرها طالع نازل من جريها وشتيقها لجوزها والبوسه الي خطفت نفسها ولسه هتتكلم

فهد حط صباعه ع شفيفها : هشش مش عايز اتكلم ف حاچه واصل سبيني انسه ودوبي ف حضني ونزل ع رقبتها امتصها بعنف وطلع صدرها وخده بين شفيفه ومتص بشهوة ورغبه دبت ف عروقه 
متص ومتص وتأوهات ندي بتطربه رفع ايدها الاتنين ونزل ع شفيفها ببوسه امتص لسانه 


ودعبه بلسانه ونزل ع انوثتها شافها مكشوفه قدامه 
من غير اندر اتجنن وبسها بشهوة ورفع رجلها 
ع كتفه ولتهم شفرتها وداعب بظرها بلسانه 

فهد قام : فچرتي ي سوسو وطلعه من غير لباس ده انا هفشخكك

ونزل سرواله وطلع رجولته ودخلها ف انوثتها بعد ما رفع رجليها الي لفتهم ع خصره ودفع جوااه بقوة

ندي بشهووة : ااه ي فهدي اتوحشتك جووي 

فهد بنفس عالي: وانا توحشتك بس بلاش 

تفرحي انهارده ونبي وهو بيحرك رجولته جواها بسرعه ويمتص رقبتها ومقدمت صدرها وهو زنقها ف الباب

و انين ندي زاد ومسكت شعرو بين صوبعها ونفسها العالي بيضرب ف رقبه وصدرها 

فهد بشهوة : احضنيني واعر عايز انسه الدنيا ف حضنك ي حبيبي اخخخ هعشج تفصيلك ودوب ف رحتك وسمع صوت الفون بيرن ك*** وربنا مهرد غير لما اخلص ..وتحرك بقوة اكتر 

ندي حضنته اكتر : اااه فهد بحبككك بحبك موت 

وجسمها تشنج ونزلت ماء انوثتها ع رجولت فهد الي بتتحرك جواها بعنف وسرعه وشهووة 

فهد طلع صوت من منخيره لما حس بمتعتها الي نزلت ع رجولته ونفسها العالي وسخونت جسمها وزام من المتعه وفرغ فيها كل طاقته 

ندي حضنته بحب وباست كتافه و جنته وراسه 

فهد باس رقبتها : عدت ع خير ي سوسو 

ندي ضحكت ونزلت من حضنه فهد راح خد الفون 

وتصل بعامر الي رن عليه : هو انت بميتين ابوك مفيش غيرك ورايه ايه حصل تاني ..عفريت اختك اطلعلك يااك ... انا ف مضيفت هشام تعالو عندي 
تمام سلام 

لف لندي وخد شفيفها ومتصها بحب : يلا البسي عبايتك وفري ع اوضتك فر عامر ومراد چين 

ندي جالها احباط : انا مصدجت اتلميت عليك 

فهد : معلشي ي جلبي كلها يومين ونرچع شجتنا يلا انت لسه جدامي ندي لبست عبيتها وجريت ع اوضتها ودخلت خدت شور

وفهد نفس الكلام ولبس هدومه تاني ومسك الفون 

وهو ف باله : يعني جت عليه هو انا بس الي يتجطع خلفي كل دور ورن ع هشام 

هشام مردش كان مشغول مع شهد الي دخل عليها وهيا طلعه من الحمام بالبشكير وشعرها بينقط 

كل هيحب الا انا ابن البطه السودة يعني 
تعالي ي شهدي وشال شهد وخدها ع السرير

وبسها بحب ورقه وشهد دابت بين ايديه شال البشكير وخلع هدومه وداب ف حضنها وجسمها العريان بين ايديه ومتص صدرها ورجليه بتحسس
ع رجليها وايديه الي مسكه صدرها التاني وبتقرص عليه وخد شفيفها ف بوسه اعمق 

شهد اتنهدت : انت مش هتشبع ي واد عمي ده انا لسه خرچه من الحمام

هشام بشهوة: حد يشبع من الشهد ي بت عمي 
وخد شفيفها تاني شهد جسمها سخن وترعش



بحب ولفت وخلت هشام ع السرير وهيا فوقيه 
ونزلت امتصت رقبته وصدره لحد رجولته 
وخدتها بين شفايفها ومتصتها بشهوة وقوة
وتنهدات هشام طلعت وصوت نفسه العالي
وقامت قعدت ع رجولته برقه وايدها بتتحسس صدره بحب 

شهد : ااه ي حبيبي ولا انا كمان هشبع منك 

هشام بشهوة: يلا يشهدي اتحركي اسرع ي جلبي


شهد بقت تتحرك اسرع بشهوة وحب وهشام اتحسس مؤخرتها برغبه وبقا يتحرك تحتيها 
بقووة وقام لفها وخلاها ع ركبها وايديها 
ودفع رجولته جوااها بقوة وهو بيضغط 
ع مؤخرتها بقوة ويدخل رجولته بسرعه
ويخرجها رن الفون سب الي بيرن وطنش
وكمل دفع ف انوثت شهد 

هشام بنفس عالي : يلا عايز احس بشهدك عليه 
ي بت عمي وضرب مؤخرتها بقوة انين شهد طلع بمتعه وفضل يخبط ف مؤخرتها بعنف 

ويضربها عليها لحد ما شهد اترعشت واتت بماء شهوتها وهشام نزل ع رقبتها متصها بعنف وشهوة وتحرك جواها اسرع وجسمه اتصلب 
ونزل شهوته جواها ..

قام مسك الفون ورن ع فهد : عايز ايه ي زفت حالا خلصت ليه لسه مبلغتش 

فهد ضحك: هو انا اطول ما ورايه عامر هعرف اعمل حاچه زي الناس چوزوه وريحوني منه 
وبعدين انت عرفت من وين 

هشام ضحك: مانا جولتلها انك ف المضيفه بروح امك 

فهد: لا اصيل ي ود عمي لو حسابي مكنتش رنيت جطعت عليك وضحك 

هشام : ونبي لو چدك رچع من الجبر ما هيجطعها 
عليا 

فهد : ع العموم ي صاحبي عامر ومراد چاين تعاله يلا

هشام : خمسه وهكون عندك ودخل خد شور ولبس قفطانه ونزل 

مراد وصل هو وعامر وقعده مع بعض فون مراد رن هشام خده منه : انسه ي جلبي خلاص مفيش منه 

مراد : طب هات التلفون بدل ما اجوم لك 

هشام : خلاص عاد لما تروح حب براحتك ادينا جعدين مع بعض بجلنا كتير متچمعناش 
وطلعلهم سجاير ملفوفه 

فهد : ياض انت ماشي بدلاب مخدرات ولا اي

عامر ضحك : ده لو شهد حظرتك هيبجا هنيأن لك ي ود عمي 

مراد ضربه ع قفاه: اسمها ام سليم يلطع 

هشام قام حب راس مراد : حامي الحمي ود عمي كبارت العيله اتفضل ي جلبي ولا ام مراد هتشندلك 

مراد خد منه السجاره ولعها ونفث الدخان وضحك 
وفتكر رحيل وهو بينفخ ف وشها : انا محدش يعرف يشندلني ي عر* ده انا اشندل دوله 

هشام : الضحكه دي وراها انه بس معلشي هعديها 

رحيل فضلت ترن ع مراد مردش عليها ونامت وهيا زعلانه منه 

هشام : متولع ي عامر 

عامر : لاه روكه محلفاني 

مراد سحب ليه صوت من منخيره : روكه يلا يعر*روكه جال ك*** 

هشام وفهد اتفرطو من الضحك وخلصت السهره بين ضحك وهزار ونكش وطلع الصبح سمعو صوت خبط شديد ع باب المضيفه

عامر بقلق : ايه خبطت الحكومه دي 

مراد بستهتر : ولو حكوومه ي مرحب احنا عملنا حاچه فزاع وهرب مع الي هربو وجت العركه ولا ايه ي رچاله اومأو ليه بهدوء

والخبط زاد : افتح البااااب حكووومه 

ضحكو بسخريه وفهد بصق ع عامر : سعديه شكلها خرطت عليك ي نحس 

مراد قام فتح الباب: مراد بيه انت مطلوب الجبض عليك اتفضل معانه انت وولاد عمك التلاته ..

"*"""*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"
الظابط : مراد بيه حضرتك مطلوب الجبض عليك انت وولاد عمك التلاته 

مراد بسخريه : خير ي حظابط حصول ايه

الظابط : اتفضل معايه وهتعرف ف المركز 

مراد: طب يلا ي باشا وانا وراك بعربيتي انا وولد عمي

وتحرك مراد هو وولاد عمه ودخل لرئيس المباحث 

قام الرئيس ورحب بمراد: اهلا اهلا مراد بيه اعذرنا ع الي حصل بس عيلة العلالمه مقدمين شكوة خطوف وشروع ف قتل 

مراد بهدوء : خطف مين حضرتك 

الرئيس: خطف فزاع صابر العلالمي وشروع ف قتل اولاد عمومته الي اتصابه

مراد : دي عركه وكلو ضرب ع بعضيه وفيه الي هرب وفيه الي تصاب وفزاع كان مع الي هربو 
واحنا حضرتك هنحلوها ودي وجعدت عرب 
ونسلم سلاح لو تحب 

الرئيس : تمام ي مراد بيه نشوف العيله التانيه تحلها ودي وتتنازل عن القضايه ولا لا بس 
يكون ف معلومك هيكون فيه تسليم 
سلاح وغرمات ..وهتفضلو معانه 
ع زمت القضيه لحد ما تتحل

مراد بغضب : باشا الي انت عايزه هيكون بس ولا انا ولا ولاد عمي هننزلو الحبس كلام يوصلك ويتعداك انا چيت احترام ليك مش اكتر وچيت بمزاچي 


الرئيس: اهدي ي مراد بيه احنا حققنا مع ولاد عمك ونفس افادت حضرتك احنا هنبعت نجيب العلالمه وحضرتك هتفضل جاعد ف المكتب هنا انت وولاد عمك وربنا يهدي النفوس 

وحضرو العيله التانيه وبعد مفوضات وتهديدات مبطنه من مراد وصلو لحل ودي وعيله هواري

سلمو سلاح ودفعو كفاله هما والعيله التانيه وطلعو من المركز الساعه ٧المغرب كان ف نتظرهم الحج ابراهيم وكل كبار هواره..

كل ده طبعا ورحيل بترن ع مراد مش بيرد بعد ما كان قال انه هيجي يخدها متصلش بيها من ساعت ما كانت معاها امبارح  طبعا واهل مراد كانو عرفين الظروف بس موصلوش الكلام لاهل رحيل عشان ابوها ميعندش اكتر مع مراد ....

طلع مراد هو واولاد عمه وراحو السرايه كانت قاعده الحجه راضيه شهد وندي 

دخلو وبعد السلام والاخبار مراد قام وقفه 

مراد: احم يلا عن اذنكم انا هروح اچيب ام مراد وچاي 

رحيل كانت قعده ف اوضتها حزينه ومتعرفيش ايه الي حصل عشان ميردش عليها ...والدها قالها تعالي هروحك لما شاف حزنها قلتلو لا هو قالي هيجي يخدني

وف بالها هو مش بيرد عليا معنها مش عايزك انا مش هروح  حتي لو جيه خدني هيبقا جاي من غير نفس عشان قطع كلمه مش اكتر ده حتي مفكرش يطمن عليا من امبارح وفتكرت ليلتهم وكل الي عملته عشان خطره وحزنت اكتر انه مقدرش حاجه زي كده .. الفون رن وكان مراد طنشت ومرضيتش ترد رن تاني راحت مكنسله رن تاني راحت قفله المكالمه برضو مراد اتعصب بعتلها رساله 

"انزلي انا تحت يلا...

رحيل ردت عليه : لا مش نزله ومش مروحه معاك اصلا ..

مراد شاف الرساله اتجنن رن عليه ردت عليه 

رحيل : ايه خير ف ايه 

مراد بعصبيه : اعدلي كلامك بدل ما اچي اعدلك ي رحيييل ويلا جدامك خمس لاه كمان دجيجتين بس... لو منزلتش وربي لكون طالع وچايبك بنفسي 

رحيل بعند : لا مش نزله 

مراد : انا بجول اطلع ابيت معاكي عند حماي ويسلام ع صوتك الي هيطلع وانتي تحتي
وصراخك الي هيچيب اخر البيت 
وخد نفس ..اصلي مشتاجلك جوي

رحيل خافت وقلبها دق وحست انه هعيملها فعلا

مراد بهدوء : يلا ي رحيل فضي وبلاش عناد معايه احسن ليكي انا واحد معنديش صبر 

رحيل قفلت معاه ولبست عبايتها ورمت طرحتها ع شعرها وخدت شنطت مراد الصغيره وقالت لرقيه تبقا تجبلها حجتها الي هنا بعدين ودعت اهلها 

محمد: خالي بالك من نفسك ي رحيل وطمنيني عليكي ي حببتي

رحيل : حاضر ي بابا متقلقش

زينب : خالي بالك من نفسك ومن ابنك  ومن مراد بيه ده بيحبك ي رحيل وبيخاف عليكي زي عنيه

رحيل اومأت بهدوء وف نفسها اه بيحبني اووي ماشي ي مراد ماشي..

وطلعت لقت مراد وافق قدام العربيه بيدخن بشرود

شافها قربت منه رمي السجارا ورفع عينه : داري شعرك الي طالع ده 

وخد مراد بلهفه وباسه بحب وخد منها شنطة الاطفال حطها ف الكرسي الي واره وفتح لها الباب 

رحيل ركبت بهدوء من غير حتي ما تسلم عليه 
وخدت ابنها منه مراد شاف حركتها اومأ بهدوء 
وهو بيجز ع اسنانه وطلع بالعربيه وصلو السرايه ونزلت وهو خد الشنطه وحصلها 

الحجه راضيه شفتها وقامت بلهفه: ي حبيبتي ي حبيبتي حمدلله ع سلامتك ي نضر عيني نورتي بيتك ومطرحك 

رحيل حضنتها بهدوء: الله يسلمك ي ماما منور باهله 

الحجه خدت منها مراد وحضنته بشتياق : تعاله ي جلب ستك تعاله ي ريحت الغالي اتوحشتك ي نضر عيني وقعدت تحب ف مراد وتشمه بشتياق

رحيل سلمت ع شهد وندي وحضنتهم  وسلمت ع الرجاله الي قاعده من بعيد ونظرت لمراد بخبث

رحيل : معلشي ي عامر هتعبك ممكن تجبلي رقيه بكره من البيت 

مراد سمعها بتنطق اسم عامر وتنحنح : احم 

عامر : ي سلام ده انا عنيه للدكتوره ياريت كل التعب زي كده 

رحيل ضحكت بهدوء مراد نظر ليها بغضب بسبب ضحكتها : احم جومي ي ام مراد اعملي جهوة 



شهد : خليها ي مراد انا هعمل هيا مش فكره المطرح 

مراد : لاه هيا هتعمل هي من اول يوم ليها هنا وهيا عرفه مكان عدت الجهوة

رحيل عدت ع ذكرتها صورة فنجان قهوة بيطير من جمب راسها ويتكسر ف الحيطه وعنين مراد الي كلها غضب جسمها قشعر وقامت بهدوء

عملت القهوة ليه هو واولاد عمه ومراد دخل عليه بعد ما استأذن انه هيعمل مكالمه 

مراد بغضب : انا جايلك ايه 

رحيل :  خير مش فهمه 

مراد قرب منها وقبض ع فكها : انا مش جايلك متنطجيش اسم راچل ع لسانك ونزله تضحكني جدام الرچاله الي جاعده 

رحيل خافت بس بعدت ايده : معلشي نسيت ولا هتكسر فنجان القهوة تاني ع الحيطه 

مراد استغرب ورحيل كملت.. بس تعرف الي عيب 
مش عندك انا الي جتلك لحد عندك وذليت نفسي 
عشان خاطر رضاك وانت كنت قايلي هيجي يوم 
وهتيجي لحد عندي وسعتها مش هرحمك ..بس 
صدقني ده مش هيحصل تاني 

وسابت مراد وخدت القهوة وطلعت بهدوء

مراد كان واقف مصدوم وكل الي ف باله انها افتكرت طب حتي لو افتكرت ليه بتتعامل 
بالبرود ده احنا كنا كويسين احسن تكون 
نسمه بت الكلب جالت لها حاچه وبقا 
بين نارين مش عارف يسالها ولا يفضل 
ساكت ويشوف اخرها ..وطلع شافها 
قاعده بتتكلم  وبتضحك مع 
شهد وندي 

ندي بهمس : اه والله اسكتو ده الواد اتعجد خالص بيجولي انتي ملبوسه ي حد عملك عامل ..ي فجريه وهتچيبي اچلي 

شهد ساخت من الضحك ع ندي ورحيل مقدرتش تمسك ضحكتها مراد اتعصب اكتر وعنيه طلعت نار
وقعد كاتم غضبه 

رحيل : طب ليه ده كلو ي بنتي

ندي : ونبي ي خيتي ما عرفه من ساعت موت حسن وريا..وشهد كتمت بوقها 

رحيل سمعت اسم حسن وستغربت : حسسن

ولسه هتسالها مين حسن كان مراد قام وشدها من ايدها وطلع بيها ع غرفتهم 

مراد بغضب : تصبحو ع خير ي جماعه عند اذنكم الدار داركم 

فهد بسخريه : بلطيها ي سوسو 

ندي بتوتر : والله مكان جصدي ي فهد 

الحجه راضيه الي وخده مراد ف حضنها : حصل خير كده ولا كده هيچي يوم وتفتكر ..جومي يشهد 
شنطت مراد الصغير اهي حضري ليه رضعه ..

وطلع فهد وعامر وهشام ع المضيفه وفضلت ندي وشهد مع الحجه راضيه ...

مراد دخل برحيل الاوضه ورمها ع السرير بعنف 
وحط ركبته بين رجليها وغمز لها بغضب : ايه اخرت الي هتعمليه ده انا مش حظرتك مره واتنين 

رحيل خافت : ان.نا مكنش قصدي 

مراد : وايه الكلام الي جولتيه ف المطبخ ده 

رحيل : الي سمعته عن اذنك عايزة اخد شور

وسابت مراد رايح جاي ف الاوضه بعصبيه

خدت فوطه ودخلت الحمام مراد ف نفسه .. عايزه تلعبي معاي ي رحيل غالي والطلب رخيص 

وخلع هدومه كلها ودخل وراها الحمام الي رحيل نسيت تقفله دخل شافها وراه الكابينه ومعالم جسمها ظاهره بس البخار مغطي الزجاج حرارت 
جسمه ارتفعت ونبض قلبه زاد وفتح الزجاج ودخل رحيل اتنفضت من الخضه ومن جسمه العريان قدامها بتفصيله كلها 

رحيل بصوت عالي : انت ازاي تدخل عليا من غير ما تستأذن وزي تدخل كده اصلا 

مراد قبض ع فكها وهمس عند رقبتها : تؤ تؤ تؤ صوتك ي دكتوره وطريجت كلامك مش 


هحظرك تاني ..وبعدين انا حر مرتي وحر فيها ادخل عليها ولا لاه بكييفي .. وهبط ع رقبتها امتصها بشهوة 

وقبض ع صدرها وايده التانيه بتتحسس خصرها وماخرتها 

رحيل بتوهان : ا.ابعد عني لو سمحت 

مراد : لاه مش بكيفك بكيفي انا ي رحيل وزمجر بعنف لما حط رجولته بين رجليها وضغط ع انوثتها

وخد شفايفها ف بوسه  عنيفه وعض شفيفها برغبه ومتص لسانه بقوة وهو بيحرك رجولته ع انوثتها 

ولما رحيل قربت تنزل شهوتها وجسمها اترعش 
بعد عنها رحيل اتصدمت والدم ضرب ف دماغها من الموقف 

مراد بخبث : بعدت اهي متزعليش نفسك 

وفتح المايه ع البارد طفه نار جسمه والسخونه الي طالعه منه وطلع لبس سروال ونام ع السرير وولع سجارا

رحيل طلعت والدموع ف عنيها وهيا ف بالها هتعمل ف مراد زي الي عملو فيها خدت الفوطه ولفتها ع جسمها وطلعت تتمشي بدلع راحت عند التسريحه

وحطت كريم ع رجليها وايديها ورشت برفان ع  عروق رقبتها وكفوف ايديها وحطت ملمع بطعم الفراوله ونزلت الفوطه من ع شعرها ونشفته 

ووقفت قدام الدولاب ورمت الفوطه ف الارض
مراد قلبه وقع مع الفوطه مفكرش انها هتعمل حركه 

جريئه زي دي رحيل وطت خدت الفوطه ومراد 
انهار من منظر مؤخرتها وانوثتها الي ظهرت قدامه 

ولبست بيبي دول احمر يختيي مراد مات من جماله 


وهو اول مره يشوفها لبسه كده رحيل لفت ليه 
وشافت صدمته ولسه هتفرح فيه اتصدمت هيا لما قام ولبس قفطان وخد السجاير والفون 

مراد : نامي انتي انا نازل للولد تصبحي ع خير 

رحيل ماتت من قهرتها وتشلت من بروده واتكدت انه مش عايزها فعلا ..لاا لا انا الي قولتله يبعد عني يبقا خلاص اشربي بقا ي رحيل 

مراد نزل سال عنهم الحجه قلتلو ف المضيفه 
دخل عليهم وهو متعصب 

هشام مات من الضحك : هههههههههه‍ههههههههه ايه ي ود عمي فهد خرط عليك 

مراد : جسماً بالله لو ما لميت حالك لكون مشندل ميتين امك 

فهد وعامر ضحكو ع هشام الي خرص 

مراد : بس ي خو* منك ليه 

كلهم اتكتمو هشام قام : خلاص ي ود عمي خد روج دمك ومدلو سجارا لسه لففها 

فهد : ورب البيت انت هتچيب اچلنا جريب ي مدمن

هشام ضحك : لو حلال ادينا بنشربه ولو حرام ادينا بنحرجه وبعدين ده كيف الملووك هو انا بجولك خد شد كوله ولا سطر بدره ..ده حاچه ع الرايج خفيف 
خفيف ..

مراد خد نفس وطلعه من ودانه مش منخيره بسبب العصبيه 😂💔

وفضل يشرب وهو بيطلع غله ف السجارا لحد ما هشام خد شهد وندي وستإذنه وفهد وعامر ماتو مش نامو من امبارح صاحين+ هشام سطلهم 

رحيل راحت للحجه عشان تاخد مراد 

رحيل : شهد وندي مشيو ي ماما 

الحجه: ايوة ي بتي لسه يلا مشين 

رحيل : طب هاتي مراد بقا عشان تنامي 

الحجه : لاه ده هينام ف حضني اليله دي
شهد حضرت ليه رضعها خدها ونام 
انتي اسحبي اللبن الي فصدرك 
وحضريها ليه تاني وانا لو صحي
هدهالو ملكيش صالح انتي 
جلب سته ديه

رحيل : ماشي يا ماما

وسحبت اللبن لمراد وسبته مع جدته ودخلت غرفتها طفت النور ونامت ع السرير بس مش 
جاي ليها نووم ودموعها نزلت ع خدها 

مراد طفي النور وطلع من المضيفه بهدوء خد نفس  عميق وطلع ع الاوضه 

رحيل حست الباب بيتفتح مسحت عنيها وعملت نفسها نايمه 

مراد دخل بهدوء وخلع قفطانه وقرب منها وحط ايده ع خصلات شعرها بهدوء وحب وقرب شم رحتها بعمق وكتم النفس ف صدره وباس خدها 


بحنان رحيل جسمها اترعش وقلبها وجعها من نبضه السريع وحست انها عايزة تترمي ف حضنها وتدخل جواه صدره مراد نام ع السرير ووضع ايده ع خصره وتحسسه برقه رحيل جسمها بقا بيتنفض

بقوة مراد حس بيها وقرب منها لحد ما ضهرها لمس صدره ومؤخرتها ع رجولته المتصلبه لما شفها نايمه 

بالشكل المهلك ده وصوبعه بقت تتحرك ع بطنها 

بطريقة تسيب الاعصاب رحيل حست جسمها 
بيتحرك تلقائي وترجع ع صدره اكتر مشعرها 
اتحكمت فيها بقت عايزاها اووي ومحتجاله 
جسمها سخن ونفسها عالي وبقت مش قدره تتنفس من الي بيحصلها بسبب لمسة الرقيقه ع خصرها 
وبطنها ايد مراد اتحسست جسمها لحد صدرها 
وصع ايده ع قلبها وهمس عند رقبتها : چسمك ريدني وجلبك رايدني وعجلك وكل ذره فيكي
مشتاجه لي ليه هتنشفي راسك وتبعديني عنك
مش عايزاني ليه ادوب چواكي ودوبي چوايه 
سخونت چسمك تحت يدي هتجول كتير 
عايز ابوسك وحس بطعم شهدك ودخل 
چنتي ع الارض ليه كل ما اجرب منك 
خطوه الاجي نفسي بعدت الف خطوة

وكاني الفرح متحرمه علي ويده بتتحسسها بحب
وحزن وشهوة ورغبه ووجع وكل مشاعر الدنيا

رحيل من كتر الي حسااه من حب ومتعه وحزن اجهشت بالبكي مراد لفاها ليه 

مراد بعشق : لاااه ي رحيلي لاجلي متكبيش عشان خطري وباس عنيها بحب ومسح دموعها بشفيفه 

بحبك ي رحيل وعمري ما حبيت غيرك جلب متهزش غير ليكي رجولتي وكياني كلو اتنفض
من رنت خلخالك وضحكتك وغنجك مت
فيكي وحيت جواه حضنك متبكيش
لاجل جلبي ما يبكي بسبب دموعك 

وبيلمس جسمها بحب ورقه دوبت رحيل وقادت النار جواه جسمها عروقها بقا الدم 


يجري فيهم 
كانه نار بتكووي نار لذيذه بتمتع مبتوجعش

قلبها قلبها نسي دقه من دقااته نسي كل حاجه ف الدنيا ومش شايف غير مراد وحب مراد وعيون مراد وشفايف مراد وجسم مراد المحتويه بحب 

قلبها مات ف عشق مراد وغزله بقت بتعشق التراب الي بيدوس عليه ندمت عشان استقبلته ببرود وحلفت انها ف حياتها مش هتزعله وهتكتفي 

بكل الي يدي ليها اذا كان حب اهتمام برود 
عصبيه غضب عشق غيره جنون كفايه 
ان هيكون موجود وراه كل فعل وكفايه
قلبها الي اتصرع من دقاته عليه 

رحيل بكل الحب والعشق الي ف الدنيا وعنيها الي بتلمع وشفايفها الي بتترعش : بحبككك بنفس مقطووع..بحبككك ..بدموع بحبككك بوجع وحب وعشق ..بحبككك اووي ومش هقدر اعيش 

من غيرك لحظه ..عشقت تفصيلك قوتك غضبك حبك حنانك رجولتك جنونك غيرتك عشقت كل ذره فيك ي مراد خدني انا بين اديك وتحت طوعك 

انا ليك وعشانك وملكك انا مراتك وحلالك وحببتك انا كل حاجه ليك زي ماانت كل حاجه ليه خدني

حتي لو هتطلع انفسي بين اديك هبقا فرحانه
عشان بسببك ..بحبك كلمه قليله ع الي حساه 
من نحيتك ..انا رحيلك وانت مرادي ..

مراد نزل ع شفيفها خطفهم ف بوسه كلها عشق وغرام وجنون كلها حب وشهوة امتص شفيفها 


وكانه عايز يمتص روحها ويدخلها بين ضلوعه 
عضهم وباسهم ورشف شهد شفيفها وكان 
حياته وقفه ع البوسه دي رحيل بدلته 
البوسه بحب اكبر ورغبه اعظم وشهوة 
تحي متموتش شهوة انثه لراجل عشقت 
كل تفصيله وماتت بين ايديه 

مراد خدها ف حضنه وشفيفه ف شفيفها ويديه بتتحس خصرها بحب ولهفه رحيل نزلت ع رقبته امتصتها برغبه وعضته 


مراد: عضي كيف مانتي عايزه ي رحيل انا ملكك 
عضي بكل الحب الي جواكي طلعي نارك وجيدي
ناري وخد شعرها ع وجهه وشتمه بعنف بحب 
وعشق وداب ف رحته الي هيجت مشعره اكتر 

رحيل نزلت ع صدر مراد العريان وباسته بعمق وعضته بين اسنانه وثابت اثر مصاتها عليه 
وختم انوثتها الي عشقته نزلت بضوفرها
وخدشت صدره لحد ما وصلت لسرواله

نزلته بقوى وخدت رجولته بين ايديها وبصت ف عنيه بصه تكفر العابد تجنن وتخلي العقل يشت 
بصه كلها خضوع حب وغرام وشهووة تحرق
العروق وهبطت ع رجولته بشفيفها وعنيها ف عنيه
ومتصتها بحب وشهوة زادت قوة مصتها وضغط شفيفها وضوفرها الي بتخدش صدره ومراد اتجنن بكل الي بتعمله عض ع شفيفه بقووة وصوت زمجرته ونفسو العالي ماله الغرفه مسك شعرها 

ونزلها ع رجولته اسرع واقوة وعمق لحد ما حس انه رجولته كلها دخلت ف فم رحيل سخونت جوفها 

ونظرات عنيها الي اسخن من فمها حركت ايدها ع صدره وشفيفها الي بتمتص قضيبه خلت الدم ضرب ف دماغه وسخونت جسمه وصلت الف ونبض قلبه 
بقا يضرب ف راسه ونفسو علي وجسمه اتوتر ودفع كل مائه داخل فمها ورحيل ابتلعته بحب وشهوة 

رحيل ابتلعت كل ماء رجولته وطلعته لسنها ولحست شفتها بتلذذ مراد خدها تحتيه ع السرير


بقوة وخد شفيفها ف بوسه قطعهم ليها لحد ما شعر بطعم دم شفايفها ولحسهم بعنف ونزل ع رقبتها 
شووها حرفيا امتص وعض ولحس وببسها 



بقوة ورقه طلع كل هيجانه عليها وع صدرها الي حست 
انو وجعها من قوة مصاته وعضاته وضغط صوبعه 
الرجوليه نزل بلسانه من رقبتها لصدرها لانوثتها
امتص شفرتها وداعب بظرها بلسانه وفتح رجليها 
بقووة وتكلم قدامه وعنين ف عنيها ونفسه بيضرب 
ف انوثتها : ايه ي رحيل عايزاني اعمل ايه كل الي ف نفسك جوليه يلااه 

رحيل بتنهج: م.مراد بوسه بوسه عشان خطري ج.جعن.ني اووي مراد هبط بلسانه ع انوثتها 
..ااه ي حبيبي ايوة كده ااه ي مراد اسرع عشان خطرررري عشاان خطرري اااه امممممممممممم
وجسمها اتشنج وتنفض لما مراد دخل لسانه ف انوثتها وحركه بسرعه ونزلت شهوتها ع لسان 
مراد الي امتصها بجنوووون وطلع خد شفايفه 
ودخل رجولته فيها بقووة وتحرك بسرعه وشهووة.ورغبه قاتله اتحرك بجنون وصوت 
خبط رجولته ف انوثتها سمع ف الغرفه 

مراد بعنف : ااخخخخخ جنتي الي ع الارض متعتي الحلال عشجي وناري بين رچليكي چنوني وقوتي وضعفي امممم ي رحيل اصرخي باسمي 

ودفع جواها بقووة اكبر واضافر رحيل خدشت ضهرو وكتافه من المتعه والوجع والذه الي اول مره تحسها لما مراد دخل جوااها نسيت كل الي فاات ونسيت المستقبل وداابت ف حضنه مراد 

رحيل بشهقه: ااه مراد بحبككككك بحبكككك مراادي انا هتجنن مش قادره اممممممم مراد 
انت خطر ع عقلي وقلبي انا هتجنن بيك 
الي حساه وانا بين اديك خرج برا المتوقع
انا مش عارفه ازاي ده بيحصل اااااه مراد 
مرااااد وجسمها اترعش واتت بشهوتها مره تاني

مراد لفها ع ركبها : تعالي ي مهرتي خلي خيالك يعرف يركبك انا عايز اچننك اخليكي فرسه مطيعه ملك يدي ومفيش غيري يعرف ليكي هدوئك وجنونك ليا عنفك وضعفك حبك وغيرتك عشجك وغرامك دائك ودواكي يكون 
ف حضني انا وبس ي مهرتي وغزالتي 
ودفع جوها اعنف واسرع ولبوتي 

رحيل رفعت راسها ليه بستغراب 

مراد بشهوة : ايه مش انا اسدك رحيل اومأت بخضوع وحب مراد اتحرك اسرع ..يبجا انتي لبوتي

ومش شتيمه ده حجيجه ومسك رقبتها 
ورفعها ليه وخد شفيفه ف بوسه عنيفه 
وزمجر بين شفيفها ودفع ماء رجولته
الي نبضت جواها بعنف وترمه ع السرير
بعد المعركه الملحميه دي ...


رحيل ومراد بينهجو من المتعه والجنون وضحكوو بعشق وحب 

مراد خد رحيل ف حضنه وحط شعرها ع وجهه 
ورحيل نامت ف حضنه ونسيت الدنيا بين ايديه

صحيت الصبح ع ايد مراد الي بتتحرك ع مؤخرتها 

مراد بخبث: صبحيه مباركه ي ريري هههههههههههه

رحيل ابتسمت ليه بحب وخجل وباسته من وجنته

مراد نام ع رحيل ودفن وجه ف رقبتها 

رحيل : مراد بس عايزه اخد شور ونزل لماما الحجه 
ومراد زمنهم صحيو 

مراد دفع رجولته جواها : ماحنا هناخد شور وننزل انا عملت حاجه وشلها ودخل بيها الحمام ورجولته جواها ..وخدها ف جوله تحت المرش وطلعو لبسو هدمهم مراد واقف قدام المرايه 

مراد : يخربيت ابوكي ايه الي عملتيه ده وشاف اثر عضتها ع رقبته وصدره وضوفرها 


رحيل صحكت: مش انت السبب 

مراد : ماشي ي رحيل انا وانتي والزمن طويل 

ولبس جلابيه وحط شال ع رقبته يداري بلاوي مراته ونزله تحت لقت الحجه وف حضنها مراد

رحيل : صباح الخير ي ماما وبستها ع خدها وباست مراد الي ف حضنها 

مراد عدا من وراها ولمس مخرتها بحركه خفيه رحيل اتعدلت بخضه مراد ضحك ف سره وقرب 
من امه وحبها ع دماغها 

الحجه: صباحكم الله بالخير ي ولادي روحي ي بتي 
حضري الفطار مراد شبعان ورد حضرت ليه رضعها 
وحمته وغيرت ليه 

رحيل : تعبتك معايه ي ماما 

الحجه: تعب حبيب سته بلسم ع جلبي يلا همي 

رحيل دخلت المطبخ ومراد دخل وراها بعديها بشويه وقرب منها وحضن ضهرها وايده ع خصرها 

مراد بخبث: مالك اتنفضتي ليه برا 

رحيل بخجل : بس ي مراد حد يشوفنا 

مراد دفن وجه ف رقبتها: ايه يعني مرتي وحلالي وتنفض ع صوت ورد الي ديما قفشاه

ورد بزعر : يختيييييي لمؤاخذه ي مراد بيه وطلعت تجري بعد ما حطت البن ع الرخامه 

رحيل ضحكت بعد ما افتكرت لمحه وهيا قعده قدام الفرن ونفس الموقف حصل 

رحيل : انت ع طول مقفوش كده ومش بتوب

مراد استغرب رحيل فهمت استغرابه 

رحيل : اصل انا ف لمحات بتعدي ع راسي لما الموقف يتكرر قدامي 

مراد فهم معني كلامها امبارح وقلبه هدي شوية 

قرب وبسها من خدها تاني : ولا هتوب ي رحيلي 

وطلعو فطرو مع بعض مراد قاعد بيشرب القهوة وسمع صوت الاهالي برا السرايه 

مراد قام يشوف ف ايه 

مراد : ايه الي حصول ومالكم متچمعين كده

واحده قربت منه : ابوس ع يدك ي مراد بيه 
عيالي هيموتو 

مراد : بعد الشر متجوليش اكده حد يفهمني براحه 

راجل قرب منه : ي مراد بيه ف شوطه دايره ف النچع ع العيال الصغيره والدكاتره هنا مش عرفين 
ف ايه ولا عرفين يعلچوهم نصهم طالع بالغش 
والنص التاني مش مكفي العيال الي بتتعب واحد وراه التاني وچين نستسمحوك تخلي حضرت الدكتورة تنزل تعالچ معاهم ف المستوصف لحد ما الحمله الي هتيجي من القاهره توصل مرتك دكتورة من البندر ومخها منور وعلامها عالي..

مراد بهدوء : خير انشالله وربنا يشفي ولادكم والدكتورة بإذن الله نص ساعه وتكون ف المستوصف

فرحو الاهالي وقعدو يدعوله بطولت العمر هو ورحيل 

مراد دخل السرايه 

رحيل قربت منه : خير ي مراد في ايه 

مراد : دول اهل النچع چاين عايزينك تنزلي تعالچي عيالهم ف المستوصف لحد مالحمله الطبيه توصل 

رحيل بلهفه : بجد ي مراد وافق ونبي انا بقالي كتير 
منزلتش شغل ميداني وبعدين دول اطفال سبني اعالجهم 

مراد بهدوء: ماشي ي رحيل البسي زين ويلا عشان اوصلك وبلاش كلام مع الرچاله انتي ساامعه

رحيل : عنيا حاضر الي تشوفه ي قلبي 

مراد بقا ياخد رحيل ويوصلها ويرجع يخدها بعد تحذيرات وتعليمات وعملي ومتعمليش 

رحيل عرفت ان المرضي المنتشر ده فيرس الماني وحصبها ع الاطفال وكانت بتاخد بالها من تعقمها ونضفتها عشان مراد الصغير ولما تروح كانت 
تدخل تاخد شور الاول وتعقم نفسها كويس 
وتروح ترضعه وبليل عشان مراد والصبح 
لاعلاج الاطفال لحد تالت ايام 

مراد اتصل بيها اثناء شغلها 

رحيل : ايوة ي حبيبي 

مراد : عيون حبيبك چهزي نفسك عشان چاي اخدك الحمله الطبيه خلاص وصلت 

رحيل : ماشي ي مراد اول ما تيجي رن عليا هخرجلك 

مراد وصل ونزل يستناها كانت الحمله الطبيه قدام المستوصف لسه وصله 

رحيل خرجت والامهات لفو حوليها وقعد يشكرو فيها ويدعولها ويحضنوها بحب وشكر 

رحيل شكرتهم ولفت ع صوت واحد بينادي عليها 



نظرات مراد الي كانت متبعها بحب 



اتحولت بغضب 
لما شاف رحيل ابتسمت لواحد من الطقم الطبي 

وقرب عليها ومد ايده ورحيل سلمت عليه 
مراد نار بقت تطلع من عنيه 
احمد فكرينو : ايه ي دكتورة رحيل اختفيتي فين 

رحيل : ابدا والله ي دكتور احمد اصلي انا اتجوزت هنا 

احمد : ايه اتجوزتي هنا برضو رحيل بنبونايت الجامعه تتجوز صعيدي متخلف لسه رحيل 

هدافع عن مراد لقت لاكمه نزله ع وش احمد وقعته ع الارض

مراد بغضب : متخلف ي بن العر* وربي لولا الناس الي هتتلم والظرف الي احنا فيه كت عرفتك مجامك ..بس هنتجابلو جريب احسن ليك لم حالك ورچع مطرح ما چيت 

ومسك ايد رحيل بعنف وجرها وراه بقووة

رحيل بخووف : مراد اسمعني ارجوك 

مراد لف لها بفحيح : اخرصي خااالص مش عايز اسمع نفسسسسك ي رحيل انتي سااامعه 

وزقها جواه العربيه بعنف وطلع ع السرايه وهو جواه غضب ونار تحرق 

رحيل جريت ع السرايه بخووف وستخبت وراه 
الحجه راضيه مراد دخل وراها 

مراد بصوت عالي : رحيييييييل تعالييي جدامييي
بدل ما اچيبك من شعرك 

الحجه : ف ايه بس ي ولدي اهدي 

مراد بعصبيه : متدخليش انتي ياامه انا هوريكي كيييف ي رحيل تجفي تضحكني مع المعر***
وتمدي يدك ف يده انا هجطعهالك خالص ..تعاااالي جدامي احسنلككك

رحيل طلعت من وراه الحجه بخوف وتوتر ولصه هتقرب من مراد وقعت من طلهااا وغمي عليها

مراد بزعر : رحيييييييل

*********
مراد بزعر : رحييييل 

وقرب منها حملها وطلع ع الغرفه ووراه الحجه راضيه ومراد كانا بيحاول يفوق فيها ويخبط ع وشها براحه مفيش فايده جاب كوب مايه وقعد يمسح ع وشها برضو مفقتش كان هيشت

مراد بصوت عااالي : مااالك ي رحيل فيكي ايه رد عليييي

الحجه بخوف : هات كلونيا ي ولدي فوجها بيها 
اهدي اتلجيها من الضرعه غميت 

مراد جري ع التسريحه جاب زجاجه برفان ورش 
ع كفه وقربه من انفها مره واتنين لحد ما رحيل بدات تفووق وجهه كشر بتعب

رحيل بوهان : ااه ..م.مراد

مراد بلهفا : انتي زينه فيكي حاچه ردي

رحيل : ا.نا كويس تلاقي بس من الارهاق اليومين الي فاتو 

مراد استعاد اعصابه: طب ماشي عن ازنك يامه 
ونزل من غير ما يبص ع رحيل 

رحيل دموعها ملت عنيها وزعلت وندمت انها وقفت مع زميل ليه 

الحجه : بس ي بتي متبكيش احسن تتعبي تاني 

رحيل حضنته وهيا الحزن ماليها 

الحجه : ايه بس الي حصل كنتو ريجيني 

رحيل بغصه : والله ي ماما ماكنت اقصد وحكت للحجه الي حصل 

الحجه : يخبلك ي رحيل كيف اتسلمي عليه ابيدك 
ده هيغير من ولد عمامه عليكي مابلك الغريب

ع العموم يجي وحولي ترضيه 

رحيل : انا لسه هستنا يمكن يتاخر برا 

الحجه : لا هو مهيطلعش وكت ضيجتو هيروح للخيل 

دق الباب ودخلت ورد بغدا وعصير بعد ما وصاها مراد تحضره لرحيل 

ورد: الغدا يست رحيل 

رحيل : لا ي ورد ماليش نفس خديه تاني

ورد بلعت رقها بخوف وفتكرت كلام مراد 

مراد بنزعاج : بت ي ورد 

ورد : ايوة ي سعدت البيه اومرني 

مراد : احم ما يؤمر عليكي ظالم حضري صنيه غدا وطلعيها ل ام مراد ومعاها عصير طازا ولو في 
فاكهه حطي معاه 

ورد : عنيا ي مراد بيه 

مراد : طب يلا همي ورفع حاجه ويكون ف علمك لو مكلتش زين هحسبك انتي .
....

ورد بقلق: لاه ي ست رحيل لازمن تاكلي حكم انتي لسه وجعه من طولك لازمن تتغذي زين وتردي عافيتك 

الحجه : ورد معاها حج ي بتي تعالي ي ورد جربي الاكل 

اتعدلت رحيل تاكل وشافت الاكل الشهي نفسها اتفتح وورد اتوصت بيها 

رحيل : خلاص ي ورد مش قادرة تاني صدقيني

ورد: طب خدي كوبايت العصير ده لسه عملاها مخصوص عشانك ..رحيل خدتها منها بابتسمه ...مطرح ما يسري يمري 

ونزلت الحجه ومعاها ورد ورحيل قامت خدت شور 
ولبست عابايه وهيا بتفكر ف حاجه ..

مراد كان عند الخيل وقاعد والغضب ماليه وهو بيفتكر ضحكتها وايدها الي لمست غيره 

ورفع الفون وعمل اتصال باحد رجلته 

مراد : ايوة ي رزج فيه دكتور ف الحمله الطبيه 
الي چات الصبح من بحري اسمه احمد عل*
منسون هو كده كيف الحريم ..عايزك تتوصه بيه و تكسر يده اليمين اليله دي ..تتصل بيا تجولي تم 

وقفل السكه مفيش نص ساعه ورزق كان مصور ليه احمد المتماكيچ 

مراد شافها وهدي غليله لاكن لسه حساب رحيل 
وسمع حركه وراه شاف رحيل جايه عليه بهدوء
وقت الغروب ونسمه الاراضي الزراعيه الي وراه
القاعده تلمس الروح ..مراد قلبه اترعش لكن مظهرش غير الغضب ولف وشه ولا كأنو شافها

رحيل بلعت غصه وقربت منه بتمهل وقعدت بجانب
مراد  

مراد بنزعاج: ايه الي چابك هنا وطلعه ليه من السرايه

رحيل بحزن : جايه عشان اشوفك 

مراد ببرود : وانا مطلبتش منك تچيلي انا اصلا مش طايج كلحتك 

رحيل دموعها اتجمعت : مراد ارجوك بلاش تعملني بالطريقه دي 

مراد : مفيش غير الطريجه دي بعد كده 

رحيل حطت ايدها ع كتفه مراد ضرب ايدها بعنف 
مقصود 

مراد بغضب: يدك الي لمست غير مجربيهاش مني بدل ما اجطعها ليكي... ويلا جومي ع السرير 
ومتطلعيش مره تانيه من غير مشورتي 
مش هحظرك تاني 

رحيل : وانا كنت روحت فين انا جيالك ..ليه الي انت عمله ده ولا بتتلكك 

مراد بصوت عالي وقبض ع فكها : بتلكك وهو الي حصل ناجصه تلكيك ده مش كفاايه بنسبالك ..وبعدين حته ولو كتي رايحه الحمام تستإذني انتي م ل ك ي ايه مش مفهم ف الكلمه 
دي مرتي ع زمتي شايله اسمي حياتك ملكي 
روحك ملكي چسمك ملكي النفس الي داخل وطالع
منك تستإذني عليه فهمتي ولا اعيد تاني وزقه بعنف..

رحيل جريت ع السرايه وهي بتبكي ع اخرها وجريت ع اوضتها ولعنة اليوم الي شافت 
فيه احمد وحزنت من معملة مراد 
لكن هيا غلطانه زوجها راجل 
دمه حر ..

وخلص اليل ورحيل نامت وهيا بتنتظر مراد الي دخل بهدوء وغير ونام ع الكنبه 

رحيل صحيت شافت مراد نايم ع الكنبه قلبي وجعها وقربت منه بهدوء وحطت ايدها ع وجهه

مراد قبض ع صوبعها بصوت متحشرج وهو مغمض عنيه : انا مش جولتلك يدك الي لمست غيري متجربيهاش مني ... 

رحيل بوجع من قبض مراد : ااه مراد ايدي 

مراد فلت ايدها بسرعه ودخل ع الحمام وخد شور 
طلع لبس هدومه وعنيه ع رحيل الحزينه ونزل من الغرفه من غير ما ينطق حرف صبح ع الحجه وخرج من غير فطار 

رحيل نزلت وشافت الحجه 

رحيل : صباح الخير ي ماما 

الحجه بهم : صباحك خير ي بتي 

رحيل : مالك ي ماما الحجه 

الحجه : مراد ولدي طلع من غير فطور 

رحيل حزنت اكتر ومهما عملت ورد والحجه راضيه رفضت تفطر رجع مراد بعد العصر

مراد قرب حب ع راس الحجه الي كانت قاعده ف البهو بعد الصلاه ورحيل طلعت تحمي مراد 

الحجه: عامل ايه ي ولدي اخلي ورد تحطلك الغدا 

مراد : انا زين يامه ..لاه ماليش نفس 

الحجه : وميته ينفع ده ي واد انتي ومرتك موكلينش من الصبح 

مراد : رحيل مكلتش ليه يامه تعبت تاني يااك 

الحجه : عرفت انك اطلعت من غير فطور حديد وبعيد ما رضيت تحط لجمه ف بطنها 

مراد عبس بضيق وسكت

الحجه: طول بالك عليه ي ولدي دي مريضه برضك وذكرتها مش مسعداها سمحها لو سهت وعملت غلط من غير ما تجصد 

مراد بغضب : حتي لو ناسيه يامه مالهاش اي الحج تعمل الي عملتوه لاه ومش عجبها وتجولي هتلكك

الحجه : اهدي ي مراد ي ولادي متخنجش زرعتك 
داري ع شمعتك تجيد ي ولدي لو كتمته تطفا ي جلب امك ..صوبعك مش زي بعضها ورحيل 
اطهر من الملايكه 

مراد بنزعاج: يامه انا مهشكش فيها لو شكيت فيها واحد ف الميه كان زمانها جاورت الي جبلها لاكن 
جوايه نار يامه غيره هتحرجها لو جربت منها
مدت يدها ف يده ضحكتله اسهرت معاه 
راچل تاني سمع صوتها وضحكتها 
لمس رجتها غييييري انا يامه 
دي وحدها كفيله تجيد
نار ف چوفي ..

وساب الحجه وقام طلع الغرفه يغير هدومه ومن جواه يكحل عنيه بشوفتها..

عند رحيل خدت مراد وخلعته هدومه بهدوء وحب 
بقت تبوس كل حته ف رضعها بحنان وخدته 
ف حضنها وكانت محضره ليه حوض 
استحمام صغير خاص بالاطفال
وقعدت تلعب مراد بحنان
وتحط المايه ع جسمه 
الصغنن..

مراد دخل الغرفه بهدوء ولقاها مش موجوده بس سمع صوت حركة مايه خفيفه ف الحمام 

شافها جلسه قدام مراد وبتلعبه بحنان وهو جواه المايه وتمنه يكون ليه ابن منها اتمنها اكتر م 
اي حاجه ف الدنيا..

رحيل شافت مراد الواقف قدامها بهدوء قامت منفوضه مره وحده ..ومسكت راسها من عنف 
الدوخه الي ختلها 

مراد قرب منها بخووف : رحيل انت زينه تعالي ع السرير بدل ما تغمي تاني وشلها ع السرير

رحيل بحزن : انا كويسه عشان بس وقفت مرا وحده 

مراد : لاه مش زينه وطبيعي يحصل كده طول ماانتي موكلاش

رحيل : ماليش نفس هقوم اشوف مراد 

مراد : لاه خليكي مرتاحه انا هچيبه 

دخل مراد وحمي الصغنن بخوف وشاله ف الفوطه 
وحطه ع السرير وخد هدومه الي مش عارف انهي 
الاول ولا ازاي 

رحيل : حط البودره الاول ع جسمه وبعد كده لبسه الفلينه البيض دي 

مراد خد زجاجت البدره ووجها عن بطن الصغنن وداس عليها بقوة نزلت نصها عليه مراد اتخص 
ورحيل قعدت تضحك ومدت ليه منديل خد منديل و وزع بيه البودره ع جسمه ولبسه باقي هدومه بتعليمات من رحيل الي كانت فرحانه بمنظرهم 

مراد : يلا اديكي رضعتيه ونام جومي عشان تاكلي 
ومش عايز اعتراض

رحيل مسكت ايد مراد وبصت ف عنيه مراد سحب ايده بهدوء : يلاه عشانك تاكلي جومي انزلي جدامي هغير ونازل وراكي ودخل الحمام بهدوء

رحيل خدت مراد ف حضنها ونزلت بيه ومراد نزل 
ولكن ماكلتش كويس ومراد زيها 

تاني يوم نفس الكلام شافت مراد نايم ع الكنبه 
دموعها نزلت وقربت منه 

مراد قام منفوضه : بعدي عني ي رحيل وصتبحي 

وعدو تالت ايام بين شد وجزر مع رحيل ومراد 
رحيل حزنها زاد بسبب مراد الي هجرها ومش بينام 
جمبها ولا حتي يبصلها لو جيه اتكلم معاه ..

فهد وندي رجعو القاهرة وشهد وهشام الوضع لذيذ

رقيه اتصلت ع عامر يوديها السرايه وعامر منتظر اهل رحيل عشان يخدهم معاه

دخلت رقيه و عامر بعد ما اتصلت عرفت رحيل انها جيه مع عامر 

رحيل كانت قاعده تناغي ف مراد الصغنن والحجه بجوارها 

دخلت رقيه جري حضنت رحيل والحجه وخدت مراد ف حضنها : حبيب خالتو وحشني ي روده

الحجه بضحكه : يخيبك ي رجيه روده جال 

عامر : جوليله ي مرت عمي ده مش بعيد تچلع ولادها وتجوله ي بسنت 

رحيل ضحكت ع رقيه وعامر ومراد دخل شافها 
قاعده معاهم بتضحك ولا ف بالها ولا كانه 
محظرها ..الغضب ماله عنيه ولكن رحب بعامر 
الي اتصل بيه وقالو انه رايح ليه السرايه ..

مراد : احم مرحب ي عامر كيفيك 

عامر : بخير ي ود عمي جوات اچي اطل عليكم جبل ما اسافر بكره ورجيه چابت حاچه ام مراد معاها.

رحيل ادخلت : ي سلام ي ست رقيه لسه فكره تجبيهم 

رقيه : اسكتي ونبي يختي بابا كان عامل عليا حظر تجول ولسه فكو النهارده من ساعت ما مشيتي 
بعد ما عرف خلاص اننا مشين بكره سبني اجبلك حاجتك 

رحيل ضحكت عليها : تستاهلي حد قالك تقعدي مع عا..مراد اتنحنح رحيل بلعت رقها وسكتت وف عيون مراد نظرت توعد 

وخلصت القاعده ورقيه مشيت مع عامر الي زنقها ف الطريق وخد منها بوستين تلاته 

مراد بغضب : هو انتي هتستعبطي ولا هتسوجي الهبل انا جيلك ايه مية مرا 

رحيل خافت منه وحزنت وخدت مراد من حضن الحجه وطلعت اوضتها وفضلت تبكي 

الحجه بغضب : لاه ي مراد مالكش حج تزعج فيها جدامي خچلتها ي ولدي وبعدين كانت عيملت ايه لده كلوو ..وبعدين جولتلك متجساش عليها صوابعك مش زي بعضيها فوج ي مراد 
فوج جبل ما وردتك تدبل يلا هم 
وراه مرتك ورضيها وبعتلي مراد 
انا معرفش انام غير وهو ف 
باطي ..

مراد طلع ع رحيل بنزعاج ودخل شافها بتعيط خد مراد بهدوء وعطاه لامه ودخل الاوضه تاني خد فوطه وراح ياخد دش 

طلع من الحمام ولع سجاره وقعد ع الكنبه رحيل قربت منه بهدوء وقعدت بين رجليه 

مسكت ايد مراد الي رفع عينه بتحذير

مراد : يدك ي رحيل 

رحيل مدت ايدها عند شفيفه: بوسها مراد رفع حجبه ..بوسها عشان تطهرها من اي لمسه 
ارجوك ي مراد ومسكت وجهه بين ايديها 

ارجوك كفايه صدقني انا خدت الدرس وتعلمت ارجوك انا مش قصدي 

مراد : هو انا كل ما اكلمك هتجوليلي مش جصدي ليه حطه صباعك ف خشمك ياك

رحيل بدموع : ايوة عيله ومعرفش الي يرضيك وايه الي يزعجك ولا اعرف اي حاجه ف اي حاجه 
ماما بتحبني بس مصحبتنيش وانا مكنش ليا 
صحاب بنات يفتحو عيني ع ايه يعجب حبيبها 
وايه يضيقه معرفش كنت طول عمري من البيت 
للمدرسه لحد ما اتخرجت وبعدين لقيت نفسي 
فجاءه متجوزه معرفش طابعك ولا عداتك 
معرفش اي حاجه ..اعتبرني بينتك الصغيره 
وعلمني الصح والغلط شكلني ع ايدك 
بلاش برودك ده معايه بلاش تبعد عن 
وتهجرني وانت عارف اني روحي 
بترد لي وانا ف حضنك اغضب

زعق اتعصب اضربني بهدلني لاكن بلاش تعملك ده 
بلاش برضو عايزة استخبه منك ف حضنك ومش لقياك بطل برودك ارجوك سمحني انا مستعده اعمل 
اي حاجه عشان ارضيك ..

مراد : ماشي ي رحيل ماشي وجومي يلا عشان اوديكي لاهلك 

رحيل قامت منفوضه بزعر : لا ي مراد لا ارجوك 
انا مش قصدي كده انا مقدرش ابعد عنك 

مراد لسه هيفهمها انها فهمت غلط وهو عايز يخدها 
يوديها تودع اهلها لاكن كانت رحيل وقعت بين اديه 
مغمي عليه تاني بسبب الضغط والتوتر الايام الي فاتت وشهيتها المعدومه 

مراد اتفزع ع رحيل وخد عبايه ليها لبسها ونزل ع المستشفي لان الوضع ميطمنش ودي تاني مره ف اسبوع يغمي عليها 

دخل بيها المستشفي 

مراد بصوت عالي : دكتورة بسرعه دكتورة 

الممرضات قربه منه ودخلوه غرفة الكشف وهو شايل رحيل وحطها ع السرير بهدوء 

ودخلت الدكتورة : عن اذنك اطلع برا دلوقتي 

مراد بغضب : دي مرتي ومعطلعش غير لما اطمن عليها ..شوفي شغلك يلااااا.

الدكتورة بدأت تكشف ع رحيل وخدت منها دم 
وبعتت الدم يتحلل رحيل فاقت 

رحيل بإرهاق ودموع : مراد 

مراد قرب منها : اهدي ي جلب مراد انا چمبك ومش هبعدك عني واصل متخفيش ي حبيبتي التحليل 
هيطلع دلوجتي وهنعرف عندك ايه ..خايف يكون انيميا ولا حاچه لا سمح الله الدكتورة كانت شكه ف حاجه بس حبت تتاكد الاول وطلع التحليل 

الدكتورة فتحتو بهدوء وضحكت : متقلقش ي مراد 
المدام حامل ..

مراد اتصدم وعيونه دمعت ورحيل فرحت اووي كانها اول مره تحمل مراد فاق من صدمته وسجد شكر لله وهو الفرحه مش سيعاه حاسس انو عايز يطير وقول للناس كلها رحيلي حاامل ف ولدي 

وقام خد رحيل ف حضنه وباسها من دماغها وخدودها وايديها وهو هيموت من الفرحه 

مراد : ربنا يخليكي ليا ي رحيلي وتجوميلي بسلامه انتي وولدي ي بوووووووي الفرحه مش سيعاني 
حاسس اني هتخوت من الفرحه 

وخد رحيل لدكتورة نسا الي اكدت عليها بالراحه وقلتلو انها ضعيفه ومحتاجه اهتمام وبلاش 
علاقه زوجيه 15يوم 

مراد فرح وزعل بس فرحته اكبر من زعله مش مهم المهم انها هتكون بخير هيا والطفل 

وخدها ورجع ع السرايه وقال لرحيل تنتظر مكانها ودخل يجري خد سلاح 

مراد بصوت عالي وفرحه هتطلع من عنيه : ي حچه رااااااضيه ي ام مراددد رحيل حبله ام مراد الصغيره حبله وهتچيب واد يملا عليا دنيتي

وخد الرشاش وطلع يفرح قدام السرايه ورحيل وقفه قدام العربيه 

مراد بضحكه طالعه من القلب : ولدي هينور الدنيا كمان تسع اشهوور ي خلج وسحب الشريط كام 
وفرح وصوت ضحكته ماليه السرايه قرب من رحيل وخدها ف حضنه 

مراد : تعالي ي ام العيال تعالي ي رحيلي وخدها تحت دراعه ومشي بيها وايده التانيه مسكه 
الرشاش رفعو للسما وبيضرب اعيره ناريه 
لحد مددخل بيها السرايه 

وركن السلاح وشال رحيل وحطها ع السرير وخد شفيفها بكل حب وفرح وسعاده 

مراد : انا مش عايزك تتحركي واصل من مطرحك 
وتاكلي وتتغذي زين لاجل ولدك ي مهرتي 

ولسه هيبعد عنها رحيل مسكت رقبته برقه : متبعدش عني 

مراد جسمه اترعش: احم رحييل بلاش الدكتورة 
موكده عليكي 

رحيل بحب : انا كويسه وهكون كويسه اكتر وانا ف حضنك وبين ايديك 

مراد عنيه اسودت برغبه فهو مشتاق لها ويحرم نفسه من جنته بقا ليه ثلاث ايام 

رحيل باست رقبته بعمق: محتجالك 

مراد قرب منها ووووو

*******
"مراد قرب منها وخد شفيفها ف بوسه عنيفه وكلها شهوة وشالها ف حضنه ولزقه ف الحيطه وشفيفو ف شفيفها ويمتصها برغبه وشتيااق ورحيل بتبدله بشهوة اكبر 

مراد : اخخخ ي رحيلي فرحاان وهطير مش مصدج كنت عشيه هتمني عيل منك وامنيتي اتحججت

رحيل : ربنا يقدرني وفرحك وبعدين لو اعرف اني 
كل ما هحمل هتفرح كده كل سنه هحمل وهجبلك 
نونو صغير شبهك مراد حضنها جواه وسندها ضهر 
كرسي الانتريه ودخل بين رجليها اكتر وبقا يتحرك ع انوثتها وهما بيمتصو شفايف بعض 

والباب خبط مراد بعد وعدل هدومه رحيل مسكت فيه 

مراد بهمس: مالك ي رحيلي مشتجالي واعر اكده 
وحط ايده ع انوثتها رحيل اومأت وف بالها يخربيت الهرمونات الي بدات تشتغل ..خلاص بعدي هشوف مين وجايلك وبسها من شفتها 
وخبطها برحه ع خدها وضحك ع منظره


رحيل قعدت ع كرسي الانتريه وحطه ايدها ع بطنها والضحكه ع وشها وف بالها ..

شكلك هتعمل معايه 
الغلط كل ده اشتياق لبابا وبعدين انت مالكش
دعوة هو الي قمر زياده عن اللزوم وانا مشتاقه 
ليه اووي وبقالي كام يوم روحي هتطلع عليه
شكرا عشان انت سبب فرحته ..

مراد كان فتح الباب ورمه نفسه ف حضن الحجه راضيه الي راحت تبارك ليه 

الحجه بسعاده : وووه ي ولدي اخيرا ربنا جبل دعاي فرحانه ومنتظره اليوم الي هشيل فيه 
ولدك ي اول فرحتي ربنا عوضك ي جلب 
امك بمرا زينه ورزجك بالعيل الي هتتمناه

مراد بضحكه : اااه ي ام مراد اخيرا ي بووي يامه ده انا مكنتش مصدج فرحانه جوي ان ربنا عوضني وفرحان اكتر انه من رحيل رزجي وفرحتي الي ربنا 
هداهالي 

الحجه بدموع فرح : ربنا يفرحك كمان وكمان ي ولدي ويتم ولادتها ع خير ي ضناي

مراد خد الحجه : تعالي يامه تعالي اما انا مغفل بصحيح وجفتك ع الباب من فرحتي الي 
شندلت حالي....

دخلت الحجن ومراد الي شاف رحيل وضعه ايدها ع بطنها بحب وبتسامه رفعت راسها شافت الحجه 
وقامت دخلت جواه حضنها..

الحجه بحب : مبروك ي بتي ربنا يبارك ف حملك ويرزجكم الخلف الصالح ويتم ولادتك ع خير ي حبة عيني 

رحيل : الله يبارك فيكي ي ماما الحجه ويبارك لنا ف عمرك وتفرحي بيهم وبعيالهم كمان وانتي وسطينا 

مراد سبها ونزل حط ع صنيه فطير وعسل نحل وجبنه فلاحي وقشطه وكوب لبن دافي وطلع حط الصنيه ع التربيزه 

مراد : يلا جومي ي رحيل كلي لجمه وتغذي زين عشان صحتك وصحت الي ف بطنك الدكتورة جالت انك ضعيفه 

رحيل بصت ليه بحب وف قلبها شكرة ربنا ع زوجها الصالح الي بيهتم بيها وبصحتها وفرحان هيطير من الفرحه لما عرف انها حامل منه 

قامت رحيل تتعشي والحجه راضيه ادتها شوية تعليمات ومراد سابهم ودخل ياخد شور بعد اليوم 
الطويل 

الحجه : يلا فتك بعافيه صباحكم الله بالخير ي بتي 
ومراد ع حبابي عنيا متجلجيش عليه وتشيله همه 
اتبهي لنفسك وللي فبطنك دلوجتي ..

وطلعت الحجه رحيل قامت خلعت هدومها ودخلت ع مراد الحمام الي طلع من الكبينه وقلبه دق ..
من منظرها وهيا وقفه قدام المرايه ولفه نفسها 
بفوطه وقفه تتحسس بطنها بفرحه 

مراد قرب منها وحضنها من ضهرها وايده بتتحسس بطنها بحنان وهمس عند رقبتها 



مراد بهدوء : ايه ي رحيلي 

رحيل : حسه اني عايزة اخد شور ونظرت ليه بغنج مش هتساعدني 

مراد لفها ليه وخد شفيفها ف بوسه ومتص لسانه وعض شفتها السفليه ورحيل بتبدله بشهوة 


وشالها ودخل بيها تحت المرش ومسك الشامبو
وغسل شعرها وبدأ ينزل ع جسمها بهدوء لمسة
ايده النعمه خلت رحيل شهوة تزيد وهو بيحرك ايده الي عليها سائل استحمام ع رقبتها وصدرها 


خصرها مؤخرتها انوثتها اترعشت لما وصل عند انوثتها وقبضة ع خصلات شعره وعضت ع شفايفها من الوجع  الذيذ الي حست بيه 

مراد قرب من رقبتها وهمس : مالك ي رحيلي چسمك هيترعش ليه ونفسك عالي 


ونزل ع رقبتها امتصها بعنف وشهوة وتحرك بكل هدوء هدوء جنن رحيل اكتر وخله رغبتها تقيد


رحيل بنفس عالي : اامم مراد ارجوك بلاش كده انت عارف اني محتجالك ومشتاقه لحضنك 

اامم ع.عايزة احس بيك ج.جوايه عايزة
جوزي يهدي اشتياقي ليه ...

مراد سمع كلامها وزمجر بقوة ولفها ونزل ع رقبتها وضهرها بوس وعضات ومتصها بعنف وايديه قبضه ع صدرها وحط رجولته بين رجليها من وراه 


رحيل حست برجولته الي بتضغط عليها وصوابع ايده الي بداعب حلماتها وبتقرص عليهم نفسها ضاع وجسمها اترعش وضمت رجليها ع رجولته بشهووة وكل الي عايزة انها تحس برجولته المتصلبه جواها تملها وتمتعها لحد ما جسمها يرتجف وتنزل شهوتها 
الي تعبت اعصابها ف حضن حبيبها..

مراد حس بيها مسك رجولته بايده ودخلها ف انوثت رحيل من واره وبدأ يدفع جواها بهدوء 
خوف ع رحيل ودي حاجه تعبته هو راجل 
عنيف وشهوته عاليه لكن من اجلها سيطر
ع اعصابه الي فلتت لما رحيل لفت 
ليه وف عيونها شهوة ورغبه 
ونظره تجنن وعنيها 
مليانه دموع

رحيل بشهوة : اممم مراااد عشان خطري اسرع اتحرك بسرعه انا كويسه صدقني..

مراد خد شفيفها ومتص الاتنين مع بعض وبدأ يتحرك اسرع وقوة وكانها فلتت وحش 
بيزمجر ويزووم وكأنه عايز يطلع 
روحها من سرعت دفعاته
جوااها ..

مراد بعنف : رحييييل امم رحيل انا خايف عليكييي 
لكن انتي الي مصممه تخرچي عنفي عليكي

وشالها وطلع بيها ع السرير رحيل قامت من حضنه
ونيمته ع السرير وطلعت فوقيه ع ركبها ولفت بقت مؤخرتها وانوثته قدام وجهه وهيا نزلت تمتص رجولته بشهووة مراد بقا بيحرك رجولته جواه فمها 
وبين شفيفها بعنف وايده بتداعب انوثتها بسرعه 
وشهووة ولساانه بيداعب فتحت مؤخرتها بعمق 
وينزل ع انوثتها ويدخل لسانه ف مهبلها ويدعبه
وصوابعه ع فتحت مؤخرتها بيدعبها ويحركه 
بسرعه وخد من ماء انوثتها ع صوبعه وخترق
مؤخرتها بهدوء وشهوة وبدا يحرك صباعه 
دخلها بهدوء ولسانه ع انوثتها بيمتصها 
بعنف

رحيل رفعت رسها وايدها بتتحرك ع رجولت مراد: اااااااااه مراد مراد همووت بسرعه بسرعه 

ومراد لسانه بقا يتحرك اسرع واعنف وصباعه بيخترقه اقووى وايده التانيه بتضرب ع مؤخرتها 
بقوة ويضغط عليها ويحركها بعنف 

لحد ما رحيل جسمها اتشنج ونزلت شهوتها ع شفايف مراد 

مراد وصباعه لسه بيتحرك داخل مؤخرتها : ايه ي رحيلي عچبك كده اممم عچبك وانا بن** كل فتحه 
فيكي هممم حلوو ي لبوتي 

رحيل سمعت لفظه جسمها سخن وترعش : مراااد 
اااه مرااد بحبكككك اووي وبحب كل حاجه معاك 
وانا جواه حضنك بعشقككك

مراد قام من تحتها ودخل رجولته ف انوثتها وهيا ع ركبها وبداء يدفع جواه بسرعه اكبر وعنف وهيااج وصباعه اخترق فتحتها وايده بتضرب 
ع مؤخرتها الطريه الي بتهتز بعنف من شدة
دفعات جواه وصوت خبط مؤخرتها مع 
جسمه جنن مراد الي طلع صووت من 
منخيره من شدة الشهووة لما حس 
بشهوت رحيل العاليه وصوت تأوهاتها
واننها ورجائها ومتعته المنتهي بين 
ايديها ومسك شعرها ودفع 
جواه وبعد كده عدلها وخدها ف حضنه ولف رجليها حول خصره وخترق انوثتها ورحيل بقت تتحرك ع رجولته بسرعه وهيا حضناه 


وضوفرها بتخدش 
ضهرو من رجولته الي الكبيره الي مسببه ليه 
متعه ووجع  وشهوة تطلع من الدماغ 


رحيل بأنين متعه همست ف ودن مراد : اننن يلا ي مرااد يلا ي حبيبي عايزة احس بيهم عايزة احس 
بسخونتهم جوايه يلااا خلي نارك تطفي ناااري 
يلااا عشان خطري وتحركت اسرع 

مراد حضنها بعنف لدرجة وجعت ضلوعها وزمجر عند رقبتها الي عض عليها باسنانه وتكلم : اممممم
جطتي المغمضه بجت لبوة بتخربش وعايزاني 
كييف ما انا عايزها وزيااادة غالي والطلب 
رخيص ي رحيلي ونام بيها ع السرير

ودفع جواها اسرع وايده ع مؤخرتها وشفايفه ع صدرها بيمتصه بمتعه 

مراد زمجر وجسمه اتصلب وتنفض جواها بنبض 
عنيف وخرج كل ماء رجولته : خودي ي رحيلي 
اروي عطشك وطفي نارك خودي ي لبووتي 
وباس شفيفها بعنف ونام جمبها 


مراد بضحكه : الواد هيسب لي ع العملته فيه 

رحيل وضعت ايدها ع بطنها : متقلقش هو كويس 
وقليل ادب زي باباه 

مراد خدها ف حضنه وحط ايده ع بطنها بحب ونام 

عند شهد وهشام 

كانت مجهزه ليه سهرا ومنتظره يرجع بعد ما نيمت سليم ولبسه قميص نوم ومتهيأ ف انتظر ابن عمها 
وعشقها الابدي 

هشام دخل وهو بيغني : هادي الخطوي ي غزالي هادي ورمي السلام وانت معادي ..

شهد ضحكت: يووه ده انت رايج واعر 

هشام بحب : حد يشوف الغزال ده وميروجش ده 
انا ي بتي عمي كفاية طلتك عليا الي هتچيب اچلي 
ف يوم 

شهد قربت منه وخدت شفايفه ف بوسه عميقه 
: بعد الشر عليك ي حبيبي وانا اعيش لمين 
بعدك ي ود عمي وبصت ف عنيه بحب 
انا حبله اديلي شهرين ..


هشام وقف: وه وه وه ي ام سليم هتچبيلي بت شبهك ي بوووي مبرووك علينا ي ام العيال 
ي فرحتي و عوض ربنا لياا 

شهد ضحكت بحب وحضنته هشام نزل ايده ع مؤخرتها : طب ايه مش هتيچي تخليني اطل
ع بتي وسلم عليها ..

شهد ضحكت بصوت عالي هشام حملها ودخل الغرفه : الله اكبر ده كانها هتبج ليله دلع ..

وعدت اربع شهور ورحيل دخلت ف اخر الرابع 
مع اهتمام مراد المبالغ فيه الي بينساه وقت العلاقه 

وسنوية حسن عدت واليوم ده كان الحزن مخيم 
ع السرايه والحجه منزلتش من غرفتها وهي بتبكي
وتدعي لفقدها الي اتاخد غدر ف عمر صغير واتعلقت اكتر بابنه العوض ..

وشهد دخلت ف السابع وبطنها قدمها وهشام ع طول يقولها تعالي ي بطتي وشهد تضحك
ليه بحب ف هو مهما يعمل هيفضل 
ابن عمها وحببها وعشق العمر 

عند فهد وندي ف القاهره تعبت وخدها للدكتور 
وعرف انها حامل ف شهرين وخدها ورجع ع شقتهم 

حضن ندي بحب : مبروك ي سوسو هتچبيلي عيل 
هيدخل صافحه حداشر باب المنحوسين 

ندي ضربته ع كتفه بزعل : اخص عليك ي فهد ولدي مش منحوس انت بس الي مجري عليك 

فهد ضحك : انا برضو الي مجري علي وبسها من خدها ربنا يخليكم ليا ويجدرني وفرحكم 

ندي بفرحه : ويخليك لينا ي جلبي نفسك ف واد ولا بت 

فهد : كل الي يچيبو ربنا حلو كفايه انك امه ي جلبي بس لو واد ي مرحب هچوزو بت هشام 
المدمن هههههههههههه

ندي : ولو بت

فهد : لو مراد چاب واد هجوزها لمراد الصغير عند فيه ولد حسن هيبجا حنين زي ابوه اما ابن مراد 
هيبچا ابن كلب زيه يمسك البت يشمطها 

ندي ضحكت عليه : ي بوووي منك بس سيبك انت انا فرحانه جوووي 

فهد بلع ريقه : طب يلا هجوم انا اخد دش ودخل الحمام خد شور وهو خارج راح اتزحلق 

فهد بصوت عالي : اتفووو ع الي چاب ابوكي ي بت الفجريه انا جولت انتي حد عملك عامل 

ندي سمعته وقعدت تضحك ونامت ع السرير بأغراء 

فهد خرج وهو متعصب شافها وهيا نايمه بالاندر بس بلع ريقه 

فهد : ايه ي سوسو الواد طبج ع مراوحك ولا ايه

ندي اومأت وحطت ايدها ع صدره وحركت صوبعها بهدوء ع حلمتها وعضت شفتها بشهوة 

فهد شاف منظرها ورمه الفوطه وهو بيزوم : ده انا هطلع ميتين ابوه ونام فوقيها وخدها ف ليله طويله


جيه وقت فرح رقيه وعامر ومراد اتصل بي اهل رحيل عشان يجو يقعده ف البيت التاني 
عشان فرح عامر ورقيه واليله الكبيره هتبقا ف الصعيد والتحضرات بقت ع قدم وساق

وحضرو اهل رحيل ومعاهم عامر الي كان الاشتياق هيطلع من نفوخه ع رقيه ومش قادر ينتظر ليوم الفرح 

البنات اتجمعو ف السرايه ومعاهم الحجه وام رحيل وجت الجرين وقعدو يعملو خبيز الفرح 
والكعك والبسكوت والضحك مالي السرايه 

مراد اتصل ع رحيل وكل الانظار جت عليه بعد ما مراد اصر انها تلبس برقع وقت التجمعات زي ما شفها لبساه وقت فراح فهد وتجنن عليها 


مراد بحب : ايه ي مهرتي عامله ايه دلوجتي

رحيل : انا كويسه ي قلبي 

مراد : كويسه مين بس ده انتي ضربتي اصفار عشيه بعد التاني 

رحيل بخجل وهمس : بس ي مراد عيب كده اله 

مراد بضحكه : عيب كده وبليل اااه ي مراد الحجني همووت 

رحيل وشها احمر ومعرفتش ترد عشان الي حوليها 

مراد رحمها : خلاصك متموتيش انا جولت اطمن عليكي وملكيش دعوه بالخبيز والعچن الخدم هيجومو بكل حاچه انا بجولك اها 

رحيل : ماشي ي مراد انا اصلا قاعده بتفرج بس 

مراد : ماشي ي جلب مراد يلا خالي بالك من نفسك

رحيل : وانت كمان برضو و متتاخرش 

مراد : عيوني طب ايه مفيش اي حاچه كده 

رحيل : حاجه ايه 

مراد : بوووسه 

رحيل اتكسفت : لا مش هعرف 

مراد : ايه الي مش هتعرفي يلا انا مستني ومش هجل غير لما تبعتي بووسه تصبيره ل فليل 

رحيل : مراااااد 

مراد: يلااا امممم

رحيل : اموووه💋

مراد اترعش : اموووه ده انا هاچي افجدك عمرك لو زنجتك اجفلي سلام 

رحيل كانت قاعده جمب شهد وندي الي كل وحده قاعده ومسكه طبق تاكل فيه رحيل قفلت 
ودول خدوها تريقه وضحك 

شهد بضحكه : طب تعالي ي ختي ي امووه ده انا اخوية ماع من محنك 

ندي ضحكت ورحيل ضربتها ع كتفها : وانا مالي مش هو الي طلب 

ندي بضحكه : معذور ود عمي عايز يعيش مرهقتو الضايعه ..

وخلص اليوم والدنيا كانت حلوة وجيه يوم الحنه 
وعامر كان طالب حنانه لرقيه مخصوص 
وجت رسمت لها حنه هيا وكل البنات 
ورحيل رسمت حرف ام ع صدرها 
ورسمت ع خصرها وايدها ورجليها 
وعند ضهرها من وراه فوق مؤخرتها فرع شجر 
وف نصه كتبت -----مهرت مراد ------

والبنات كلهم كانو سهرانين مع بعض لما الحنه خلصت وغنو لرقيه والحجه راضيه حنت ايديها ودخل عامر حناها وخطف من خدها بوسه وطلع وساب البنات يهيصو ليها وطلع قعد مع ولاد عمامه وقريبه ف سهره رجاليه وبكره اليله الكبيره وهيدبحو ويغدو اهل البلد والمعازيم وكل التكليف شالها مراد فهو مش ابن عمه بس ده اخوه وزياده   

رحيل طلعت تجيب مايه قبلتها رحمه مرات رياض 

الي كانت حقده عليها وشايفه انها السبب ف موت رياض والسبب ف موت حسن حببها وف الاخر 
اتجوزت مراد احسن راجل ف هواره

رحمه قربت بغل وكلام نسمه الي خزنته ف راسها قبل ما تموت خلها نسيت مرض رحيل وغضب 
مراد وكان قدام عنيها  بس انها عايزة تأذيها 

رحمه بحقد: ايه ي دكتووره شيفاكي مبسوطه مشالله 

رحيل بستغراب: الحمدلله ومتبسطش ليه فرح اختي ع ابن عم جوزي 

رحمه ضحكت بسخريه : عيملتوها ي بنات بحري ولفيتو حبالكم ع ولد عمامي مكدبتش الي جالت عنك خاطيه 

رحيل : انا مسمحلكيش تغلطي وبعدين ايه الحقد الي ف عنيكي ده كلو من ساعت ما شوفتيني 
عملتلك ايه انا 

رحمه بغل : انت عملتي الي محدش عملو اتجوزتي حسن ود عمي وخنتيه مع مراد اخوه الكبير ...ومات بسببك .. ولما نسمه عرفت وزجتك كانت هتجيب اجلك.. بسبب انك خدتي منها جوزها 
مراد اخو جوزك الاول حسن.. مراد موتها 
ودبحها بالحياه لاجلك ي ام عين بيضه 

رحيل بخووف : لا لا مستحيل انتي بتقولي ايه وحسن مين ونسمه مين انا عمري ما اعمل كده 

رحمه : لاه عملتي ومراد ولدك مش ابن مراد ده ابن حسن ود عمي الي مات بسببك لفيتي ع راچل وانتي ع زمت اخوه وخدتيه من مرته 

رحيل بزعر ودموع : لا لا مش ممكن انا تربيتي متسمحليش اخون جوزي حتي لو نسيت
انا تربيتي متسمحليش اخد واحد من مراته 
واحرضه عليها حتي مراااد مراد راجل لايمكن 
تطلع منه العيبه انتي كداابه انا مرات مراد بس

رحمه مدت ايدها بمفتاح سرقته من بوك الحجه راضيه بعد ما شفتها دخلت فيها يوم سنوية حسن  : خااه لو مش مصدجاني ده مفتاح اوضتك انتي وحسن هتلاجيه جمب اوضتك انتي واخوه الكبير 

رحيل خطفت المفتاح وطلعت تجري فتحت الاوضه وقلبها اتقبض بذعر ودخلت وقفلت وراها 

فتحت الدولاب شافت هدوم مقاسها وع زوقها شافت هدوم رجالي اصغر من مقاس مراد 
وقلبها تنفض بوجع لقت شهاده تحت الهدوم 
باسم مراد حسن حسين ودموعها نزلت وشهقت بعنف دورت ف الدورج لقت فون مقفول فتحته 
وكانت الخلفيه صورتها هيا ومتعلقه ف رقبت واحد 
حنان وحب الدنيا ف عنيه وهيا الفرحه ف عنيها 

قعدت تضرب ع وشها وتشد ف شعرها وتقول انا اكيد مخونتكش اكيد سمحني لو كنت السبب ف 
موووتك انا اكيد ماليش ذنب ارجوووك 

مراد طلع ع فوق وهو شايل فستان ابيض تول وحرير مع الحجاب وصندل وعقد الماس 

طلبهم مراد مخصوص لرحيل وكان ناوي يعملها زفه ع فرسه الابيض ويفرحه لانه معملهاش فرح 


ودخل نحيت الاوضه وعنيه بتنور من الفرحه سمع صوت رحيل بتبكي بنحيب ومسكه هدوم حسن والفون ف ايدها بتكمل صورته اتصدم

رحيل بووجع : ارجووك سمحني ي حسن انا مخونتكش انا متاكده سمحنييي انا ماليش
ذنب اكييد ارجوووك ارجوووك 

مراد شاف منظرها ومات وقلبه اتعصر يوم ما تفتكر تجري ع ذكريتها مع جوزها القديم وهو فرحان 
وعايز يفرحها 

مراد بغضب : رحيييييييييل 

رحيل قامت منفووضه وكلها غضب ورفعت ايدها ونولت ع خد مراد : انت السبب انت السبب انا عمري ما افكر اخون حد طلقنيييييييي
انت واحد حقييييير 

مراد قرب وشياطين الدنيا ف عنيه ..ووو
" مراد قرب وشياطين الدنيا قدام عنيه نزل ع شفايف رحيل بضهر كفه شفتها اتجرحت ومسك شعرها بعنف

مراد بغضب : وربي ف سمااه ي رحيل الي شفعلك عندي ولدي الي ف بطنك غير كده انا كنت كسرت يدك وحطتها ف خشمك الي هينجط سم وطلجني دي هندمك عليها

وشد ع شعرها اكتر ..ايه يوم ما فتكرتي چايه هتبكي ع حبيب الجلب 

رحيل بدموع : يعني انت مبتنكرش ده ااااااه ي ربي الرحمه ابعد عني ابعد 

مراد بغضب : ابعد عنك دلوجتي ابعد عنك وف ليل 
تيچي تترمي ف حضني عشان اطفي محنتك انا 
كرهت وشك وكرهت حياتي بسببك من اول يوم
شوفتك فيه وانتي حاليتي زي اللعنه ف حياتي 
اتعذبت بسبب نار حبك وتكويت وانتي مهتحسيش
معندكيش دم مفيش ف جلبك رحمه كل مره 
اجول متعرفشي معذوره عليمها ع عوايدك وع ان 
غيرتك نار هتحرج عليمها وفوت ليه صغيره ومتعرفش حاچه عن نار العشج دريها وخدها 
تحت باطك لحد ما تملك جلبها وانتي الي فيكي 
فيكي لما انتي معيزنيش كتي ترميتي ف حضني 
ليه كتي هدوبي بين ادي وتشهجي باسمي ليه 
هاا ليييييييييه 

رحيل بكت بعنف ع الوجع الي حسته من كلام مراد ومن الكلام الي دخل جواها زي السم 

مسح وجهه بعنف : انا كنت همووت لما افتكر اني غيري لمسك هدبح دبح لما افتكر اني مش غيري 
بس. لاه ده اخووي ولدي الي انا ربيته وانتي
بهييييمه مهتحسش عمية البصر والبصيره 

وضحك بسخريه : هه لاه وانا جال الي عملها مفاچئه وعايز ارضيها وفرحها وهي هنا 
هتبكي ع الطلال ع حبها الي ضاع 

وقرب من الهديه وقطع الفستان حتت ودمر الهديه

و زقها بعنف وفضل يكسر ف الاوضه التسريحه
القزاز البرفان الهدوم ابواب الدولاب السرير قلبه هدمها هدم وهو بيطلع كل غله ف الاوضه 
كسرها وطلع كل قهرته فيها ..

مراد قرب منها بغضب : دي غيرتي اهي دي ناري الي بتحرج اخر ذكره لاخوي الاوضه الي امي تدخل تبكي فيها وتشم رحته ف مخدته خلااااص كله طااار ...

البنات سمعو صوت التكسير والحجه راضيه معاهم وطلعو جاري ع الاوضه 

مراد بغضب : جسما بالله الي هيعتب باب الاوضه هكون ضربها بالنار وطلع سلاحه 
وجهه ع رحيل 

الحجه بزعر : امسك العجل ي ولدي وستهدا بالله دي حبله ف ولدك ي مراد 

مراد : ميتين ابو ولدي الي هيجي من وحده زيها
يوم ما فتكرت جلبت علي وجايه تبكي ع زوچها الجديم نسيت انها ع زمت رااااااچل

ندي الي كانت بتترعش من الخوف ومصدمه من كلام اختها لما طلعت وراه رحيل عشان كانت عايزة تسالها ع حاجه وسمعت كلامها
هيا ورحمه وتخشبت مكانها وخافت 
من غضب مراد ع اختها او انه 
يعمل فيها زي نسمه ..

لكن شافت منظر رحيل المنهاره ومراد الي الوجع باين عليه لكن هيدريه ف الغضب وخدت

نفس: رحيل مفتكرتش حاچه ي مراد ي ود عمي

مراد بصلها بستغراب : هتجولي ايه ي ندي متحوليش اتبرري لصحبتك.

ندي سمعت صحبتك وصرت اكتر تدافع عنها : رحيل مظلوومه ي ود عمي بس اوعدني لول انك مش هتتهور من الي هتسمعا

مراد بنزعاج : فضي ي ندي وبلاش لف ودوران تعالي دوغري والكلمتين الي جواه خشمك
طلعيهم

ندي اومأت بلا : معلشي ي ود عمي خدني ع قد عجلي ووعدني وعد راچل حر 

مراد : ماشي ي ندي اوعدك ف ايه 

ندي بخووف : رحيل معليهاش عيب دي وحده فجده الزاكره العيب ع الي دخل ف نفوخها
كلام عفش ف حجها وحجك وحج ود عمي
الله يرحمه 

رحمه قرصت ع كتف ندي بغل وهمست : اكتمي بوذك ي وكله ناسك

مراد غضب اكتر : نددددي فضي 

ندي بلعت رقها وقلتلو ع كلام رحمه والسم الي بخته ف ودنها ع انها خاينه وخدت راجل من مراته وان حسن مات بسببها 

مراد الدم ضرب ف عنيه : ماشي ي بت عمي وعدك 
عطيته ليكي لكن ليها راچل يترد عليه وعظيم كبير 
متدخل السرايه ولا تعتبها تاني خرابت البيوت 

رحيل الي كانت مصدومه من كلام ندي وان رحمه ضحكت عليها قربت من رحمه الي كانت طلعه معاهم تشمت لكن اتصدمت وتصلبت ف مكانه لما اتكشفت ونزلت ع وشها بقلم معتبر

رحيل بحزن وغضب : منك لله منك لله عملتلك ايه عشان تكدبي وتجرحيني بالشكل ده ونزلت ع وشها بقلم تاني 

مراد ضحك بسخريه : هه لا والله فيكي الخير الجلم ده المفروض تضربيه لنفسك حتي لو نسيتي 
معرفاش اخلاجي طب معرفاش اخلاجك انا هتطلع
مني العيبه ونام مع مرت اخوي وهيا ع زمته طب 
انا هكلم حريم ع الي كانت مرتي وهطلجها عشانهم

كتي المفروض چيتي وسالتيني بدل ما ادخل الجاكي حضنه صورت اخوي وهتحبي ف چلابيته فين وعدك انك مش هتغلطي حتي لو كان سمعتي ايه انتي مرت راچل ي محترمه

رحيل بكت بعنف : انا معرفش وانت خبيتو عني المفروض كنتو فهمتوني انا كنت بعتذر ليه لاني فكرت اني غلط ف حقه 

مراد بوجع : خبيت عنك ان الدكتور جال ممنوع عنك الحزن وانا كت عايز انسه معاكي انك كتي فيوم لغيري كت فرحان وانتي مفكره اني اول راچل 

ف حياتك وان ولدك مني عيشت نفسي الوهم 
معاكي ع العموم الي حصل وحكلها حياتها مع حسن

وزي مات وزي اتجوزه وزي وزي وزي حكلها 
كل حاجه بوجع والي حصل بنا انتي نستيه 
لكن انا عملت معاكي ذكريات غيرها دي كفيله
تفكرك احنا كان مبسوطين مع بعض ولا لاه 

رحيل ببكي : خلاص ي مراد ارجوك خلاص 

مراد بحزن : لاه مش خلاص انتي جولتيها طلجني وانتي عارفه اني رايدك كيف مانتي رايداني وزيااده بس نطجتيها 

مراد خد نفس : انتي...ووووو
..مراد : انتي ..

رحيل بزعر : لااا ي مراد اوعي سمعني اوعي انا مرتك وهكون طول عمري كده

مراد بسخريه : مرتي هتضرب راچلها وتجوله حقير
وكل يوم والتاني بحال شكل متردده ومالكيش شخصيه تعباني وتعبه جلبي وتعبه روحك ..انا اصلا ماليش حظ ف الحريم ولا تكتبليش احب ورتاح 

رحيل بكت بندم وحسره ع ايامهم الحلوة الي طارت بسبب حقد وغيره وتسرع منها وعدم 
ثقه وشخصيتها المهزوزه 

مراد بوجع : انتي..هتفضلي زي البيت الوجف ولا انتي مطلجه ولا انتي حره طلاج مش هطلج 
عشان وصية اخوي وعشان ابنه ..ولو عليا 
هتچوز من بكره وجلبي الي حبك هدوس 
عليه ..

وبصوت عالي عشان الحجه تسمعه الي خدت البنات ونحسبو من بعد ما رحيل ضربت رحمه 

: يمه افرحييي ولدك هيتچوز التالته بس ع الله تعرف جيمته وتكون كده انها تشيل اسمه

وساب رحيل وطلع الي كانت وقفه مصدوومه روحها خرجت مراد هيكون لغيرها مراد الي 
دابت ف عشقه مراد الي حبها ودلعها وحن عليها

وحتوها الي قدم لها الي مفيش راجل يعرف
يعمله الي كان الهوي الي بتتنفسه هيتجوز 
غيرها لا لالا انا مستحيل اخليه يعمل 
كده ده جوزي انا وملكي انا ولايمكن 
اخلي وحده تاني تشركني فيه 

عند الفكره دي رحيل مسحت دموعها و قفلت غرفت حسن وقبل ما تخرج كانت خدت الهديه او باقيها وطلعت 

نزلت تحت شافت ندي وشهد ورقيه 

الحجه بخوف : انتي زينه ي رحيل ي بتي اوعي تصدجي ان مراد هيجدر يتچوز عليكي ده هيحبك 

رحيل بهدوء : وانا مش هسمح ليه انه يفكر يعملها 
اصلاا..

ندي بحزن : حجك عليا ي رحيل اوعي تحملي ف جلبك عليا وحيات ولدك 

رحيل بحب : انا مقدرش ازعل منك ي ندي وبعدين انتي مالكيش زنب منها لله الي كانت السبب 

شهد قامت حضنتها وعنيها ماليانه دموع : حجك عليا من ساعت ما دخلتي وسطينا وانتي مأذيه 
متزعليش روحك والله هشام خد حجك تالت 
و متلت لما عرف وبعدين مراد جال كده من 
غضبه وغيرته عليكي وزعله ..

رحيل ربتت ع كتفها : انا عرفه ومراد انا هعرف ارضيه بعد الي عملته ...

رقيه حضنتها : متزعليش حقك ع عيني ي قلبي وبعدين مراد بيه بيحبك تلاقيكي انتي بس عصبتيه
وبعدين ي هبله ازاي تصدقي كلام زي ده ده لو طفل مش هيقتنع ي مجنونه وبعدين انشفي شوية
والله عيب تكوني اختي انتي وضحكو مع بعض

رقيه بسخريه : يلا جت الحزينه تفرح مالقتش ليها مطرح ..هتصل ب رامي يجي يوصلني. وانتي لازم تتصرفي انهارده بكره الفرح مش عايزة حزن وسلمت  عليهم وراحت البيت التاني

*البنات الي بتقول حق رحيل تزعل ..طب تزعل ليه 
ضربت جوزها بالقلم هانته وهو عمل عشانها كتير
سمعت كلام من وحده بدل ما تقعد تفكر او تدافع عن جوزها الي من ساعت ما فقدت الذاكره بقالها
خمس شهوور وهو حطتها جوه القلب والعين 
حظرها من غيرته وغضبه وهو طالع فرحان 
وجيب لها هديه لقاه حضنه جلبية جوزها القديم وصورته وبتبكي وهيا ع زمت راجل حر....

"مراد خرج وكانت عنيه حمرا زي الدم ولع سجارا ملفوفه وقعد يفكر ف باله 

ااااوه وبعدين ف الي بيحصل ده مش بتلحج الفرحه تدخل بنا منها لله الي كت السبب طب انا 
جسيت عليها ولو لازم تشد وتنشف اشوية بدل ما هيا عمله كيف العيل الي هيرضع اصبااعه ..معذوره 
مكتش تعرف بس ع الاجل كت رچعتلي كت وثجت
فيا دفعت عنها وعني يبووووي ي رحيل تعبتي 
جلبي وياكي وحترت ف امرك المشكله اني هشوف
الحب هيفر من اعنيها بس انا جسيت عليه برضك حمل ي مراد ومأثر عليها وفتكر لما رفع المسدس 
وصدمتها منه وفتكر لما قالها هتجوز وعنيها الي اتملت وجع وقلبه اتقبض ع رحيله وقام وهو ف باله يرضيها وهيا ف الاول والاخر مالهاش ذنب 

مراد دخل وطلع ع الاوضه ع طول رحيل شفتو 
طلع قامت وراه و خلت مراد مع شهد وف بالها 
طول ماانت رجعت يبقا مش شايل مني ..

رحيل دخلت الغرفه بهدوء شافت مراد نايم ع السرير وصدره عريان وماسك الفون ..


رحيل قربت منه بعد ما خلعت حجبها وهدومها 
وفضلت بقميص صغنن كان تحت الهدوم 
ومسكت ايد مراد 

مراد بصلها بطرف عينه : بعدي يدك  الي رفعتيها ع وبعدين چايه تعملي ايه عند واحد جولتي له طلجني

رحيل بهدوء : انت عارف انه مش ذنبي ..وقامت عند التسريحه مسكت الفرشه تسرح شعرها بهدوء

رحيل : هتلبس الجلابيه البيضه بكرا 

مراد : لاه هلبس اسود ع حظي المايل وبخبث اما البيضه هلبسها وانا رايح اچيب لك ضره 

رحيل بصت ليه بغضب وقامت عند الدولاب وخرجت هدومها وطلعت شنطه سفر 

مراد بستغراب : هتعملي ايه 

رحيل بخبث مثلة الغضب : همشي مع بابا بكره بعد الفرح انا لا يمكن اسمح ليك تتجوز عليا وانا مش هقبل بحاجه زي كده ..وبحزن حقيقي انت جوزي انا وملكي وانا مش هقبل واحده تاني تشاركني فيها 
حبك وحنانك وخوفك وعطفك ورجولتك مش هقبل بوحده تاخدك مني ..همووت ي مراد 



مراد قرب منها وخد الشنطه رماها بطول 
دراعه: وانتي مفكره انك هتطلعي من هانا
وانا حي تؤ تبجي بتحلمي ده حتي بعد ما 
اموت هخدك معااي ..ومسك وجهه بين ايديه

وبعدين لما انتي هتحبيني هتعملي ليه فينا كده ليه ي رحيل كل ما اچي افرح معاكي وجول خلاص 

الاجي كل حاچه بجت امسخ من الاول لازم تثجي 

فيا تعرفي طبعي تدفعي عني وتردي غيبتي ده انا لو حد چاب سيرتك بخطأ اكله بسناني وكل ليه مش متشبها بي ده انتي مرات الكبير لازمن اتكوني سندي وجت شدتي اتكوني جوتي وجت مضعف 
برضك اچي اسند عليكي تخديني وتميلي توجعينا لسابع ارض ..

رحيل بدموع : خلاص والله اوعدك ضربه وراه التانيه علمتني انا مش هثق غير فيك بعد كده 
صدقني هكون زي ماانت عايز ..مراد ارجوك 
خدني ف حضنك حسه قلبي هيقف من 
الحزن والله

مراد بلع غصه وحضنه بكل الحب والعشق الي جواه : سلامت جلبك ي رحيلي همووت لما اشوفك 
هتبكي بس وجعتيني لاكن هرچع وعذرك وجدملك
اعذار لحد اخر نفس ف عمري لاجل ما تبعدي عني
وبعدين انا مجدرش اخلي وحده تشاركك حضني 
ده ليكي انتي وبس ي رحيلي مهجدرش ابص ولا نفسي تروح لمرا غيرك 

رحيل بكت ف حضنه مراد قعد يبوس ف راسها وخدودها لحد ما هديت زقة مراد : اوعي بقا انا اصلا زعلانه منك بص شفتي ومدت شفتها بغراء

مراد قرب وطلع لسانه ولحس شفتها بعشق : حلو اكده ي رحيلي 

رحيل بزعل : تؤ انت شتمت النونو مراد باس بطنها ..اها النونو احله بوسه ليه حلو اكده

رحيل كتمت ضحكتها : تؤتؤ لسه حاجه كمان وخدت علبة الهديه ..انت بوظت الهديه دي وانت هتجبلي غيرها ماليش دعوة 

مراد بحب : اجبلك نظر عيني لو طلبتي ي رحيل لكن امسكي العجل شوية ي بت محمد وبلاش حديت ماسخ تاني

رحيل ضحكت : غايظك انت محمد وبعدين مالكش دعوة بيه ده قلبي..

مراد بسخريه : طب يختي اشبعي بيه ولما هو جلبك انا ابجي ايه طي**

رحيل ضربته ع شفته بخجل : تؤتؤ عيب كده ع فكره 

مراد مسك ايده لفها وراه ضهرها لحد ما خبطت ف صدره رحيل رفعت عنيها بعشق ومراد تاه فيهم 
بهمس : يدك ي رحيل بدل ما احطها ف المكان الي لسه جيلك عليه ..انا ابجي بنسبالك ايه 

رحيل جسمها اترعش : انت جوزي وحبيبي انت وصلت مكان ف قلبي محدش عرف يلمسه غيرك 
قعدت وتربعت وفردت سيطرتك عليا بقيت ملك ليك بقلبي وعقلي وروحي وجسمي بقيت خضعه 
لكل تجبرك قوتك وغضبك وحنانك وحبك وغيرتك 
بقيت ملك ايدك وروحي متعلقه بنظره من عينك ..

مراد هجم ع شفيفها بمعني هجم كلهم قطعهم بين سنانه امتصهم لدرجة حست انه هيقلعهم 
بدلت البوسه ومتصت لسانه وشدت شعره بقوة



مراد نزل ع رقبتها امتصها وعضها 


رحيل بانين : اممم مشتقالك اووي 

مراد نام ع السرير : وريني كيف مشتجالي

رحيل قربت منه ومشت ضوفرها ع صدره لحد سرواله 


مراد بنفس عالي : خربشيني ولا سيبي علماتك ع رجبتي زي جبل سابج عشان اطلع ميتينك بكره عندنا فرح وفرهد ورجاله خراچه وداخله مش عايز فضايح ..

رحيل ضحكت وخلعته السروال ووقفت خلعت قمصها بكل اغراء وفكت مشابك الحماله ليظهر 
نهدها الي زاد حجمهم بسبب الحمل وكانو سبب
جنون مراد ولفت وعطته ضهرها مراد سحب صوت من منخيره وقال لفظ نابي لما شاف رسمت حنه
باسم مهرت مراد ..ونزلت بكل هدوء خلعت الاندر 
وشاف مؤخرتها قدامه وزمجر 

رحيل قربت منه  ومراد اتعدل وخد شفيفها ف شفيفه بحب وشهوة وخدها ف حصنه وايديها 



بتتحسس جسمها ورحيل حركت نفسها ع رجولته
وبدلته البوسه بشهوة اكبر وزقت ع السرير وهيا بتمتص لسانه وفصلت البوسه ونزلت ع 


رقبته بستها بوسات رقيقه وطلعت لسانه ع رقبته وفضلت نزله ع صدرها وضعت بوسات وعضات اقوة ومتصته 

رحيل بشهوة : اهو مستخبي وبعدين مقدرش لازم اعضك انا بحس اني عايزة اكلك من حبي فيك

مراد غمز لها وبص ع رجولته : كليني انا حوشتكك

رحيل ضحكت بغنج ونزلت ع رجولته امتصتها بشهوة ولفت لسانه ع رأسه ودخلت ف جوفها
بقوة لحد الاختناق ومتص بعنف وطلعته 
بشهقه وايدها ونزلت بشفيفها ع رجله 
من جواه ومتصتها ولسها لحس منطقته كلها 

مراد بيتنفس بسرعه وعنف وانين خشن وهو ماسك شعرها بايديه الاتنين وبيتحرك جواه فمها بقوة رحيل لسانه نزل لحد مؤخرته 

مراد سحبها من شعرها بعنف مع صوت من 
منخيره : لااه ي لبوة مش انت الي تروحي 
هناك انا بس الي الحس المنطجه دي ..وشدها ليه 
بزمجره..تعاااااالي 

ورما رحيل ع السرير كلها شفيفها بسنانه عضها عضات عنيفه رحيل كنت بتتأوه من المتعه و الوجع 


سحب جلدها بين اسنانه ومتصه بين شفايفه
ونزل ع لحد انوثتها وهو بيضغط ع صدرها فتح رجليها بعنف ورفعهم 
لفوق 


مراد بشهووة : امسكي رچليكي دي لو فلتت انتي حره وبص ع انوثتها وفتحت مؤخرتها الي ظاهرين 
قدامه بفجوور زااام ونزل ع انوثتها خبط عليها بكف ايده ضربات خفيفه بس مؤلمه ولحس فتحتها 
لحد مهبلها ودخل لسانه جوااه وحركه بعنف وقوة 
وسرعه رحيل جسمها اترعش بعنف وضغطت بضوفرها ع رجليها ومسكتهم بقووة واهيا 

رحيل : امممم مراد مش قدره انت بتعمل ايه

مراد اتكلم وهو وجهه ف انوثتها : امممم سبيني اروي عطشي انا عايز اجطعه هممممم عايز اعمل فيه البدع اممممممم شهدك بجا ادمااااان 
وحط صوبعه ف فمها ...مصي  رحيل مصت صوابعه بشهوة وعضتهم بسنانه لما مراد عض 


بظرها خرج صوابعه من فمها وحركهم ع بظرها بسرعه وشال ايده وحط شفيفه ودخل صوابعه ف مؤخرتها وهزها بعنف ولساانه بيتحرك بقوة ويلحس انوثتها بشهوة وحب

لحد ما رحيل تؤهت بعنف وصوت عااالي وجسمها اترعش وتصلبت وخرجت شهووتها بنفس مقطوع 
وسابت رجليها نزلت ع السرير بقووة 

مراد رفع راسه بنظره جننت رحيل وشفيفه بتلمع هجمت ع شفيفه ومتصتها بعنف ولحستها وايدها ع 
ضهره والتانيه ع رجولته ..

مراد بصوت خشن : انا مش جولتك متسبيش رچلك..تعالي لاجل انا هحب اخلص حجي
ولف رحيل بعنف ع ركبها 

مراد هو ماسك مؤخرتها بيديه والتانيه بتتحسس اسم مهرت مراد : اعتذري يلا ع الي عملتيه 

رحيل نظرت ليه بدلع وحركت مؤخرتها : تؤتؤ 

مراد عض ع شفتها : اممممم انتي شايفه اكده يعني
ونزل بكف ايده ع مؤخرتها رحيل تؤهت بوجع لذيذ

مراد بشهوة : حركي وسطك تاني يلا خلي اسم مراد يرجص ع عودك

رحيل فضلت تحرك مؤخرتها ومراد مستمتع بالمنظر 
وقبض ع مؤخرتها وهزها بعنف وحط وجه جواها 
ورحيل بتحركه بقوة وايده بتضربها عليها بشهووة

مراد اتعدل وشد شعر رحيل : اعتذري 

رحيل بشهوة وهيا لازقه ف صدره وحسه بسخنته ودقات قلبه ونفسه السريع : تؤتؤ وعضت ع شفتها 
بشهوة لما حست برجولت مراد بتخترق انوثتها 
مراد مسك رقبتها بخشونه : اعتذري ودفع جواهابراحه 


رحيل بانين : مراد ..اممم مراد خلااااص انا اسفه 
اسفه ي حبيبي صدقني اخر مره ارجوووك اسرع
عشان خاطر رحيلك 

مراد زمجر بخشونه ولسه بيتحرك جواها براحه: انتي ايه 

رحيل بحب : انا مهرت مراد وملك ليه انا غزالته و طوع ايده وخضعه لحبك وقوتك انا بتعتك وعشانك وليك وبصت ف عيونه بعشق انا ..لبوئة مرادي

مراد زمجر بقووة كانه وحش هيفترس غزااله 

وتحرك جواها بسرعه بعنف بشهوة بحب برغبه 
حس ان قلبه هيقف من حبه ليها عايزة يفضل جواه
ويتمتع بجنتها عايز يفتح صدره ويدخلها جواه 

وايده بتعتصر صدرها وجه ف رقبتها بيلحسها بلساانه وشال رحيل ف حضنه وقعد بيها ع طرف 
السرير ورجليه ف الارض ومسك وسط رحيل وبقا يرفعها وينزلها بسرعه ع رجولته 

رحيل بشهوة وانين : اممم بحببكككك بحبككك مرااد امممم عايزة يكون عيني ف عينك قبل 
ما تنزلهم ..

مراد شالها ولفها ليه وقعدها ع رجولته ورجل رحيل 
ع السرير وشفايفها ف شفيفه وايده ع ضهره 
ومراد ماسك مؤخرتها وكل واحد بيتحرك 
بسرعه وشهوة ف حضن التاني ..


مراد حضن رحيل بقوة : ااااام ي رحيلي هعشجك ومهجدرش اعيش من غيرك ثانيه وحده اممم حبي البعيد الي ربنا كتبه لياا لو ضعتي مني امووت 
وراكي حجك ع عيني لو كت زعلتك انهارده ولا 
جسيت عليكي بس ده من عشجي ليكي ي مهرتي

وهو بيتحرك جواها بسرعه وايده بتتحسس ضهرها بحب رحيل جسمها اترعش وتنفضت ف حضنه 



رحيل بمتعه: اااااه مراد بحبكككككك ونزلت شهوتها 

ومراد حس بيها وبشهوتها السخنه الي غرقت رجولته جسمه اتنفض ودفع جواها كل شهوته 

وشالها وخدها ف حوض الاستحمام وقضو وقت ممتع تاني مع بعض..


تاني يوم الصبح رحيل صحيت بنشاتط وسعاده وحب لقت مراد بيلبس هدومه ..

رحيل بحب : صباحك عسل ي مرادي

مراد ضحك : صباحك للبن بالعسل ي رحيلي وغمز لها رحيل ضحكت وخبت عنيها لما فهمت قصده

مراد بضحكه : انتي تاني برضك مهتوبيش جولتلك مش هما دول الي عايزين يتخبو وعض ع شفته
وهو بيبص ع صدرها 

رحيل سحبت الغطه بخجل : ايه هتنزل دلوقتي 

مراد : امم ده انا اتاخرت وزمان فهد وهشام شغلين نج هيچبوني الارض وبعدين تلاجيهم دبحو دلوجتي يعني ي دوبك هنزل اطل عليهم 

رحيل : ماشي هاخد شور وحضرلك فطار وتوصلني البيت التاني عشان خاطر الميكاب ارتيست زمانها وصلت عند رقيه ..

مراد اومأ بتفهم وجلس ينتظرها رحيل طلعت  جهزت نفسها لبست فستان رقيق ستان احمر 

مراد : الله انتي مفكره نفسك هتنزلي اكده 

رحيل : مالو ي مراد 

مراد : انتي مشيفاش اللون لحمر عامل كيف عليكي 
ف ضلمة الاوضه وهتنوري اومال لما تنزلي وبرا السرايه الرچاله تلجيها ماليه الدنيا

رحيل ضحكت ع غيرته الي بتعشقها رغم صعوبتها بعض الاحيان لكن بتحسسها بنوثتها وقد ايه هو بيغير عليها ...بتغير عليا اووي كده ي مراد 

مراد بسخريه : هه لسه هتسالي ده انا هغير عليكي من الهوي الي هيدخل بين خصل شعرك ويتحسسها 
هغير عليكي من خلجاتك الي هتلمس چسمك 
واكترر..يلا شوفي ملس البسيه ع الاحمر ده 
وبعدين نبجا نشوفو بليل ع رواج 

رحيل سمعت كلامه ولبست ملس اسود ع راسها غطا جسمها كلو ونزلت هيا ومراد وهو وخدها تحت 
دراعه ..

شافت شهد وندي والحجه ..ومعهم فهد وعامر وهشام بيفطرو ..

مراد قرب منها :چالك كلامي رحيل اومأت بهدوء

الحجه : عيني عليكم بارده ي ولدي ربنا يسعدكم ويبعد عنكم عين الحسد والحجد ي ضناي

مراد حبها ع راسها هو ورحيل وخدت مراد الصغنن من حضن شهد الي فطمته من شهرين بعد ما تم ست شهور بعد ما الحجه قلتلها.. العيل هيغير وهيحس بلي فبطنك ولبنك دلوجتي مش هيفدو وهو جل اصلا ومش شابعه خليه ع الصناعي لحد ما يشد حيله شهرين تلاته ونبدا نوكله ..

شهد ابتسمت لهم بحب 

ندي : والله فرحانلكم ي رحيل ربنا يبعد عنكم الشر 

فهد : اهدي ي سوسو بدل ما مراد ود عمي يحصلو حاچه وشرق ف الاكل ندي قربت ادته مايه 

فهد بسخريه : لااه انتي شكل فرحتك تاثيرها سلبي عليا انا بس ي حبيبة جلبي 

ومراد فطر معاهم بعد ما خلها ورد تحضر صنيه لرحيل وتحطها ليه جمب الحريم ..

وخدها وطلع ع البيت التاني 

******
رحيل كانت مع رقيه من اول اليوم ومعاها شهد وندي وبعض اقاربهم البنات وزينب كانت مع الحجه 
راضيه ف ستقبال الضيوف و والد رحيل واخوها 
كانو مع بقي رجال هواره الي نصبين الغدا للمعازيم 
من اهل البلد كلها 

واثناء انشغالهم مع رقيه الي عامر حجزلها فريق كامل متخصص رن فون شهد وخرجت ورجعت
تاني ومعاها بوكس هدايه

شهد بضحكه : اتفضلي ي ست رحيل محدش كدك

رحيل بستغراب : ايه ده 

شهد : ده خوي بعتو ليكي 

رحيل فتحت الهدايه لقت فستان ابيض فخم ومعاه برقع من الدهب الخالص ومعاه الشوزه الحجاب
كامل من كل حاجه ومعاهم قميص ابيض ستان

رحيل جت لها رساله ع الفون من مراد : جهزي نفسك انهارده وكانك عروسه وليلة دخلتها 
والقميص البسي تحت الفستان عشان طول
تفضلي طول الفرح تفكري هيحصل فيكي
ايه انهاردة ي مهرتي..

رحيل حضنت الفستان وفرحت اووي وكانت هطير من الفرحه والفريق خدهم بالدور وكل واحده بقت احله من التانيه وطول النهار مسكات وعنايه بالبشره والجسم والشعر والضوافر كل حاجه 
عملوها ..
رقيه

  

رحيل

  

شهد

  

بعد المغرب والد رحيل رجع البيت ومعاه الزفه بطبل بلدي وضرب نار ومراد بحصانه الابيض 
الي ماشي يتمختر زي الملووك ع المزمار

دخل محمد وباس راس رقيه وحضن رحيل والدموع ماليه عنيه: خدوكم مني ولاد هواره
ربنا يسعدكم ويهنيكم وشوفكم ديما بخير
وفرحنين ي بناتي وسلم رقيه لعامر وهو 
بيوصيه عليها 

رقيه ركبت العربيه مع عامر وندي مع فهد وهشام وشهد وعربية مراد كان فيها رامي ومحمد 

ورحيل خدها مراد قدامه ع الفرس وماشي بيها بكل فخر وهو الفرحه ماليه قلبه 

لحد باب السرايه نزل وخد سلاح وضرب نار 

مراد بفرحه : مرحب بيكي ي رحيل الهواري مرحب 
بيكي ف جلبي وبيتي وقرب منها نزلها من ع الفرس و باسها ع راسها

ودخلت مع باقي البنات وهما بيزغرطو لرقيه 

ومراد خد الرجاله ورجع الليله الي وراه السرايه..

دخلو البنات وسط فرحه وغنا ورقص ورقيه حضنت امها الي بكت بفرحه وباست راس
الحجه وخصلو سعتين من الهنا ودخل 
عامر وخد رقيه وطلع ع بيت جديد 
بناه هو وفهد ليهم ف الصعيد 

عامر بضحكه : نورتي بيتك ي شبه وشال رقيه وطلع يجري ع غرفتهم وهو شفيفو 
ف شفيفها ودخل حطها ع السرير  وهو بيسعدها تخلع الفستان والحجاب لحد ما بقت قدامه بالطقم الداخلي 

عامر برغبه : جدامك خمس دجايج تدخلي تتوضي فيهم وتلبسي اسدالك غير كده هيبجا هنيييأن لكي..

رقيه بضحكه : بس ي سافل 

عامر : انا الي سافل والي انتي الي دماغك هتفهمش غير السفاله وغمز لها 

رقيه اتكسفت ودخلت الحمام اتوضت وطلعت لبست اسدالها وطلعت صلت مع مراد ركعتين
ودعي دعاء المتزوجين وشالها ف حضنه 
بعد ما خلعها الاسدال وخلع هدومه 
وقرب منها وخد شفيفها بعشق وفرحه 

عامر : بصي ي روكه انا هدخل عليكي ع طول لاجل الرچاله المنتظرن تفرح لينا وبعدين
مع بعض للصبح برحتنا نتعشا ونييلعب
وناخد دش ونيييلعب برضو تاني 

رقيه ضحكت وحطت ايدها ع وشه : نييلعب وربنا انا بقولك انت وقح محدش مصدقني

عامر هجم ع رقبتها : تعالي اما وريكي الوجاحه الصح

وامتص رقبتها وعضها وخد شفيفها ونزل ع صدرها ضغط عليهم وخلعها الحماله والاندر 

  

عامر بلهاث : اوووف ايه الك*ده رقيه غطت وشها بخجل ...بس ي عامر بطل سفاله 

عامر : سفاله ده انا مترباتش ونزل يمتص حلماته اليمين ثم الشمال وهو يمسك نهديها معا ويدفن
وجهه بينهم ومتصهم ويخرح لسانه لحد ما يوصل 
انوثتها يلحسها بشهوة ويداعبها برقه ورقيه تتمسك بالمفرش وتأن وتتاوه بمتعه عامر قرب منها 
وخد شفايفها ف بوسه عميقه

عامر بهدوء : مستعده ي جلبي

رقيه اومأت بكل حب عامر مسك رجولته وحطها ع فتحت مهبلها ودفع بكل رقه وسط اهات رقيه الموجوعه بسبب حجمه وتمسكت بكتاف عامر 
الي باس دمغها وخدها بحنان بعد ما رجولته 
كلها استقرت داخلها وبدا يتحرك جواها 
بكل رقه وحنان وحب وعنيه ف عنيها 
مع شهقات رقيه الي طالعه بوجع 
بدأ يتحول للذه ومتعه ونفسها عالي

. دقتها زادت وجسمها اترعش لما عامر بدأ يسرع دفعاته جواه وبقا بيدخل رجولته ويطلعها بقوة وعنف لحد ما جسمهم اتشنج وكل واحد



اته بشهوته عامر قام واخد المنديل الي تحت رقيه

وعليه دم عذريتها وبسها من دماغه بكل حب وفرحه: مبروك ي جلبي مبروك ي مدام عامر الهواري مبروك ي اول حب واخر حب ورقيه دموع السعاده نزله من عنيها وهيا ف حضنه وشالها دخلها حوض الاستحمام

وطلع ل فهد الي وصله بالعربيه وقالو مش همشي 
غير لما اخد المنديل بدل ما مراد يدخل عليا انا 

عامر : فهد انت ي زفت يلي جعدتلي زي الجضا المستچل خااه

فهد بضحكه من تحت البيت : مبرووك ي عروسه وبعدين اها شوية من الي هتعملو فيا ده انت جطعتلي الخلف 

وخد المنديل الابيض وطلع ع السرايه قرب من مراد وحب ع كتفه تقدير ليه فهو الاب والاخ والسند ليهم مراد قام  
بفرحه لاخت مراته الي ف مقامه اخته شهد 
وحب دماغ محمد وحضن رامي وربت ع كتفه بقوة

ورفع الرشاش ف ايد والمنديل ف ايده التانيه  وسحب الشريط كله ومعاه فهد وعامر وهشام الي فرحو لاخوهم ع دخلته وطهارت زوجته..
وباقي رجالت هواره الي ولعه الصعيد 
بالاعياره 

ودخل السرايه 

مراد : احم احم ي ام مراااد 

رحيل قامت تجري عليه : تعالي ي قلبي مفيش 
حد 

مراد غمز لها : جلبي ماشي عدي ع نفسك انتي بس اليله دي 

ودخل مراد وحب دماغ الحجه ودماغ ام رحيل الي ف مقام امه وعطها منديل بنتها 

ندي وشهد و زينب زغرطه ورحيل سقفت زي العبيطه وهيا بتضحك عشان مش بتعرف تزغرط 

مراد بسخريه : مالك ي دكتورة فزتي بالچايزة الكبري ولا ايه 

رحيل بضحكه : بس ي مراد مش بعرف ازغرط اله 

مراد قرب منها وهمس بنفس سخن
قشعر جسمها:بس لسانك هيعرف يعمل حچات 
‏تاني احله وخبطها براحه ع خدها وطلع للرجاله 

بعد مرور سنتين 

رحيل : ولدت وجابت ولد وبنت مراد سماهم ليل وزين وحامل مراد قالها كل سنه هتچبيلي عيل 
ورحيل رجعت لها الذاكره 

شهد : جابت بنت وسمتها عسل 

ندي : جابت بنت وسمتها رحيل 

رقيه : جابت ولد سمته عمار قريب من اسم عامر 

و عاشو ف فرحه وسعاده وحب بعد الحقد والغيره
انتهت من وسطهم مراد معتبر ابن حسن ابنه واكتر وبيعزه اكتر من اولاده فهد لسه متعقد من فرحت ندي شهد دايبه ف حب ولد عمها رقيه وعامر دول فقره وحله ولقت غطاها زي ما بيقوله بس عملين 
زي توم وجيري الحجه راضيه منوره السرايه 
واهل رحيل بيغيبو كام شهر يزروهم 
وينزلو ف بيت مراد التاني ..

توته توته خلصت الحدوته انا عارفه النهايه مش الي هيا بس انا حطيت فيها كل افكاري 
حطيت حب وخيانن غدر ووفاء عشق وكراهيه 
غيره وقتل وموت حزن وفراق ولقاء 

مفيش حاجه تاني ع ما اظن ويرب زي ما هيا طلعه 
من قلبي تدخل قلبكم 
رحيل كانت قاعده حزينه ..

وكان قعدين حوليها مراد ..وزين وليل ذو الثلاث سنوات وف حضنها ملاك ذي السنه الواحده 

راضيه : مالك ي رحيل ي بتي ملاك تعباكي ولا ايه...مانا جولت لمراد
سبها تاخد نفسها وانتي طوعتيه

رحيل بحب : ابدا ي ماما مش تعبانه ولا حاجه وبعدين انا مرتاحه انا لما بشوف فرحته
بسبب الحمل الجديد بحس اني كل 
سنه عايزه اجيب ليه بيبي جديد..

الحجه راضيه : ربنا يفرح جلبك ي بتي ويجومك بسلامه ... مراد اتاخر ليه انهارده

رحيل بحزن : مش عارفه والله ي ماما وبرن عليه مش بيرد 

دخلت شهد ومعاها سليم وعسل وسلمت عليهم 

شهد بهمس : بجولك ايه ي رحيل عرفت ان مراد ف البيت التاني...

رحيل بستغراب : ايه ليه كده 

شهد : معرفاش بس انا عارفه انو هيروح هناك لما يكون مهموم من حاچه

رحيل بزعر : ليه مالو طب وبعدين طيب

شهد : اطلعي خديلك دش وچهزي حالك وروحي ليه شوفي ماله احسن يبيت هناك 

رحيل : ايه ي بات لا مش معقول وبعدين اروح ازاي ومقدرش اطلع من غير ما اقوله 

شهد اتوترت : هاا بصي خدي ورد معاكي وخلي الغفير يوصلك بالعربيه هو سيبها هنا ..ولو ع اذنه
لو اتحددت معاكي انا هجول ليه انك شورتي الحچه وانا جولتلك اطلعي ملكيش ذنب 
انتي...

رحيل مكدبتش خبر لان مع مراد بتنسا العقل وتمشي وراه قلبها وبس طلعت خدت شور ولبست
القميص الابيض الي كان هديه منه وحطت برفانها
والخلخال والسلسله باسم مراد ع رقبتها ولبست 
عبايه سوده وحجاب ونزلت 

رحيل : انا هروح البيت التاني ي ماما وهرجع مع مراد ..مش هتاخر عليكم ي شهد ماشي خااي بالك 
من الولاد

شهد بفرحه : روحي ي جلبي ومتجلجيش عليهم 

ودعتهم وطلعت مع ورد عشان متركبش لوحديه 
وصلت البيت وفتحته ودخلت بهدوء

لقت البيت ضالمه وهدوء كأن مفيش حد لكن ركزت شوية سمعت موسيقي هادي جايه
من نحيت غرفتها مع مراد ..

طلعت براحه بعد ما خلعت عبايتها وفرد شعرها وحطت ملمع ع شفيفها وفتحت الاوضه

وتفجأت لقت مراد بيخونها ..

لمؤاخذه،😂

لقت مراد قاعد بهدوء وف ايده السجارا 

 

والاضه كلها شموع صغيره وكبيرة وورد ع الارضيه والسرير
وعلب هدايه كتير ..

 

مراد بحب : تعالي ي رحيل جربي 

رحيل قربت بهدوء وقعدت قدامه ع الارض وعنيها ف عنيه بكل حب وخضوع وعشق 

مراد : ايه مفكراني نسيت عيد چوزنا نسيت اليوم الي خطفت فيهم شفيفك لاول مره 
وبجيتي حلالي...

رحيل عنيها اتملت بدموع الفرحه والعشق : بجد ي مراد انا فكرتك نسيت وكنت قاعده حزينه طول 
النهار وانت مش بترد عليا

مراد بحنان وهو بيداعب خدها وخصل شعرها : مجدرش ي جلب مراد انا لو نسيت يوم چوزي 
بيكي مهنساش يوم الي چيتي ونورتي
بيه الدنيا ..كل سنه وانتي طيبه وكل سنه وانتي 
معايه ي رحيلي 

رحيل حضنته بكل حب وباست كتفه ورقبته وجنته وراسه بعشق خالص : وانت طيب ي حياتي وانت معايه عمري كله 

مراد ضحك بسبب لهفتها : مش هتفتحي الهدايه

رحيل : انت احله واجمل هديه ربنا بعتهالي من السما مفيش حاجه ف الدنيا كلها تساويك ف قلبي
بحبك ي مراد ومعرفتش الحب الا بيك ومعاك 

مراد قرب منها بكل هدوء وخد شفايفها ف بوسه رقيقه وناعمه كله حب وغرام ..رحيل دابت من 
حلاوتها ..

وضمها اكتر ليه وهي فحضنه بيحبها وكل يوم حبها يكبر جواه قلبه وحضنها وشفيفو ف شفيفها 

 

وقف وخلعها القميص ورجع ع شفيفها 

وايده ضمها بقوة وكأنه عايز يستشعر كل تفصيلهاع جسمها وبشرتها النعمه ع عضلاتها الصلبه وبيبوسه بكل رقة العالم من رقبتها وبيتنفس عطرها الي جننه من اول مره ..

 

مراد بنفس عميق : اخخخخ ي رحيلي هعشجك واعشج تفصيلك بدوب ف ريحتك وچسمك الناعم الي بيتنفض تحت كفي ..

ومشي للتربيزه عليها ترته صغننه وخد من الشكولاته السايحه الي عليها ب صباعه وحطهم ع شفايف رحيل براحه ورحيل هتتجنن من هدوء مراد الي بطبعه معندوش صبر وبعد ما لون شفيفها بشكولاته حط صباعه بين شفيفها الي مصتو بشهووة مراد حط ايده ف خصل شعرها وقرب من شفيفها ولحس الشكولاته الي عليهم بكل شهووة
لعق شفيفها ومصهم وتلذذ بطعم الشكولاته الي بفرولة شفيفها 

 


خدها ف حضنها ونيمها ع السرير وسند جمبيها ونفسه ف رقبتها وايده بتتحرك ع جسمها 
وتعتصر صدرها بقوة: ايه ي رحيلي فرحانه

 


رحيل بنفس عالي : اممم فرحانه لكن حسه فيه حاجه غريبه انت هادي اووي

مراد : تؤتؤ مش هادي لكن عايز كل لحظه تعدي تكون مميزه عايز الوجت ميفوتش بسرعه 
وبعدين ورانا ايه معاكي للصبح خلينا ادوج
كل حته فيكي ع مهلي..وغمز لها وهو ايده 
بتتحسس انوثتها ..

مراد فضل يجنن ف رحيل ويعذبها بلمساته الرقيقه 
هيا عايزة اكتر من كده عايزة الوحش الي بيمسكها
يطلع روحها من عنفه مراد عارف ان رحيل اتعودت ف هو بيلعب ع الوتر ده 

رحيل قربت شفيفها منه مراد رجع لورا وضحك ع شكل رحيل الي بان عليها الشهوة 

 

رحيل بنفس عالي : م.مراد خلاص بقا ارجووك

وقربت منه باسته بوسه عنيفه ولعقت شفيفه بلسانه ومراد دعب لسانه بلسانه ف بوسه فرنسيه

لذيذه ماليانه شهوه وقرب عض شفته بي سنانه وسحابه بعنف رحيل ئنت من المتعه چ


ونزل ع رقبتها عضها ومصها وطلع ع شفيفها خدهم ف بوسه عنيفه 


وفتح رجليها ومسك رجولته ودخل جواها 
رحيل شهقت من المتعه ومراد زمجر 

من انوثتها السخنه وعضلت مهبلها الي قبضت ع رجولته بشهوة تجنن وبدأ يتحرك جواها بكل عنف وقوه حركات سريعه ويدخل ويطلع رجولته ويخبط فيها بكل قوة صوت المضجعه سمع البيت كل من عنف خبطاته عليها 

وسرعتها رحيل كانت بتصرخ من المتعه والوجع الذيذ وهيا حسه برجولته المتصلبه بعنف جواها ونبضه الي ملئ منطقتها
ووصلها رعشات لذيذه ف باقي جسمها 

مراد بلهاث : اصرخي باسمي طلعي كل شهوتك ونارك اعملي لنفسك فيه انا ليك وراچلك ي لبوتي
رحيل سمعت مراد وصوت الخشن الي كله متعه وقربت عضت رقبتها وخربشت ضهره مراد خد ايدها ورفعم لفوق : تؤ تؤ ف لبوة تخربش اسدها صدجيني هخربش ك** من حركاتك دي وانتي الي هتتأذي ف الاخر رحيل بصت ف عيونه بشهوة
وعضت ايده الي مسكه ايدها 


مراد شالها ف حضنه ولف بيها خلاها هيا الي قعده 

ع رجولته : يلا ي رحيلي ادلعي عليه وطفي نارك وناري رحيل بقت تقفز ع جولته بكل قوتها وشهوتها
ومراد حضنها وايده ع مؤخرتها بيداعب فتحتهاوشفيفه بتقطع شفيفها 

رحيل بشهوة : حط صبااعك هناك دخله 

مراد بعد ما كان بيداعب فتحت مؤخرتها اخترقها بصوبعه بكل عنف وبقا يحركهم فيها بسرعه ورحيل بتتحرك اسرع ع رجولته وبتعض كتفه ورقبته لحد ما جسمها اتصلب وترعش ونزلت شهوتها مراد شالها ونيمها ع بطنها وخترق انوثتها بعنف ويعض ضهرها 
ويضرب ع مؤخرتها 


مراد بزمجره : اممممم ي مهرتي عچبك وانا ركبك كده خيالك مريحك ي فرسي مبسوطه وهو بيت**
وبيطفي نار ك**

رحيل بأنين : اممم اااه حلوو اوي اسرع ي مراد 
ني* فرستك 

مراد سمع رحيل الي بقت اجرء ف كلامها وحركتها 
وشخر من منخيره بعنف وطلع رجولته ونزل ع انوثتها ومؤخرتها مصهم وعضهم بسنانه و ضاجع 
فتحتها بلسانه وبقا بيلحسه بشوة وعنف رحيل 
بقت تصوت من المتعه 

رحيل بصراخ : مرر.اد خلا.اص امممممممم م.مش قدره .ار.حمنيييي ا.انا.سفه.مش هق.قول كده
تاني 

مراد مسك شعرها ورفعها ع ركبها وبقا يحط رجولته ع فتحت مهبلها ويدخله بكل عنف
ويطلع ويدخله بكل قوته ف خبطات 
عنيفها رحيل حست انو بيضاجع 
روحها ف صدرها مش انوثتها 

المتعه والرعشه والذه ملت كل جسمها ونفسها بقت تخده بصعوبه من قوة الي حسااه

مراد نبض وجسمه الي السخن وشهوته الي ضربت ف راسها مسك خصر رحيل بايديه وبقا يتحرك جواها بسرع ما عنده بسرعه رهيبه خلت رحيل 
كانت عمله زي المغيبه من شدت المتعه 
وجسمها اتصلب وترعشت وجابت شهوته 
مره تانيه 

مراد حس بشهوتها الي غرقت رجولته وبقت تنقط ع فخدها اتجنن زمجر بمتعه وشهوة واتحرك اسرع واعنف ورفع نفسه ورجولته جواها وفض فيها كل شهوت رجولته الي نبضت جواها بعنف ونزل ماء شهوته سخن زي النار بس نار طفت محنتهم 

"مراد رفع رحيل انهارده 🤣

وشدها لحد ما لزقت ف صدرها ويده ف انوثتها وتكلم وهو بيعض رقبتها : جولي كده تاني وهني** ف لسانك مش ف ده وضربها بقوة ع انوثتها 

رحيل ضحكت ورفعت رسها وخد شفيفها ف بوسه رقيقه وشالها ودخل بيها الحمام 


وخد شور معاها تحت المرش وداعب جسمها بالشامبو ولفها وخله مؤخرتها ع رجولته وتحرك 
عليها رحيل سندت بكفوفها ع الحيط ورجعت بخصرها لورا وبقت تتحرك معاها مراد شد شعرها 
بعنف ودخل رجولته ف انوثتها وفضل يتحرك جواها تحت المرش لحد ما نزلو شهوتهم 

مره تانيه وخدو شور ومراد خدها ف حضنه 

وراحو ع تربيزت الاكل وقعدو يتعشو مع بعض 
رحيل وهيا بتاكل مراد : اممم يعني كنت متفق مع شهد ع كده 

مراد بضحكه : ايوة ي غزالي رحيل ضحكت معاه
وكلو وسط مدعبات مراد ونكش رحيل وضحكهم 
رحيل قامت تتفرج ع الهدايه 

فتحت اول بوكس لقت چيبه مفتوحه من الجنبين وتوب معاها زي بدلت رقص و بكس تاني اكبر 
مالينا لانچري وبيبي دول واحد تاني ماليان برفانات وميك اب كامل واحد تاني فيه شكولاتات وف النص علبها حمره جواها خلخال بيطلع صوت عالي 
وعلب كتير جدا مش هيخلصو طول السهره 

يبختك ي رحيل 😂💔

رحيل خدت برفان عجبها مع روچ احمر نبيتي وكحل و ايلاينر ومسكارا وخدت بدلت الرقص 

ودخلت تلبسهم ف الحمام وطلعت بمظهر جرئ يوقف القلبين 😂 رسمت العين الجريئه مع سحبت الرموش النعسانه والروچ الي جنن مراد وخله شفيفها منظرهم قابل للاكل منظر التوب والچيب 
الي مفصلين جسمها بشكل جريئ الخلخال الي بيرن ف كل خطووة وطلعو وهيا ماشيه زي الغزال بكل دلع ورقه وعنيها ف عيون مراد وشغلت اغنيه


وقعدت ترقص بكل اغراء وانوثه لمراد الي اتجنن من دلعها وشكلها وكل ما تقرب منه يجي يمسكها تهر وهو مولع سجارا ملفوفه

رحيل خلصت الرقصه وقربت من مراد وخدت لوح شكولاته بين شفيفها وقربت منه مراد جيه يخده رجعت لواره وعملتها تاني ورجعت لورا تاني مراد ضغط ع خصرها وبصلها برفعة حاجب رحيل قربت منه مراد كل الشكولاته بشفيفه الاتنين مع بعض وضغط عليهم ومصهم ولحسهم بلسانه 

رحيل فصلت البوسه وخدت شكولاه سايحه من الترته وحطتها ع رجولت مراد بغراء 

ونزلت ع ركبها وطلعت لسانه وبدات تلحس الشكولاته من علي رجولته برقه 

مراد بخشونه : رحييييل بلاش احسن لك 

رحيل ضحكت بدلع ومصت الرأس بين شفيفها وكأنها وخده كرزايه وبدخله وطلعه بين شفيفها 
بس مدخلتهوش فمها 

مراد مسك شعرها بعنف وهو رفع حاجب : افتحي يلاا رحيل فتحت فمها بخضوع مراد دخل رجولته 
جواه بعنف حد الاختناق وخرجه ورحيل كانت بتمصه ودعبو بلسانه وعنيها مليانه محن ودموع وهيا بتبص لمراد بغراء مراد شالها ورمها ع السرير
بعد ما خلعها البدله وحط رجولته ف انوثتها ع طول بدون مقدمات من الي عنيها وفمها عملوه فيه 

وفضلو يمرسه الحب لحد الفجر ..

مراد : يلا جومي البسي عشان نرچع السرايه 

رحيل بخمول ،: امم تؤ تؤ مش قدره سبني انام 

مراد : هنرچع ونامي برحتك عشان تصحي تچهزي حالك 

رحيل فتحت عنيها : اجهز نفسي ليه 

مراد ببسمه : شريت فيلا ف سكندريه لو مش عايزه اطولي عليها خلاص برحتك 

رحيل قامت منفوضه : بجد ي مراد هنروح اسكندريه الله انا بحبها اووي

مراد ضحك : مانتي كتي هتموتي من شوية ع العموم انا عارف انك هتحبيها وشريت الفيلا 
وكتبتها باسمك هدية عيد ميلادك 

رحيل اتصدمت وعنيها اتملت دموع ونطت ف حضن مراد وهيا بتضحك وتعيط من كل الي 
حسااه اتجاه هذا المراد 

خلصتي؟ الرواية الجاية أقوى وأحلى… تعالي وعيشيها معانا👇

تعليقات